Je hebt gewonnen, van harte.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
@:maxi-mus
enjoy.
Tenzij ik toch niet gewonnen heb, dan ga ik af als een gieter.
Je bent fan van wie?quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk reuze meevallen. Tenminste niet iets van Feyenoord oid.
Ja, dit zag ik pas nadat ik mijn post plaatste.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit staat letterlijk één post boven je.
ooit kleding aan geleverdquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Je zou maar fan zijn van Roy Donders
Welk merk draag jij graag?quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mooie UI maatquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI. Dit is de lelijkste UI die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik conformeer mij enkel aan een afspraak.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI. Dit is de lelijkste UI die ik ooit gezien heb.
Vertel me alles over deze afspraak.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik conformeer mij enkel aan een afspraak.
Scrummie had alles anders dan ik in de toto, ik maakte daar een opmerking over en toen stelde hij voor om een UI-bet te doen voor een maand. Nou, dat durfde ik wel aan! Nu zit ik hier aan vast.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI. Dit is de lelijkste UI die ik ooit gezien heb.
Dat is niet zo zeer lelijk, meer ontzettend droevig dat je daar als volwassen man fan van bent en zó fan dat je niets anders weet te verzinnen wat je bij al je posts wil tonen, maar lelijk, mwa.. Meer droevig.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet zo zeer lelijk, meer ontzettend droevig dat je daar als volwassen man fan van bent en zó fan dat je niets anders weet te verzinnen wat je bij al je posts wil tonen, maar lelijk, mwa.. Meer droevig.
Tilburgquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom is die gozer eigenlijk bekend?quote:
Dat is een albumcover, debiel. En dat album is prima en totaal niet te vergelijken met een foto van een totaalidioot als in jouw UI.quote:
Door een televisieprogramma geloof ik. Nooit gezien overigens. Iets met huispakken voor vrouwen ofzo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom is doe gozer eigenlijk bekend?
Welk album?quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een albumcover, debiel. En dat album is prima en totaal niet te vergelijken met een foto van een totaalidioot als in jouw UI.
Matige counter. Accepteer je verlies nou maar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een albumcover, debiel. En dat album is prima en totaal niet te vergelijken met een foto van een totaalidioot als in jouw UI.
Eens, maar onlo komt zoals gewoonlijk niet verder dan een vorm van jijbakken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een albumcover, debiel. En dat album is prima en totaal niet te vergelijken met een foto van een totaal idioot als in jouw UI.
Genoten van Feyenoord gisteren?quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eens, maar onlo komt zoals gewoonlijk niet verder dan een vorm van jijbakken.
Ah okay. Zie hem wel vaak voorbij hobbelen in de stadquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door een televisieprogramma geloof ik. Nooit gezien overigens. Iets met huispakken voor vrouwen ofzo.
Zeker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genoten van Feyenoord gisteren?
Ach, bij een tokkie-publiek valt dat de smaak.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eens, maar onlo komt zoals gewoonlijk niet verder dan een vorm van jijbakken.
Oh, grappig. Volgens mij is het vooral gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zeker.
Ik snap niet dat men zegt dat Stam er al een betere tactiek in heeft weten te slijpen. Ik zie dat niet.
Het is naïef spel vooral als je het mij vraagt.
Tsja, laat ik het zo zeggen: doe mij maar de realistische Gio ipv Stam die met Botteghod en Scharie op de middenlijn wil spelen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, grappig. Volgens mij is het vooral gebrek aan kwaliteit.
Bottegod vd Heijden Larsson Kelly... Het kan écht niet meer.
Oh ja, ik zat gisteren mobiel en had geen zin meer om te reageren, maar dat gifje van Kellyquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:57 schreef onlogisch het volgende:
En al die gasten met kramp gisterenExtreem treurig.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik zat gisteren mobiel en had geen zin meer om te reageren, maar dat gifje van Kelly![]()
Dat kloptquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:59 schreef onlogisch het volgende:
Dit los je niet op met een realistische Gio hoor
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is allemaal van gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |