Je hebt gewonnen, van harte.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
@:maxi-mus
enjoy.
Tenzij ik toch niet gewonnen heb, dan ga ik af als een gieter.
Je bent fan van wie?quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk reuze meevallen. Tenminste niet iets van Feyenoord oid.
Ja, dit zag ik pas nadat ik mijn post plaatste.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit staat letterlijk één post boven je.
ooit kleding aan geleverdquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Je zou maar fan zijn van Roy Donders
Welk merk draag jij graag?quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mooie UI maatquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI. Dit is de lelijkste UI die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik conformeer mij enkel aan een afspraak.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI. Dit is de lelijkste UI die ik ooit gezien heb.
Vertel me alles over deze afspraak.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik conformeer mij enkel aan een afspraak.
Scrummie had alles anders dan ik in de toto, ik maakte daar een opmerking over en toen stelde hij voor om een UI-bet te doen voor een maand. Nou, dat durfde ik wel aan! Nu zit ik hier aan vast.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI. Dit is de lelijkste UI die ik ooit gezien heb.
Dat is niet zo zeer lelijk, meer ontzettend droevig dat je daar als volwassen man fan van bent en zó fan dat je niets anders weet te verzinnen wat je bij al je posts wil tonen, maar lelijk, mwa.. Meer droevig.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet zo zeer lelijk, meer ontzettend droevig dat je daar als volwassen man fan van bent en zó fan dat je niets anders weet te verzinnen wat je bij al je posts wil tonen, maar lelijk, mwa.. Meer droevig.
Tilburgquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom is die gozer eigenlijk bekend?quote:
Dat is een albumcover, debiel. En dat album is prima en totaal niet te vergelijken met een foto van een totaalidioot als in jouw UI.quote:
Door een televisieprogramma geloof ik. Nooit gezien overigens. Iets met huispakken voor vrouwen ofzo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom is doe gozer eigenlijk bekend?
Welk album?quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een albumcover, debiel. En dat album is prima en totaal niet te vergelijken met een foto van een totaalidioot als in jouw UI.
Matige counter. Accepteer je verlies nou maar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een albumcover, debiel. En dat album is prima en totaal niet te vergelijken met een foto van een totaalidioot als in jouw UI.
Eens, maar onlo komt zoals gewoonlijk niet verder dan een vorm van jijbakken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een albumcover, debiel. En dat album is prima en totaal niet te vergelijken met een foto van een totaal idioot als in jouw UI.
Genoten van Feyenoord gisteren?quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eens, maar onlo komt zoals gewoonlijk niet verder dan een vorm van jijbakken.
Ah okay. Zie hem wel vaak voorbij hobbelen in de stadquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door een televisieprogramma geloof ik. Nooit gezien overigens. Iets met huispakken voor vrouwen ofzo.
Zeker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genoten van Feyenoord gisteren?
Ach, bij een tokkie-publiek valt dat de smaak.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eens, maar onlo komt zoals gewoonlijk niet verder dan een vorm van jijbakken.
Oh, grappig. Volgens mij is het vooral gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zeker.
Ik snap niet dat men zegt dat Stam er al een betere tactiek in heeft weten te slijpen. Ik zie dat niet.
Het is naïef spel vooral als je het mij vraagt.
Tsja, laat ik het zo zeggen: doe mij maar de realistische Gio ipv Stam die met Botteghod en Scharie op de middenlijn wil spelen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, grappig. Volgens mij is het vooral gebrek aan kwaliteit.
Bottegod vd Heijden Larsson Kelly... Het kan écht niet meer.
Oh ja, ik zat gisteren mobiel en had geen zin meer om te reageren, maar dat gifje van Kellyquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:57 schreef onlogisch het volgende:
En al die gasten met kramp gisterenExtreem treurig.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik zat gisteren mobiel en had geen zin meer om te reageren, maar dat gifje van Kelly![]()
Dat kloptquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:59 schreef onlogisch het volgende:
Dit los je niet op met een realistische Gio hoor
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is allemaal van gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
'Feyenoord was veel beter' 'meh valt wel mee, hier kunnen ze niet zoveel aan doen behalve Kelly'.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is allemaal van gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit net de toto door te nemen en dan kom ik opeens langs jouw walgelijke UI.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Feyenoord was veel beter' 'meh valt wel mee, hier kunnen ze niet zoveel aan doen behalve Kelly'.
20 centimeterquote:Op maandag 19 augustus 2019 10:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit net de toto door te nemen en dan kom ik opeens langs jouw walgelijke UI.
Why, jongen. Why.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit net de toto door te nemen en dan kom ik opeens langs jouw walgelijke UI.
Why, jongen. Why.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie had alles anders dan ik in de toto, ik maakte daar een opmerking over en toen stelde hij voor om een UI-bet te doen voor een maand. Nou, dat durfde ik wel aan! Nu zit ik hier aan vast.
Oei.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dus, jij vind Van Geel niet mede verantwoordelijk voor de huidige selectie, ik wel, bovenstaand de redenen, succes ermee.
Niet gekliktquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
CUL / Sicstus' blikvoer en andere k&k zooi #2
Sicstus god.
@:caland en ik zijn blij.
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk nou uit. Ik heb je gisteren al gewaarschuwd.
Geef gewoon een note terug dan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:45 schreef Charlotte3 het volgende:
Zie nu pas dat ik een nootje erbij heb, dat was dan ook de laatste keer dat ik een goede daad heb verricht hier voor @:lenny_leonard .
Ben je Fries geworden @onlogisch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vermeer zei dat hij nog helemaal niet had meegetraind? Het geeft wel aan hoe wanhopig Jaap nu al is.
Het is natuurlijk veel te kort om Ié op basis van 40/45 minuten te beoordelen. Ben benieuwd of hij in staat is een basisplak te veroveren. Dat moet natuurlijk wel, als het hem niet lukt dan kunnen we Feyenoord beter opdoeken.
Lol, thanks. Aangepastquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je Fries geworden @:onlogisch?
Je doet nu wel heel laconiek.quote:
Waar is @Caland eigenlijk? Werken? Kater?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken erop dat vrienden als @:Caland en @:GGMM mij mokerhard afmaken voor deze onvoorstelbare domme fout.
Gehandicaptenvoetbal van beide kanten. Geen rust in het spel, binnen vijf seconden alweer de bal kwijt, onlogische keuzes.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vond jij trouwens van Feyenoord gisteren?
@Caland werkt tegenwoordig 'hard'. Toen hij nog palletsorteerder was kon hij gewoon nog fokken. Nu zit hij in een zwaar Amsterdams regime waar met de harde hand wordt geregeerd.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar is @:Caland eigenlijk? Werken? Kater?
Caland maakt kennis met het communistische bewind.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland werkt tegenwoordig 'hard'. Toen hij nog palletsorteerder was kon hij gewoon nog fokken. Nu zit hij in een zwaar Amsterdams regime waar met de harde hand wordt geregeerd.
gisteren wel Atletico gekeken, viel me nog niet mee, laat ik het zo zeggen dat 2.0 zie ik nog niet echt al is die Joao Felix wel een klasse spelerquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gehandicaptenvoetbal van beide kanten. Geen rust in het spel, binnen vijf seconden alweer de bal kwijt, onlogische keuzes.
We hadden het ook ergens kunnen verwachten, maar inderdaad. Atlético vijf schoten, maar wel heel gevaarlijk. Uiteindelijk de beste performance van alle clubs in het weekend. Je ziet aan alles wat Felix doet, ook de kleine dingetjes, dat hij heel goed is. Bijzondere speler. Gelukkig was het maar kramp waarmee hij naar de kant ging. Vond Morata ook niet eens heel slecht, maar die penalty was kut ingeschoten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren wel Atletico gekeken, viel me nog niet mee, laat ik het zo zeggen dat 2.0 zie ik nog niet echt al is die Joao Felix wel een klasse speler
'Hee stinhoquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We hadden het ook ergens kunnen verwachten, maar inderdaad. Atlético vijf schoten, maar wel heel gevaarlijk. Uiteindelijk de beste performance van alle clubs in het weekend. Je ziet aan alles wat Felix doet, ook de kleine dingetjes, dat hij heel goed is. Bijzondere speler. Gelukkig was het maar kramp waarmee hij naar de kant ging. Vond Morata ook niet eens heel slecht, maar die penalty was kut ingeschoten.
Hoe kan je een aanvaller vergelijken met een middenvelder? Maar Felix van zijn generatie wel veruit het grootste talent natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
'Hee stinho
Is hij beter dan Frenkie ?
Ja oké aanvallende middenvelder, wat een geld man 126 miljoen terwijl hij maar 30 wedstrijden gespeeld had bij Benficaquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je een aanvaller vergelijken met een middenvelder? Maar Felix van zijn generatie wel veruit het grootste talent natuurlijk.
Als ik hem zo zie spelen, bid ik extra tot de Here dat hij vorig seizoen niet tegen Ajax meespeelde.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oké aanvallende middenvelder, wat een geld man 126 miljoen terwijl hij maar 30 wedstrijden gespeeld had bij Benfica
Oh gaan we op deze tour?quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:42 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
VIJFTIEN!!!! De wereld is echt kapot en ziek..
Keukenla?quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh gaan we op deze tour?
JA, NEE HOE KAN DIT TOCH!
Onlo Jr. zit nu op een leeftijd dat ie echt helemaal hooked to football. Dus natuurlijk wordt er in huize Onlogisch FIFA gespeeld. Maar er is ook zoiets als FUT draft of zo. Waarbij je steeds je team samen moet stellen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je een aanvaller vergelijken met een middenvelder? Maar Felix van zijn generatie wel veruit het grootste talent natuurlijk.
Courtois wel, maar Curtois ken ik niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt Courtois geen goede keeper
watquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Onlo Jr. zit nu op een leeftijd dat ie echt helemaal hooked to football.
Pijnlijk. Pas 6 en zijn piekdagen moeten nog komen. Op zijn 18e veegt hij je volledig van de kaart.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo Jr. zit nu op een leeftijd dat ie echt helemaal hooked to football. Dus natuurlijk wordt er in huize Onlogisch FIFA gespeeld. Maar er is ook zoiets als FUT draft of zo. Waarbij je steeds je team samen moet stellen.
De vraag die nu de hele dag gesteld wordt door Jr : Pap, wie vind je beter? Dybala of Lewandowski? CR of Messi? Oblak of Courtois?
De hele dag door. Dus gaf ik daar een tegenvraag op : Wie vind je beter : Speler A of speler B (weet niet meer wie ik als voorbeeld gaf)? Antwoord : Pap, dat kan je toch helemaal niet vergelijken. De ene is een rechtsbuiten en de ander is een aanvallende middenvelder.
Jr. is 6 en heeft al meer verstand van zaken dan zijn vader
Oh, echt? football?quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:07 schreef Elan het volgende:
Die Curtois is helemaal hooked to football.
Tl;drquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo Jr. zit nu op een leeftijd dat ie echt helemaal hooked to football. Dus natuurlijk wordt er in huize Onlogisch FIFA gespeeld. Maar er is ook zoiets als FUT draft of zo. Waarbij je steeds je team samen moet stellen.
De vraag die nu de hele dag gesteld wordt door Jr : Pap, wie vind je beter? Dybala of Lewandowski? CR of Messi? Oblak of Courtois?
De hele dag door. Dus gaf ik daar een tegenvraag op : Wie vind je beter : Speler A of speler B (weet niet meer wie ik als voorbeeld gaf)? Antwoord : Pap, dat kan je toch helemaal niet vergelijken. De ene is een rechtsbuiten en de ander is een aanvallende middenvelder.
We gaan toch niet doen alsof dit een prestatie is?quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
draadjes?quote:
Niet mijn probleemquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vanmorgen hard door mijn rug gegaan. Loop er gewoon scheef van. Tering wat een pijn![]()
@:caland noemt mij nu een mietje.
moet jij wetenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vanmorgen hard door mijn rug gegaan. Loop er gewoon scheef van. Tering wat een pijn![]()
Sterkte ouwe reus.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ouwe lulquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja want dat is echt een matige seriequote:Op maandag 19 augustus 2019 18:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben totaal geen fan van scifi/horror en toch ben ik best verslaafd aan stranger things
Moet ik me zorgen maken?
Het wordt wel heel cliché na een tijdje ja, toch blijf ik kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja want dat is echt een matige serie
Zeker niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben totaal geen fan van scifi/horror en toch ben ik best verslaafd aan stranger things
Moet ik me zorgen maken?
Dat snap ik dan weer wel. Ik heb de eerste seizoenen ook gezien. Maar die nieuwste ben ik na 2 afleveringen gestopt. Wat een bagger.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel heel cliché na een tijdje ja, toch blijf ik kijken.
Prima serie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:28 schreef Caland het volgende:
Moet ik me zorgen maken?
Trek je niks aan van wat die Tilburger roept, seizoen 3 was véél beter dan 2.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel heel cliché na een tijdje ja, toch blijf ik kijken.
Ben je bang om je imago kwijt te raken?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:28 schreef Caland het volgende:
Moet ik me zorgen maken?
Nee, slechts dat ik een wansmaak begin te ontwikkelenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je bang om je imago kwijt te raken?
Dark al gezien?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, slechts dat ik een wansmaak begin te ontwikkelen
Je bent al je hele leven Feyenoordsupporter. Heel veel kutter kan het allemaal toch niet worden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, slechts dat ik een wansmaak begin te ontwikkelen
Ook kut ja. Casa de Papel was nog wel leuk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel Spaanse series ineens op netflix man. Wel leuk.
Alleen El Recluso gezien naast Casa. Maar dat vond ik echt idioot kut.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel Spaanse series ineens op netflix man. Wel leuk.
Dat is wel een aanradertje. Zelfs JR vond het geweldig.quote:
Ik ben hierna wel weer even klaar met dit genre denk ikquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wel een aanradertje. Zelfs JR vond het geweldig.
Wel Duits, weet niet of je daar wel tegen kan.
Oh ik wil die bomaanslag serie nog wel even zien.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook kut ja. Casa de Papel was nog wel leuk.
Ja recluso ging echt nergens over.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Alleen El Recluso gezien naast Casa. Maar dat vond ik echt idioot kut.
Unabomber?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik wil die bomaanslag serie nog wel even zien.
Die serie was ik eigenlijk al weer een beetje vergeten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:52 schreef Elan het volgende:
Komt er nog een tweede seizoen van Safe Haags?
Was wel aardig op zich.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die serie was ik eigenlijk al weer een beetje vergeten.
Was dat met de hoofdrolspeler uit Dexter? Dat was echt een kutserie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die serie was ik eigenlijk al weer een beetje vergeten.
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat met de hoofdrolspeler uit Dexter? Dat was echt een kutserie.
Niks mis mee nee. Ik kijk nu Manhunter seizoen 2, wel een beetje vergelijkbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel prima vermaak dat unabomber.
Die staat nog op mijn lijstje.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee nee. Ik kijk nu Manhunter seizoen 2, wel een beetje vergelijkbaar.
Seizoen 2 is ontzettend matig, 1 en 3 wel goed ja.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:55 schreef Elan het volgende:
True Detective is geniaal.
Wel redelijk pittig.
Eens.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seizoen 2 is ontzettend matig, 1 en 3 wel goed ja.
Zijn ze al begonnen met Peaky Blinders 5 op BBC?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Tin Star heb ik nu 1 aflevering van gekeken, vond ik ook wel heel spannend. Is op BBC
Aankomende zondag.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zijn ze al begonnen met Peaky Blinders 5 op BBC?
Over matige series gesproken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook kut ja. Casa de Papel was nog wel leuk.
"Zelfs" ik nog wel, alsof ik zo kritisch ben (lol).quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wel een aanradertje. Zelfs JR vond het geweldig.
Wel Duits, weet niet of je daar wel tegen kan.
La casa is tof!quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over matige series gesproken.
[..]
"Zelfs" ik nog wel, alsof ik zo kritisch ben (lol).
Maar Dark staat wel in mijn top-5 ja.
Ja klopt, vond het einde dan wel weer tofquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3e seizoen is een matige herhaling van zetten.
Een soort Orange is the New Black dus, niet zo boeiend.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vrouwengevangenis, erg orgineel.
Mindhunterquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee nee. Ik kijk nu Manhunter seizoen 2, wel een beetje vergelijkbaar.
Die serie heb ik dan weer niet gekeken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een soort Orange is the New Black dus, niet zo boeiend.
Groot gelijk, dat is ook echt heel erg kut.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die serie heb ik dan weer niet gekeken.
Mooi. Vis a vis vind ik wel leukquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groot gelijk, dat is ook echt heel erg kut.
Hoelang dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen die afleveringen duren laaaaaaaaaaaang.
Geen idee, mijn zus tipte hem dat is meestal een goede reden om de serie niet te kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een soort Orange is the New Black dus, niet zo boeiend.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, mijn zus tipte hem dat is meestal een goede reden om de serie niet te kijken.
Ja eens. Dan kan je er ook rustig 5 op een avond kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pff tering wat een zit.
Afleveringen van 40-45 minuten zijn gewoon het beste.
Speelt zich zeker af in de jaren 40quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu bezig met The Missing S3 wat in Amsterdam speelt, best geinig.
Het meeste is niet in Amsterdam hoor. Maar wel een leuke serie ja, hoewel ik de eerste twee seizoenen veel beter vond.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu bezig met The Missing S3 wat in Amsterdam speelt, best geinig.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt zich zeker af in de jaren 40
Dat doe ik alleen met hele goede series.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Dan kan je er ook rustig 5 op een avond kijken.
Matig.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen met hele goede series.
Zoals met het laatste seizoen van Dark
Ja leuk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt zich zeker af in de jaren 40
Heb nog maar twee afleveringen gezien, maar niet alles zal in Amsterdam zijn opgenomen nee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het meeste is niet in Amsterdam hoor. Maar wel een leuke serie ja, hoewel ik de eerste twee seizoenen veel beter vond.
Nee man. Mijn rug is naar de tyfus.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo weer tentje afbreken, jij ook?
Aii sterkte, komt wel goed toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee man. Mijn rug is naar de tyfus.
Jawel jawel.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aii sterkte, komt wel goed toch?
Ik ookquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja goed idee, ik ga ook even
Pics van je zus?quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, mijn zus tipte hem dat is meestal een goede reden om de serie niet te kijken.
Eens met peaky blindersquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:49 schreef Elan het volgende:
Better Call Saul en Peaky Blinders goden
Lennygod.quote:
Alsof je tijd hebt om tafel te voetballen daar, ja misschien in je 10 minuten eetpauze lolquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eat leangwn kroketten knallen
En tafelvoetbal in pak
quote:
Ik heb medelijden met de mensen in dit filmpje.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eat leangwn kroketten knallen
En tafelvoetbal in pak
Lennygodquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 06:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de mensen in dit filmpje.
Compleet kutquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 06:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HarryGod
Hoe is het met je rug?
Ben niet heel groot nee. Al jaren geen last van gehad dus dan valt dit wel even tegen ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ai, klote man. Je bent toch heel klein? Dan zul je dat niet vaak hebben toch?
Kun jij staand kutjes likken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben niet heel groot nee. Al jaren geen last van gehad dus dan valt dit wel even tegen ja.
Terechte vraag ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun jij staand kutjes likken?
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun jij staand kutjes likken?
Nou nou nouquote:
Ik kan de history zien van je berichten dus dit heeft geen nutquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 20-08-2019 09:34:57 ]
(lol)
Gastmoddenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik kan de history zien van je berichten dus dit heeft geen nut
Ik zie PAOK eigenlijk als betere club dan APOEL. Ik denk dat we dit wel redden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door Charlotte of all people.
Wat verwacht je er vanavond van makker?
Die tekst was van toepassing op de post van Haags.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik kan de history zien van je berichten dus dit heeft geen nut
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 20-08-2019 10:56
Dom zwijntje
Ik ook ja, van wat ik lees gaan die gasten ook niet voor de pot hangen omdat ze dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie PAOK eigenlijk als betere club dan APOEL. Ik denk dat we dit wel redden.
En vanavond zeg ik 1-2. Wat jij?
6-2quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie PAOK eigenlijk als betere club dan APOEL. Ik denk dat we dit wel redden.
En vanavond zeg ik 1-2. Wat jij?
Flopmodsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:59 schreef Zipportal het volgende:
VBL / [Voorronde Champions League] Dinsdagavond 21.00 uur APOEL - Ajax
Niet eens gereekst.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:00 schreef Charlotte3 het volgende:
@:jankkees lijkt een beetje Jelly @:ggmm
Viel mij ook al op ja!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:00 schreef Charlotte3 het volgende:
@:jankkees lijkt een beetje Jelly @:ggmm
goede UIquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door Charlotte of all people.
Wat verwacht je er vanavond van makker?
Ken ik jou?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je wordt de les gelezen door een mod van TRU of all places
Je ejaculeert prematuur?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben vaak al weg bij je moeder als je thuiskomt
We wisselen af tussen deze grapjes en rituals grapjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:34 schreef Charlotte3 het volgende:
Worden jullie die grapjes nooit beu?
Die grapjes niet maar jou wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:34 schreef Charlotte3 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:34 schreef Charlotte3 het volgende:
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Misschien heeft iemand hier wel helemaal geen moeder meer... of een die ziek is.
Ja, misschien dit dat zus of zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Misschien heeft iemand hier wel helemaal geen moeder meer... of een die ziek is.
Tsja, op die manier kan je nergens meer grapjes over maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Misschien kunnen we het hebben over onze virtuele speler? Al zal scrummie zich dan wel gekwetst voelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, misschien dit dat zus of zo
Dan kan je helemaal nooit meer wat zeggen.
mijn moeder gaan dagelijks hele boten overheen, haar as hebben we in de gracht uitgestrooidquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:35 schreef Charlotte3 het volgende:
mijn probleemquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:34 schreef GGMM het volgende:
Eerst Charlotte en nu gaat Gutanoth er nog even overheen.
Arme JanCees, dit is niet zijn ochtend.
Laten we Feyenoord dan ook maar doorstrepen op de lijst van mogelijke gespreksonderwerpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het hebben over onze virtuele speler? Al zal scrummie zich dan wel gekwetst voelen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het hebben over onze virtuele speler? Al zal scrummie zich dan wel gekwetst voelen.
Ga gewoon weg met je gejankquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja, zaterdag waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
Gaat dat virtuele spelers gebeuren over FM? Wordt er binnenkort een nieuwe ronde gestart?
Je kunt nog meedoen als doelman of linksbackquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
Gaat dat virtuele spelers gebeuren over FM? Wordt er binnenkort een nieuwe ronde gestart?
gaat hij nu een elftal maken ja?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je kunt nog meedoen als doelman of linksback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |