Woarom da dannnquote:
Het is dan ook een vrij menselijk trekje.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik vermoed toch wel dat een groot deel van mijn dorp, of beter gezegd eiland, vrij racistisch is.
Er is 1 ding minder aan hier.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woarom da dannn
Huh?
Woarmm da dann
Huh?
Waarom dat?
Ik heb hem afgekeken nu. Ik denk dat ik je wel begreep qua twist, maar dat was best duidelijk toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woarom da dannn
Huh?
Woarmm da dann
Huh?
Waarom dat?
Wat was de twist dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb hem afgekeken nu. Ik denk dat ik je wel begreep qua twist, maar dat was best duidelijk toch?Die ambu scene was trouwens best pijnlijk
Dat die ene Japanse man dus eigenlijk zijn vrouw was, met 'In dit bos zijn dierbaren bij je' en dat de naam van zijn vrouw en dochter dus antwoorden waren op favoriete kleur en seizoenquote:
Betis verloren maat, daar gaat het geld van die mensen die om bettipjes vroegen op den twitter.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
Lol, één van de synoniemen bij proleet: "Niet student"
Kan ik ook niets aan doen. Betis al vroeg rood, Iglesias er in de rust af.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Betis verloren maat, daar gaat het geld van die mensen die om bettipjes vroegen op den twitter.
Geblesseerd of tactisch door de rode kaart?quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan ik ook niets aan doen. Betis al vroeg rood, Iglesias er in de rust af.
Klopt ja.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat die ene Japanse man dus eigenlijk zijn vrouw was, met 'In dit bos zijn dierbaren bij je' en dat de naam van zijn vrouw en dochter dus antwoorden waren op favoriete kleur en seizoen
niet echt een twist twist maar dat maakte ik erop uit
Wel een mooie filmquote:
Geblesseerd.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geblesseerd of tactisch door de rode kaart?
Nja dan kan je met zon vroege rode kaart ook weinig over hun spel zeggen.
Lang geleden gezien dus weet niet alles meerquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel een mooie film
Al was die ambu scene echt unexpected, ik dacht zij sterft later nog aan complicaties van de operatie maar dit was wel shockingWel goed gedaan
Ja voor mij is het nog versquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang geleden gezien dus weet niet alles meer![]()
Japanse vent is goeie acteur
Matthew McConaugheygodquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja voor mij is het nog vers
Sowieso wel een goede film en leuke acteurs idd, al kwam die vent een beetje raar over aan het begin. Die Amerikaanse
Ja dat wel maar toch, vreemdgaan z'n vrouw belachelijk maken vastpakken enzo idk niet echt mijn ding. Maar wel soortvan redeemed door voor die man te zorgen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matthew McConaugheygod
Hoezo raar?Hij is depressief natuurlijk he
The Sea of trees.quote:
ty, gaat op de mentale wil-ik-wel-eens-kijken lijst danquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Sea of trees.
OF had het gister over het zelfmoordbos in Japan, dus ik raadde hem die film aan
En je raadt hem niet logan paul aan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Sea of trees.
OF had het gister over het zelfmoordbos in Japan, dus ik raadde hem die film aan
Is van Gus van Santquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ty, gaat op de mentale wil-ik-wel-eens-kijken lijst dan
Die heb ik al gezien lolquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En je raadt hem niet logan paul aan?
Dit heb ik gemist denk ikquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En je raadt hem niet logan paul aan?
Mooie omschrijving van een regisseurquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is van Gus van Sant
En die zit wel op filmpjes maken
quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was naar dat bos gegaan, filmde een man die zichzelf had opgehangen en ging lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |