Foto van de taart?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:56 schreef MissEnergy het volgende:
Vanmorgen heeft de keuken overuren gemaakt, maar de 2 taarten voor morgen zijn af! Madame was Chago en doet nu een extra middagdutje. Laat de verjaardag maar komen!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:30 schreef MissEnergy het volgende:
Mijn man heeft een appeltaart gemaakt, gewoon volgens pakje van Koopmans. Ik zou een babyvriendelijke yoghurttaart maken, maar ik kon nergens in de winkel de mix vinden... dus het is een kwarktaart geworden. Madame heeft haar eigen minivariant:
[ afbeelding ]
De bodem heb ik gemaakt van 1 pak (baby)ligakoekjes, aangevuld met wat lijnzaad. Daar bovenop heb ik aardbeien gelegd en daarop zit aardbeienkwark. Ik wilde geen slagroom gebruiken dus heb dit vervangen door 250 mL vruchtensap (coolbest strawberry hill). Bovenop kan natuurlijk ook nog een aardbeitje. Morgen gaan we proeven!
Ja hequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:05 schreef Aure het volgende:
Jaaaa leuk Framblij! Ik heb ook van die diertjes gebruiktop Ali kan je hele mooie bestellen, maar ik weet niet of je daar nog tijd voor hebt ivm levertijd
Animal figure oid, maar ik stuur je wel even de link van de verkoper waar ik ze vandaan heb!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:07 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Ja hed’r verjaardag is over 4 weken.. dus misschien zou ik het dan nog net kunnen redden. Waar zoek je dan op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik gekocht, maar heb er maar een paar van gebruikt uiteindelijk.
Je kunt hem ook naast je hebben in een ledikant met zijkant. Is iets onhandiger met voeden, maar wel veiliger. Ik durfde het met prul ook niet meer toen ze met 8 weken ofzo rolde, toen is ze verhuisd naar haar eigen kamer, ook.om daaraan te wennen voordat ik weer ging werken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Hej cosleepers!![]()
Weer een vraagjeT. slaapt dus in z’n ledikant als ‘cosleeper’ tegen ons bed aan. Maar hij rolt nu en rolt steeds vaker ons bed op. Ook wel eens met z’n hoofd richting het voeteneind. Veilig is het niet echt meer dus
hoe losten jullie dit op? Of moet ik accepteren dat onze gezellige cosleepdagen er echt op zitten nu?
wil ‘m nog niet kwijt naast me eigenlijk
Ik vind suiker etc nog niet echt nodig; het is niet dat ze het niet mag of krijgt maar ik kan nu zelf iets maken en waarom dan niet gezond! Als ik hier lees, voel ik me beetje 'raar'. Aan andere kant maken wij taarten altijd zelf en was hier geen slagroomtaart gekomen, dus past wel weer bij ons. De kwark gewoon wat gezonder gemaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je kunt hem ook naast je hebben in een ledikant met zijkant. Is iets onhandiger met voeden, maar wel veiliger. Ik durfde het met prul ook niet meer toen ze met 8 weken ofzo rolde, toen is ze verhuisd naar haar eigen kamer, ook.om daaraan te wennen voordat ik weer ging werken.
En wat taart en slagroom betreft: ik maak de kindervarianf wel met veel minder suiker en als het effe kan zonder soja en koemelk. Maar ik hoorde van de week op m'n werk dan ook van twee collega's dat ze me een enorme zeur (met een lachje hoor, we kunnen goed kletsen over opvoeden) vinden wat suiker enzo betreft. Maar goed, zij geven hun kindjes van een maand of zes lange vingers en daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen. Ieder z'n ding.
Prul eet btw als een bootwerker momenteel. Vandaag een bv of zes, 200 gram yoghurt met fruit en muesli (uit een 8 maanden potje om te proberen), een boterham, 1,6 rijstwafel, een knijpfruitje, 300 gram warm eten en een paar likjes van mijn ijsje (homemade, alleen maar fruit).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het mij ook niet echt gaat lukken hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:33 schreef krijgerrtje het volgende:
![]()
Een taart zonder suiker is geen taart![]()
![]()
Nee, all jokes aside, ik vind het altijd bewonderingswaardig als ouder hun kinderen zoveel mogelijk suikervrij opvoeden die eerste jaren. zo stond ik er ook in bij de eerste, maar was toen niet gelukt dus gaat me nu zeker niet lukken![]()
T. (6 maanden) heeft gesabbeld aan pannenkoek, kreeg ijsjes in z’n mond gestopt en heeft slagroom geslikt. Wel heel aandoenlijk die “hier T., wil je ook?” van z’n oudere zus overigens. Ben nooit op tijd met m’n ‘nee, niet doen’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ToT och wat sneudenk weer flesje proberen voordat hij naar bed gaat en het nu ff laten voor wat het is? Frum zit nu ook in zo’n fase dat ze heel snel helemaal overstuur raakt. Of last van oortjes??
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:27 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Denk dat het mij ook niet echt gaat lukken hoorbijna overal zit suiker in.
Ik krijg met regelmaat de vraag op werk of er (ja ook natuurlijke) suikers in de verse fruitsappen zit want hun jonge kids mogen geen suikers. Dan denk ik oké nu ga je wel een beetje te ver.maar goed, ieder zo z’n ding.
@:cevicheNee hij raakt gewoon overstuur van donkere, sombere huizen en érg drukke mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ToT och wat sneudenk weer flesje proberen voordat hij naar bed gaat en het nu ff laten voor wat het is? Frum zit nu ook in zo’n fase dat ze heel snel helemaal overstuur raakt. Of last van oortjes??
Niet al deze mensen waren druk, maar sommigen wel (en 1 daarvan is sowieso iemand bij wie hij altijd overstuur raakt.)
Zijn smoeltje zit momenteel trouwens helemaal onder de Olvarit. Zijn eetlust heeft hij wel terug, mar drinken heeft hij nog ff weinig zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |