abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:15:27 #101
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_188533927
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 10:58 schreef Toga het volgende:
Ave"rechts", is eigenlijk links..
Maar nu doe je net of mensen niet bang worden voor rechtse praat; een beetje opkomen voor eigen volk en cultuur en je bent al een racist of Hitler in spé.
Zodra je het 'eigen volk' noemt en alleen daar voor 'op wil komen' ... Yup! :D
Niet zo gek toch?
Rechts is ok. Opkomen voor 'het volk' is ok.
(Alleen) Opkomen voor 'eigen volk' is niet ok! :)
quote:
Ik zou ook niet weten wat Breivik's daad met geloof te maken had.
Dat komt omdat het geen issue is in de berichtgeving. Mijn punt exact. Bij een Jihadist weten we het direct en is iedereen bang voor de buurman omdat hij Ali heet en/ of 5 keer per dag bidt.

Bij Breivik vertellen we het niet en weten we het opeens niet (meer).

Overigens wordt er door diverse (religieuze) organisaties geroepen dat Breivik zijn daad niets met het Christendom te maken heeft. :D

Zijn manifest is doorspekt met christelijke symbologie, met verwijzingen naar de bijbel en met een oproep tot een 'monocultureel Christelijk Europa'.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_188543785
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 07:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Eenzijdig plaatje, geeft helemaal niets goed weer als de andere kant niet ernaast plakt.

Afgekeurd als argument tot verbeterd.
Ludachrist kwam met het nodige kabaal dit topic in stormen. Vervolgens grossiert hij in eenzijdige belichting van het onderhavige onderwerp. Nee, die staat er niet gekleurd in hoor. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:14:55 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188543899
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:09 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ludachrist kwam met het nodige kabaal dit topic in stormen. Vervolgens grossiert hij in eenzijdige belichting van het onderhavige onderwerp. Nee, die staat er niet gekleurd in hoor. :')
Vertel hier nog eens hoe jij ook weer denkt over het a priori uitsluiten van mensen op basis van etniciteit in het onderwijs, op de arbeidsmarkt en van het land als geheel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')