Inderdaad, ik gooi altijd een paar proppen erin zodat de poep zachtjes in het water beland zonder opspattingen. Soms raakt het werkrooster daardoor verstopt. Maar de schoonmakers lossen het op!quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:13 schreef phoenyx het volgende:
Altijd wc papier in je toilet plaatsen tenzij je zo'n platte bodem hebt.
Als je poept en het water splasht omhoog met wat van je poep kan je het nog zo goed schoonmaken maar als dat stukje water met poep je kont raakt kan je wel heel erge infecties krijgen.
Baas! Heel goed. Wel oppassen dat je niet te hard wrijft waardoor je vinger door het papier schiet en onder de poep komt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:20 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik veeg altijd staand af, lekker wrijvend. Lucht flink op in geval van jeuk.
Gefeliciteerd! Wat goed!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:49 schreef VarkensHart het volgende:
Na twee weken natte poep eindelijk weer een een mooie stevige bruine bolus kunnen draaien vanochtend.
#blijmetpoep
Lol een mod die mijn reactie in ONZ aanpast om maar duidelijk te maken dat het nergens op slaatquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:13 schreef phoenyx het volgende:
Altijd wc papier in je toilet plaatsen tenzij je zo'n platte bodem hebt.
Als je poept en het water splasht omhoog met wat van je poep kan je het nog zo goed schoonmaken maar als dat stukje water met poep je kont raakt kan je wel heel erge infecties krijgen.
Wat een flauwekul.
Je bent niet zo in trek bij de mods zo te zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol een mod die mijn reactie in ONZ aanpast om maar duidelijk te maken dat het nergens op slaat
Flogging![]()
Valt wel mee, denk dat hij gewoon altijd zijn kont laat spetteren en nog nooit een erge infectie heeft opgelopen en daarom maar zo reageertquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bent niet zo in trek bij de mods zo te zien.
Ik ben mij geenszins bewust van het feit dat ik daar ook aan zou kunnen passen. Volgens mij mag ik dat maar in 1?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol een mod die mijn reactie in ONZ aanpast om maar duidelijk te maken dat het nergens op slaat
Flogging![]()
Ging je bewust voor de letter Q of was het toeval?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best lastig maar beter te doen dan de W.
Ik doe het hele alfabet, ben bij a begonnen en nu bij de q.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ging je bewust voor de letter Q of was het toeval?
Netjes manquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe het hele alfabet, ben bij a begonnen en nu bij de q.
Die kan ermee door als amandelstaaf met sinterklaasquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:27 schreef VarkensHart het volgende:
Vanochtend om 06:53 een prachtige bruine staaf geproduceerd. Lengte plusminus 20cm en mooie constante diameter van plusminus 3,5 cm.
Trots op
Als in dropjes?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Die kan ermee door als amandelstaaf met sinterklaas![]()
![]()
![]()
Gisteravond kwamen er bij mij wat keutels uit.
Ja net als in dropjes. Net weer gedraaid. Kwamen de krieltjes uit die ik gisteren had gegetenquote:
Moest je veel vegen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:43 schreef VarkensHart het volgende:
Zo net de tweede dump gedaan. Deze was zelfs nog wat langer, tegen de 25cm bruine massa. Beetje kleverig
Zeker 8 keer. Heb een de wc een keer gespoeld zodat het niet ging verstoppen. Duim zat er ook onderquote:
Man man man, pas toch op. Een duim is niet gemaakt om in een gat te steken!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:23 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Zeker 8 keer. Heb een de wc een keer gespoeld zodat het niet ging verstoppen. Duim zat er ook onder
Geen ijzeren maag hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:50 schreef Fancy2 het volgende:
Vies topic dit hoor. Niet klikken wanneer je eet
quote:M'n kunstwerk is klaar!
Het is weliswaar niet mijn eigen stront (ik ben nog niet incontinent en bovendien is dit niet mijn maat luier), maar ik ben er toch trots op:
Kan je de geur nog herinneren?quote:Op woensdag 1 juli 2020 07:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn kunstwerk uit 2013 mag hier niet ontbreken:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gadverdamme manquote:Op woensdag 1 juli 2020 07:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie Paintquote:Op woensdag 1 juli 2020 07:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |