Maar waarschijnlijk moet je aan het werk van je baas (mini-ToT).quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er idd zo weer in willen kruipen, ja.
Mevrouw ToT is vandaag vrij, en zij neemt die taak deels op zich.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk moet je aan het werk van je baas (mini-ToT).
Dan kan jij een beetje je eigen dingetjes doen toch!quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT is vandaag vrij, en zij neemt die taak deels op zich.
Maar pfffff, het was weer een kort nachtje hoor.
Haha!quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan kan jij een beetje je eigen dingetjes doen toch!
Wou mini-ToT niet slapen? Of was je met iets anders bezig![]()
Haiquote:
Ja hoor, jij ook?quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Charlotte hoe gaat het? Goed geslapen en al?
Haha. Het na-effectquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Mini-ToT wilde idd niet slapen. Allerlei slaapliedjes gedraaid, maar het was uiteindelijk een vlot liedje van Mini-Disco waardoor hij in slaap viel!
Maar ja, daarna galmt het gehuil enzo nog een tijdje na in je schedel en kun je absoluut niet slapen!
Zeker, het is weer maandag. Net de dagelijkse inlichtingen binnengekregen en bestudeerd.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha. Het na-effect![]()
Ga je wat voor jezelf doen vandaag?
Schandalig hoor...quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:51 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes mensen die ik nog geen gedag heb gezegd
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee.
We moeten nog boodschappen doen vandaag, verder nog niet echt plannen.
Ik stelde net wel voor om ff met mini-ToT te gaan fietsen aangezien het zonnetje schijnt. We kijken wel ff.
Dan moet hij campagne voeren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat hij hier nog niet bovenaan staat natuurlijk: ONZ / Beste mod op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |