Poepen denk ikquote:
Soms welquote:
Okéquote:Op maandag 19 augustus 2019 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weekendje vrij. Dan heb ik niet zoveel zin in fok.
Voor wie?quote:
Neuh. Gisteren nog bij die van jou gedaan en de geur is er zelfs met een staalborstel niet uit te krijgenquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop die maar in je moeders hol.
Ja ze was afgesloten van het water.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Gisteren nog bij die van jou gedaan en de geur is er zelfs met een staalborstel niet uit te krijgen
Waarom regelt het verzorgingstehuis dat niet gewoonquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ze was afgesloten van het water.
Huur niet betaaltquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom regelt het verzorgingstehuis dat niet gewoon
Op straat ermee!quote:
Moet jij weten. Ik misschien ookquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben woensdag in Uutje
Niet gelezen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:22 schreef stokj het volgende:
Morgen vindt het jaarlijks ontbijt plaats voor alle van vakantie teruggekeerde werknemers.
Dan gaan de mannen naast elkaar staan en hun buik vergelijken (wiens buik is het grootst geworden in de zomer).
De dames gaan elkaar vertellen dat ze als een lap vlees in de zon hebben liggen bakken.
En de wat oudere collega's gaan zeuren dat ze 8 weken niet hebben kunnen douchen en een plakkerige goever hebben, hun bek niet gepoetst kunnen hebben.
Sommige komen rechtstreeks van hun vakantiebestemming naar het werk om te ontbijten (zonder tanden te poetsen of op te frissen). Man man man...![]()
![]()
Nee ik heb ook wel eens vrij. Zoals vandaag.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij werkt volgens mij iedere dag thuis laatste tijd
Lekker danquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:22 schreef stokj het volgende:
Morgen vindt het jaarlijks ontbijt plaats voor alle van vakantie teruggekeerde werknemers.
Dan gaan de mannen naast elkaar staan en hun buik vergelijken (wiens buik is het grootst geworden in de zomer).
De dames gaan elkaar vertellen dat ze als een lap vlees in de zon hebben liggen bakken.
En de wat oudere collega's gaan zeuren dat ze 8 weken niet hebben kunnen douchen en een plakkerige goever hebben, hun bek niet gepoetst kunnen hebben.
Sommige komen rechtstreeks van hun vakantiebestemming naar het werk om te ontbijten (zonder tanden te poetsen of op te frissen). Man man man...![]()
![]()
Weleens vrijquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik heb ook wel eens vrij. Zoals vandaag.![]()
Morgen den Haag, donderdag Berkel, woensdag en vrijdag thuis
Smerig hoor dat. En dan al die collega's die je komen groeten en die dames die je kusjes op je wang geven zonder een frisse bekquote:
Ik snap je.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Smerig hoor dat. En dan al die collega's die je komen groeten en die dames die je kusjes op je wang geven zonder een frisse bek![]()
![]()
Ha die Charlotte hoe gaat het? Goed geslapen en al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |