abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188518842

Volledige rapport Europol

Europol telde vorig jaar 24 jihadi, 19 extreemlinkse en één extreemrechtse aanslag(en). Alle dodelijke aanslagen werden door mohammedanen gepleegd.

In weerzin van een recente hausse aan berichtgeving over een nakende extreemrechtse apocalyps wordt o.b.v. data duidelijk dat we onze aandacht vooral moeten richten op mohammedanen en op extreem-links.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188518968

Nothing to see here, hou vooral de linksen in de gaten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188519008
.

[ Bericht 96% gewijzigd door opgebaarde op 19-08-2019 12:34:45 ]
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:36:54 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_188519053
Is bijv. de moordenaar van Jo Cox extreemrechts of een ethno-nationalist? En de brandbom op de moskee in Enschede?
Beiden zijn in 2016, maar ik zie maar een streepje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 augustus 2019 @ 12:37:58 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188519072
2015 was het jaar van de singleissueterroristen of hoe zit dat?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:38:10 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_188519075
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:30 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]

Dus veel arrestaties maar weinig aanvallen?
pi_188519076
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:36 schreef speknek het volgende:
Is bijv. de moordenaar van Jo Cox extreemrechts of een ethno-nationalist?
idd. hier zat ik ook mee. die dingen schuren tegen elkaar aan, lijkt me. overlappen misschien zelfs.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188519091
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:37 schreef heywoodu het volgende:
2015 was het jaar van de singleissueterroristen of hoe zit dat?
dei statistieken roepen allemaal vragen op. misschien maar een idee om dat rapport te lezen. :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188519098
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:30 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]

Klopt toch een beetje met zijn grafiek? Hij heeft het over aanslagen, jij komt aan met een overzicht van aanslagen, wat overeenkomt met zijn grafiek, en daarnaast arrestaties? Ga je vallen over die arrestaties? Want ook daar durf ik te wedden dat radicaal islamitisch en extreem-links meer opgepakt worden, want dat tuig is gewoon meer aanwezig.

Waarom blijft het zo moeilijk te accepteren dat ondanks alle bangmakerij, extreem-rechts een clubje in de marge is vergeleken met extreem-links en de moslim terroristen? Het zijn feiten die al meermaals vermeld worden, en toch worden ze keer op keer genegeerd.
pi_188519101
Ik kan die single issue/non-specific in 15' niet plaatsen. Kan iemand een voorbeeld geven?
pi_188519103
quote:
Is bijv. de moordenaar van Jo Cox extreemrechts of een ethno-nationalist? En de brandbom op de moskee in Enschede?
Beiden zijn in 2016, maar ik zie maar een streepje.
Wordt niet meer gespecificeerd in het onderzoek, zul je even de 2017-uitgave voor moeten opzoeken.
pi_188519107
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

veel tijdig ingrijpen, door polisie justitie.
-Rabia Al-Basri
pi_188519108
quote:
Is bijv. de moordenaar van Jo Cox extreemrechts of een ethno-nationalist?
En waarom valt de ethno-nationalist onder hetzelfde kopje als de sepetarist :?
Ik zou rechts eerder samengooien met de ethno-nationalist, tenzij rechts op terroristische neo-liberalen betekent... maar die zijn weer verantwoordelijk voor een geheel ander niveau van terrorisme.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2019 12:41:33 ]
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:40:34 #14
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188519117
TS vergeet te vermelden hoeveel rechtse lieden zijn opgepakt net voor de heterdaad.

Derhalve klacht onterecht
pi_188519119
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Want ook daar durf ik te wedden dat radicaal islamitisch en extreem-links meer opgepakt worden, want dat tuig is gewoon meer aanwezig.
:')
-Rabia Al-Basri
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:41:09 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_188519124
Oh wacht, uit de synopsis:

quote:
In addition, one terrorist attack by a right-wing extremist in Italy and numerous arrests of suspected right-wing terrorists for attack-planning across the European Union (EU)
Ja het is maar een gelukkig.

edit: had niet door dat Ludachrist zijn figuur uit het rapport kwam, ja dan kun je wel van een meteorische stijging spreken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188519131
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En waarom valt de ethno-nationalist onder hetzelfde kopje als de sepetarist :?
Ik zou rechts eerder samengooien met de ethno-nationalist, tenzij rechts op terroristische neo-liberalen wijst...
etno nationalisten willen vooral separatisme :P

zeg maar de fokkers, die een nexit willen :')
-Rabia Al-Basri
pi_188519146
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Voornamelijk een (bijna) verviervoudiging van potentiële aanslagen op extreem-rechts in drie jaar tijd. Als je terrorismebestrijding serieus neemt kan je op basis van deze cijfers niet roepen dat er maar weinig gebeurt aan die kant van het spectrum en je je op links moet richten.
pi_188519152
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:41 schreef Slayage het volgende:
etno nationalisten willen vooral separatisme :P

zeg maar de fokkers, die een nexit willen :')
Ja, maar niet alle separatisten zijn etno-nationalisten.
pi_188519165
niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslim :')
-Rabia Al-Basri
pi_188519195
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar niet alle separatisten zijn etno-nationalisten.
separatisme is vooral gebaseerd op etno nationalisme.
-Rabia Al-Basri
pi_188519201
Jij zou ETA en IRA onder etno-nationalisme schuiven?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2019 12:45:23 ]
pi_188519210
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Klopt toch een beetje met zijn grafiek? Hij heeft het over aanslagen, jij komt aan met een overzicht van aanslagen, wat overeenkomt met zijn grafiek, en daarnaast arrestaties? Ga je vallen over die arrestaties? Want ook daar durf ik te wedden dat radicaal islamitisch en extreem-links meer opgepakt worden, want dat tuig is gewoon meer aanwezig.
Waarom denk je dat ze arrestaties opnemen in een rapport over terrorismebestrijding?
pi_188519212
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:43 schreef Slayage het volgende:
niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslim :')
De meerderheid is in elk geval terrorisme-voorstander.
pi_188519231
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:45 schreef LelijKnap het volgende:
Jij zou ETA en IRA onder etno-nationalisme schuiven?
wat ik zou doen is niet relevant lijkt me eerder wat vindt interpol.

maar eta sowieso en ira deels ook natuurlijk, religie is (kan ook) een onderdeel zijn van etniciteit.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')