abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 augustus 2019 @ 17:22:08 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188671526
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188672140
Grappig, het bestaat dus wel inderdaad. In de praktijk heb ik het nog nooit gezien in de winkel (en ik let er wel op), maar misschien is mijn supermarkt te klein voor die variatie.
pi_188674906
Haha geinig! Wist ik niet :') maar inderdaad wat @lunapuella zegt, heb het nooit gezien in de winkel, maar koop eigenlijk alleen organix en ella’s kitchen.

Wat ik dan weer niet begrijp is, als je zelf groenten kookt, in de vriezert stopt, komt het toch in principe bijna op hetzelfde neer? Mijn vriend heeft ook gedeeltelijk horeca/koks opleiding gedaan en hij laat altijd wat kookvocht in de groenten zitten want daar zitten de meeste vitamines in, zegt ‘ie. En das dus hetzelfde met fruit (appel bijv) koken en in de vriezer stoppen, dan verliest het ook veel van de vitamines. Het beste wat je kan doen is stomen maar daar heeft niet iedereen de hulpmiddelen voor natuurlijk.
pi_188675193
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 12:11 schreef BobbyMcGee het volgende:
Pfoeh, ik lees haast alles mee maar echt aanhaken is ingewikkeld.
Waar ik nog op wilde reageren: Ik vind de baby van DE ook zo razendsnel gaan :D De mijne ligt keurig stil, lacht met mate, begint sinds twee dagen echt duidelijk terug te kletsen (en is daar ook spaarzaam mee). Wat hem wél heel goed lukt is zijn vuist in zijn mond proppen. Daar is hij dan ook heel verguld mee O+
Stil liggen, kan dat :X? Maar het gaat ook razendsnel. Was vandaag even bij mijn schoonouders en schoonmoeder vertelde dat mijn man er als baby ook last van had: het kom hem niet snel genoeg gaan, als iets niet lukte werd hij boos en hij liep met 11 maanden. Zo leuk he, die ontwikkelingen met handjes ontdekken O+.

Aan eten ben ik nog een beetje zoekende en moet ik mij nog inlezen wat wij willen gaan doen. Bas is komende maandag 12 weken, maar ik wil kijken of ik toch echt het eerste half jaar uitsluitend borstvoeding kan geven en dan kan starten met bijvoeding. Op welke manier we dat gaan doen ben ik ook nog niet over uit, wat bij ons past. Dus als er ergens wat toffe dingen zijn om te lezen, graag!
Mijn relatie met eten is ook niet altijd top geweest, op momenten dat het niet echt lekker gaat verlies ik mijzelf aan bergen chocolade en momenteel eet ik vooral omdat ik 0 energie heb. Zou wel fijn zijn als ik zelf straks ook een goede balans kan vinden tussen borstvoeding geven, beweging en voeding voor mijzelf, vooral omdat ik mij er beter door ga voelen. Wat wij wel graag willen is vooral het samen eten stimuleren en op termijn ook gewoon lekker meehelpen in de keuken met het eten maken. Maar dat zal nog wel even duren.

We zijn vandaag wezen wegen bij het CB. Mijn scharminkel is nu 4610 gram en 56,5 cm O+. In 19 dagen 425 gram en 2,5 cm gegroeid. Na onze vakantie ook maar eens op zoek naar wat slanker vallende kleding voor Bas, waar een wasbare luier ook nog in kan passen.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 21:14:04 #230
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188676335
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:08 schreef Framblij89 het volgende:
Haha geinig! Wist ik niet :') maar inderdaad wat @:lunapuella zegt, heb het nooit gezien in de winkel, maar koop eigenlijk alleen organix en ella’s kitchen.

Wat ik dan weer niet begrijp is, als je zelf groenten kookt, in de vriezert stopt, komt het toch in principe bijna op hetzelfde neer? Mijn vriend heeft ook gedeeltelijk horeca/koks opleiding gedaan en hij laat altijd wat kookvocht in de groenten zitten want daar zitten de meeste vitamines in, zegt ‘ie. En das dus hetzelfde met fruit (appel bijv) koken en in de vriezer stoppen, dan verliest het ook veel van de vitamines. Het beste wat je kan doen is stomen maar daar heeft niet iedereen de hulpmiddelen voor natuurlijk.
Nou ja, voor stomen heb je natuurlijk alleen een pan nodig en een mandje van de Ikea en een deksel voor je pan of een mandje van de toko met een deksel voor je mandje. Minimale damage: 4 euro voor het opvouwmandje van de Ikea.

En prul krijgt grotendeels vers overigens, maar soms zijn potjes net even handiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tink89 op 29-08-2019 08:10:08 ]
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188676424
13 dagen oud en dan rol je gewoon van je linker op de rechterzijde, want daar rook je mama.....

*jeetjemina! Blijf lang klein! Blijf lang klein! Het gaat veel te snel allemaal! *

Voor het eerstgedoe afvinken:
- even in de draagdoek
- stukje buiten gewandeld met het gezin
- buitenshuis voeden
- in het wild knopen
- kapotkapotterdekapot zijn. Mede doordat ik gezegend ben met een verzakking heb *jank* oefeningen gestart.
- oudste die helpt bij de borstvoeding. Lactatiekundige in spe O+
Schudden voor gebruik
pi_188676598
Sodeknetters, wat kan baby-zweet stinken zeg! :')
Vandaag al een paar keer de luier vervangen terwijl daar helemaal niks in zat! _O-
Morgen toch maar ff in bad doen. :P
pi_188676879
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:14 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nou ja, voor stomen heb je natuurlijk alleen een pan nodig en een mandje van de Ikea en een deksel voor je ogen of een mandje van de toko met een deksel voor je mandje. Minimale damage: 4 euro voor het opvouwmandje van de Ikea.

En prul krijgt grotendeels vers overigens, maar soms zijn potjes net even handiger.
Moest ‘m 10 keer opnieuw lezen voordat ik de zin begreep _O- maar goed, dat wist ik dus ook niet. Had tijdje geleden rondje gegoogled en toen kwam ik alleen uit op stomen in de magnetron.

Inderdaad als je weer in fases als “ik heb een krijsbui en niks is goed vandaag” zit is een potje een top uitkomst. :Y
pi_188676962
Wat een mooie stats van Bas, DE.

Ben je OOK zo moe van de medicatie? Hier is dat een fijne bijwerking.. blegh!

‐----
Wat leuk die groothoeksfotohoeken!

----

Wat een ontzettend mooi stel krullen, Tot!
Schudden voor gebruik
pi_188677023
Ohh ik heb zo geen zin in herfst en winter en zo... Alleen kerst vind ik wel gezellig, met lichtjes en zo. Maar verder... Zo donker, koud en depri. Ik hou veel te veel van de zomer, zelfs van de extreem hete dagen. 's Avonds lekker op het strand hangen, voetjes in de zee, zonsondergang. O+ Ik kijk al uit naar volgend jaar, met die kleintjes die dan rondstappen. :D

Verder hebben m'n baby's deze week voor het eerst af en toe een slaapje in bed gedaan! Wow! Af en toe eens geen baby in mijn armen/draagdoek... Dat is weer een nieuwe ervaring. Het is nog wel een hele dagtaak, baby's verzorgen en slaapjes laten doen. En de meeste tijd slapen ze ook niet per se gelijk, maar dat is dan wel weer fijn omdat je toch veel meer kunt doen met 1 baby tegelijk. :')

Voor het eten houden we aan: Minimaal 6 maanden, zelf kunnen zitten, de eerste tandjes hebben.
De oudste was 6 maanden en een week geloof ik toen we voor het eerst iets gingen proeven met haar. De middelste was 8 maanden (hij kon al wel zitten en had ook tanden, maar het moment was er eerder nog niet). En dit keer zal het ook weer ergens in december of januari zijn gok ik.
We houden ook aan dat het eerste hele jaar minstens de bijvoeding echt alleen voor erbij is, dus voornamelijk om te ontdekken en proeven. Mijn middelste heeft niets doorgeslikt tot ie ruim 1,5 jaar was, geen probleem met borstvoeding, hij groeide gewoon goed dus alle ruimte en tijd om het op z'n eigen moment te doen. Mijn oudste at ook pas later echt 'maaltijdjes'. En verder leven de oudste en middelste sowieso van lucht en liefde. ;) Ze eten niet veel, maar wat ze eten is wel voedzaam (nootjes, groenten, fruit en zo).
We geven vanaf het begin altijd gewoon stukken die ze dan zelf op eigen inzicht kunnen ontdekken en proeven wat ze willen. Ook krijgen ze er een lepel bij om daar mee te spelen. ;) En na een poosje een bakje yoghurt of zo. :D In ieder geval losse hele smaken, structuren, geuren etc. En dat kan ook prima, want 'bij'voeding, dus geen hoofdvoeding en ze hoeven in principe er nog niets van binnen te krijgen die eerste tijd.

De baby's hier worden ook alweer zo 'groot'. Het zijn natuurlijk babytjes, maar ze zitten al rechtop op je schoot en kletsen dan van alles mee. En ze kunnen al heel goed hun tong uitsteken naar je :D en ze pakken alles vast om het daarna te ontdekken met hun mond. Ze lachen hardop naar iedereen, vooral hun grote broer en zus. Ze weten gewoon ook al zoveel en kijken al zo echt in het rond naar alles. Ze willen bijna niet meer in het newborn bakje van de tripp trapp, want dat is niet rechtop (en dan proberen ze alsnog wel rechtop te gaan zitten). :') Het gaat allemaal zo snel. En dan vind ik het telkens zo erg dat ik maar geen tijd heb om foto's van ze te maken. Dan ben ik alweer vergeten hoe ze waren toen ze zo ieniemienie klein waren nog.

[ Bericht 0% gewijzigd door elamanilo op 28-08-2019 21:41:35 ]
pi_188677288
Ahhh wat gaat dat hard! Ik herinner mij als vorige week nog de mooie foto met de placenta in een hartje... En dan nu al rechtop willen zitten en de boel bespelen!
Schudden voor gebruik
pi_188677403
Herfst! O+ plassen stampen, samen in een draagtas, onder moeders paraplu, blaadjes zoeken, kastanjes rapen, herfstknutsels, eens wat meer aan dan een hempje of bh, super mooie kleuren aan de bomen en op de grond en o.a. koelte in de nacht O+

Ik ga dan ook mijn new born neefje ontmoeten (van mijn jongste zus). O+
Schudden voor gebruik
  woensdag 28 augustus 2019 @ 22:07:51 #238
327807 Mariposas
יה&#14
pi_188678027
Van mij mag het hele jaar door zomer zijn. O+ Lekker weinig kleding aan en de hele dag buiten zijn. Gisteren was ook echt zo’n topdag. Met mijn twee jongens met de bakfiets naar het strand. Oudste lekker op het strand gespeeld en de baby sliep binnen enkele minuten in de ringsling door het geluid van de zee, waar ik de hele tijd met mijn voeten in heb gestaan. O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_188682796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:46 schreef Stippelrientje het volgende:
Herfst! O+ plassen stampen, samen in een draagtas, onder moeders paraplu, blaadjes zoeken, kastanjes rapen, herfstknutsels, eens wat meer aan dan een hempje of bh, super mooie kleuren aan de bomen en op de grond en o.a. koelte in de nacht O+

Ik ga dan ook mijn new born neefje ontmoeten (van mijn jongste zus). O+

:T

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef Mariposas het volgende:
Van mij mag het hele jaar door zomer zijn. O+ Lekker weinig kleding aan en de hele dag buiten zijn. Gisteren was ook echt zo’n topdag. Met mijn twee jongens met de bakfiets naar het strand. Oudste lekker op het strand gespeeld en de baby sliep binnen enkele minuten in de ringsling door het geluid van de zee, waar ik de hele tijd met mijn voeten in heb gestaan. O+

;)
  donderdag 29 augustus 2019 @ 08:15:04 #240
327807 Mariposas
יה&#14
pi_188682845
Ik vergeet trouwens de hele tijd filmpjes te maken. Ik heb vrijwel geen video’s van de newborn periode gemaakt. ;( Zo stom, nu is nu zo gewoon, maar straks is wat nu is zo bijzonder.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 29 augustus 2019 @ 08:15:58 #241
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188682853
Stippel, wat een heerlijke eerste keren! En balen van je verzakking! Geen ervaring mee, maar het klinkt enorm naar...

quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:32 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Moest ‘m 10 keer opnieuw lezen voordat ik de zin begreep _O- maar goed, dat wist ik dus ook niet. Had tijdje geleden rondje gegoogled en toen kwam ik alleen uit op stomen in de magnetron.

Inderdaad als je weer in fases als “ik heb een krijsbui en niks is goed vandaag” zit is een potje een top uitkomst. :Y
Ik bedoelde vooral 'we zijn onderweg' of 'ik heb dikke vertraging met de trein' of 'prul wilde 's middags niet slapen op het kdv en is doodmoe'-situaties. Ik klop even af dat we 'krijsbui en niks is goed' al maanden niet meer hebben meegemaakt. Soms wel een mopperig plakdagje, maar echt krijsen doet ze alleen als ze ergens van schrikt, 's nachts honger krijgt of zich pijn doet (zoals toen ze gisteren heel per ongeluk met een velletje tussen het riempje van de autostoel kwam...oh, the guilt!)

En verder houd ik van de herfst: lekker panty's en jurkjes aan, m'n warme winterjas, thermos met thee 's ochtends en heerlijk wandelen in het herfstbos enzo. Uitwaaien ook, mwoooh O+ O+ O+
pi_188682924
@Stippelrientje wat balen, je verzakking. Hoe merk je dat?

Baby gaat goed hier, zat nu na een week of twee op +400 tov haar geboortegewicht. Ze krijgt al wat spekkies O+ En dronk tijdens deze hete dagen soms elk uur of nog vaker bij me, wat dat betreft is het fijn dat de hete dagen over zijn, beetje rust.
pi_188684017
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:15 schreef Tink89 het volgende:
Stippel, wat een heerlijke eerste keren! En balen van je verzakking! Geen ervaring mee, maar het klinkt enorm naar...
[..]

Ik bedoelde vooral 'we zijn onderweg' of 'ik heb dikke vertraging met de trein' of 'prul wilde 's middags niet slapen op het kdv en is doodmoe'-situaties. Ik klop even af dat we 'krijsbui en niks is goed' al maanden niet meer hebben meegemaakt. Soms wel een mopperig plakdagje, maar echt krijsen doet ze alleen als ze ergens van schrikt, 's nachts honger krijgt of zich pijn doet (zoals toen ze gisteren heel per ongeluk met een velletje tussen het riempje van de autostoel kwam...oh, the guilt!)

En verder houd ik van de herfst: lekker panty's en jurkjes aan, m'n warme winterjas, thermos met thee 's ochtends en heerlijk wandelen in het herfstbos enzo. Uitwaaien ook, mwoooh O+ O+ O+
Ohh die komen vanzelf wel weer hoor :+, maar ik kan er altijd wel om lachen (uiteraard niet als het pijn is!!).. je ziet dat de wil er is en dan lukt het niet en dat is ook frustrerend natuurlijk, en dan komt me er toch een partij gegil uit :9

Vd week ook, zit ze te proberen om die ringen over het stokje heen te doen, lukt niet. Gaat ze fokkin hard gooien met die ringen en gillen, helemaal rood aanlopen. Stiekem moet ik lachen, en dan wordt ze nog bozer. :')

Oefff dat velletje, maar dat is ook pijnlijk! En schuldgevoel is niet nodig hoor, die dingen gebeuren in een fractie van een seconde en gelukkig is het maar een velletje. Mja praat nu wel zo makkelijk maar als dat hier gebeurd kan ik ook wel janken :')

@Minarosa fijn dat het goed gaat! O+ En spekkiessss yes haha.

@Stippelrientje oef wat klinkt dat naar zo’n verzakking. Hoe merk je dat idd?
  Manager PR/Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 11:48:32 #244
269689 crew  Viv
pi_188685174
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:15 schreef Mariposas het volgende:
nu is nu zo gewoon, maar straks is wat nu is zo bijzonder.
O+
Herkenbaar!
pi_188685404
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:34 schreef Stippelrientje het volgende:
Wat een mooie stats van Bas, DE.

Ben je OOK zo moe van de medicatie? Hier is dat een fijne bijwerking.. blegh!
Dankje :)

Moe ben ik zeker, of het door de medicatie komt of doordat ik door de medicatie nu kan herstellen, geen idee. Wat ik wel merk is een aantal uur na inname van de medicatie een soort warme gloed door mijn hele lichaam heen en een druk die weg valt. Ik slaap sinds de medicatie ook een stuk beter. En het kan ook vast niet goed zijn voor je lichaam, zo lang zo'n hoge bloeddruk hebben :X. Verzakking klinkt niet prettig trouwens! En wat fijn dat je grote zo betrokken is O+.

Verder bijlezen komt weer als ik tijd heb. Regeldag ole.
pi_188685439
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:15 schreef Mariposas het volgende:
Ik vergeet trouwens de hele tijd filmpjes te maken. Ik heb vrijwel geen video’s van de newborn periode gemaakt. ;( Zo stom, nu is nu zo gewoon, maar straks is wat nu is zo bijzonder.
Wij hebben als een malle zitten filmen en fotograferen. Het wordt langzaam maar zeker wel iets minder, maar als hij weer eens iets nieuws of iets grappigs doet, trekken we de camera of het mobieltje wel weer tevoorschijn! :Y
Zo gebruikte hij mijn buik laatst als trommel. :P Maar ook als hij een lach-kick heeft of een heel eind over de stoep loopt met zijn looprekje film ik het wel ff. :)
pi_188685716
Ik lees over gillen en laat dat de laatste dagen hier de 'leukste' nieuwe uitvinding zijn. Elke 30 seconden wordt er zo hard mogelijk gegild. Ik heb daarstraks zelfs oordopjes in gedaan, want ik kon het echt even niet meer aanhoren. Er is verder helemaal niks, geoefen met haar stem lijkt het. Hoe lang duurt dit? Een week? 6 maanden? Tot ze kan praten? Wat is de beste aanpak om dit te temperen? Dit is echt helemaal niet leuk namelijk.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_188685838
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:31 schreef Rebubbled het volgende:
Ik lees over gillen en laat dat de laatste dagen hier de 'leukste' nieuwe uitvinding zijn. Elke 30 seconden wordt er zo hard mogelijk gegild. Ik heb daarstraks zelfs oordopjes in gedaan, want ik kon het echt even niet meer aanhoren. Er is verder helemaal niks, geoefen met haar stem lijkt het. Hoe lang duurt dit? Een week? 6 maanden? Tot ze kan praten? Wat is de beste aanpak om dit te temperen? Dit is echt helemaal niet leuk namelijk.
Duurt lang! Ook ‘s nachts. :Y keihard, soms niet leuk (vooral ‘s nachts) maar probeer er een beetje om te lachen. Je kan er verder niks aan doen
pi_188686191
Ow mini-ToT heeft dat maanden geleden vrij kort af en toe ff gedaan.
Was wel humor om mee te maken, hij ging er gelukkig nooit echt lang mee door dat het storend werd. :) En hij is er inmiddels allang mee gestopt; hij vindt grommen veel leuker om te doen! :D Zeker als ik terug grom! :P
pi_188686708
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:36 schreef elamanilo het volgende:
Ohh ik heb zo geen zin in herfst en winter en zo... Alleen kerst vind ik wel gezellig, met lichtjes en zo. Maar verder... Zo donker, koud en depri. Ik hou veel te veel van de zomer, zelfs van de extreem hete dagen. 's Avonds lekker op het strand hangen, voetjes in de zee, zonsondergang. O+ Ik kijk al uit naar volgend jaar, met die kleintjes die dan rondstappen. :D

Verder hebben m'n baby's deze week voor het eerst af en toe een slaapje in bed gedaan! Wow! Af en toe eens geen baby in mijn armen/draagdoek... Dat is weer een nieuwe ervaring. Het is nog wel een hele dagtaak, baby's verzorgen en slaapjes laten doen. En de meeste tijd slapen ze ook niet per se gelijk, maar dat is dan wel weer fijn omdat je toch veel meer kunt doen met 1 baby tegelijk. :')

