Hm verslaafd aan Social Media, avocados en eeuwige erkenning voor elke scheet die ze laten. Haat gebondenheid en een burgerlijk leven. Lekker generaliserend welquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer is iemand een stereotype millenial?
Ik schaar hipsters en millenials onder dezelfde categorie en hipsters willen juist niet mainstream zijnquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm verslaafd aan Social Media, avocados en eeuwige erkenning voor elke scheet die ze laten. Haat gebondenheid en een burgerlijk leven. Lekker generaliserend wel![]()
Nee ik bedoelde gewoon dat Wp volgens mij lekker eigenzinnig is en zich niet zoveel aantrekt van trends en mainstream opinie
Meer dan het dubbele daarvan zelfs.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er? Iets van 20k?
Nee naat, niet zo dubbel denken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Leuk idee met twee uitroeptekens erbij, equivalent van heyy?
heb me vanmiddag staan scheren zelfsquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had geen zin om in een spiegel te kijken vandaag.
incel trend is beetje over aan het gaan nu dus ben bezig met vriendinnetje zoeken tochquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm verslaafd aan Social Media, avocados en eeuwige erkenning voor elke scheet die ze laten. Haat gebondenheid en een burgerlijk leven. Lekker generaliserend wel![]()
Nee ik bedoelde gewoon dat Wp volgens mij lekker eigenzinnig is en zich niet zoveel aantrekt van trends en mainstream opinie
en de spiegel bedankt je daarvoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk eigenlijk vrij weinig in de spiegel
Zou breken met mijn stralende schoonheidquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en de spiegel bedankt je daarvoor
Ja daarom het Russisch leren natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
incel trend is beetje over aan het gaan nu dus ben bezig met vriendinnetje zoeken toch
hahaha dat zal ik helaas nooit helemaal kunnen leren vertelde ze me vanmiddagquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom het Russisch leren natuurlijk
Jaquote:
Hmmmmquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha dat zal ik helaas nooit helemaal kunnen leren vertelde ze me vanmiddag
Matig.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb me vanmiddag staan scheren zelfs
Hmm, zo groot zag het er niet uit.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:18 schreef I. het volgende:
[..]
Meer dan het dubbele daarvan zelfs.Gaat richting de 50k inmiddels.
Lol weepeequote:Op zondag 18 augustus 2019 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en de spiegel bedankt je daarvoor
te oudquote:
mja wil gewoon beetje fatsoenlijk uitzien tochquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig.
[..]
Hmm, zo groot zag het er niet uit.
Maarja, ook niet hele dorp rondgereden.
Maar als je daar gaat wonen zal je aardig snel native niveau spreken volgens mij.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
te oud
je moet daar echt op jonge leeftijd mee beginnen wil je het volledig kunnen spreken
[..]
mja wil gewoon beetje fatsoenlijk uitzien toch
anders denkt ze ook wat een zwerrie is dit
Waar heb je haar leren kennen dan?quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
te oud
je moet daar echt op jonge leeftijd mee beginnen wil je het volledig kunnen spreken
[..]
mja wil gewoon beetje fatsoenlijk uitzien toch
anders denkt ze ook wat een zwerrie is dit
bijna?quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
WeePee, had bijna een verjaardagscadeau voor je gekocht net.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
WeePee, had bijna een verjaardagscadeau voor je gekocht net.
beetje raar verhaal hahahquote:
ik begin het te lerenquote:
ik heb vooralsnog geen intentie om daar te wonen hoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar als je daar gaat wonen zal je aardig snel native niveau spreken volgens mij.
Ja, had wat gevonden op marktplaats, en om te besparen op verzendkosten bood de verkoper me nog wat dingen aan.quote:
Je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje raar verhaal hahah
kan wel via dm evt
[..]
ik begin het te leren
[..]
ik heb vooralsnog geen intentie om daar te wonen hoor
Nee maar goed Russisch is nou niet Thais of zo, als je daar eens een paar weken bent gaat het hard denk ik zelf.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje raar verhaal hahah
kan wel via dm evt
[..]
ik begin het te leren
[..]
ik heb vooralsnog geen intentie om daar te wonen hoor
Jij naar persoon. Ik hoop dat je een verkoudheid oplooptquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mooi zo nu vertel ik het niet meer
vind basisdingetjes wel leuk om te lerenquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar goed Russisch is nou niet Thais of zo, als je daar eens een paar weken bent gaat het hard denk ik zelf.
Ah, op die manierquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had wat gevonden op marktplaats, en om te besparen op verzendkosten bood de verkoper me nog wat dingen aan.
Een van de dingen die hij aanbood, was er een die ik van de week aan WP aanraadde. Toen hij zei dat hij bijna jarig was.
Doe nor tegen wpquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij naar persoon. Ik hoop dat je een verkoudheid oploopt
Sorry. Ik hoop ook dat hij een fijne douche heeft waar hij lekker kan stomen. Zo goed?quote:
Als je vanaf de snelweg komt zit je al vrij snel in het centrum, daar liggen nog behoorlijk wat vrij grote wijken omheen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, zo groot zag het er niet uit.
Maarja, ook niet hele dorp rondgereden.
Douchen brengt wel andere associaties met zich meequote:Op zondag 18 augustus 2019 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry. Ik hoop ook dat hij een fijne douche heeft waar hij lekker kan stomen. Zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |