Snap ik. Hier is het helaas vaak niet de oplossing voor slapen en daarom brengt het mij ook regelmatig frustratie.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:28 schreef minilot het volgende:
Ik voed mijnes al twintig maanden elke avond en bij elke middagdut in slaap en we verzinnen daar pas wat anders op als één van ons het beu is![]()
Ik lees het terug en heb het idee dat ik toch nog een beetje moet nuanceren ofzo. Want ik vind het héél logisch dat je je zo voelt. Ik zou me ook ergeren en je kind achterlaten bij iemand die je niet kent, niet mee kunt communiceren en waar geen klik mee is wíl je gewoon niet. Dat doet niemand toch?quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:54 schreef krijgerrtje het volgende:
Zelfs m’n vriend heeft het wel eens voor elkaar gekregen die luier verkeerd om te doen, snap echt niet hoe maar okéDenk dat het in jouw geval niet zozeer om de luier gaat maar omdat je tóch al geen vertrouwen had. En dat ga je ook niet krijgen zo snel.
Ik probeer in zulke gevallen te bedenken wat het ergste is dat er kan gebeuren. Zoals met die theedoek met gesteriliseerde flesjes: misschien opnieuw afwassen/sterliseren. Maar is niet het einde van de wereld.
Je schoonmoeder doet heus haar best en bug loopt geen dringend gevaardenk wel dat je haar de kans moet geven om tijd met haar kleindochter door te brengen. al snap ik wel dat het voor mij heel makkelijk praten is. Ik hoop voor jou dat de tijd in ieder geval vliegt en jullie snel weer met z’n drieën zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schoonvader overleed toen Frits zeven maanden was en ik had gewild dat mijn jongens nog met hem hadden kunnen spelen. Ook al weet ik dat ik me dan ook aan zaken had geërgerd. Daarom kies ik er nu voor om in het geval van mijn schoonmoeder niet overal op te letten. Dat weerhoudt haar er overigens niet van om te klagen over ons, maar dat ligt bij haar. Ik vind twee keer per week op bezoek best regelmatig, zij vertelt doodleuk aan vrienden dat ze de jongens zo weinig ziet.![]()
Tldr: kijk of je sommige dingen kan laten gaan. Dat maakt het misschien ook makkelijker voor jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |