Het blijft natuurlijk altijd een risico, daarnaast zul je voor kwaliteit moeten betalen. Dus als PSV echt een, voor Eredivisie normen, topper wil halen (op welke positie dan ook), zal men met meer dan 10 miljoen op de proppen moeten komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vraag is of zo'n jongen dat ook is, ik begrijp ook niet zo goed dat ze een aanvaller zoeken als je ziet wat er nog is en ook wat er aan talent aan komt, een type Guardado lijkt me een betere optie
lijkt me ook, maar een jongen van Groningen die er 5 of eentje uit Duitsland die er afgelopen seizoen 3 gemaakt heeft in 30 wedstrijden lijken me geen toppersquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk altijd een risico, daarnaast zul je voor kwaliteit moeten betalen. Dus als PSV echt een, voor Eredivisie normen, topper wil halen (op welke positie dan ook), zal men met meer dan 10 miljoen op de proppen moeten komen.
hij gaat omhoogquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bal mag niet andere kant op gaan en dan er toch in rollen.
Dat je een meer gearriveerde aanvaller wil halen of als je de kans hebt een gigantisch talent wil vastleggen snap ik wel. Het zoveelste peperdure talent wat nog niks heeft laten zien snap ik idd ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vraag is of zo'n jongen dat ook is, ik begrijp ook niet zo goed dat ze een aanvaller zoeken als je ziet wat er nog is en ook wat er aan talent aan komt, een type Guardado lijkt me een betere optie
AZquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze spelen tegen Ajax he.Dan telt ie gewoon.
Voor zover ik weet: Als de bal na het verliezen van de voorwaartse richting de grond raakt is het einde strafschop. Deze telt dan dus niet.quote:
ik dacht dat het gewoon een goal was omdat de bal nog in beweging is en dus nog niet dood.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor zover ik weet: Als de bal na het verliezen van de voorwaartse richting de grond raakt is het einde strafschop. Deze telt dan dus niet.
Dus tegen de lat en dan via de keeper erin kan wel, want dan raakt ie de grond niet.
Ajax?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze spelen tegen Ajax he.Dan telt ie gewoon.
Knap op die leeftijd!quote:
Matavz en Kerk...... wtf. Meen je dat serieus? Dat zijn toch geen opties man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar laten we het hier weer over voetbal hebben.
Ik drop de stelling hier dat geen enkele Eredivisie speler buiten de top 2 (PSV en Ajax) voor PSV - op dit moment - een versterking zou zijn. Dus geen Doan, Stengs (al zou ik die wel graag zien komen), Boadu, Matavz, Kerk.
Stengs welquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik drop de stelling hier dat geen enkele Eredivisie speler buiten de top 2 (PSV en Ajax) voor PSV - op dit moment - een versterking zou zijn. Dus geen Doan, Stengs (al zou ik die wel graag zien komen), Boadu, Matavz, Kerk.
Rustug aan pikquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax?
Ik zou eens wat minder onder een Ajax deken slapen
Berghuis wel. Boadu en Stengs wellicht voor de langere termijn. De rest van dat rijtje niet, en gaan dat ook nooit worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat zeg ik inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Matavz en Kerk...... wtf. Meen je dat serieus? Dat zijn toch geen opties man.
Berghuis zou voor beide ook een breedteaankoop zijn in mijn ogen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Berghuis wel. Boadu en Stengs wellicht voor de langere termijn. De rest van dat rijtje niet, en gaan dat ook nooit worden.
Waarom noem je dat soort figuren dan bijv. inb één zin met bijv. Stengs. Totaal niet te vergelijken.quote:
Waarom niet? Ik ratel wat aanvallende namen uit de eredivisie op en stel dat het geen meerwaarden zijn voor PSV.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom noem je dat soort figuren dan bijv. inb één zin met bijv. Stengs. Totaal niet te vergelijken.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Die Martinez is een Argentijnse Hendrix..
Maar omdat ie van Argentinië is en bij ajax speelt is het een top speler.
Obispo > Schuurs
Baumgartl kan niet minder zijn dan Alvarez
Viergever gelijkwaardig aan Blind
twitter:SportsCenter_nt twitterde op dinsdag 20-08-2019 om 18:43:16¡Ya llegó! ?Hirving Lozano arribó a tierras italianas y posó con una bufanda del Napoli en busca de cerrar su llegada al equipo ?https://t.co/kzI5enb3ev https://t.co/KGhLmYapm8 reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:SportsCenter_nt twitterde op dinsdag 20-08-2019 om 18:43:16¡Ya llegó! ?Hirving Lozano arribó a tierras italianas y posó con una bufanda del Napoli en busca de cerrar su llegada al equipo ?https://t.co/kzI5enb3ev https://t.co/KGhLmYapm8 reageer retweet
light town madness zal binnenkort wel op Eindhoven airport gaan staan met trommel en al om speler te verwelkomen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is altijd zo genant. Meteen sjaaltjes enzo. Gelukkig doen we dit in Nederland niet.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is altijd zo genant. Meteen sjaaltjes enzo. Gelukkig doen we dit in Nederland niet.
Natuurlijk wel. Je gelooft toch zelf zeker ook niet dat Blind ook maar in de buurt van voetbal komtquote:
Alle problemen opgelost nu deze EINDBAAS de organisatie komt versterkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stijn Schaars terug bij PSV
https://www.psv.nl/nieuws(...)v-op-trainersvak.htm
Was Stijn Schaars niet diegene die stond te schreeuwen op de training dat elke speler alleen maar aan zichzelf en zijn eigen BV dacht?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stijn Schaars terug bij PSV
https://www.psv.nl/nieuws(...)v-op-trainersvak.htm
Is m inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Was Stijn Schaars niet diegene die stond te schreeuwen op de training dat elke speler alleen maar aan zichzelf en zijn eigen BV dacht?
Lijkt me prima trainer. PSV moet echt meer een team worden ipv BVtjes die voor eigen succes gaan.
Hoeveel is het doorverkooppercentage van Pachuca eigenlijk? Toen Lozano net gehaald was werden er absurde percentages van 40% genoemd, zal wel wat lager liggen toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV is naar ik las een miljoen 7 kwijt toch? En zou zo'n 35 miljoen overhoudenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoeveel is het doorverkooppercentage van Pachuca eigenlijk? Toen Lozano net gehaald was werden er absurde percentages van 40% genoemd, zal wel wat lager liggen toch?
~15 procent, dat is wel geloofwaardigquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV is naar ik las een miljoen 7 kwijt toch? En zou zo'n 35 miljoen overhouden
35 is meer dan prima, was eerst bang dat het net max 20 zou zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV is naar ik las een miljoen 7 kwijt toch? En zou zo'n 35 miljoen overhouden
Dat zal altijd een geheim blijven. Niemand weet het behalve Brands, Sjon en de TD van Pachuca.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoeveel is het doorverkooppercentage van Pachuca eigenlijk? Toen Lozano net gehaald was werden er absurde percentages van 40% genoemd, zal wel wat lager liggen toch?
Minimaal 70%. Bron: alle Ajacieden in dit topic.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat zal altijd een geheim blijven. Niemand weet het behalve Brands, Sjon en de TD van Pachuca.
En dat zijn er meer dan in het Ajax topicquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Minimaal 70%. Bron: alle Ajacieden in dit topic.
35 Netto, en ik las op andere sites 42 totaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
35 is meer dan prima, was eerst bang dat het net max 20 zou zijn
dat vind ik wel het nadeel bij PSV, weinig openheid over dit soort zakenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En dat zijn er meer dan in het Ajax topic
Opzich geen ramp toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik wel het nadeel bij PSV, weinig openheid over dit soort zaken
een voetbalbedrijf is geen gewoon bedrijfquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Opzich geen ramp toch?
Andere bedrijven hebben daar ook weinig openheid over
nee, noujaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
een voetbalbedrijf is geen gewoon bedrijf
Ik zie er weinig in. Zeker niet een directe versterking.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Gutanoth het volgende:
voor 6m mogen ze Doan best oppikken hoor, niet veel meer
Directe versterking haal je nu alleen nog maar voor minimaal 15mquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie er weinig in. Zeker niet een directe versterking.
En daar zou ik als PSV dan ook best 15 miljoen voor over hebben. Wil je meedoen voor de titel dan is directe versterking gewoon noodzaak.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Directe versterking haal je nu alleen nog maar voor minimaal 15m
Eensquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daar zou ik als PSV dan ook best 15 miljoen voor over hebben. Wil je meedoen voor de titel dan is directe versterking gewoon noodzaak.
Tja, ik gok dat er ook genoeg clubs zijn die Bergwijn wel voor 20 miljoen willen overnemen. Maar zo werkt het natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Gutanoth het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een geldtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 20-08-2019 om 22:30:24Als FC Groningen inzake Doan geen veer laat, verlaat PSV dit spoor snel. De zaak zit nog muurvast en wellicht kunnen de zaakwaarnemers van SEG nog iets forceren. 14 miljoen en een doorverkooppercentage vindt PSV niet onderhandelbaar en tamelijk bizar, zo is onze indruk. reageer retweet
Ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:17 schreef Dejannn het volgende:
Waarom mag Groningen niet een hoofdprijs vragen voor een speler en PSV wel?Dus als Groningen 14 miljoen vraagt voor Doan zijn ze niet goed snik. Maar ik heb hier meermaals berichten voorbij zien komen dat PSV voor Bergwijn rustig 60 miljoen zou moeten vragen.
Of denken de mensen dat het hier maar één kant op zou werken, dus alles voor een spotprijs richting PSV, en vervolgens voor een absolute hoofdprijs naar een andere club.
In het belang van het Nederlandse voetbal natuurlijk, PSV moet punten pakken in Europa. De rest van de eredivisie moet gewoon hun spelers afstaan tegen normale prijzenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:17 schreef Dejannn het volgende:
Waarom mag Groningen niet een hoofdprijs vragen voor een speler en PSV wel?Dus als Groningen 14 miljoen vraagt voor Doan zijn ze niet goed snik. Maar ik heb hier meermaals berichten voorbij zien komen dat PSV voor Bergwijn rustig 60 miljoen zou moeten vragen.
Of denken de mensen dat het hier maar één kant op zou werken, dus alles voor een spotprijs richting PSV, en vervolgens voor een absolute hoofdprijs naar een andere club.
lijkt me niet meer dan normaalquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik wel het nadeel bij PSV, weinig openheid over dit soort zaken
Ajax is vanwege de beurs vrij open over dit soort zaken, PSV is het uiteraard niet verplicht maar geheimzinnigheid is toch ook niet nodig, voor je het weet moet je weer grond verkopenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me niet meer dan normaal
Helemaal mee eens hoor. Ik zeg Stengs voor 5 miljoen richting PSV en Doan voor 3quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In het belang van het Nederlandse voetbal natuurlijk, PSV moet punten pakken in Europa. De rest van de eredivisie moet gewoon hun spelers afstaan tegen normale prijzen
Groningen mag vragen wat het wil.Neemt niet weg dat het een schandalige bedrag is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:17 schreef Dejannn het volgende:
PSV kan het geld ook maar 1 keer uitgeven, dan kan je beter er nog wat bij leggen om een zekerheidje te halen dan een maybe wat die Doan is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:16 schreef Dejannn het volgende:
Verre van eigenlijk. Dat het bij frustratie zorgt onder de PSV fans in een ander verhaal.
Doan zijn marktwaarde wordt op 10 miljoen geschat door Transfermarkt. Ik vind 14 miljoen een redelijk bedrag eigenlijk, wellicht een tikkeltje aan de hoge kant. Maar als je ziet dat uit de Eredivisie, spelers voor tientallen miljoenen vertrekken, en ook buiten de top twee/drie men zulke bedragen weet op te strijken (zie Guus Til bijvoorbeeld) dan gaat Groningen daar natuurlijk ook in mee. Met goed onderhandelen kun je denk ik die vraagprijs nog drukken, 11 a 12 miljoen zou prima zijn.
Ik denk dat gezien zijn leeftijd en talent, je met de juiste begeleiding je over een aantal jaar het drie of vierdubbele voor Doan zou kunnen krijgen. Daarnaast kan een Doan commercieel ook erg interessant zijn voor PSV gezien zijn.
Zoiets werd hier gister volgens mij ook al door iemand vermeld, geen idee of jij dat ook was, maar wat is een zekerheidje?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV kan het geld ook maar 1 keer uitgeven, dan kan je beter er nog wat bij leggen om een zekerheidje te halen dan een maybe wat die Doan is.
ik kijk naar wat PSV nodig heeft cq kan gebruiken, talentvolle voetballers zeker voor die posities voorin zijn er genoeg, waarom dan voor veel geld een talent halen wat misschien op de bank komt terwijl je eigenlijk snakt naar een type Van Ginkel of Guardadoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:48 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zoiets werd hier gister volgens mij ook al door iemand vermeld, geen idee of jij dat ook was, maar wat is een zekerheidje?Transfers blijven namelijk een business per uitstek die heel veel onzekerheid met zich meebrengt.
Als je voor een speler wil gaan die zich meer heeft bewezen zul je ook meer moeten betalen. Grote talenten in Brazilië hoeven bijvoorbeeld tegenwoordig maar hun debuut te maken en ze kosten 20 miljoen, scoren ze vijf keer zit je al aan 30 miljoen.
Als PSV echt een zekerheidje wil halen dan denk ik aan een ervaren speler, een speler die het liefst ook de competitie en de cultuur een beetje kent. Bijvoorbeeld wat Ajax heeft weten te regelen met Tadić. Aan de andere kant zit je dan ook met de wetenschap dat zo'n speler een flink salaris zal vragen en geen restwaarde heeft. En doordat CL jaarlijks geen zekerheid is heeft PSV wel spelers met restwaarde nodig.
Frustratie?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:16 schreef Dejannn het volgende:
Verre van eigenlijk. Dat het bij frustratie zorgt onder de PSV fans in een ander verhaal.
De meeste (beoogde) transfers snap ik goed, maar Doan echt niet. Behalve dat hij marketingtechnisch wel prettig is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
5 goals en 3 assists vorig seizoen, 14 miljoen. Natuurlijk joh, waarom ook niet
Ik was eerder dit jaar in Marokko, ook mooi hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Mo Iha staat in de voorselectie van 2 landen
Hopelijk kiest ie voor de mooiste land ter wereld Nederland
Noord-Korea ziet op bepaalde plekken ook vast mooi uitquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik was eerder dit jaar in Marokko, ook mooi hoor
schijnen ook veel Jappen bij de Walmart te komenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De meeste (beoogde) transfers snap ik goed, maar Doan echt niet. Behalve dat hij marketingtechnisch wel prettig is.
Dat Transfermarkt wordt vaak als waarheid gezien, maar wie (en hoe) bepaalt daar de marktwaarde van spelers?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:16 schreef Dejannn het volgende:
Doan zijn marktwaarde wordt op 10 miljoen geschat door Transfermarkt. Ik vind 14 miljoen een redelijk bedrag eigenlijk, wellicht een tikkeltje aan de hoge kant. Maar als je ziet dat uit de Eredivisie, spelers voor flinke bedragen en soms zelfs tientallen miljoenen vertrekken, en ook buiten de top twee/drie men zulke bedragen weet op te strijken (zie Guus Til bijvoorbeeld) dan gaat Groningen daar natuurlijk ook in mee. Met goed onderhandelen kun je denk ik die vraagprijs nog drukken, 11 a 12 miljoen zou prima zijn.
Ik denk dat gezien zijn leeftijd en talent, je met de juiste begeleiding je over een aantal jaar het drie of vierdubbele voor Doan zou kunnen krijgen. Daarnaast kan een Doan commercieel ook erg interessant zijn voor PSV.
Kloptquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik was eerder dit jaar in Marokko, ook mooi hoor
Servië ookquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noord-Korea ziet op bepaalde plekken ook vast mooi uit
Dat zeg ik niet, maar ik denk wel dat ze daar geregeld een redelijk inschatting bieden. De marktwaarde van een speler is sowieso nooit zwart op wit te checken aangezien daar geen concrete criteria voor zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat Transfermarkt wordt vaak als waarheid gezien, maar wie (en hoe) bepaalt daar de marktwaarde van spelers?
goaltjesdiefquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kan denk ik een prima deal zijn, absolute goaltjesdief, brengt tevens lengte en kracht.
Selectievulling, kunnen we straks allemaal zeggen dat hij het zo aardig doet maar het is natuurlijk geen top nee.quote:
Dit vind ik een beetje een vreemde constatering als je zijn moyenne ziet. Het is natuurlijk verder geen wereldspits, maar dat zegt niemand en dat was Luuk ook nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
goaltjesdief, hij neemt ze mee naar huis? Want scoren doet hij niet veel
Bij Fulham, Marseille en nu Galataseray geflopt. Dan nog is het een tijdelijke oplossing en dan is dit een van de beste dingen die je met weinig geld kunt doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een vreemde constatering als je zijn moyenne ziet. Het is natuurlijk verder geen wereldspits, maar dat zegt niemand en dat was Luuk ook niet.
Als je zijn stats grofweg naar de Eredivisie extrapoleert zou hij hier ongeveer 1 op 2 of iets beter moeten scoren. Dat is voor een backup-spits prima iddquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een vreemde constatering als je zijn moyenne ziet. Het is natuurlijk verder geen wereldspits, maar dat zegt niemand en dat was Luuk ook niet.
Bij Benfica 60 wedstrijden 35 goals.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je zijn stats grofweg naar de Eredivisie extrapoleert zou hij hier ongeveer 1 op 2 of iets beter moeten scoren. Dat is voor een backup-spits prima idd
welk moyenne? afgelopen seizoen 5 goals 1 assist in 29 wedstrijdenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
"Of iets beter" zeg ik dan ookquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Benfica 60 wedstrijden 35 goals.
Dus zou hier (waar er doorgaans slechter verdedigd wordt) meer moeten kunnen maken zou je zeggen.
Zekerheidjes zoals Marin en Promesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:48 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zoiets werd hier gister volgens mij ook al door iemand vermeld, geen idee of jij dat ook was, maar wat is een zekerheidje?Transfers blijven namelijk een business per uitstek die heel veel onzekerheid met zich meebrengt.
Als je voor een speler wil gaan die zich meer heeft bewezen zul je ook meer moeten betalen. Grote talenten in Brazilië hoeven bijvoorbeeld tegenwoordig maar hun debuut te maken en ze kosten 20 miljoen, scoren ze vijf keer zit je al aan 30 miljoen.
Als PSV echt een zekerheidje wil halen dan denk ik aan een ervaren speler, een speler die het liefst ook de competitie en de cultuur een beetje kent. Bijvoorbeeld wat Ajax heeft weten te regelen met Tadić. Aan de andere kant zit je dan ook met de wetenschap dat zo'n speler een flink salaris zal vragen en geen restwaarde heeft. En doordat CL jaarlijks geen zekerheid is heeft PSV wel spelers met restwaarde nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |