quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:43 schreef Framblij89 het volgende:
@:Loj aah weer eentje weg uit het babytopic! Gefeliciteerd!!
@:douche-eendje wat fijn! Geniet van je vakantie![]()
Gisteren viel frum vanuit staan zo vol op d’r gezichthelemaal over haar toeren.. tand door haar lip, bloed overal. Leek wel een slachtveld. Zo zielig.
Aah @:tot kiekeboe met de gordijnen haha das zo leuk. Frum doet dat ook telkens. Dikke grijns erbij. Lieve foto’s![]()
Gefeliciteerd Lojquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 07:28 schreef Loj het volgende:
Dankdank
Wij kregen ook een cadeautje van Li, ze sliep van 21.00-6.00
Ze vindt de ballonnen en slingers super mooi.
Ben benieuwd wat ze zo van haar cadeautjes vindt
En inderdaad Stippel, slikslik vandaag. Vooral omdat dit voor 90% zeker mijn laatste baby is was..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:00 schreef pinquit het volgende:
Oh mensjes ik ben zoooo verliefd op m'n kind
Excusez voor de mensen die me volgen op social media, maar hier komt ie gewoon nog een keer:
[ afbeelding ]
Omg
Wat een knapperdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:00 schreef pinquit het volgende:
Oh mensjes ik ben zoooo verliefd op m'n kind
Excusez voor de mensen die me volgen op social media, maar hier komt ie gewoon nog een keer:
[ afbeelding ]
Omg
Wij ook met O en zn zus, die lijken heel veel op elkaar, zelfs mijn wederhelft trapt er soms in als ik foto's van zus-als-baby app en zeg dat het O isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:05 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Gefeliciteerd met je dreumes, Loj!
Klinkt heerlijk, DE!
Mini tot en mini Pinq
Ela, ik zie wel verschillen maar vind het toch ook duidelijk broers, hoor! Wat een heerlijke jongensVinden jullie wel dat ze op hun grote broer of zus lijken?
Wij kunnen hier "is het O of E?" spelen met foto's, zo veel lijkt baby op z'n grote zus
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij ook met O en zn zus, die lijken heel veel op elkaar, zelfs mijn wederhelft trapt er soms in als ik foto's van zus-als-baby app en zeg dat het O is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |