Angst is ook maar een emotie.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben bang dat ons middenveld compleet zal worden overlopen.
Wat kan ons die mislukking schelen?twitter:Feyenoord twitterde op zondag 18-08-2019 om 15:33:11Simon Gustafson staat in de basis bij FC Utrecht:#feyutr https://t.co/T8Incxb3wb reageer retweet
@De_Kraamquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:36 schreef Zipportal het volgende:
Wat kan ons die mislukking schelen?twitter:Feyenoord twitterde op zondag 18-08-2019 om 15:33:11Simon Gustafson staat in de basis bij FC Utrecht:#feyutr https://t.co/T8Incxb3wb reageer retweet
Jaap is er nu al klaar mee zo te zien.quote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat raar om Narsingh in de spits te zetten, die kan dat toch helemaal niet.
en Narsingh is vast al op na een uurtje spelen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat raar om Narsingh in de spits te zetten, die kan dat toch helemaal niet.
Wtfquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:43 schreef Haringkop het volgende:
Volgens Fox is Larsson de spits, bijzonder.
Dat vind ik echt heel verdrietigquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)an-afscheid---100519
Heeft Botteghin geen spierscheuring opgelopen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:56 schreef Wicky15 het volgende:
Kijk Botteghin nou. En zie Jan-Arie rennen.
Je zou bijna hopen van wel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft Botteghin geen spierscheuring opgelopen?
Dit kan echt niet meer hoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:56 schreef Wicky15 het volgende:
Kijk Botteghin nou. En zie Jan-Arie rennen.
Dat kan toch echt niet meer. Wat een houten klaas.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen van wel.
Dat is dan de aanvoerder.
hier kan de keeper niet zoveel aan doenquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:57 schreef Haringkop het volgende:
Hij rent gewoon van z’n eigen helft..
Vermeer staat ook weer aan de grond genageld.
Weet niet, maar Johnston is er nog niet klaar voor denk ikquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maat hoe slecht is Johnson dan dat ie nu nog niet speelt?
Mwah, ze vliegen er bij hem altijd wel altijd makkelijk in. Maar de grootste fout zit wederom bij de slome centrale verdedigers.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hier kan de keeper niet zoveel aan doen
Nou het begint goed, wtfquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben er nu al klaar mee door deze opstelling. Wedstrijd moet nog beginnen. Dit wordt helemaal niks. Hoop dat ik het mis heb
Ze begonnen de eerste 9 minuten inderdaad erg goed. Totdat Sam die bal recht in de voeten van utrecht schoot. Dat dat centrum er niks van kan wisten we al.quote:
Middenveld is nu zoek en ja 2 cvs kunnen er niets vanquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze begonnen de eerste 9 minuten inderdaad erg goed. Totdat Sam die bal recht in de voeten van utrecht schoot. Dat dat centrum er niks van kan wisten we al.
Vd Heijden en Botteghin zijn er ook niet klaar voor.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Weet niet, maar Johnston is er nog niet klaar voor denk ik
Die jongen heeft toch nog nooit 90 minuten op een redelijk niveau gevoetbald?quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:58 schreef aTypisch het volgende:
Weet niet, maar Johnston is er nog niet klaar voor denk ik
Jaap is geen helderziende. Die dacht dat dit het sterkste elftal zou zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:11 schreef Aloulu het volgende:
Berghuis had gewoon spits meoten staan.
Narsingh is een flankspeler.
Kokcu erin met Tapia en Burger. Die Kelly gaat niet veel worden, geen enkel duelkracht.
Iedereen die deze opstelling zag wist toch al dat het middenveld veel te zwak zou zijn?quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Jaap is geen helderziende. Die dacht dat dit het sterkste elftal zou zijn.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
Behalve de man die er voor betaald wordt om het te weten?quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Iedereen die deze opstelling zag wist toch al dat het middenveld veel te zwak zou zijn?
Blijkbaarquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Behalve de man die er voor betaald wordt om het te weten?
Is het in ieder geval een spannend seizoenquote:
Ik schrok van de opstelling.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jaap is geen helderziende. Die dacht dat dit het sterkste elftal zou zijn.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
Neem aan dat Fer en Kokcu gewoon niet fit genoeg zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:17 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik schrok van de opstelling.
Narsingh is niet wedstrijdfit, elftal staat niet en dan zet je hem spits!? Gewoon berghuis daar.
Kelly gaat hem niet worden. Die jongen kan je enkel erin zetten tegen een elftal dat je moet oprollen, RKC ofzo.
Ik had met Sini-Berghuis-Narsingh begonnen.
En middenveld Kokcu, Tapia en burger of Fer (indien fit).
De kritiek op Van Bronckhorst was dan ook zwaar overdreven.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:19 schreef WethouderHekking het volgende:
Gio zit thuis op de bank (of waar dan ook) zichzelf gelukkig te prijzen dat hij is gestopt.
jupquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
De kritiek op Van Bronckhorst was dan ook zwaar overdreven.
voor scharie?quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zet alsjeblieft gewoon die Bannis er in. Je speelt gewoon met 10 man zo.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Willem Janssen.
Beter haal je die ech gewoon op. Fck restwaarde. Alsof Bot en Jantje die hebben.
bijzonder matige scheids jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van Boekel heeft het weer lekker onder controle.
Want fuck goed beleid maken idd!quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Willem Janssen.
Beter haal je die ech gewoon op. Fck restwaarde. Alsof Bot en Jantje die hebben.
Ik ontdek geen beleid hoor. Jij wel?quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want fuck goed beleid maken idd!
Je hebt 4 nieuwe verdedigers nodig. Deze 2 wil je ook niet op de bank hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ontdek geen beleid hoor. Jij wel?
Slechter gaat het niet worden met die duo.
Bij de 0-1 maken 4-5 spelers achter elkaar een cruciale persoonlijke fout. Wat moet de trainer daar aan doen dan?quote:
Misschien een technisch directeur aanstellenquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk 11 spelers op straat zetten.
Er gaan koppen rollen.
Keeper zou prioriteit nummer 1 moeten zijn. Elk schot is raak bij Vermeer.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:20 schreef Saekerhett het volgende:
Typische Vermeer "ik had hem daar niet verwacht, dus ik blijf dan maar staan en geef dan de verdediging de schuld"-actie ook.
Gio 'meeste prijzen' v Bronckhorstquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:50 schreef timmmmm het volgende:
Dit is ook wel wat anders dan Gio 'ik wissel in de 80ste minuut' v Bronckhorst
Doe eens niet zo simpel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gio 'meeste prijzen' v Bronckhorst
Fappen op Jaap Stam die nog net niet gezien kan worden als analfabeet.
Bilal in de 70e minuut inbrengenquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:50 schreef timmmmm het volgende:
Dit is ook wel wat anders dan Gio 'ik wissel in de 80ste minuut' v Bronckhorst
Wat ben je toch vermoeiendquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:56 schreef aTypisch het volgende:
Weer zo'n slechte aankoop van Geelgod.
Hoe relateert dit tot mijn post? Blijkbaar heb je wat frustraties ten aanzien van Stam en/of Gio maar bij mij sla je met beide commentaren de plank compleet mis.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gio 'meeste prijzen' v Bronckhorst
Fappen op Jaap Stam die nog net niet gezien kan worden als analfabeet.
inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe relateert dit tot mijn post? Blijkbaar heb je wat frustraties ten aanzien van Stam en/of Gio maar bij mij sla je met beide commentaren de plank compleet mis.
Maar dat zijn we inmiddels wel gewend natuurlijk
Vanaf deze ronde kan Karsdorp toch gewoon meedoen? Ie volgens mij ook.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:41 schreef Duveldrinker het volgende:
Die pleuris dwerg op dat middenveld graag ontbinden.
En hoe gaan we dat donderdag doen zonder Karsdorp, Ie. Weer met vd Heijden en Geertruida?
Stam is voor 1 november weg.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:41 schreef Heeinz het volgende:
Dit kan wel eens een vervelend seizoen worden voor jullie, zit echt niks in. Ben benieuwd of Stam het nog enigszins aan de praat kan krijgen maar hij komt op mij redelijk radeloos over
Joh, laat gaan, dat is de nieuwe pispaal.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had hier een daar (wellicht per ongeluk) ook wel wat goede momenten
Dat kan ik me niet voorstellen, tenzij je een trainer kan halen die wonderen verricht. Selectie wordt niet beter met het ontslaan van de trainerquote:
Dolberg is te koop voor 25 miljoen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Kom maar op met die spits, we moeten echt nu gaan halen. Het moet. Dit is niet te doen zonder echte spits. Loopt helemaal niemand in de 16.
Kelly liep in de 16.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Kom maar op met die spits, we moeten echt nu gaan halen. Het moet. Dit is niet te doen zonder echte spits. Loopt helemaal niemand in de 16.
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:45 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord pakt gewoon een punt tegen FC Utrecht dat nog niet verloren had. Een nederlaag zou verdiend zijn geweest, maar het valt me op dat FC Utrecht tegen Feyenoord altijd zijn slechtste wedstrijd van het seizoen speelt.
Over mazzel mag Feyenoord in ieder geval niet klagen. In de laatste minuut gelijk tegen Sparta (met +6 minuten blessuretijd), Heerenveen dat op een cruciaal moment een penalty mist en FC Utrecht dat verzuimd om deze wedstrijd te winnen. Voor hetzelfde geld had Feyenoord nu nul punten, maar het kwartje valt steeds net goed.
"Type Xavi"quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb me zitten verbazen om Kelly
Die kan er echt
He-le-maal niks van
Met welk geld dan?quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Echt hè. Maar hij werkt zo hard! (lol)quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb me zitten verbazen om Kelly
Die kan er echt
He-le-maal niks van
Ik kon hem vanaf de eerste ring niet zo goed zien. Was hij slecht ja?quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:49 schreef Haringkop het volgende:
Kelly is lachwekkend slecht man man man
Hoe kan je beter zijn als je niks creëertquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:44 schreef fetX het volgende:
Eigenlijk zonde dat je dit niet wint. Zoveel beter. Je creëert alleen amper iets.
Zoals Kelly bijvoorbeeld?quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:50 schreef -XOR- het volgende:
Ik snap eigenlijk vooral niet dat jullie Narsingh hebben gehaald. Als je toch zo armlastig bent en je moet voor een habbekrats creatief scouten in the Championship, zou Narsingh dan echt de beste optie zijn of is dat vooral een oude bekende?
Met afstand de slechtste man van het veldquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kon hem vanaf de eerste ring niet zo goed zien. Was hij slecht ja?
Jan Arie beter ja?quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met afstand de slechtste man van het veld
Die is ook kut, maar Narsingh is zo'n typisch voorbeeld van gebrek aan creativiteit en beleidsmatige ideeen. Kelly is geloof ik aangedragen door Stam zelf, dan loopt er nog iemand op van-horen-zeggen voorspraak van Kuyt, Stam zelf is gehaald op basis van een aardig halfjaar Zwolle en omdat 'ie een 'niet lullen maar poetsen imago' heeft. Er zit op technisch gebied nergens een intelligente gedachte achter.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoals Kelly bijvoorbeeld?
Nee. Dan is Narsingh daar een prima optie.
Weet niet of je hem echt een man mag noemenquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een nederlaag verdiend? Lol. Feyenoord was de (veel) betere ploeg.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:45 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord pakt gewoon een punt tegen FC Utrecht dat nog niet verloren had. Een nederlaag zou verdiend zijn geweest, maar het valt me op dat FC Utrecht tegen Feyenoord altijd zijn slechtste wedstrijd van het seizoen speelt.
Over mazzel mag Feyenoord in ieder geval niet klagen. In de laatste minuut gelijk tegen Sparta (met +6 minuten blessuretijd), Heerenveen dat op een cruciaal moment een penalty mist en FC Utrecht dat verzuimd om deze wedstrijd te winnen. Voor hetzelfde geld had Feyenoord nu nul punten, maar het kwartje valt steeds net goed.
Daar doe je Larson en vd heijden wel tekort meequote:Op zondag 18 augustus 2019 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar wel met lastige wedstrijden natuurlijk, dus zegt niet zoveel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Net half augustus geweest en nu al 6 verliespunten, goed zo Feyenoord.
Lag meer aan Feyenoord zelf natuurlijk. Utrecht en Heerenveen kunnen er beide geen reet van.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heerenveen en Utrecht met een Europese wedstrijd in de benen.
AZ is verplaatst.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:14 schreef Luppie0110 het volgende:
Volgende wedstrijden AZ en willem 2 uit?
Jaap kan alvast voorzichtig zn koffers gaan inpakken.
Nee, AZ is verplaatst. Na donderdag weekje vrij, godzijdank.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:14 schreef Luppie0110 het volgende:
Volgende wedstrijden AZ en willem 2 uit?
Jaap kan alvast voorzichtig zn koffers gaan inpakken.
Ja, Sparta schijnt tegenwoordig ook een wonderploeg te zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:01 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja maar wel met lastige wedstrijden natuurlijk, dus zegt niet zoveel.
Die zal donderdag wel iets afscheuren dus.quote:De verdediger van Feyenoord maakte het enige doelpunt voor de Rotterdammers na een prachtig schot van afstand. 'De laatste week schiet ik vaak van afstand.' Haps lijkt weer de oude Haps zoals bij AZ. 'Ja, ik kom er aan', vertelt de verdediger.
hapsie en een fitte karsdorp zijn misschien wel de beste twee backs in nederlandquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:21 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso vond ik onze backs eigenlijk de minst slechte spelers.
Treurig als jehetdaarvan moet hebben
Tjah, deed het niet verkeerd. Maar ven benieuwd al met al.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:27 schreef fetX het volgende:
Wat vonden jullie van Ié? Het was niet geweldig maar wel een verademing tov vd Heijden.
Je kan mij en @aTypisch nog in het centrum opstellen en dan valt het mee tov vd Heijdenquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:27 schreef fetX het volgende:
Wat vonden jullie van Ié? Het was niet geweldig maar wel een verademing tov vd Heijden.
Inb4: Nee, maar de selecties van Utrecht en AZ zijn beter!quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hapsie en een fitte karsdorp zijn misschien wel de beste twee backs in nederland
samen met die argentijn van ajax
Ja eens, maar die kerel is er net 3 dagen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:33 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Tjah, deed het niet verkeerd. Maar ven benieuwd al met al.
T staat in ieder geval nog niet zoals t moet staan.
Zo dom is dat hé. Iwan van Duren vind ik de laatste tijd echt zuur over Feyenoord, maar hierin had hij gelijk; de competitie begint in augustus en niet in september.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:57 schreef Haringkop het volgende:
We moeten gewoon een maandje wachten tot iedereen fit is. Jammer dat het seizoen dan wellicht al ten einde is..
Ik vond Fer wel een beest de tweede helft.
Hoe was ié?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem een klein beetje tegenvallen!![]()
Scharie, Larsson & Kelly : Nooit meer opstellen in Feyenoord 1.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet zo goed. Wat vond je van Jan Arie?
Ik vind het ook een enorme kut speler.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:15 schreef Kerftminister het volgende:
Ben ik de enige die zich kapot geërgerd heeft aan Tapia? Die passing van die gast, doe gewoon even normaal. Was niet de slechtste hoor, maar bij hem heb je nog het gevoel dat het wel beter moet kunnen.
Een van de beteren aan onze kant. Heb ik me dus minder aan geërgerd. Ik had immers Botteghin, Larson, vd Heijden en de kleine kelly al om me dood aan te ergerenquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:15 schreef Kerftminister het volgende:
Ben ik de enige die zich kapot geërgerd heeft aan Tapia? Die passing van die gast, doe gewoon even normaal. Was niet de slechtste hoor, maar bij hem heb je nog het gevoel dat het wel beter moet kunnen.
Ik vind het ook niks, maar momenteel zijn er wel andere waar ik mij meer aan erger.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:15 schreef Kerftminister het volgende:
Ja die kunnen niet beter, maar Tapia heeft de technische kwaliteiten wel, maar lijkt er constant half bij.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van de beteren aan onze kant. Heb ik me dus minder aan geërgerd. Ik had immers Botteghin, Larson, vd Heijden en de kleine kelly al om me dood aan te ergeren
Inderdaad, en naar mijn mening hoort Berghuis ook niet op '10' maar op rechts.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja die kunnen niet beter, maar Tapia heeft de technische kwaliteiten wel, maar lijkt er constant half bij.
Jaap Stam ook wel wat steken laten vallen, wat was dat voor opstelling in hemelsnaam? Narsingh is je meest gevaarlijke man op rechts en dan zet je die weer in de spits.
Ik ben geen Tapia fan, maar vond hem vandaag misschien wel de beste van het veld. Samen met Sinisterra.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:15 schreef Kerftminister het volgende:
Dat geloof heb ik op zich ook wel, en bij vlagen zie je ook al wel leuke dingen, net als in de voorbereiding.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben geen Tapia fan, maar vond hem vandaag misschien wel de beste van het veld. Samen met Sinisterra.
Het zit zo dicht bij elkaar. Een spits erbij en een andere verdediging dan Botteghin-vdHeijden en het ziet er heel anders uit. Ben ervan overtuigd dat het nog wel gaat lopen.
Belangrijk minpuntje aan de opstelling van vandaag vind ik dat Kökcü niet speelde. Onbegrijpelijk.
Die kreeg wat rust, snap ik wel hoor. Is 18 he.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Belangrijk minpuntje aan de opstelling van vandaag vind ik dat Kökcü niet speelde. Onbegrijpelijk.
Het loopt voornamelijk vast rondom de 16. Dan weten we het dus niet meer, omdat we geen spits/aanspeelpunt hebben. Als je dan nog een clown als vd Heijden achterin hebt staan wordt het helemaal moeilijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, net de wedstrijd in zijn geheel teruggekeken, omdat ik het niet live kon zien. Wat was dit voor zelfmoordtactiek de eerste helft?
Positief:
- Karsdorp die in ieder geval opkomt en een voorzet heeft
- Sinisterra die voor een buitenspeler érg veel goed deed, heeft wellicht de grootste versnelling in de Eredivisie en wat is hij handig met zijn lichaam zeg. Daarnaast een erg goede aanname en kan ook nog eens normaal passen. Niet te lui om ook verdedigend zijn meters te maken. Een verademing.
- Tapia: vond ik veel rust uitstralen en degelijk spelen
- Fer: Prima gespeeld en goed gebruik gemaakt van zijn fysieke kracht
- Hapsie: Weinig op aan te merken, zowel verdedigend als aanvallend zeer goed gespeeld
Negatief:
- Jan Arie: Gewoon mee kappen
- Botteghin: Waar is deze man in godsnaam mee bezig? Elke wedstrijd dezelfde type verdedigende en opbouwende levensgevaarlijke fouten.
- Larsson: Tsja, ik denk dat die gewoon lekker achter Sinisterra moet plaatsnemen
- Kelly: Komt door zijn korte beentjes overal te laat, door zijn kleine lichaam wint hij geen duels, het is het allemaal net niet. Onbegrijpelijk dat Stam niet Kokcu opstelt als die fit was.
Ja dat begrijp ik. Maar hoe wil je daaraan komen zonder geld?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Een spits erbij en een andere verdediging dan Botteghin-vdHeijden en het ziet er heel anders uit.
Jij weet blijkbaar dat we geen geld hebben (nadat we 18 miljoen hebben geïncasseerd en nog 5 van vorig jaar)?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:58 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Maar hoe wil je daaraan komen zonder geld?
Ik wil ook zoveel..
Er is echt wel geld hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:58 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Maar hoe wil je daaraan komen zonder geld?
Ik wil ook zoveel..
Nou ja, dat kun je Sjakie dus wel verwijten wat mij betreft.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we nog een paar miljoen hebben liggen.
Waarom is daar dan nog niks meegebeurd. Ja 3 ton naar Liverpool. Al lijkt Stam er niet zo blij mee en is het door zn maag gesplitst, of het is gewoon nog kutter als Botje op het moment. En dat is dan wel een prestatie.
Wat betreft die Kelly mag dat nog wel een paar keer gezegd worden. Wat was dat nou in hemelsnaam? De lengte van Clasie, het loopvermogen van Botteghin, de duelkracht van Boëtius en de debiele fouten van Tapia in één speler. Mijn god, ik zie nog liever Immers. Zonder overdrijvenquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:11 schreef fetX het volgende:
Kelly en vdHeijden kunnen echt niet. Maar goed, dat is hier al zo vaak gezegd.
Niet geweldig, maar er zit wel muziek in. Je zag al bij die terugspeelbal van Larsson die fout ging dat Karsdorp met zijn snelheid toch redelijk wat moet kunnen compenseren. Verder een aantal voorzetten gezien wat ook gewoon een wapen is als je een spits en Fer hebt staan die een balletje erin kan koppen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond Karsdorp ook niet zo geweldig hoor (eerlijk gezegd zelfs wat tegenvallen, maar dat kan aan mijn eigen verwachtingspatroon liggen).
Verder vind ik dat Sinisterra op links thuis hoort en niet op rechts.
Ik begrijp ook niet waarom ineens dat gegoochel met Sinisterra en Narsingh. Gewoon Sini op links, Narsingh op rechts.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Het loopt voornamelijk vast rondom de 16. Dan weten we het dus niet meer, omdat we geen spits/aanspeelpunt hebben. Als je dan nog een clown als vd Heijden achterin hebt staan wordt het helemaal moeilijk
Heeft Stam nog gereageerd op het niet opstellen van Kokcu btw?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tis gewoon kut dat we echt een centrale defensie hebben rondlopen van het niveau Den Bosch.
Voor de rest is het allemaal niet zo slecht wat je kan opstellen.
Zolang je tenminste niet Larsson en Kelly op het wedstrijdformulier zet. Dat was de fout die Stam vandaag gemaakt heeft. Zal dan ook wel voorlopig de laatste keer zijn.
Stam heeft het zichzelf moeilijk gemaakt door Botteghin aanvoerder te maken. Dat is extra lastig om te wisselen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we nog een paar miljoen hebben liggen.
Waarom is daar dan nog niks meegebeurd. Ja 3 ton naar Liverpool. Al lijkt Stam er niet zo blij mee en is het door zn maag gesplitst, of het is gewoon nog kutter als Botje op het moment. En dat is dan wel een prestatie.
Narsingh vind ik nog niet zoveel. Liever gewoon Berghuis op rechts en een spits.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom ineens dat gegoochel met Sinisterra en Narsingh. Gewoon Sini op links, Narsingh op rechts.
Kan toch een keer? Hij heeft alle wedstrijden gespeeld tot dusver, tegen Heerenveen was ie al niet meer fris, jong ventje en de laatste potten speelde hij nou niet bepaald goed. Tegen Hapoel speelt ie vast weer.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft Stam nog gereageerd op het niet opstellen van Kokcu btw?
Die Ie is volgens mij normaal RCV en geen LCV zoals vandaag.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:11 schreef fetX het volgende:
Kelly en vdHeijden kunnen echt niet. Maar goed, dat is hier al zo vaak gezegd.
Oh, Larsson hier inmiddels ook aan toevoegen.
Vermeer
Karsdorp
(aankoop)
Ié
Haps
Fer
Toornstra
Kökcü
Berghuis
(aankoop)/Jørgensen
Sinisterra
Ik vond Narsingh de eerste helft wel een paar goede kansen creëren. Maar ik zie hem liever als leuke '12e' man op de bank, en Berghuis op rechts.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Narsingh vind ik nog niet zoveel. Liever gewoon Berghuis op rechts en een spits.
Oftewel: #announceadolfo
Rustig maar.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:21 schreef PIETR het volgende:
Walgelijk dit:
Tapia:
'We did good'
https://www.veronicainsid(...)-met-een-goed-gevoel
Kelly:
Over zijn eigen optreden is de van Reading overgekomen Kelly gematigd tevreden, laat hij weten aan VoetbalPrimeur. "Het was oké, maar niet mijn beste wedstrijd", beoordeelt de middenvelder zichzelf.
Om te kotsen.
Sta je opeens na 3 wedstrijden gelijk met Sparta!quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:22 schreef EasyLife het volgende:
Sta je opeens na 3 wedstrijden gelijk met FC Emmen!
Ok, maar daar kunnen we nu niks aan doen. Ik probeer te kijken naar waar je wel wat aan kunt doen en wat ook gewoon goed gaat. Een beetje met het oog op wat je kunt behouden als je straks weer een spits hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Het loopt voornamelijk vast rondom de 16. Dan weten we het dus niet meer, omdat we geen spits/aanspeelpunt hebben. Als je dan nog een clown als vd Heijden achterin hebt staan wordt het helemaal moeilijk
In deze wedstrijd zat hij ook te veel te rommelen op de vierkante meter, is typisch een speler die echt ruimte nodig heeft. Sinisterra daarentegen kan ook als het wat krapper is nog behoorlijk gevaarlijk zijn. Ik denk echt dat die gozer een revelatie gaat worden als die ook nog eens begint te scoren.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Narsingh vind ik nog niet zoveel. Liever gewoon Berghuis op rechts en een spits.
Oftewel: #announceadolfo
Mja, maar zo bijzonder slecht was het ook weer niet. Laat ik het zo zeggen; ik heb Feyenoord veel slechter zien spelen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:21 schreef PIETR het volgende:
Walgelijk dit:
Tapia:
'We did good'
https://www.veronicainsid(...)-met-een-goed-gevoel
Kelly:
Over zijn eigen optreden is de van Reading overgekomen Kelly gematigd tevreden, laat hij weten aan VoetbalPrimeur. "Het was oké, maar niet mijn beste wedstrijd", beoordeelt de middenvelder zichzelf.
Om te kotsen.
Nou ik vind niet dat dat kan als je alternatieven minder goed zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan toch een keer? Hij heeft alle wedstrijden gespeeld tot dusver, tegen Heerenveen was ie al niet meer fris, jong ventje en de laatste potten speelde hij nou niet bepaald goed. Tegen Hapoel speelt ie vast weer.
Het probleem was meer dat Kelly en Larsson als een stel clowns speelden, waardoor je nog bijna afhankelijk bent van dat jochie.
Klopt. Met het materiaal wat we hebben, kunnen we er niet veel aan doen. Maar daar ligt dus juist de taak voor Troost. Al ruim een maand of zo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, maar daar kunnen we nu niks aan doen. Ik probeer te kijken naar waar je wel wat aan kunt doen en wat ook gewoon goed gaat. Een beetje met het oog op wat je kunt behouden als je straks weer een spits hebt.
Voor een beetje trainer is dat niet moeilijk. Gio zette Kuyt ook gewoon op de bank. Zonder problemen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stam heeft het zichzelf moeilijk gemaakt door Botteghin aanvoerder te maken. Dat is extra lastig om te wisselen.
Die Larsson, spoort hij niet ofzo? Echt bizar hoe hij over het veld loopt. Die houding van hem. Krijgt ontzettend veel vertrouwen van Stam, maar lijkt er helemaal geen zin in te hebben ofzo. Had veel liever Elia daar gezien dit seizoen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, maar zo bijzonder slecht was het ook weer niet. Laat ik het zo zeggen; ik heb Feyenoord veel slechter zien spelen.
Aanvallend was het tot de 16 prima, daarna houdt het gewoon op (op een enkele keer na). Je controleert in principe grotendeels de wedstrijd, maar doet er veel te weinig mee. Dan gaat Botteghin kinderlijk op z’n muil na een hele slechte bal van Larsson. Ja, dan staat het heel snel 0-1 en kun je ‘t schudden zonder échte spits en twee vleugelspelers die amper scoren.
Kelly, vdHeijden, Larsson en Botteghin waren echt de dissonanten vandaag. Haps, Tapia en Sinisterra deden het best aardig. Fer had ook een prima invalbeurt.
Ik heb Larsson lang verdedigd, maar inmiddels ben ik helemaal klaar met die vent.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die Larsson, spoort hij niet ofzo? Echt bizar hoe hij over het veld loopt. Die houding van hem. Krijgt ontzettend veel vertrouwen van Stam, maar lijkt er helemaal geen zin in te hebben ofzo. Had veel liever Elia daar gezien dit seizoen.
Eens. Al is het de welbekende 'muur' waar Gio ook wel behoorlijk last van had hoor. De tactiek van Feyenoord lijkt al heel lang zo lang mogelijk op de deur beuken tot die een keer open gaat.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, maar zo bijzonder slecht was het ook weer niet. Laat ik het zo zeggen; ik heb Feyenoord veel slechter zien spelen.
Aanvallend was het tot de 16 prima, daarna houdt het gewoon op (op een enkele keer na). Je controleert in principe grotendeels de wedstrijd, maar doet er veel te weinig mee. Dan gaat Botteghin kinderlijk op z’n muil na een hele slechte bal van Larsson. Ja, dan staat het heel snel 0-1 en kun je ‘t schudden zonder échte spits en twee vleugelspelers die amper scoren.
Kelly, vdHeijden, Larsson en Botteghin waren echt de dissonanten vandaag. Haps, Tapia en Sinisterra deden het best aardig. Fer had ook een prima invalbeurt.
Ik vind het niet doorselecteren van vd Heijden en Botteghin een fout van v. Geel, niet van Troost.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Met het materiaal wat we hebben, kunnen we er niet veel aan doen. Maar daar ligt dus juist de taak voor Troost. Al ruim een maand of zo.
In principe doe je dat niet tijdens een wedstrijd.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor een beetje trainer is dat niet moeilijk. Gio zette Kuyt ook gewoon op de bank. Zonder problemen.
Die had je moeten verkopen in de zomer toen je kampioen werd, genoeg buitenlandse clubs die er dan 2/3 miljoen voor hadden gegeven.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het niet doorselecteren van vd Heijden en Botteghin een fout van v. Geel, niet van Troost.
Ik vind het wel onbegrijpelijk hoe Stam die eerste helft wil spelen. Je weet gewoon dat elke tegenstander zo gaat spelen tegen je, je weet dat Botteghin en vd Heijden totaal uit vorm zijn en niet snel genoeg om een half veld achter een spits op de brommer aan te rennen en toch trap je er in.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die Larsson, spoort hij niet ofzo? Echt bizar hoe hij over het veld loopt. Die houding van hem. Krijgt ontzettend veel vertrouwen van Stam, maar lijkt er helemaal geen zin in te hebben ofzo. Had veel liever Elia daar gezien dit seizoen.
Op zich wel begrijpelijk dat je een kampioenselftal enigszins probeert te behouden, maar je had daar ook al de tekortkomingen moeten inschatten en wellicht nog één seizoen met ze doorgegaan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die had je moeten verkopen in de zomer toen je kampioen werd, genoeg buitenlandse clubs die er dan 2/3 miljoen voor hadden gegeven.
Dat klopt, maar het schijnt hier nogal vreemd te zijn om te zeggen dat Feyenoord controleerde en de bovenliggende partij was, zonder dat er veel grote kansen uit voortkwamen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Al is het de welbekende 'muur' waar Gio ook wel behoorlijk last van had hoor. De tactiek van Feyenoord lijkt al heel lang zo lang mogelijk op de deur beuken tot die een keer open gaat.
Eens. Ik vind Gio daar overigens ook debet aan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het niet doorselecteren van vd Heijden en Botteghin een fout van v. Geel, niet van Troost.
Aan de andere kant was het de eerste 10 minuten naar mijn idee best prima. Tot aan de 0-1, toen liep alles weer door elkaar. Als je zulke fouten blijft maken.. maakt de formatie ook niets meer uit natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het wel onbegrijpelijk hoe Stam die eerste helft wil spelen. Je weet gewoon dat elke tegenstander zo gaat spelen tegen je, je weet dat Botteghin en vd Heijden totaal uit vorm zijn en niet snel genoeg om een half veld achter een spits op de brommer aan te rennen en toch trap je er in.
Ik snap dan niet dat je zo’n jongen dan afgelopen donderdag geen rust geeft.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die kreeg wat rust, snap ik wel hoor. Is 18 he.
Een beetje trainer doet dat wel. Als aanvoerder heb je echt geen voorkeursbehandeling.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In principe doe je dat niet tijdens een wedstrijd.
Anders speelt die jongen zich in een paar weken helemaal stuk man. Hij had vorig seizoen nog (veel te) weinig gespeeld en nu heeft hij zonder de juiste ervaring ervaring 4 wedstrijden in anderhalve week gespeeld, waarbij hij de laatste twee wedstrijden er al niet fris meer bij liep. Liever dat hij zich nu weer oplaadt voor Hapoel thuis en uit, en dat Toornstra snel weer fit wordt. We hebben immers maar vier goede middenvelders, en als we Europees spelen moeten we nog genoeg rouleren tussen hen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou ik vind niet dat dat kan als je alternatieven minder goed zijn.
Hoe kun je nou je beste speler rust geven? Want de competitie is niet belangrijk ofzo? Daarbij zijn ze volgende week vrij (quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat je zo’n jongen dan afgelopen donderdag geen rust geeft.
Ja leuk, maar dat moet je hem dus niet laten spelen uit in Georgie als je met 4-0 voor staat. Wel tegen Utrecht waar je gewoon moet winnen. Vind dat een foute keuze.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anders speelt die jongen zich in een paar weken helemaal stuk man. Hij had vorig seizoen nog (veel te) weinig gespeeld en nu heeft hij zonder de juiste ervaring ervaring 4 wedstrijden in anderhalve week gespeeld, waarbij hij de laatste twee wedstrijden er al niet fris meer bij liep. Liever dat hij zich nu weer oplaadt voor Hapoel thuis en uit, en dat Toornstra snel weer fit wordt. We hebben immers maar vier goede middenvelders, en als we Europees spelen moeten we nog genoeg rouleren tussen hen.
Buiten het feit dat Kökcü natuurlijk niet onze beste speler is, is het juist voor een jongen van 18 loodzwaar om even 6 wedstrijden in iets van 18 dagen te laten spelen. Hij heeft vorig seizoen in totaal 5 basisplekken gehad, waarbij twee wedstrijden zijn langste reeks was (met een langere tijdsafstand). Die jongen heeft nog lang niet de energie om zo’n intense reeks achter elkaar te spelen, denk toch even na manquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoe kun je nou je beste speler rust geven? Want de competitie is niet belangrijk ofzo? Daarbij zijn ze volgende week vrij (). Dat ze dat bij Fer deden is logisch, maar voor een 18 jarige speler is dat totaal onnodig.
Dan alsnog maakt Stam een foute keuze door hem wel tegen Tbilisi te laten spelen en niet tegen Utrecht. Afgelopen donderdag is bij uitstek een wedstrijd waar je een speler rust kunt geven.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Kökcü natuurlijk niet onze beste speler is, is het juist voor een jongen van 18 loodzwaar om even 6 wedstrijden in iets van 18 dagen te laten spelen. Hij heeft vorig seizoen in totaal 5 basisplekken gehad, waarbij twee wedstrijden zijn langste reeks was (met een langere tijdsafstand). Die jongen heeft nog lang niet de energie om zo’n intense reeks achter elkaar te spelen, denk toch even na man
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Ik begreep dat ook al niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat moet je hem dus niet laten spelen uit in Georgie als je met 4-0 voor staat. Wel tegen Utrecht waar je gewoon moet winnen. Vind dat een foute keuze.
Natuurlijk kan dat als fitte speler van 18 jaar wel. Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Kökcü natuurlijk niet onze beste speler is, is het juist voor een jongen van 18 loodzwaar om even 6 wedstrijden in iets van 18 dagen te laten spelen. Hij heeft vorig seizoen in totaal 5 basisplekken gehad, waarbij twee wedstrijden zijn langste reeks was (met een langere tijdsafstand). Die jongen heeft nog lang niet de energie om zo’n intense reeks achter elkaar te spelen, denk toch even na man
Vind ik ook gelul. Maar schijnbaar is daar geen beginnen aan op zo'n jonge leeftijd.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat als fitte speler van 18 jaar wel. Waarom zou dat niet kunnen?
Eens. Ik vind ook dat dit moet kunnen. En als je zo'n speler rust wil geven (wat ik ergens wel begrijp), dan dus niet deze wedstrijd maar die van afgelopen donderdag.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat als fitte speler van 18 jaar wel. Waarom zou dat niet kunnen?
Hoe maak jij je beste speler feitelijk dan? Ad hand van statistieken? En gelden die statistieken dan op een door jou zelf vastgestelde periode?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk zogenaamde fitheids en belastingsprotocollen die worden opgesteld door bijv. fysiotherapeuten of anderen die daarvoor een papiertje hebben gehaald. Desalniettemin; onzin.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Haha ja dit viel mij ook al op. Na elke simpele bal breed wel zelf even wijzen waar de volgende pass heen moet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:08 schreef PIETR het volgende:
Schandalig dat ons grootste talent niet speelde. Was hij niet fit ofzo?
En die Kelly is echt lachwekkend. Komt in alles tekort en loopt toch de regisseur uit te hangen met zijn gebaartjes. Onbegrijpelijke 'aankoop', Clasie is echt 3 klassen beter.
Lang leve de Verheijen methode, die al jaren niet blijkt te werken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk zogenaamde fitheids en belastingsprotocollen die worden opgesteld door bijv. fysiotherapeuten of anderen die daarvoor een papiertje hebben gehaald. Desalniettemin; onzin.
Als medespeler kun je zo'n gast toch ook niet meer serieus nemen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Haha ja dit viel mij ook al op. Na elke simpele bal breed wel zelf even wijzen waar de volgende pass heen moet.
Missertje van Stam dit, hoor,
Werkt Stam daar ook nog mee?quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lang leve de Verheijen methode, die al jaren niet blijkt te werken.
Ik denk dat menig medespeler hem regelmatig onder z’n schoenzool vandaan haalt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als medespeler kun je zo'n gast toch ook niet meer serieus nemen?
Nee, dat kan slechts zelden. Gaat ook ten koste van de kwaliteit van de speler. Alleen enkel van die waanzinnig snel volgroeide jochies lukt dat (zoals de Ligt), maar vaak hebben zij ook al betere weerstand gehad in het tweede team. Ik sluit ook niet uit dat het gewoon had gekund als Kökcü wat meer wedstrijdervaring zou hebben gehad, maar dat is natuurlijk niet zo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jean Paul van Gastel schijnt helemaal idolaat te zijn van de Verheijen methode. Is haast een gelovige op dat gebied. Laat geen moment onbenut om daarop terug te komen.quote:
Denk dat het een combinatie is. Rust geven en gewoon een keertje passeren, Kökcü was niet echt goed de afgelopen wedstrijden. Stam is nog duidelijk zoekende met zijn middenveld. Vandaag heeft ie in ieder geval een optie kunnen afstrepenquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:22 schreef fetX het volgende:
Het is allemaal nog gissen dat ‘rust’ de reden is voor Stam om Kökcü op de bank te zetten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |