Hm verslaafd aan Social Media, avocados en eeuwige erkenning voor elke scheet die ze laten. Haat gebondenheid en een burgerlijk leven. Lekker generaliserend welquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer is iemand een stereotype millenial?
Ik schaar hipsters en millenials onder dezelfde categorie en hipsters willen juist niet mainstream zijnquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm verslaafd aan Social Media, avocados en eeuwige erkenning voor elke scheet die ze laten. Haat gebondenheid en een burgerlijk leven. Lekker generaliserend wel![]()
Nee ik bedoelde gewoon dat Wp volgens mij lekker eigenzinnig is en zich niet zoveel aantrekt van trends en mainstream opinie
Meer dan het dubbele daarvan zelfs.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er? Iets van 20k?
Nee naat, niet zo dubbel denken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Leuk idee met twee uitroeptekens erbij, equivalent van heyy?
heb me vanmiddag staan scheren zelfsquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had geen zin om in een spiegel te kijken vandaag.
incel trend is beetje over aan het gaan nu dus ben bezig met vriendinnetje zoeken tochquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm verslaafd aan Social Media, avocados en eeuwige erkenning voor elke scheet die ze laten. Haat gebondenheid en een burgerlijk leven. Lekker generaliserend wel![]()
Nee ik bedoelde gewoon dat Wp volgens mij lekker eigenzinnig is en zich niet zoveel aantrekt van trends en mainstream opinie
en de spiegel bedankt je daarvoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk eigenlijk vrij weinig in de spiegel
Zou breken met mijn stralende schoonheidquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en de spiegel bedankt je daarvoor
Ja daarom het Russisch leren natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
incel trend is beetje over aan het gaan nu dus ben bezig met vriendinnetje zoeken toch
hahaha dat zal ik helaas nooit helemaal kunnen leren vertelde ze me vanmiddagquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom het Russisch leren natuurlijk
Jaquote:
Hmmmmquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha dat zal ik helaas nooit helemaal kunnen leren vertelde ze me vanmiddag
Matig.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb me vanmiddag staan scheren zelfs
Hmm, zo groot zag het er niet uit.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:18 schreef I. het volgende:
[..]
Meer dan het dubbele daarvan zelfs.Gaat richting de 50k inmiddels.
Lol weepeequote:Op zondag 18 augustus 2019 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en de spiegel bedankt je daarvoor
te oudquote:
mja wil gewoon beetje fatsoenlijk uitzien tochquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig.
[..]
Hmm, zo groot zag het er niet uit.
Maarja, ook niet hele dorp rondgereden.
Maar als je daar gaat wonen zal je aardig snel native niveau spreken volgens mij.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
te oud
je moet daar echt op jonge leeftijd mee beginnen wil je het volledig kunnen spreken
[..]
mja wil gewoon beetje fatsoenlijk uitzien toch
anders denkt ze ook wat een zwerrie is dit
Waar heb je haar leren kennen dan?quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
te oud
je moet daar echt op jonge leeftijd mee beginnen wil je het volledig kunnen spreken
[..]
mja wil gewoon beetje fatsoenlijk uitzien toch
anders denkt ze ook wat een zwerrie is dit
bijna?quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
WeePee, had bijna een verjaardagscadeau voor je gekocht net.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
WeePee, had bijna een verjaardagscadeau voor je gekocht net.
beetje raar verhaal hahahquote:
ik begin het te lerenquote:
ik heb vooralsnog geen intentie om daar te wonen hoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar als je daar gaat wonen zal je aardig snel native niveau spreken volgens mij.
Ja, had wat gevonden op marktplaats, en om te besparen op verzendkosten bood de verkoper me nog wat dingen aan.quote:
Je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje raar verhaal hahah
kan wel via dm evt
[..]
ik begin het te leren
[..]
ik heb vooralsnog geen intentie om daar te wonen hoor
Nee maar goed Russisch is nou niet Thais of zo, als je daar eens een paar weken bent gaat het hard denk ik zelf.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje raar verhaal hahah
kan wel via dm evt
[..]
ik begin het te leren
[..]
ik heb vooralsnog geen intentie om daar te wonen hoor
Jij naar persoon. Ik hoop dat je een verkoudheid oplooptquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mooi zo nu vertel ik het niet meer
vind basisdingetjes wel leuk om te lerenquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar goed Russisch is nou niet Thais of zo, als je daar eens een paar weken bent gaat het hard denk ik zelf.
Ah, op die manierquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had wat gevonden op marktplaats, en om te besparen op verzendkosten bood de verkoper me nog wat dingen aan.
Een van de dingen die hij aanbood, was er een die ik van de week aan WP aanraadde. Toen hij zei dat hij bijna jarig was.
Doe nor tegen wpquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij naar persoon. Ik hoop dat je een verkoudheid oploopt
Sorry. Ik hoop ook dat hij een fijne douche heeft waar hij lekker kan stomen. Zo goed?quote:
Als je vanaf de snelweg komt zit je al vrij snel in het centrum, daar liggen nog behoorlijk wat vrij grote wijken omheen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, zo groot zag het er niet uit.
Maarja, ook niet hele dorp rondgereden.
Douchen brengt wel andere associaties met zich meequote:Op zondag 18 augustus 2019 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry. Ik hoop ook dat hij een fijne douche heeft waar hij lekker kan stomen. Zo goed?
ze weet echt niks van comics af en superhelden. vond echt schattig hahahquote:
Weet niet of Red Son dan meest geschikt is. Vol met stereotypen, en een verhaal dat eigenlijk alleen werkt als je bekend met Superman.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze weet echt niks van comics af en superhelden. vond echt schattig hahah
zou ik haar red son laten lezen?
hehehe ik denk dat ze fables wel leuk zou vindenquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of Red Son dan meest geschikt is. Vol met stereotypen, en een verhaal dat eigenlijk alleen werkt als je bekend met Superman.
Denk wel dat Fables toegankelijker is.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe ik denk dat ze fables wel leuk zou vinden
ja maar is ook gewoon goed uniek verhaal imoquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk wel dat Fables toegankelijker is.
Het is ook toegankelijker dan Multiversityquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar is ook gewoon goed uniek verhaal imo
Zo iets jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry. Ik hoop ook dat hij een fijne douche heeft waar hij lekker kan stomen. Zo goed?
haha eerst maar eens aftasten of ze echt interesse heeftquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook toegankelijker dan Multiversity
Is altijd wel leuk als je iemand kunt laten genieten van iets dat belangrijk is voor jou.
Kan ook zijn dat ze het medium wel interessant vindt, maar het genre niet. Superhelden is natuurlijk maar een vrij beperkt onderdeel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha eerst maar eens aftasten of ze echt interesse heeft
ze zei al dat ze er niet zoveel mee hadquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze het medium wel interessant vindt, maar het genre niet. Superhelden is natuurlijk maar een vrij beperkt onderdeel.
Sounds like a keeperquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze zei al dat ze er niet zoveel mee hadmet superhelden
Fantasy? Horror? Sci-fi?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze zei al dat ze er niet zoveel mee hadmet superhelden
Hmm, is vast ook wel een en ander van te vinden toch?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fantasy en horror wel, Sci-fi was een dikke nee
oh ongetwijfeldquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, is vast ook wel een en ander van te vinden toch?
Locke & Key, Siegfried, Thorgal.
Geschreven door zoon van Stephen King geloof ik.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ongetwijfeld
Locke & Key ziet er wel interessant uit trouwens
Joe hill jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geschreven door zoon van Stephen King geloof ik.
Slaap lekker lieverd.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
maar die ga ik even onthouden, klinkt wel tof
en nu lekker naar bedje toe [ afbeelding ]
Ben je Dogwelder?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben stiekem ook een superheld.
lol wtfquote:
Hij last honden aan schurken. Dat is zijn superkracht.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol wtf
waarom heeft die een hond in zijn hand
maar waarom?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij last honden aan schurken. Dat is zijn superkracht.
Omdat de schrijver een hekel heeft aan superhelden, en hij dit zo laat weten.quote:
Dat klinkt gruwelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij last honden aan schurken. Dat is zijn superkracht.
lol wtfquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de schrijver een hekel heeft aan superhelden, en hij dit zo laat weten.
Er is in zijn team ook Sixpack, Friendly Fire, The Defenestrator en mijn favoriet, Bueno Excellente.
Bueno verslaat schurken met de power of perversion. Hij heeft een piemel van een meter ongeveer, dus denk zelf maar hoe hij dat doet.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de schrijver een hekel heeft aan superhelden, en hij dit zo laat weten.
Er is in zijn team ook Sixpack, Friendly Fire, The Defenestrator en mijn favoriet, Bueno Excellente.
Bueno verslaat schurken met de power of perversion. Hij heeft een piemel van een meter ongeveer, dus denk zelf maar hoe hij dat doet.
lol wtf
klinkt bijzonder
Dogwelder ging helaas dood in de strijd tegen the Many Angled Ones.quote:
oh damn dat is echt een rapistquote:
Godzijdank voor de hondjesquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dogwelder ging helaas dood in de strijd tegen the Many Angled Ones.
Hij is nu in de hel.
Green Lantern was ook slachtoffer.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh damn dat is echt een rapist
quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Green Lantern was ook slachtoffer.
[ afbeelding ]
Ik snap dat ze hem niet willen gebruiken in hun kindvriendelijke producten.quote:
Dus daar komt dat plaatje vandaan. Weer wat geleerdquote:
Ik moet bekennen dat ik de Hit-Man serie alleen digitaal heb, aangezien ik nergens papieren versies kan vinden en DC ze niet wil herprintenquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus daar komt dat plaatje vandaan. Weer wat geleerd
Doe danquote:
Nee, even wachten totdat we bericht krijgen van schoonouders.quote:
Ah dat is naarquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, even wachten totdat we bericht krijgen van schoonouders.
Kat wordt geopereerd.
Bijna. Nog even het laatste beetje van m'n Magic deck in sleeves stekenquote:
15% kans op goed nieuws.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah dat is naar![]()
Hopelijk verloopt het voorspoedig
Nerd.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bijna. Nog even het laatste beetje van m'n Magic deck in sleeves steken
Hup hup onder de wolquote:
Morgen laatste dag vrij, moet nog wel even genieten tochquote:
Hoeveel kaarten heb je?quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bijna. Nog even het laatste beetje van m'n Magic deck in sleeves steken
Ochquote:
Oke dan mag jij als enige nog even opblijvenquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen laatste dag vrij, moet nog wel even genieten toch![]()
quote:
Ehm rond de 15000 schat ik.quote:
Jeejquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke dan mag jij als enige nog even opblijven
Holy shit dat is een aardige tafel volquote:
Pilsie dan maar?quote:
Cheersquote:
Get on the beers sonquote:
Oh okequote:
Daarom liggen ze ook niet op tafel. Nou ja niet allemaal. Gok dat er 2000 op tafel liggen in dozen om nog uitgezocht te worden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Holy shit dat is een aardige tafel vol
Ik heb een hertogh jan gepaktquote:
En ben je dan hele strategieën aan het bedenken?quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh oke
[..]
Daarom liggen ze ook niet op tafel. Nou ja niet allemaal. Gok dat er 2000 op tafel liggen in dozen om nog uitgezocht te worden.
Biersnob? Ik zou het verschil tussen een Heineken en een ander willekeurig biermerk niet proevenquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb een hertogh jan gepakt
Mag dat biersnobs?
Ik drink heel ordinair een halve liter Heineken die ik heb gekregen alvast voor mijn verjaardagquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb een hertogh jan gepakt
Mag dat biersnobs?
Niet echt. En ik las net een artikel over bloedvergiftiging en nu voorlopig helemaal niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ben je al moe?
Ergens ook wel weer goed, als je iig. genoeg slaap kan pakken.
Doe dat dan ook nietquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt. En ik las net een artikel over bloedvergiftiging en nu voorlopig helemaal niet.
Matig dit.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt. En ik las net een artikel over bloedvergiftiging en nu voorlopig helemaal niet.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Biersnob? Ik zou het verschil tussen een Heineken en een ander willekeurig biermerk niet proeven
Ah gelukkigquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik drink heel ordinair een halve liter Heineken die ik heb gekregen alvast voor mijn verjaardag
31e pas, maar zie deze jongen niet zo veel want woont verder weg, heeft toch maar even een kleinigheidje meegenomenquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ah gelukkig![]()
Wanneer ben je jarig?
Je komt weleens wat tegen als je doelloos het wereldwijdeweb doorsurftquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:53 schreef I. het volgende:
[..]
Matig dit.
En waarom lees je dat soort meuk.
Jezus.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt weleens wat tegen als je doelloos het wereldwijdeweb doorsurft
https://www.thetoptens.com/most-hated-people/
The people who changed the world with their screwy ways and sick minds or just plain evil.
Nr 2: Justin Bieber![]()
Neuh. Dit is gewoon een stapel van de afgelopen maanden spelen. Was nu een commander denk aan het verbouwen, hoefde niet zoveel er over na te denken. Had het grootste gedeelte al klaar liggen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En ben je dan hele strategieën aan het bedenken?
Ah coolquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
31e pas, maar zie deze jongen niet zo veel want woont verder weg, heeft toch maar even een kleinigheidje meegenomen
Ah oke op die fietsquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Dit is gewoon een stapel van de afgelopen maanden spelen. Was nu een commander denk aan het verbouwen, hoefde niet zoveel er over na te denken. Had het grootste gedeelte al klaar liggen.
Ja is netjes, ben er ook wel blij mee juist om die redenquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah cool
Leuk toch beter dan vergeten worden
Zelfs Emma Watsonquote:
Ik kijk die sea of trees film nu, vind het wel tof so far!quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs Emma Watson![]()
Should be a number one. Wake uo she is nothing but a two faced actor. Whi can't act. Who let the bitch out. Hate her HATE Her.
Maisie staat op 190quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Aardig wat frustratie op die website
Er zit een onverwachte twist in, ben benieuwd of je hem al door hebtquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kijk die sea of trees film nu, vind het wel tof so far!
Zit nu op 33 min, dus vooral nog backstory. Maar ben benieuwd, laat het wel horen als ik klaar benquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit een onverwachte twist in, ben benieuwd of je hem al door hebt
Nee joh, is gewoon lijstjes van alle soorten onderwerpenquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Aardig wat frustratie op die website
Ben het er volledig mee eens.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs Emma Watson![]()
Should be a number one. Wake uo she is nothing but a two faced actor. Whi can't act. Who let the bitch out. Hate her HATE Her.
Dan heb jij The Perks of being a wallflower nog niet gezienquote:
Is ze daar zo slecht ja?quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb jij The Perks of being a wallflower nog niet gezien
Nee, leuk juistquote:
Zeker kijken.quote:
Jaaa maar maakte me zorgenquote:
Nou maakte me zorgen om een wondje en hen door soortgelijk wondje al eens problemen gehad.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:53 schreef I. het volgende:
[..]
Matig dit.
En waarom lees je dat soort meuk.
Google is wel de beste dokter, dus dikke kans dat je inderdaad bloedvergiftiging hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa maar maakte me zorgen
[..]
Nou maakte me zorgen om een wondje en hen door soortgelijk wondje al eens problemen gehad.
Google is de hel voor hypochondersquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:22 schreef I. het volgende:
[..]
Google is wel de beste dokter, dus dikke kans dat je inderdaad bloedvergiftiging hebt.
Ik had gehoopt op kanker of aids of iets anders spannendsquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:22 schreef I. het volgende:
[..]
Google is wel de beste dokter, dus dikke kans dat je inderdaad bloedvergiftiging hebt.
Sorryquote:
Het is zo spannend als dat je het spannend maakt Flips. Als het wel bloedvergiftiging is moet je gewoon even paar weken wachten voordat je naar de dokter gaat. Leven op het randje dit datquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op kanker of aids of iets anders spannends
[..]
Sorry
Toch best lastig leven dan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google is de hel voor hypochonders
Ahh, ja dan zou ik hier ook slecht van slapen idd.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op kanker of aids of iets anders spannends
Ik ben al meerdere keren in mijn leven naar de HA gegaan omdat ik mezelf gek diagnosticeerde via internetquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:28 schreef I. het volgende:
[..]
Toch best lastig leven dan.
[..]
Ahh, ja dan zou ik hier ook slecht van slapen idd.
Wat moet dat kut zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere keren in mijn leven naar de HA gegaan omdat ik mezelf gek diagnosticeerde via internet
Bedankt voor het advies. Zie je wel dat iedereen op het internet een dokter is!!quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is zo spannend als dat je het spannend maakt Flips. Als het wel bloedvergiftiging is moet je gewoon even paar weken wachten voordat je naar de dokter gaat. Leven op het randje dit dat
Hoe gaat het met je?quote:
Precies, kanker en aids kun je vaak nog lang wat aan doen. Maar bloedvergiftiging kun je snel aan stervenquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:28 schreef I. het volgende:
[..]
Toch best lastig leven dan.
[..]
Ahh, ja dan zou ik hier ook slecht van slapen idd.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik had voor de gein laatst iets opgezocht over een jeukende teen, had meteen nierfalen
quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik had voor de gein laatst iets opgezocht over een jeukende teen, had meteen nierfalen
Met mij redelijk goed, en hoe gaat het verder met jou dan?quote:
quote:
Ja het is eigenlijk bijzonder triest, wat je ook opzoekt de kans zit er in dat je dood gaatquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Wel bijzonder dat dat aan elkaar gerelateerd is
quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn moeder kon voor vandaag (maandag) niet eens een afspraak maken met de huisarts want alles zat vol.
Je kan merken dat de bouwvak hier weer voorbij is
Ook goedquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met mij redelijk goed, en hoe gaat het verder met jou dan?
Nou ja, die kans heb je sowieso. De vraag is meer, waaraan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ja het is eigenlijk bijzonder triest, wat je ook opzoekt de kans zit er in dat je dood gaat
Horen jullie qua bouwvak ook bij het noorden?quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:34 schreef Flippiee het volgende:
iedereen weer met klachten.
Dat probleem zal ik ook hebben bedenk ik me nu
Dat is dan weer super fijn om te horenquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]iedereen weer met klachten.
Dat probleem zal ik ook hebben bedenk ik me nu
[..]
Ook goed
En we blijven het maar doenquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ja het is eigenlijk bijzonder triest, wat je ook opzoekt de kans zit er in dat je dood gaat
Ouiiiiiiquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Horen jullie qua bouwvak ook bij het noorden?
[..]
Dat is dan weer super fijn om te horen
Ja ik doe het ook, maar wordt er eigenlijk nooit beter vanquote:
Vind ik best wel raar eigenlijk, ik heb totaal niet het gevoel dat noord-holland bij het noorden hoortquote:
Ik ben nu ook al een weekje bloedrood.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Ook elke keer als ik me verbrand vervloek ik mezelf omdat het maar 1 keer pech hoeft te zijn met verbrande huid
Het staat zelfs in de naam joh.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vind ik best wel raar eigenlijk, ik heb totaal niet het gevoel dat noord-holland bij het noorden hoort
Terwijl het zelfs in onze naam zit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vind ik best wel raar eigenlijk, ik heb totaal niet het gevoel dat noord-holland bij het noorden hoort
Ja maar zuid holland hoort toch ook niet bij het zuiden hoop ik?quote:
Nee, maar dat komt omdat het onder Noord ligtquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar zuid holland hoort toch ook niet bij het zuiden hoop ik?
@skysherrif hoiquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar zuid holland hoort toch ook niet bij het zuiden hoop ik?
Nee inderdaad, maar noord holland is voor mij gewoon een hele andere wereldquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terwijl het zelfs in onze naam zit.
Al heb je ook noord Brabant
Tering bijdehandquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat het onder Noord ligt
Zwaar vermoeiend kut land ditquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat het onder Noord ligt
En Rotterdam een provincie zeker?quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar noord holland is voor mij gewoon een hele andere wereld![]()
Het noorden is voor mij gewoon Friesland, Groningen en Drenthe
Ben ik met je eens hoorquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar noord holland is voor mij gewoon een hele andere wereld![]()
Het noorden is voor mij gewoon Friesland, Groningen en Drenthe
Midden voor mijn gevoelquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En Rotterdam een provincie zeker?
Sweet lordquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:38 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al een weekje bloedrood.
Had ook totaal geen rekening gehouden met zulk mooi weer in Noorwegen.Het zou daar kneiterhard regenen, 90% kans op regen 8 van de 10 dagen.
En alle vormen van kanker en nog engere ziektes als je dat moet geloven.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:22 schreef I. het volgende:
[..]
Terwijl de kop van Overijssel gewoon in het noorden ligt, Steenwijk en Zwolle zie ik ook gewoon als noord Nederlandquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoormidden had niet eens onlogisch geweest, maar misschien moesten ze 4 provincies kiezen en vonden ze Noord-Holland relevanter dan Overijssel
Hopelijk ben ik niet zwanger.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En alle vormen van kanker en nog engere ziektes als je dat moet geloven.
Amsterdammer gespotquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alles buiten Rotterdam is buitenland voor mij, zo raak je nooit in de war.
MAAR DE OVERHEID IS HET ONEENS MET JEquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Terwijl de kop van Overijssel gewoon in het noorden ligt, Steenwijk en Zwolle zie ik ook gewoon als noord Nederland
Ik heb dan ook helemaal niets met Den Haag, ze hebben vaak gewoon geen flauw idee van het leven hier.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAAR DE OVERHEID IS HET ONEENS MET JE![]()
![]()
Zo denken ze in Amsterdam ook graagquote:
Vandaan komen*quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook helemaal niets met Den Haag, ze hebben vaak gewoon geen flauw idee van het leven hier.
Zelfs de politici die hier weg komen snappen het vaak niet.
Dus ze lullen maar, ik zie het toch lekker hoe ik het wil zien
Denken is iets wat ze daar beter niet kunnen doen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo denken ze in Amsterdam ook graag
Zo zeggen we dat hier in het hoge noorden makkerquote:
Wss van een vierligquote:
Zouden ze imo beter wel kunnen gaan doenquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denken is iets wat ze daar beter niet kunnen doen.
Telkens als Halsema iets nieuws bedenkt gaat het goed fout anders.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zouden ze imo beter wel kunnen gaan doen
Ben geen fan van het hoge noordenquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo zeggen we dat hier in het hoge noorden makker
Minstens, ja.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En alle vormen van kanker en nog engere ziektes als je dat moet geloven.
Iets nieuws is niet meteen goed héquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Telkens als Halsema iets nieuws bedenkt gaat het goed fout anders.
Shiiiitquote:
Eigenwijze boer gespotquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook helemaal niets met Den Haag, ze hebben vaak gewoon geen flauw idee van het leven hier.
Zelfs de politici die hier weg komen snappen het vaak niet.
Dus ze lullen maar, ik zie het toch lekker hoe ik het wil zien
Nee, dat is zeker waar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iets nieuws is niet meteen goed hé
Dat pownews filmpje is geniaalquote:
Ik kom uit het westen. Niet mijn mentaliteit. Heb echt nooit in het noorden kunnen aarden toen ik er woondequote:
Ben ik ook, keihardquote:
De werelden zijn ook niet wat te verschillend voor de doorsnee persoon denk ik, ik kan in het westen ook niks.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom uit het westen. Niet mijn mentaliteit. Heb echt nooit in het noorden kunnen aarden toen ik er woonde
quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben ik ook, keihard![]()
Zelfs mijn partner ergert zich vaak aan mij lokale nationalisme
Emm'nquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De werelden zijn ook niet wat te verschillend voor de doorsnee persoon denk ik, ik kan in het westen ook niks.
Waar heb je gewoond als ik het vragen mag?
KIEK EM GOANquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik zie je nu voor me in klompen, overall, hooivork schreeuwen "WEG MET DEN HAAG"
en glas bier in je andere hand
Vader kreeg werk in Assen. Gelukkig daar niet heen gegaan want daar word je helemaal kotsdepressief van.quote:
Geert Glasquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vader kreeg werk in Assen. Gelukkig daar niet heen gegaan want daar word je helemaal kotsdepressief van.
Wie?quote:
Heb ik ook allemaal in bezit en gebruik het ook jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik zie je nu voor me in klompen, overall, hooivork schreeuwen "WEG MET DEN HAAG"
en glas bier in je andere hand
Dat moet je ook niet willen neequote:
Mwah, het viel nog mee qua stad verder. Mensen trokken me alleen totaal niet over het algemeen. Degene die ik wel mocht waren meestal ook mensen met roots in de randstadquote:
Ik hou er wel van, beetje bier zuipen, auto's kapot rijden, carbidschieten, lekker manquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, het viel nog mee qua stad verder. Mensen trokken me alleen totaal niet over het algemeen. Degene die ik wel mocht waren meestal ook mensen met roots in de randstad
Alleen Goeree hoort bij het zuiden.quote:
hé maatquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen Goeree hoort bij het zuiden.
Dat is bewezen omdat ze daar ook zeggen: 'ik ga om boodschappen'
Wat een volstrekt logische zin is.
Mvg.
Ja ik vind dat echt helemaal niksquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, beetje bier zuipen, auto's kapot rijden, carbidschieten, lekker man
Dat is hier vaak wel een dingetje ja, daar heb ik nou dan weer geen last vanquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt helemaal niksIk had tijdlang wel een vriend die ekte Drent was tot ik erachter kwam dat hij zo homofob als de pest was, nou ja dan mag je sowieso de graftyfus krijgen van mij
Is het de moeite waard om in te loggen op discord?quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is bewezen omdat ze daar ook zeggen: 'ik ga om boodschappen'
Ben je gevraagd voor de KPD discord??quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om in te loggen op discord?
Was dat geen act van hem omdat hij zelf met bepaalde gevoelens worstelde?quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt helemaal niksIk had tijdlang wel een vriend die ekte Drent was tot ik erachter kwam dat hij zo homofob als de pest was, nou ja dan mag je sowieso de graftyfus krijgen van mij
Bestaat die ook al ja?quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je gevraagd voor de KPD discord??
Ik ben niet eens een Amsterdammer.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk die amsterdammers snappen dit niet, die horen dus duideljk niet bij het zuiden bah
Daar in die regionen enzoquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een Amsterdammer.
Meh weet niet. Als je die act ophoudt in het openbaar kan dat wel ja, maar niet als iemand persoonlijk over iemand praat die gay is lijkt me. Want dan weet diegene dat het niet nodig is om zo afkeurend te reagerenquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat geen act van hem omdat hij zelf met bepaalde gevoelens worstelde?
Dat is hier echt een dingetje hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat geen act van hem omdat hij zelf met bepaalde gevoelens worstelde?
waar woon je?quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is hier echt een dingetje hoor.
Hier in mijn dorp zijn al 3 homo stellen weggepest, met oud en nieuw worden er gewoon vuurwerkpotten op je huis afgevuurd en ze bekrassen je auto.
Gewoon omdat het niet hoort
Bijnaquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:08 schreef skysherrif het volgende:
Zelfs @:borrelnootje godin sindskort
Dit jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt nooit zin om op Discord te praten.
Alleen maar mannen, geniet lekker van die penersquote:
Wie zit daar in?quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je gevraagd voor de KPD discord??
Misschien teveel in zijn eigen act gaan geloven dan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh weet niet. Als je die act ophoudt in het openbaar kan dat wel ja, maar niet als iemand persoonlijk over iemand praat die gay is lijkt me. Want dan weet diegene dat het niet nodig is om zo afkeurend te reageren
noem je borrel nu een man, verder wel alleen mannen ja @Flippieequote:Op maandag 19 augustus 2019 01:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen maar mannen, geniet lekker van die peners
Klinkt als een flink achtergesteld gebied.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is hier echt een dingetje hoor.
Hier in mijn dorp zijn al 3 homo stellen weggepest, met oud en nieuw worden er gewoon vuurwerkpotten op je huis afgevuurd en ze bekrassen je auto.
Gewoon omdat het niet hoort
Geen idee, heb nog geen kut gezienquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
noem je borrel nu een man, verder wel alleen mannen ja @:flippiee
Straks wordt je nog in je reet geneukt als je bukt in de supermarktquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga toch niet wonen in een dorp waar niet 1, niet 2 maar maarliefst 3 homostellen wonen
Verder is het best gezellig hoorquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als een flink achtergesteld gebied.
Is toch lekker manquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En daar worden 3 homostellen weggepest? Daar ga ik dus nooit wonen
Ik zou niet eens gaan wonen in een dorp.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga toch niet wonen in een dorp waar niet 1, niet 2 maar maarliefst 3 homostellen wonen
Op 400 inwoner totaal (lol)quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Zolang het wit en straight blijftquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verder is het best gezellig hoor![]()
Mensen zijn gewoon echt kut.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verder is het best gezellig hoor![]()
Maar de jeugd is keihard in dat soort dingen, zelf nooit aan meegedaan
Oh ik hou dat ook allemaal niet meer bij johquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
@:r-woud93 de KPDiscord is er eentje waar je al eens hebt ingezeten
Dat zijn wij ook toch?quote:
Eens, vertrouw bijna niemand meerquote:
Groot gelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens gaan wonen in een dorp.
Mja zou niet in zo'n homogeen dorp kunnen wonenquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zijn wij ook toch?
[..]
Eens, vertrouw bijna niemand meer
Wanneer zet je normaal gesproken je wekker? Ik doe dat voor het slapen gaan of het is standaard ingesteld.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:15 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga eerder mijn wekker zetten voor werk.
Heb je dan toch geen last van?quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja zou niet in zo'n homogeen dorp kunnen wonen
Handtekening?quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:15 schreef R-woud93 het volgende:
Oja, even ter illustratie, de DIKKE BMW mevrouw komt hier uit de buurt en is een kennis van mij
Wel als ik weet dat ik latente racisten naast me heb wonenquote:
OMDAT ER GEEN HOMO'S WONEN, DAAROM IS HET HOMO GEENquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja zou niet in zo'n homogeen dorp kunnen wonen
Ik zet hem altijd vlak voor ik ga slapen. Ligt er een beetje aan of ik de volgende ochtend ruim wil ontbijten, scheren dit dat of alleen douchen en een kop koffie naar binnen gietenquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer zet je normaal gesproken je wekker? Ik doe dat voor het slapen gaan of het is standaard ingesteld.
XDXDquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OMDAT ER GEEN HOMO'S WONEN, DAAROM IS HET HOMO GEENOMGOMGOMG
Hoef je ook niet altijd zeker te weten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als ik weet dat ik latente racisten naast me heb wonen
Oh dat maakt mij dan weer echt geen flikker uitquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als ik weet dat ik latente racisten naast me heb wonen
Wel als je in een dorp van 400 mensen woont waar het 100 procent blank en hetero is. Misschien niet je directe buren, maar wel genoeg in je buurt. Toch ook saai manquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet altijd zeker te weten.
Er wonen hier nu 2 vrouwelijke homo stellen en die hebben nergens last vanquote:Op maandag 19 augustus 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als je in een dorp van 400 mensen woont waar het 100 procent blank en hetero is. Misschien niet je directe buren, maar wel genoeg in je buurt. Toch ook saai man
Hoe bedoel je? Maar bedoelde meer dat veel mensen hun racisme ook niet heel direct uiten, zeker niet in smalltalkgesprekken met een random buurman.quote:Op maandag 19 augustus 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als je in een dorp van 400 mensen woont waar het 100 procent blank en hetero is. Misschien niet je directe buren, maar wel genoeg in je buurt. Toch ook saai man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |