abonnement Unibet Coolblue
pi_188551485
Welkom Mina! Geniet ervan!

En heel herkenbaar “stoute” bijna dreumesjes _O-

Ik kreeg het verjaardagscadeautje voor Li binnen :o
pi_188551790
Hahaha al dat bijnageenbabymeer kattenkwaad _O-

Welkom mina!!

Wat heb je gekocht @Loj?

Hier is het echt draaaaaaaaama. En dat is nog zacht uitgedrukt. Gister te lang met een krijsende bijna dreumes gezeten die niet wilde slapen, wss tandjes ook, en ik zit zelf ook niet zo heel lekker in mn vel op het moment dus 8)7 ze was om 10 uur wakker en sliep vervolgens weer pas om 5 uur.
Net ook weer een luchtalarm, toen heb ik haar toch ff 1 minuut laten liggen huilen (na weer een tijd met haar in mn armen terwijl ze zich ontzettend afzet). En nu slaapt ze. Poeh :')
Ga straks maar met haar vluchten uit huis en haar zo moe als mogelijk laten worden en dan kijken of ze wel makkelijk slaapt.
Tis zo heftig want je weet niet wat je kan doen om het beter te maken, heb al alles geprobeerd :'(

Aan de andere kant is het ook wel heel erg leuk hoor, vind dat kattenkwaad ontzettend grappig, en ze brabbelt erop los, ze geeft me ‘kusjes’, ze knuffelt me en ze hangt constant aan mn benen, ze heeft veel mama honger O+

Weet trouwens nog steeds niet wat we voor haar verjaardag moeten kopen -O-
pi_188551950
Lastig hè Framblij!
Ik merk dat uit huis gaan hier toch vaak de oplossing is! Oh en koffie ;) (nou, cola hier want ik lust geen koffie _O- )

Het is grimms houten regenboog vrienden geworden. Niet heel bijzonder, maar ze houdt heel erg van spullen ergens in doen en spelen met houten blokjes! En zo stom, ik had een grote la vol met een houten treinbaan en blokjes. Maar de jongens hebben er nooit naar omgekeken. Omdat we echt te veel speelgoed hebben, heb ik dit verkocht. Is Li dol op hout speelgoed :’)
pi_188552045
Heel lastig :% koffie helpt idd heel goed (als je het drinkt :')), nou heb ik op het moment geen koffie in huis. Nog een excuus om de deur uit te gaan dus :')

Die grimm regenboog ziet er wel heel leuk uit! Houten speelgoed is hier ook een hit (iig langer dan 1 minuut).Staat alleen bij specificaties dat het vanaf 1 jaar is, en dan bij de waarschuwing “niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar”. Ja wat is het nou _O-
Wel typisch dat li er dan weer wel dol op is _O-

Oh ja ik ga er vanuit dat ze veel speelgoed krijgt voor haar verjaardag, geef je dat dan in 1 keer of pas als ze 1 ding zat is of wat?
pi_188552136
@Sisu, wat een heerlijke baby! Lekker sabbelen aan Sophie en natuurlijk chillen in de hangmat!

@Framblij89 Een oude doos is ook heel leuk om mee te spelen of papier scheuren. Verder is de muziek van onze babywolker momenteel een hit!
Ook vindt onze dame het heel leuk om te dollen, kietelen, op buik blazen, op je klimmen etc. Kan ze zich ook tijden mee vermaken.
Wij troosten ook echt niet bij elk valletje, meestal kijkt ze even verbaasd en gaat ze ook zonder huilen verder! Niet te veel aandacht aan besteden soms.
Wat een superlief meisje om te zien en wat een bos haar! Mama-honger is hier ook met vlagen, zeker nu ze wat moe is en denk ik weer tandjes erbij krijgt.

@lunapuella, wat een lekkere smulfoto! Leuk he als ze duidelijk maken wat ze willen! Hier begint het wijzen op drinken of speelgoed als ze dat wil.
In het boodschappenwagentje van de AH zitten van die houders, vaak heb ik mijn hand op een houder. Begint ze er op te tikken, van 'goh die hand moet weg'!

@ToT, wat een heerlijke ontdekker. Wanneer vieren jullie de 1e verjaardag? Heeft mini-ToT altijd een speen in zijn mond? Wij deden overdag tijdens spelen al geen speen meer (alleen slaapjes), maar ze gaat nu ook slapen zonder speen.
Ik las dat dit ook beter is voor ontwikkeling van de kaak.

@Minarosa, welkom! Fijn dat je het topic aanvult, ik ben over een paar dagen officieel weg... onofficieel kan ik natuurlijk wel lekker lezen en/of reageren op vragen.

Er is genoeg aan spullen waar we vanaf begin af "NEE" bij hebben gezegd, waardoor ze blijkbaar er weinig tot geen interesse meer voor heeft! Wel zo prettig.
Slapen gaat hier eigenlijk altijd volgens het boekje. Tussen half 8 en 8 uur op bed en de volgende ochtend tussen half 8 en half 9 halen we haar er weer uit. Gister en vandaag was ze toch nog niet uitgeslapen... Na een half uur op weer in de ogen wrijven en terug naar bed.

Nog DRIE nachtjes slapen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 09:40:10 #31
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188552153
Heftig Fram :{ hopelijk gaat vandaag beter en slapen jullie vannacht goed.

Ik denk dat ik maar vast een lijst ga maken voor Koerts eerste verjaardag, als ik Fok zo lees blijkt het erg lastig om wat te bedenken als het zo ver is :D al vraag ik me af hoe veel ze ervan meekrijgen, dus misschien koop ik tegen die tijd gewoon kleren en pak ik alles apart in wat hij dan uit mag pakken :@ :+

En inmiddels alweer een week geen poep maar wel een baby met last -O- dus we beginnen maar weer met de laxeermiddel.
pi_188552250
Dat is toch ook prima Ceviche! Wij hadden al een paar maanden eerder een vrij prijzig loopwagentje gekocht dus dat was gewoon alvast zijn cadeau. Op zijn verjaardag zelf hebben we nog wel een boekje gegeven, maar dat was meer voor de vorm (en voor mijn eigen gevoel :+ ).
pi_188552367
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 09:27 schreef Loj het volgende:
Lastig hè Framblij!
Ik merk dat uit huis gaan hier toch vaak de oplossing is! Oh en koffie ;) (nou, cola hier want ik lust geen koffie _O- )

Het is grimms houten regenboog vrienden geworden. Niet heel bijzonder, maar ze houdt heel erg van spullen ergens in doen en spelen met houten blokjes! En zo stom, ik had een grote la vol met een houten treinbaan en blokjes. Maar de jongens hebben er nooit naar omgekeken. Omdat we echt te veel speelgoed hebben, heb ik dit verkocht. Is Li dol op hout speelgoed :’)
Met die regenboog wordt hier heel veel gespeeld! Soms door Ollie (maar die is wat sneller afgeleid ;)), maar vooral heel veel door broer en zus en vriendjes die hier komen spelen.

Grapat heeft trouwens ook mooi speelgoed in die categorie. Ook wel aan de prijs ;).

Wij hebben voor Ollies verjaardag vorige week ook een aantal dingen die hij al had ingepakt en cadeau gegeven (1 nieuw cadeau gekocht). Broer en zus vonden het hilarisch om te zien wat er uit kwam, Ollie vond het papier en de lintjes het leukst, en we wisten dat hij op zijn feestje een paar dagen erna ook van iedereen een cadeau zou krijgen ;)..

Ik kom meteen even afscheid nemen, ik heb geen baby meer :'(. Nou was hij in veel opzichten al een hele tijd baby-af, maar nu ook officieel een dreumes. En wat voor een O+.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 augustus 2019 @ 10:04:16 #34
74056 crew  ToT
pi_188552450
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 09:39 schreef MissEnergy het volgende:
@:Sisu, wat een heerlijke baby! Lekker sabbelen aan Sophie en natuurlijk chillen in de hangmat!

@:Framblij89 Een oude doos is ook heel leuk om mee te spelen of papier scheuren. Verder is de muziek van onze babywolker momenteel een hit!
Ook vindt onze dame het heel leuk om te dollen, kietelen, op buik blazen, op je klimmen etc. Kan ze zich ook tijden mee vermaken.
Wij troosten ook echt niet bij elk valletje, meestal kijkt ze even verbaasd en gaat ze ook zonder huilen verder! Niet te veel aandacht aan besteden soms.
Wat een superlief meisje om te zien en wat een bos haar! Mama-honger is hier ook met vlagen, zeker nu ze wat moe is en denk ik weer tandjes erbij krijgt.

@:lunapuella, wat een lekkere smulfoto! Leuk he als ze duidelijk maken wat ze willen! Hier begint het wijzen op drinken of speelgoed als ze dat wil.
In het boodschappenwagentje van de AH zitten van die houders, vaak heb ik mijn hand op een houder. Begint ze er op te tikken, van 'goh die hand moet weg'!

@:ToT, wat een heerlijke ontdekker. Wanneer vieren jullie de 1e verjaardag? Heeft mini-ToT altijd een speen in zijn mond? Wij deden overdag tijdens spelen al geen speen meer (alleen slaapjes), maar ze gaat nu ook slapen zonder speen.
Ik las dat dit ook beter is voor ontwikkeling van de kaak.

@:Minarosa, welkom! Fijn dat je het topic aanvult, ik ben over een paar dagen officieel weg... onofficieel kan ik natuurlijk wel lekker lezen en/of reageren op vragen.

Er is genoeg aan spullen waar we vanaf begin af "NEE" bij hebben gezegd, waardoor ze blijkbaar er weinig tot geen interesse meer voor heeft! Wel zo prettig.
Slapen gaat hier eigenlijk altijd volgens het boekje. Tussen half 8 en 8 uur op bed en de volgende ochtend tussen half 8 en half 9 halen we haar er weer uit. Gister en vandaag was ze toch nog niet uitgeslapen... Na een half uur op weer in de ogen wrijven en terug naar bed.

Nog DRIE nachtjes slapen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha echt wel he! :D

We vieren zijn verjaardag de dag na zijn echte verjaardag. :)
Dat speentje heeft hij pakweg de helft van de tijd in. :) Hij kan langere tijd prima zonder, maar dan kan hij ineens flink overstuur raken en dan leg je een speentje voor zijn neus neer, dan stopt hij het in zijn mondje en is hij meteen weer helemaal tevreden! :)

Ah leuk, die 2 soorten speelgoed hebben we ook hier in huis. Binnenkort even kijken of mini er al wat mee kan! :D


En ja, ook zonet had hij zijn speentje weer in:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door ToT op 21-08-2019 10:12:13 ]
pi_188555098
Ohh ik kan niet wachten tot de nieuwe aanwas meedoet met BFD. O+ Al die kleine minibabietjes.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_188556379
Speentje is niet meer te vinden voor Madame, dus ze kan niet meer sabbelen!
pi_188557461
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:11 schreef Rebubbled het volgende:
Ohh ik kan niet wachten tot de nieuwe aanwas meedoet met BFD. O+ Al die kleine minibabietjes.
Ja nog even en die van mij lijkt straks zelfs groot met ruim 10 weken nu 8-).
pi_188559384
Pinquit waar ben je? Welke ductape moet ik hebben? Mijn 10weken oude baby besloot net om te gaan rollen :o
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 augustus 2019 @ 18:38:23 #39
74056 crew  ToT
pi_188559982

"FLIKKER GOFTEDOMME OP MET DIE WANDELWAGEN EN LAAT ME LOPEN!!!!!" :( :( :(

:T

(Hij zat serieus te protesteren en wilde echt bij de handjes genomen worden en de hele tijd lopen! _O- )
pi_188562521
@framblij:
Ik heb nog wel wat tips voor binnenshuis. Sowieso doen wij veel keer per dag een kruipwedstrijd, dat is garantie voor keihard lachen.
Maar ook speel ik al een soort verstoppertje, waarbij ik me steeds (half zichtbaar) achter een meubel verstop en vervolgens "J. waar ben je??!" roep, waarop meneer vol gas kruipend naar me toe komt. Vindt ie ook prachtig.
We hebben met het kraambezoek destijds van die toet toet auto's gehad met een garage, die heb ik toen hij ongeveer 9 maanden was maar van zolder gehaald en nu rijdt hij al echt met die autootjes en kan zich er goed mee vermaken.
We hebben een basketbal waarmee we (ik en J.) naar elkaar toe rollen. Had helemaal niet verwacht dat hij dat al zo goed zou kunnen.

En tot slot moet je gewoon van alles neerleggen wat geen speelgoed is maar ook niet gevaarlijk. Zo haalt hij graag een portemonnee leeg (en verstopt pinpassen -serieus- onder het vloerkleed), gooit hij mijn koptelefoon telkens op de grond (en me dan aankijken met zo'n ondeugend hoofd) en vindt hij alle afstandsbedieningen leuk (behalve die ene speelgoedafstandsbediening).

Het is niet zo goed gelukt in dit topic actief deel te nemen, maar heb wel veel meegelezen :) Inmiddels is ook J. alweer bijna 1 en we hebben veel zin in zijn verjaardag! En ben blij dat ik er niet meer zo bij loop als vorig jaar deze tijd (hoogzwanger in bloedhitte) :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 augustus 2019 @ 21:37:10 #41
74056 crew  ToT
pi_188562956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef VKV het volgende:
@:Framblij:
Ik heb nog wel wat tips voor binnenshuis. Sowieso doen wij veel keer per dag een kruipwedstrijd, dat is garantie voor keihard lachen.
Maar ook speel ik al een soort verstoppertje, waarbij ik me steeds (half zichtbaar) achter een meubel verstop en vervolgens "J. waar ben je??!" roep, waarop meneer vol gas kruipend naar me toe komt. Vindt ie ook prachtig.
We hebben met het kraambezoek destijds van die toet toet auto's gehad met een garage, die heb ik toen hij ongeveer 9 maanden was maar van zolder gehaald en nu rijdt hij al echt met die autootjes en kan zich er goed mee vermaken.
We hebben een basketbal waarmee we (ik en J.) naar elkaar toe rollen. Had helemaal niet verwacht dat hij dat al zo goed zou kunnen.

En tot slot moet je gewoon van alles neerleggen wat geen speelgoed is maar ook niet gevaarlijk. Zo haalt hij graag een portemonnee leeg (en verstopt pinpassen -serieus- onder het vloerkleed), gooit hij mijn koptelefoon telkens op de grond (en me dan aankijken met zo'n ondeugend hoofd) en vindt hij alle afstandsbedieningen leuk (behalve die ene speelgoedafstandsbediening).

Het is niet zo goed gelukt in dit topic actief deel te nemen, maar heb wel veel meegelezen :) Inmiddels is ook J. alweer bijna 1 en we hebben veel zin in zijn verjaardag! En ben blij dat ik er niet meer zo bij loop als vorig jaar deze tijd (hoogzwanger in bloedhitte) :D
:D Holy shit!!!! _O-
Ik schrik al als meneertje hier alleen al met de afstandsbedieningen zit te spelen! :P
pi_188563417
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 21:37 schreef ToT het volgende:

[..]

:D Holy shit!!!! _O-
Ik schrik al als meneertje hier alleen al met de afstandsbedieningen zit te spelen! :P
Haha als ik daar ook nog van moet schrikken hou ik geen hart meer over.
Hier vandaag nog een paar keer een hartverzakking. Hij kan sinds een tijd al langs de tafel lopen en nu heeftie sinds een paar dagen ontdekt dat hij zich 180 graden om kan draaien en zich dan voorover kan laten vallen waarbij hij zichzelf opvangt op z'n handen. Dit trucje is niet gezond voor mama :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 augustus 2019 @ 21:59:35 #43
74056 crew  ToT
pi_188563490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 21:56 schreef VKV het volgende:

[..]

Haha als ik daar ook nog van moet schrikken hou ik geen hart meer over.
Hier vandaag nog een paar keer een hartverzakking. Hij kan sinds een tijd al langs de tafel lopen en nu heeftie sinds een paar dagen ontdekt dat hij zich 180 graden om kan draaien en zich dan voorover kan laten vallen waarbij hij zichzelf opvangt op z'n handen. Dit trucje is niet gezond voor mama :')
_O- De tering! :D

Ja we hebben het al opgegeven ons druk te maken over kaarsen (die uiteraard niet aan zijn) en usb-kabels en dergelijke, maar de afstandsbedieningen vind ik toch minder handig. :)

Aan de andere kant: what could possibly go wrong with that? :P
pi_188563686
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 21:59 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- De tering! :D

Ja we hebben het al opgegeven ons druk te maken over kaarsen (die uiteraard niet aan zijn) en usb-kabels en dergelijke, maar de afstandsbedieningen vind ik toch minder handig. :)

Aan de andere kant: what could possibly go wrong with that? :P
Ligt er wel aan of je afstandsbedieningen een beetje stevig zijn.
Die van ons kan je wel op de grond laten stuiteren en dan blijven ze gewoon intact.
Bij mijn schoonouders liet hij de afstandsbediening ook vallen en die lag gelijk uit elkaar met de batterijen er uit. Dat is wel minder handig.
Maar als ie met zulke dingen aan het spelen is, is hij altijd onder toezicht.
pi_188567839
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef VKV het volgende:
@:Framblij:
Ik heb nog wel wat tips voor binnenshuis. Sowieso doen wij veel keer per dag een kruipwedstrijd, dat is garantie voor keihard lachen.
Maar ook speel ik al een soort verstoppertje, waarbij ik me steeds (half zichtbaar) achter een meubel verstop en vervolgens "J. waar ben je??!" roep, waarop meneer vol gas kruipend naar me toe komt. Vindt ie ook prachtig.
We hebben met het kraambezoek destijds van die toet toet auto's gehad met een garage, die heb ik toen hij ongeveer 9 maanden was maar van zolder gehaald en nu rijdt hij al echt met die autootjes en kan zich er goed mee vermaken.
We hebben een basketbal waarmee we (ik en J.) naar elkaar toe rollen. Had helemaal niet verwacht dat hij dat al zo goed zou kunnen.

En tot slot moet je gewoon van alles neerleggen wat geen speelgoed is maar ook niet gevaarlijk. Zo haalt hij graag een portemonnee leeg (en verstopt pinpassen -serieus- onder het vloerkleed), gooit hij mijn koptelefoon telkens op de grond (en me dan aankijken met zo'n ondeugend hoofd) en vindt hij alle afstandsbedieningen leuk (behalve die ene speelgoedafstandsbediening).

Het is niet zo goed gelukt in dit topic actief deel te nemen, maar heb wel veel meegelezen :) Inmiddels is ook J. alweer bijna 1 en we hebben veel zin in zijn verjaardag! En ben blij dat ik er niet meer zo bij loop als vorig jaar deze tijd (hoogzwanger in bloedhitte) :D
Leuke tips dit *O*! Dankje!

Wanneer is J. Jarig? Vorig jaar was heftig he met die hitte. Dit jaar was ook wel warm maar vorig jaar duurde het net even iets langer allemaal. Zie me nog zo zitten met mn voeten in een emmer met ijskoud water _O-

@MissEnergy dankje! Oude doos of papier is hier een heel groot succes maar ze vreet het papier op dus dat is dan weer minder handig _O-
Jij ook leuke foto!

@ToT haha herkenbaar. Dat niet in de wagen willen zitten :')

Afstandsbediening is hier overigens ook echt geeeeeweldig. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden. Maar als je het klepje gewoon afplakt zodat de batterijen er niet uit kunnen is het wat mij betreft veilig :)
  donderdag 22 augustus 2019 @ 07:43:47 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188567897
Ik heb twee exact dezelfde afstandsbedieningen, eentje voor prul zonder batterijen en eentje die het wel doet en die we heel tactisch onder de kussens van de bank hebben liggen _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188567940
quote:
17s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 18:03 schreef douche-eendje het volgende:
Pinquit waar ben je? Welke ductape moet ik hebben? Mijn 10weken oude baby besloot net om te gaan rollen :o
Bas :o :')
duct tape is helaas geen succes, ze wordt gewoon blij van vrijheid ;( ;)
En blije babies O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_188567960
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 07:43 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb twee exact dezelfde afstandsbedieningen, eentje voor prul zonder batterijen en eentje die het wel doet en die we heel tactisch onder de kussens van de bank hebben liggen _O-
Op een gegeven moment doet prul gewoon die kussens omhoog, en gaat ze eronder checken of er wat ligt _O-
  donderdag 22 augustus 2019 @ 08:29:26 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188568071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 08:02 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment doet prul gewoon die kussens omhoog, en gaat ze eronder checken of er wat ligt _O-
Jawel, maar nu nog niet (dat klop ik even af...). Kussens van de bank gooien is ook nu al leuk, maar ze heeft de link met de afstandsbediening nog niet gelegd.

Gisteren weer flink last van nachtangsten, wat blijft dat toch hartscheurend -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188568471
Hier wordt er veel gekrijst bij het in bedje leggen, nou krijgt ze wel tandjes maar ik twijfel of er niet een oorontsteking zit. Koorts heeft ze niet, mijn eigen huisarts is op vakantie (alweer :')) en morgen hebben we afspraak om 9:20 bij de waarnemend arts. Dan baal ik tegelijkertijd dat ze niet vandaag ff snel checken maar goed.

Ik weet dat je hier geen medische shit mag vragen dus sorry daarvoor :P maar heeft iemand hier enig idee waar je op kan letten met een oorontsteking? Komt er altijd prut uit de oortjes, is de pijn constant of alleen bij liggen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')