Voor het eten houden we aan: Minimaal 6 maanden, zelf kunnen zitten, de eerste tandjes hebben.
De oudste was 6 maanden en een week geloof ik toen we voor het eerst iets gingen proeven met haar. De middelste was 8 maanden (hij kon al wel zitten en had ook tanden, maar het moment was er eerder nog niet). En dit keer zal het ook weer ergens in december of januari zijn gok ik.
We houden ook aan dat het eerste hele jaar minstens de bijvoeding echt alleen voor erbij is, dus voornamelijk om te ontdekken en proeven. Mijn middelste heeft niets doorgeslikt tot ie ruim 1,5 jaar was, geen probleem met borstvoeding, hij groeide gewoon goed dus alle ruimte en tijd om het op z'n eigen moment te doen. Mijn oudste at ook pas later echt 'maaltijdjes'. En verder leven de oudste en middelste sowieso van lucht en liefde. ;) Ze eten niet veel, maar wat ze eten is wel voedzaam (nootjes, groenten, fruit en zo).
We geven vanaf het begin altijd gewoon stukken die ze dan zelf op eigen inzicht kunnen ontdekken en proeven wat ze willen. Ook krijgen ze er een lepel bij om daar mee te spelen. ;) En na een poosje een bakje yoghurt of zo. :D In ieder geval losse hele smaken, structuren, geuren etc. En dat kan ook prima, want 'bij'voeding, dus geen hoofdvoeding en ze hoeven in principe er nog niets van binnen te krijgen die eerste tijd.

De baby's hier worden ook alweer zo 'groot'. Het zijn natuurlijk babytjes, maar ze zitten al rechtop op je schoot en kletsen dan van alles mee. En ze kunnen al heel goed hun tong uitsteken naar je :D en ze pakken alles vast om het daarna te ontdekken met hun mond. Ze lachen hardop naar iedereen, vooral hun grote broer en zus. Ze weten gewoon ook al zoveel en kijken al zo echt in het rond naar alles. Ze willen bijna niet meer in het newborn bakje van de tripp trapp, want dat is niet rechtop (en dan proberen ze alsnog wel rechtop te gaan zitten). :') Het gaat allemaal zo snel. En dan vind ik het telkens zo erg dat ik maar geen tijd heb om foto's van ze te maken. Dan ben ik alweer vergeten hoe ze waren toen ze zo ieniemienie klein waren nog.
Wat fijn dat ze soms in bed slapen! En mooi dat jullie, ook met een tweeling, zo gehoor geven aan hun behoeften O+

Ik had verwacht ook veel de draagzak te gebruiken, samen te slapen (in één bed), dat de baby vooral bij/op ons zou slapen. Maar tot mijn verbazing slaapt hij ook best goed in zijn cosleeper-wiegje of de kinderwagenbak. De draagdoek/zak wordt vooral functioneel gebruikt als vervoermiddel. Alleen 's avonds is het soms nodig om te wandelen met de doek zodat hij tot rust kan komen.
En tot mijn nog grotere verbazing vind ik het best fijn, om delen van de dag mijn handen vrij te hebben :D Alhoewel het ook heerlijk is als hij op mij ligt te slapen, zoals nu. In de wetenschap dat hij waarschijnlijk door zou slapen als ik hem weg zou leggen ^O^ Ik voel me echt gezegend met zo'n gemakkelijke baby.

Het enige ingewikkelde wat hij nu opeens heeft, is dat ik soms denk dat hij honger heeft als hij huilt, ik hem aan probeer te leggen, maar hij door zijn steeds hardere gehuil niet aanhapt, Hij raakt dan helemaal overstuur. Totdat hij ineens wel een hap neemt en dan goed drinkt. Als oplossing laat ik hem al rondlopend aanhappen, want vaak maakt het wandelen hem al iets kalmer. Als dat ook niet werkt kalmeer ik hem eerst op een andere manier. Wat ook niet altijd even goed lukt.
Het gaat gelukkig niet elke voeding zo, maar het is best lastig en sneu. Herkent iemand dit gedrag? Hij lijkt het vooral te doen zo als hij moe is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')