Dus veel arrestaties maar weinig aanvallen?quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:30 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]
Nothing to see here, hou vooral de linksen in de gaten.
idd. hier zat ik ook mee. die dingen schuren tegen elkaar aan, lijkt me. overlappen misschien zelfs.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:36 schreef speknek het volgende:
Is bijv. de moordenaar van Jo Cox extreemrechts of een ethno-nationalist?
dei statistieken roepen allemaal vragen op. misschien maar een idee om dat rapport te lezen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:37 schreef heywoodu het volgende:
2015 was het jaar van de singleissueterroristen of hoe zit dat?
Klopt toch een beetje met zijn grafiek? Hij heeft het over aanslagen, jij komt aan met een overzicht van aanslagen, wat overeenkomt met zijn grafiek, en daarnaast arrestaties? Ga je vallen over die arrestaties? Want ook daar durf ik te wedden dat radicaal islamitisch en extreem-links meer opgepakt worden, want dat tuig is gewoon meer aanwezig.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:30 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]
Nothing to see here, hou vooral de linksen in de gaten.
Wordt niet meer gespecificeerd in het onderzoek, zul je even de 2017-uitgave voor moeten opzoeken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:36 schreef speknek het volgende:
Is bijv. de moordenaar van Jo Cox extreemrechts of een ethno-nationalist? En de brandbom op de moskee in Enschede?
Beiden zijn in 2016, maar ik zie maar een streepje.
veel tijdig ingrijpen, door polisie justitie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus veel arrestaties maar weinig aanvallen?
En waarom valt de ethno-nationalist onder hetzelfde kopje als de sepetaristquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:36 schreef speknek het volgende:
Is bijv. de moordenaar van Jo Cox extreemrechts of een ethno-nationalist?
quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Want ook daar durf ik te wedden dat radicaal islamitisch en extreem-links meer opgepakt worden, want dat tuig is gewoon meer aanwezig.
Ja het is maar een gelukkig.quote:In addition, one terrorist attack by a right-wing extremist in Italy and numerous arrests of suspected right-wing terrorists for attack-planning across the European Union (EU)
etno nationalisten willen vooral separatismequote:Op maandag 19 augustus 2019 12:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En waarom valt de ethno-nationalist onder hetzelfde kopje als de sepetarist
Ik zou rechts eerder samengooien met de ethno-nationalist, tenzij rechts op terroristische neo-liberalen wijst...
Voornamelijk een (bijna) verviervoudiging van potentiële aanslagen op extreem-rechts in drie jaar tijd. Als je terrorismebestrijding serieus neemt kan je op basis van deze cijfers niet roepen dat er maar weinig gebeurt aan die kant van het spectrum en je je op links moet richten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus veel arrestaties maar weinig aanvallen?
Ja, maar niet alle separatisten zijn etno-nationalisten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:41 schreef Slayage het volgende:
etno nationalisten willen vooral separatisme
zeg maar de fokkers, die een nexit willen
separatisme is vooral gebaseerd op etno nationalisme.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, maar niet alle separatisten zijn etno-nationalisten.
Waarom denk je dat ze arrestaties opnemen in een rapport over terrorismebestrijding?quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Klopt toch een beetje met zijn grafiek? Hij heeft het over aanslagen, jij komt aan met een overzicht van aanslagen, wat overeenkomt met zijn grafiek, en daarnaast arrestaties? Ga je vallen over die arrestaties? Want ook daar durf ik te wedden dat radicaal islamitisch en extreem-links meer opgepakt worden, want dat tuig is gewoon meer aanwezig.
De meerderheid is in elk geval terrorisme-voorstander.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:43 schreef Slayage het volgende:
niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslim
wat ik zou doen is niet relevant lijkt me eerder wat vindt interpol.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:45 schreef LelijKnap het volgende:
Jij zou ETA en IRA onder etno-nationalisme schuiven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |