Hm verslaafd aan Social Media, avocados en eeuwige erkenning voor elke scheet die ze laten. Haat gebondenheid en een burgerlijk leven. Lekker generaliserend welquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer is iemand een stereotype millenial?
Ik schaar hipsters en millenials onder dezelfde categorie en hipsters willen juist niet mainstream zijnquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm verslaafd aan Social Media, avocados en eeuwige erkenning voor elke scheet die ze laten. Haat gebondenheid en een burgerlijk leven. Lekker generaliserend wel![]()
Nee ik bedoelde gewoon dat Wp volgens mij lekker eigenzinnig is en zich niet zoveel aantrekt van trends en mainstream opinie
Meer dan het dubbele daarvan zelfs.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er? Iets van 20k?
Nee naat, niet zo dubbel denken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Leuk idee met twee uitroeptekens erbij, equivalent van heyy?
heb me vanmiddag staan scheren zelfsquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had geen zin om in een spiegel te kijken vandaag.
incel trend is beetje over aan het gaan nu dus ben bezig met vriendinnetje zoeken tochquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm verslaafd aan Social Media, avocados en eeuwige erkenning voor elke scheet die ze laten. Haat gebondenheid en een burgerlijk leven. Lekker generaliserend wel![]()
Nee ik bedoelde gewoon dat Wp volgens mij lekker eigenzinnig is en zich niet zoveel aantrekt van trends en mainstream opinie
en de spiegel bedankt je daarvoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk eigenlijk vrij weinig in de spiegel
Zou breken met mijn stralende schoonheidquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en de spiegel bedankt je daarvoor
Ja daarom het Russisch leren natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
incel trend is beetje over aan het gaan nu dus ben bezig met vriendinnetje zoeken toch
hahaha dat zal ik helaas nooit helemaal kunnen leren vertelde ze me vanmiddagquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom het Russisch leren natuurlijk
Jaquote:
Hmmmmquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha dat zal ik helaas nooit helemaal kunnen leren vertelde ze me vanmiddag
Matig.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb me vanmiddag staan scheren zelfs
Hmm, zo groot zag het er niet uit.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:18 schreef I. het volgende:
[..]
Meer dan het dubbele daarvan zelfs.Gaat richting de 50k inmiddels.
Lol weepeequote:Op zondag 18 augustus 2019 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en de spiegel bedankt je daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |