abonnement Unibet Coolblue
pi_188516637
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:04 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja boehoe zeg. Dolberg is natuurlijk wel een slapende reus, in die zin dat iedereen wel kan zien (heeft kunnen zien) dat hij heel veel potentie heeft. Dat het er momenteel totaal niet uitkomt is wat anders. Luuk is een goede pinchhitter, meer niet.

Gisteren trouwens zowaar eens in het stadion geweest (Erve Asite ( :') )) welteverstaan. Beetje een saaie, trage wedstrijd waar PSV zakelijk heeft gewonnen. Helaas werden ze ook niet echt geprikkeld door Heracles om dieper te gaan. Onnodig veel gele kaarten ook.

Als je daar zit kijk je toch wat anders naar dingen. Thuis ben je snel afgeleid en mis je wel eens iets, maar hier zie je meer (of let je op meer dingen). Baumgartl is top, die haalt zo bizar veel weg achterin, 1 foutje gemaakt waar hij ook terecht geel voor kreeg. Ihattaren is een ster in wording, in alles kun je zien dat hij over 50% meer talent bezit dan de meeste anderen. Verder speelde Bergwijn wel ok, Sadilek was ook prima en Rosario heeft veel weggehaald. Ik vond Guti ook prima spelen, al blijf ik erbij dat hij in balbezit gewoon meer moet kunnen. Werkt wel hard en is belangrijk voor de ploeg.

Dumfries, Boscagli en Viergever een onvoldoende wat mij betreft. Boscagli viel slecht in, als dit de concurrent van Sadilek is dan snap ik wel dat hij niet speelt. Lato schijnt het ook niet goed te doen. Dumfries oogt zwaar/vermoeid. Weinig puf, sjokt af en toe plichtmatig naar voren maar er zit weinig in. En tsjah, Viergever. Misschien wel de meest slechte PSV-er die ik de afgelopen jaren heb gezien. Verdedigen redelijk, maar aan de bal absoluut onthutsend. Hij lijkt gewoon geprogrammeerd te zijn om elke bal terug/breed te spelen. Als er statistieken te vinden zijn dan wil ik ze graag zien, want volgens mij heeft hij echt letterlijk iets van 4 van de 40 ballen naar voren gespeeld. Wagelijk.

Al met al een matig potje, maar wel 3 punten :)
Kijk, dat is nog eens een review waar we wat mee kunnen. Hulde.

Overigens ben ik wat meer gecharmeerd van Luuk dan jij. Een van de beste koppers van Europa (de wereld), waarbij een goede voorzet voor het doel een goede kans geeft op een doelpunt. Met zulke statistieken laat je je backs en vleugelspitsen de achterlijn toch halen en voorzetten geven? Onbegrijpelijk dat ze hem daar jaren op een eiland hebben laten staan, met vleugelspitsen die bijna altijd voor eigen geluk gingen.

Maar aan PSV O19 te zien blijkt dat dus een strategie te zijn (voor eigen geluk gaan) die in het PSV DNA zit.

En ik maar denken dat voetbal een teamsport is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_188517657
LOL, 1.76 - 0.57 verloren in xG tegen Heracles :').

Zéér lucky.

pi_188517736
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
LOL, 1.76 - 0.57 verloren in xG tegen Heracles :').

Zéér lucky.

Ik snap hier geen reet van.
U MAD?
pi_188517742
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik snap hier geen reet van.
Als je naar schoten op doel kijkt had heracles moeten winnen. Het is wel duidelijk dat dit PSV de weg kwijt is
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:07:00 #105
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188517805
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
LOL, 1.76 - 0.57 verloren in xG tegen Heracles :').

Zéér lucky.

Wat is dit?
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:08:17 #106
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188517823
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:01 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Als je naar schoten op doel kijkt had heracles moeten winnen. Het is wel duidelijk dat dit PSV de weg kwijt is
Ja Heracles was inderdaad levensgevaarlijk.
pi_188517833
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat is dit?
Expected goals, dus aantal doelpunten dat je zou verwachten uit de schoten in een wedstrijd. Beste voorspeller van toekomstige prestaties (beter dan behaalde punten bijvoorbeeld).
pi_188517835
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:01 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Als je naar schoten op doel kijkt had heracles moeten winnen. Het is wel duidelijk dat dit PSV de weg kwijt is
:').!!!!!!!
U MAD?
pi_188517897
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:').!!!!!!!
Ik heb de wedstrijd niet gezien, ik vertaal alleen wat er op dat plaatje staat
pi_188517966
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:14 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, ik vertaal alleen wat er op dat plaatje staat
KUT plaatje
U MAD?
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:26:51 #111
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188518074
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Expected goals, dus aantal doelpunten dat je zou verwachten uit de schoten in een wedstrijd. Beste voorspeller van toekomstige prestaties (beter dan behaalde punten bijvoorbeeld).
Hoe kom je bij deze wijsheid?
pi_188518153
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:34 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Kijk, dat is nog eens een review waar we wat mee kunnen. Hulde.

Overigens ben ik wat meer gecharmeerd van Luuk dan jij. Een van de beste koppers van Europa (de wereld), waarbij een goede voorzet voor het doel een goede kans geeft op een doelpunt. Met zulke statistieken laat je je backs en vleugelspitsen de achterlijn toch halen en voorzetten geven? Onbegrijpelijk dat ze hem daar jaren op een eiland hebben laten staan, met vleugelspitsen die bijna altijd voor eigen geluk gingen.

Maar aan PSV O19 te zien blijkt dat dus een strategie te zijn (voor eigen geluk gaan) die in het PSV DNA zit.

En ik maar denken dat voetbal een teamsport is.
Gisteren weer hetzelfde verhaal ja. 0-1 valt uit een individuele actie (die gewoon prima was overigens), daarna ook vrijwel alleen maar gevaar uit individuele rushes van aanvallers. Uit één van de weinige keren dat de bal wel wordt terug gelegd valt dan ook meteen de 0-2.

Dat zelf draven met de bal zodra ze een meter ruimte zien en vooral niet af geven is ook de reden waarom je steeds het gevoel hebt dat er meer in zit bij onze ploeg. Je denkt steeds:"Nú dat passje!", wat dan vervolgens bijna nooit komt. Als ze dat ook maar half onder de knie hadden zou je tegen 3 van de 4 tegenstanders in de ED met de snelheid en techniek die die jongens hebben moeiteloos 3-4 goals moeten kunnen maken. Ik zie het alleen niet gebeuren....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188518995
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:38 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dan heb je vorig seizoen niet opgelet, want toen deed hij precies hetzelfde. Leverde de bal in bij Angelino en die deed er wat mee, of naar Schwaab die de lange bal op Luuk gaf.

Verschil is nu dat hij de bal afgeeft en er nu echt helemaal niks mee gedaan wordt. (hij krijgt hem namelijk vaak weer terug)
Sorry, maar ik vind dat je als prof wel gewoon een klein beetje moet kunnen/durven opbouwen. Balletjes afpakken en aan de speler naast je geven op het niveau dat hij doet kan iedereen. Meerdere keren gezien dat Ihattaren zich tussen de linies perfect vrij speelt en dat Viergever überhaupt niet kijkt. Die heeft op het moment dat de bal nog onderweg is naar hem de buurman al uitgezocht.

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:12 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Ik heb gisteren de hele wedstrijd ook goed op Sadilek gelet hij doet het redelijk tegen Heracles maar tegen Basel bijvoorbeeld was het helemaal niks. Top 5 Eredivisie en Europa League zal hij het super lastig gaan krijgen ben ik bang. Bizar ook dat er twee linksbacks zijn gehaald die er beide niks van kunnen. Dan zit er toch wel iets goed mis bij de scouting. Dan zie ik echt liever Viergever die in ieder geval jarenlang op linksback heeft gespeeld en Schwaab - Baumgartel centrum.
En toch is hij beter dan in ieder geval Boscagli :P Die werd in de 20 minuten dat hij meedeed nog een aantal keer behoorlijk te kakken gezet door van de Water ( :') ). Schwaab Baumgartl is ook mijn favoriete centrum, verder hoop ik dat die Lato snel aan gaat haken.

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:34 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Kijk, dat is nog eens een review waar we wat mee kunnen. Hulde.

Overigens ben ik wat meer gecharmeerd van Luuk dan jij. Een van de beste koppers van Europa (de wereld), waarbij een goede voorzet voor het doel een goede kans geeft op een doelpunt. Met zulke statistieken laat je je backs en vleugelspitsen de achterlijn toch halen en voorzetten geven? Onbegrijpelijk dat ze hem daar jaren op een eiland hebben laten staan, met vleugelspitsen die bijna altijd voor eigen geluk gingen.

Maar aan PSV O19 te zien blijkt dat dus een strategie te zijn (voor eigen geluk gaan) die in het PSV DNA zit.

En ik maar denken dat voetbal een teamsport is.
Ik ben an sich best fan van de voetballer Luuk, maar je moet wel een plan B kunnen tonen vind ik.. dat lijkt nu niet aan de orde.

Het is nu inderdaad wachten tot Bergwijn/Ihattaren/Malen wat leuks doet met de bal. Waarom daarbij Ihattaren op rechts staat en Bergwijn op 10 is mij een raadsel. Volgens mij kan die Ihattaren Bergwijn/Malen/Bruma heerlijk wegsteken.

Gakpo was trouwens walgelijk slecht. Ik lieg niet als ik zeg dat hij letterlijk geen bijdrage heeft geleverd aan een goede aanval volgens mij.
pi_188519000
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Expected goals, dus aantal doelpunten dat je zou verwachten uit de schoten in een wedstrijd. Beste voorspeller van toekomstige prestaties (beter dan behaalde punten bijvoorbeeld).
En daarbij worden ook schoten geteld die rakelings naast gaan? Volgens mij was het wat dat betreft wel 50/50. Heracles eerste helft paar dikke kansen, maar PSV ook goede kansen om de wedstrijd in het slot te gooien.
pi_188519186
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 06:27 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax verkoopt Dolberg voor 20 miljoen, een spits die nooit scoort en geen pepernoot raakt en wij verkopen onze topscorer en beste kopper van Europa tussen 10-15 :') _O-

Wel een Luuk mooie transfer gegund dat wel.
Ajax spelers zijn nou eenmaal duur. En het is een talentvolle speler, die potentie heeft. 20mil is een schijntje buiten NL hoor.
pi_188519315
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:32 schreef nickhguitar het volgende:

Gakpo was trouwens walgelijk slecht. Ik lieg niet als ik zeg dat hij letterlijk geen bijdrage heeft geleverd aan een goede aanval volgens mij.
Hij geeft anders toch letterlijk de assist bij de 0-2 in één van de weinige keren dat er wel samenspel en overzicht in een aanval van PSV zit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:04:42 #117
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188519444
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja Heracles was inderdaad levensgevaarlijk.
nee, dat was juist het probleem. jullie voorhoede is gewoon een stuk dodelijker dan dat van heracles, dat heeft jullie gered.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188519619
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:04 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

nee, dat was juist het probleem. jullie voorhoede is gewoon een stuk dodelijker dan dat van heracles, dat heeft jullie gered.
'Gered'. Goed was anders, maar ik kan nou ook weer niet zeggen dat PSV echt in de problemen is geweest.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:23:29 #119
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188519690
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'Gered'. Goed was anders, maar ik kan nou ook weer niet zeggen dat PSV echt in de problemen is geweest.
omdat heracles het niet af kan maken.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188519778
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij geeft anders toch letterlijk de assist bij de 0-2 in één van de weinige keren dat er wel samenspel en overzicht in een aanval van PSV zit.
:D

Oeps, nou ja in het stadion gaat het soms snel :P verder vond ik hem niks toevoegen.
pi_188519797
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'Gered'. Goed was anders, maar ik kan nou ook weer niet zeggen dat PSV echt in de problemen is geweest.
het had na 3 minuten al 2-0 kunnen staan :')
pi_188519830
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:23 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

omdat heracles het niet af kan maken.
Als je het zo bekijkt had vBommel dus toch gelijk. Tegen ADO en Hagesund hadden we ook met 8-0 kunnen winnen.

Tsja. Als PSV die laatste stap in de aanval weet te zetten winnen we straks alles makkelijk!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_188519837
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

het had na 3 minuten al 2-0 kunnen staan :')
Lichtelijk overdreven wel.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_188519844
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'Gered'. Goed was anders, maar ik kan nou ook weer niet zeggen dat PSV echt in de problemen is geweest.
Heracles had kansen genoeg om PSV pijn te doen. Alleen zijn we in de eredivisie zo gewend aan dat de mindere tegenstanders hun kansen niet afmaken dat we na zo'n wedstrijd met droge ogen durven beweren dat het een degelijke overwinning was.

Vallen die ballen eens een keertje wel goed dan krijg je er gewoon 4-5 tegen. Beetje scenario zoals tegen W2 2 seizoenen terug. Daar werd me toch over gedaan, maar in feite speelde PSV toen niet heel veel slechter dan de rest van dat seizoen. Alleen had de tegenstander een topdag en maakte ze hun kansen af en viel bij PSV alles verkeerd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188519864
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heracles had kansen genoeg om PSV pijn te doen. Alleen zijn we in de eredivisie zo gewend aan dat de mindere tegenstanders hun kansen niet afmaken dat we na zo'n wedstrijd met droge ogen durven beweren dat het een degelijke overwinning was.

Vallen die ballen eens een keertje wel goed dan krijg je er gewoon 4-5 tegen. Beetje scenario zoals tegen W2 2 seizoenen terug. Daar werd me toch over gedaan, maar in feite speelde PSV toen niet heel veel slechter dan de rest van dat seizoen. Alleen had de tegenstander een topdag en maakte ze hun kansen af en viel bij PSV alles verkeerd.
Idd.. Wat grrrrr zegt.

Ben benieuwd ook donderdag… Kan wel weer eens een matige 0-0 of 1-1 worden. En dan met angst en beven naar Cyprus.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188519870
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heracles had kansen genoeg om PSV pijn te doen. Alleen zijn we in de eredivisie zo gewend aan dat de mindere tegenstanders hun kansen niet afmaken dat we na zo'n wedstrijd met droge ogen durven beweren dat het een degelijke overwinning was.

Vallen die ballen eens een keertje wel goed dan krijg je er gewoon 4-5 tegen. Beetje scenario zoals tegen W2 2 seizoenen terug. Daar werd me toch over gedaan, maar in feite speelde PSV toen niet heel veel slechter dan de rest van dat seizoen. Alleen had de tegenstander een topdag en maakte ze hun kansen af en viel bij PSV alles verkeerd.
Maar dat is toch altijd zo? Eredivisie, Europees, Premier League. Je kansen afmaken. Als je dat altijd doet word je kampioen. Halleluja
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:39:59 #127
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188519874
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt had vBommel dus toch gelijk. Tegen ADO en Hagesund hadden we ook met 8-0 kunnen winnen. Tsja.
nee dat is een andere discussie.
deze wedstrijd win je vooral omdat je al vroeg op 1-0 komt, door 100% een individuele actie.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188519878
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

:D

Oeps, nou ja in het stadion gaat het soms snel :P verder vond ik hem niks toevoegen.
Paar keer dat hij individueel wat probeert door naar binnen te trekken en te schieten. Zoals de rest van onze aanvallers ook steeds doen. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188519924
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Maar dat is toch altijd zo? Eredivisie, Europees, Premier League. Je kansen afmaken. Als je dat altijd doet word je kampioen. Halleluja
In de 2e Hiddink-periode kregen we in de eredivisie geen 10 kansen tegen en 20 schoten op doel als we bij Heracles op bezoek gingen. Eerder 1 en 2. Als we toen voor kwamen te staan kon je achterover leunen want dan was de wedstrijd gewonnen. Hoe anders is dat de laatste jaren waar je bij een marge van 2 met nog 20 minuten op de klok nog met gespannen billetjes zit. Dat was gisteren ook weer zo. Heracles had nog alle kans en intentie om een aansluitingstreffer te maken. Er was niks 'degelijk' of 'zakelijk' aan.

Er is nogal een verschil tussen met 0-2 winnen omdat je zo goed als niks weg geeft en met 0-2 winnen omdat de tegenstander uit 10 kansen niet weet te scoren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188519928
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:39 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

nee dat is een andere discussie.
deze wedstrijd win je vooral omdat je al vroeg op 1-0 komt, door 100% een individuele actie.
Waarom is dat een andere discussie?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:46:15 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188519948
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In de 2e Hiddink-periode kregen we in de eredivisie geen 10 kansen tegen en 20 schoten op doel als we bij Heracles op bezoek gingen. Eerder 1 en 2. Als we toen voor kwamen te staan kon je achterover leunen want dan was de wedstrijd gewonnen. Hoe anders is dat de laatste jaren waar je bij een marge van 2 met nog 20 minuten op de klok nog met gespannen billetjes zit. Dat was gisteren ook weer zo. Heracles had nog alle kans en intentie om een aansluitingstreffer te maken. Er was niks 'degelijk' of 'zakelijk' aan.

Er is nogal een verschil tussen met 0-2 winnen omdat je zo goed als niks weg geeft en met 0-2 winnen omdat de tegenstander uit 10 kansen niet weet te scoren.
was het zo slecht? het loopt natuurlijk ook niet over van zelfvertrouwen momenteel
pi_188519954
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In de 2e Hiddink-periode kregen we in de eredivisie geen 10 kansen tegen en 20 schoten op doel als we bij Heracles op bezoek gingen. Eerder 1 en 2. Als we toen voor kwamen te staan kon je achterover leunen want dan was de wedstrijd gewonnen. Hoe anders is dat de laatste jaren waar je bij een marge van 2 met nog 20 minuten op de klok nog met gespannen billetjes zit. Dat was gisteren ook weer zo. Heracles had nog alle kans en intentie om een aansluitingstreffer te maken. Er was niks 'degelijk' of 'zakelijk' aan.

Er is nogal een verschil tussen met 0-2 winnen omdat je zo goed als niks weg geeft en met 0-2 winnen omdat de tegenstander uit 10 kansen niet weet te scoren.
Dat klopt. Het was mijn punt ook niet om te zeggen dat we zakelijk, degelijk of goed waren. Laat staan tevreden mogen zijn. Mijn punt was dat Heracles nou ook weer niet zó gevaarlijk is geweest dat we écht in de problemen zijn geweest.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:50:48 #133
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188520006
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Waarom is dat een andere discussie?
omdat het ene niet waar is en het andere wel.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:51:36 #134
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188520014
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat klopt. Het was mijn punt ook niet om te zeggen dat we zakelijk, degelijk of goed waren. Laat staan tevreden mogen zijn. Mijn punt was dat Heracles nou ook weer niet zó gevaarlijk is geweest dat we écht in de problemen zijn geweest.
maar dat komt voornamelijk omdat heracles de laatste pass niet kan geven en de kwaliteit die psv wel voorin heeft, niet zelf heeft.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188520068
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

was het zo slecht? het loopt natuurlijk ook niet over van zelfvertrouwen momenteel
Ik heb de kansen niet geturfd maar Heracles heeft er echt een hoop gehad. En die werden dan vakkundig door ze verprutst. Ze hadden op voorsprong kunnen komen, ze hadden gelijk kunnen maken en hadden na de 0-2 ook nog diverse mogelijkheden op de aansluitingstreffer.
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat klopt. Het was mijn punt ook niet om te zeggen dat we zakelijk, degelijk of goed waren. Laat staan tevreden mogen zijn. Mijn punt was dat Heracles nou ook weer niet zó gevaarlijk is geweest dat we écht in de problemen zijn geweest.
Tja, ik vind een kans weggeven wel tellen als 'in de problemen zijn'. En die hebben we ze voldoende gegeven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188520167
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat klopt. Het was mijn punt ook niet om te zeggen dat we zakelijk, degelijk of goed waren. Laat staan tevreden mogen zijn. Mijn punt was dat Heracles nou ook weer niet zó gevaarlijk is geweest dat we écht in de problemen zijn geweest.
Heracles was ook heel lamlendig. Zeker na die 0-2. Het leek ook wel 5 minuten te duren voordat ze die bak bij de middenlijn hadden :P
pi_188520383
Net de samenvatting gekeken. In vergelijking met voorgaande wedstrijden valt op dat Zoet de ballen goed heeft tegengehouden. Er waren drie goede kansen die er eerder onherroepelijk in waren gegaan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_188520435
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:18 schreef Lyrebird het volgende:
Net de samenvatting gekeken. In vergelijking met voorgaande wedstrijden valt op dat Zoet de ballen goed heeft tegengehouden. Er waren drie goede kansen die er eerder onherroepelijk in waren gegaan.
Zoet weet ook dat Unnerstal bijna fit is, dus die voelt weer een adem in zijn nekkie
pi_188520468
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zoet weet ook dat Unnerstal bijna fit is, dus die voelt weer een adem in zijn nekkie
Zoet een beetje kennende gaat hij daar juist slechter van keepen. Zie Nederlands elftal. Hopelijk is hij dat ontgroeid.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_188520594
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:50 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

omdat het ene niet waar is en het andere wel.
Mokkietroll
  maandag 19 augustus 2019 @ 14:51:42 #141
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188520798
Wederom 0 gehouden *O*
pi_188520847
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:51 schreef tja77 het volgende:
Wederom 0 gehouden *O*
Als je elke wedstrijd de 0 houdt word je gewoon kampioen (normaal gesproken)
pi_188521635
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoe kom je bij deze wijsheid?
pi_188521687
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:33 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En daarbij worden ook schoten geteld die rakelings naast gaan? Volgens mij was het wat dat betreft wel 50/50. Heracles eerste helft paar dikke kansen, maar PSV ook goede kansen om de wedstrijd in het slot te gooien.
Nee, kwaliteit van de kans op het moment van schieten. Dus als je vanaf het middenveld op de lat schiet wordt dat nog steeds als een kleine kans gezien. Als je erg efficiënte spitsen hebt kunnen die natuurlijk structureel hoger scoren dan hun xG. Het is geen perfecte metric, zoals geen enkele, maar wel de best beschikbare op dit moment.

En het is maar één (abominabel slechte) wedstrijd natuurlijk, misschien een incident (denk zelf van niet, o.b.v. wat ik van PSV gezien heb).
  maandag 19 augustus 2019 @ 17:15:05 #145
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188522663
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:54 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Als je elke wedstrijd de 0 houdt word je gewoon kampioen (normaal gesproken)
Als je er iedere wedstrijd 1 inlegt wel. Anders kun je aan het einde ook 34 punten hebben en nul fans.

Je mag dit jaar 5x punten laten liggen en idealiter niet tegen Ajax.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_188522731
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 17:15 schreef XL het volgende:

[..]

Als je er iedere wedstrijd 1 inlegt wel. Anders kun je aan het einde ook 34 punten hebben en nul fans.

Je mag dit jaar 5x punten laten liggen en idealiter niet tegen Ajax.
Nou, dan moeten we maar hopen dat er nog briljant ingekocht gaat worden de komende weken anders kunnen we dat wel vergeten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 19 augustus 2019 @ 18:13:07 #147
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188523413
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2019 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, dan moeten we maar hopen dat er nog briljant ingekocht gaat worden de komende weken anders kunnen we dat wel vergeten.
Ik vind het negativisme hier een beetje overdreven. Ja, Basel uit was een ondergrens. Ben het alleen met de zichtwijze van van Bommel eens. We geven niks weg, staan ok en als enkele spelers opstaan gaat het een mooi seizoen worden.

Kwaliteit zit in de selectie. Topklasse aanval. Stabiel en ervaren middenveld. Verdediging is kwalitatief voor de eredivisie zeker meer dann goed genoeg voor de titelstrijd, ietwat mager in de opbouw... maar dat is niet alleen de verdediging schuld.

Sowieso... Martinez Schuurs... dan voel ik me met Schwaab Baumgartl een stuk zekerder
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 19 augustus 2019 @ 19:00:18 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188524174
quote:
Interessant
pi_188524416
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 18:13 schreef XL het volgende:

[..]

Ik vind het negativisme hier een beetje overdreven. Ja, Basel uit was een ondergrens. Ben het alleen met de zichtwijze van van Bommel eens. We geven niks weg, staan ok en als enkele spelers opstaan gaat het een mooi seizoen worden.

Kwaliteit zit in de selectie. Topklasse aanval. Stabiel en ervaren middenveld. Verdediging is kwalitatief voor de eredivisie zeker meer dann goed genoeg voor de titelstrijd, ietwat mager in de opbouw... maar dat is niet alleen de verdediging schuld.

Sowieso... Martinez Schuurs... dan voel ik me met Schwaab Baumgartl een stuk zekerder
Die Martinez is echt wel goed hoor. Potentie om nieuwe Sanchez te worden. En dan hebben ze ook nog Alvarez achter de hand. Schuurs groeibriljantje ala de Ligt. In totaal gaat die achterhoede straks voor 100+ miljoen weg. Wij hebben weer eens een centrum zonder doorverkoopwaarde.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188524695
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
LOL, 1.76 - 0.57 verloren in xG tegen Heracles :').

Zéér lucky.

xG :')

Interessantdoenerij.
pi_188524808
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Die Martinez is echt wel goed hoor. Potentie om nieuwe Sanchez te worden. En dan hebben ze ook nog Alvarez achter de hand. Schuurs groeibriljantje ala de Ligt. In totaal gaat die achterhoede straks voor 100+ miljoen weg. Wij hebben weer eens een centrum zonder doorverkoopwaarde.
Schuurs en de Ligt in 1 zin. Ok.
pi_188525151
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 18:13 schreef XL het volgende:

[..]

Ik vind het negativisme hier een beetje overdreven. Ja, Basel uit was een ondergrens. Ben het alleen met de zichtwijze van van Bommel eens. We geven niks weg, staan ok en als enkele spelers opstaan gaat het een mooi seizoen worden.
De ondergrens vond ik eigenlijk die 2 wedstrijden tegen Haugesund. Maar ja, als je met droge ogen durft te beweren dat 'we niks weg geven' dan vraag ik me af of je überhaupt wel PSV gekeken hebt dit seizoen. Het veel te makkelijk weg geven van doelpunten is eigenlijk de grootste (maar lang niet enige) zorg.
quote:
Kwaliteit zit in de selectie. Topklasse aanval. Stabiel en ervaren middenveld. Verdediging is kwalitatief voor de eredivisie zeker meer dann goed genoeg voor de titelstrijd, ietwat mager in de opbouw... maar dat is niet alleen de verdediging schuld.
Er zit potentie in de aanval maar ik noem het zeker (nog?) geen topklasse. Verdediging is met Baumpie wel wat beter geworden maar is op zijn best matig als geheel. Middenveld is ook matig maar ik zie Guti nog wel stappen maken. Rosario is gewoon pure waterdrager en zelfs daar bakt hij niet bijzonder veel van.
quote:
Sowieso... Martinez Schuurs... dan voel ik me met Schwaab Baumgartl een stuk zekerder
Eerst maar eens zien of die 2 überhaupt samen gaan spelen voordat ik daar een oordeel over ga geven :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 19 augustus 2019 @ 20:01:32 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188525296
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Die Martinez is echt wel goed hoor. Potentie om nieuwe Sanchez te worden. En dan hebben ze ook nog Alvarez achter de hand. Schuurs groeibriljantje ala de Ligt. In totaal gaat die achterhoede straks voor 100+ miljoen weg. Wij hebben weer eens een centrum zonder doorverkoopwaarde.
We kennen je fascinatie voor namen eindigend op ez maar gaan er niet in mee. Geen van die drie heeft tot nu toe iets laten zien wat lijkt op wat de voorgangers presteerden. Hadden ze Blind niet op het middenveld gezet, dan stond zo'n Martinez ook geen basis...

Hoe dan ook, Baumgartl Schwaab heeft zeker mijn voorkeur. Het is duidelijk dat je voor Schwaab geen geld gaat vangen, hij kost echter ook niks.

Die Jalouzie op het geld begrijp ik ook niet. Ajax heeft als sinds ik geboren ben de grootste begroting en doet er weinig mee. Gelijkwaardige aanval, ajax met een beter middenveld en psv met een betere verdediging. Het grote verschil is de roze wolk, die mentaliteit die op dit moment bij ajax goed is en bij ons in de winterstop geknapt. Voor Ajax is het fijn dat de linies die goed zijn naast elkaar spelen en onze goede linies twee eilanden zijn. Zetten wij een reeks neer, dan komt dat ook onze mentale kracht weer. Als Ajax van de wolk valt wil ik de geluiden wel horen over 500 miljoen op de bank en een kutverdediging (m.u.v Tagliafico.... als we die konden kopen doen we Ajax echt pijn en hebben we onze linksback).

Zo'n PAOK en de Europese pers heeft gewoon gelijk dat ze klagen over de scheids, alleen de NOS was geen tikkeltje kritisch. Wij moeten het met de kritische NOS doen tot we het kantelen. 3x in de competitie winnen nu en dan eens kijken hoe de wereld eruit ziet...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 19 augustus 2019 @ 20:02:29 #154
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188525320
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:01 schreef XL het volgende:

[..]

We kennen je fascinatie voor namen eindigend op ez maar gaan er niet in mee. Geen van die drie heeft tot nu toe iets laten zien wat lijkt op wat de voorgangers presteerden. Hadden ze Blind niet op het middenveld gezet, dan stond zo'n Martinez ook geen basis...

Hoe dan ook, Baumgartl Schwaab heeft zeker mijn voorkeur. Het is duidelijk dat je voor Schwaab geen geld gaat vangen, hij kost echter ook niks.

Die Jalouzie op het geld begrijp ik ook niet. Ajax heeft als sinds ik geboren ben de grootste begroting en doet er weinig mee. Gelijkwaardige aanval, ajax met een beter middenveld en psv met een betere verdediging. Het grote verschil is de roze wolk, die mentaliteit die op dit moment bij ajax goed is en bij ons in de winterstop geknapt. Voor Ajax is het fijn dat de linies die goed zijn naast elkaar spelen en onze goede linies twee eilanden zijn. Zetten wij een reeks neer, dan komt dat ook onze mentale kracht weer. Als Ajax van de wolk valt wil ik de geluiden wel horen over 500 miljoen op de bank en een kutverdediging (m.u.v Tagliafico.... als we die konden kopen doen we Ajax echt pijn en hebben we onze linksback).

Zo'n PAOK en de Europese pers heeft gewoon gelijk dat ze klagen over de scheids, alleen de NOS was geen tikkeltje kritisch. Wij moeten het met de kritische NOS doen tot we het kantelen. 3x in de competitie winnen nu en dan eens kijken hoe de wereld eruit ziet...
Je komt een beetje geagiteerd over. En 'jalouzie' _O- En lees ik hier nou dat PSV een betere verdediging heeft, lol.
  maandag 19 augustus 2019 @ 20:08:23 #155
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188525444
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je komt een beetje geagiteerd over. En 'jalouzie' _O- En lees ik hier nou dat PSV een betere verdediging heeft, lol.
Zou zoals aangegeven alleen Tagliafico willen hebben uit de verdediging van Ajax. Vind onze tegendoelpunten inderdaad ook wel meevallen. Sowieso vooral fouten op het middenveld en Luckassen. Dat is opgelost. Luckassen die overigens ook veel goed deed. Mag van mij best controleren voor Rosario/Hendrix als die uit vorm zijn.

Haugesund en Heracles... als je daar echt gevaar in ziet. Dat was toch vooral schieten van ver waardoor er überhaupt schoten op doel waren.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 19 augustus 2019 @ 20:09:08 #156
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188525460
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:08 schreef XL het volgende:

[..]

Zou zoals aangegeven alleen Tagliafico willen hebben uit de verdediging van Ajax. Vind onze tegendoelpunten inderdaad ook wel meevallen. Sowieso vooral fouten op het middenveld en Luckassen. Dat is opgelost. Luckassen die overigens ook veel goed deed. Mag van mij best controleren voor Rosario/Hendrix als die uit vorm zijn.

Haugesund en Heracles... als je daar echt gevaar in ziet. Dat was toch vooral schieten van ver waardoor er überhaupt schoten op doel waren.
Ik zou eigenlijk niemand van de verdediging van PSV willen hebben.
pi_188525749
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Die Martinez is echt wel goed hoor. Potentie om nieuwe Sanchez te worden. En dan hebben ze ook nog Alvarez achter de hand. Schuurs groeibriljantje ala de Ligt. In totaal gaat die achterhoede straks voor 100+ miljoen weg. Wij hebben weer eens een centrum zonder doorverkoopwaarde.
Hahaha! Martinez heeft het fysiek niet en de lengte niet van De Ligt en Sanchez en zal dus ook niet zoveel waard worden. Schuurs is qua niveau niet meer dan Baumgartl en zal dat ook niet worden. Alvarez moet het nog maar laten zien, maar die jongen wordt dusdanig gehypet dat het alleen nog maar kan tegenvallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 19-08-2019 22:32:54 ]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_188525797
Die Martinez is een Argentijnse Hendrix..
Maar omdat ie van Argentinië is en bij ajax speelt is het een top speler.

Obispo > Schuurs
Baumgartl kan niet minder zijn dan Alvarez
Viergever gelijkwaardig aan Blind
  maandag 19 augustus 2019 @ 20:26:02 #159
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188525850
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Die Martinez is een Argentijnse Hendrix..
Maar omdat van Argentinië is en bij ajax speelt is het een top speler.

Obispo > Schuurs
Baumgart kan niet minder zijn dan Alverez
Viergever gelijkwaardig aan Blind
Speelt Obispo niet bij Vitesse momenteel?
pi_188525978
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Speelt Obispo niet bij Vitesse momenteel?
Klopt ja.Doet het goed daar.
pi_188526037
Ja Obispo had nooit verhuurd mogen worden. De domste beslissing van een TD ooit. Je toptalent en enige verdediger die kan opbouwen verhuren terwijl achterin paniek is.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188529633
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Die Martinez is een Argentijnse Hendrix..
Maar omdat ie van Argentinië is en bij ajax speelt is het een top speler.

Obispo > Schuurs
Baumgartl kan niet minder zijn dan Alvarez
Viergever gelijkwaardig aan Blind

Lekker belangrijk wie beter is dan een Ajax speler

Kan mij het schelen
pi_188530318
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Die Martinez is een Argentijnse Hendrix..
Maar omdat ie van Argentinië is en bij ajax speelt is het een top speler.

Obispo > Schuurs
Baumgartl kan niet minder zijn dan Alvarez
Viergever gelijkwaardig aan Blind

Drink jij?
pi_188530327
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2019 23:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Lekker belangrijk wie beter is dan een Ajax speler

Kan mij het schelen
Bedankt Henk
pi_188530332
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 23:47 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Drink jij?
nee
pi_188530359
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 23:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]

nee
🤔🤔
Stop met deze belachelijke act dan clown
pi_188530470
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 23:49 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

🤔🤔
Stop met deze belachelijke act dan clown
🖕
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 00:40:24 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188530868
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:09 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk niemand van de verdediging van PSV willen hebben.
Voor geen goud nee, Viergever is ook niet voor niks doorgeselecteerd bij Ajax.
Oh.
pi_188530920
Jammer dat we weer voor een Argentijn gaan, Bommel en Zuid-Amerikanen zijn niet echt een succes namelijk, tenzij.. Exit bommel?? @Coco.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 01:07:28 #170
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_188531081
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Voor geen goud nee, Viergever is ook niet voor niks doorgeselecteerd bij Ajax.
Het gekke is, Viergever wil ook allang weg bij PSV. Begint onderhand een raar verhaal te worden met de achterhoede bij PSV. Ben heel benieuwd wat er over een paar weken staat.
Makkelijk tweede.
pi_188531300
Groningen is echt niet goed bij hun verstand met hun 13.5 miljoen voor Doan _O- :') Gozer is nog geen 3.5 waard. Mag toch hopen dat Sjon niet helemaal gek is.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188531316
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 01:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het gekke is, Viergever wil ook allang weg bij PSV. Begint onderhand een raar verhaal te worden met de achterhoede bij PSV. Ben heel benieuwd wat er over een paar weken staat.
Bron?
pi_188531551
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 01:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het gekke is, Viergever wil ook allang weg bij PSV. Begint onderhand een raar verhaal te worden met de achterhoede bij PSV. Ben heel benieuwd wat er over een paar weken staat.
Waar denkt hij naartoe te gaan dan :') nac?
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 07:20:24 #174
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_188531719
Wat lees ik toch allemaal in dit topic
pi_188531750
Nou inderdaad, doe es vrolijk. Zie het een beetje positief in en stop met constant vegelijken met Ajax, die meer naamsbekendheid, meer fans en meer geld hebben. Wij zijn underdog voor de titel en doet dat dit decennium vrij aardig.
pi_188531795
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 06:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Rot eens op met je onzin verhalen kutjood.

Is dit trouwens het Ajax topic?
Zeg jij nou? Kan je niet maken hoor.
pi_188531832
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Die Martinez is een Argentijnse Hendrix..
Maar omdat ie van Argentinië is en bij ajax speelt is het een top speler.

Obispo > Schuurs
Baumgartl kan niet minder zijn dan Alvarez
Viergever gelijkwaardig aan Blind

Je doet het er om he.

Dit is de laatste keer dat ik op je reageer.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:03:06 #178
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_188531904
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 07:45 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Je doet het er om he.

Dit is de laatste keer dat ik op je reageer.
Dan zal hij nu vast wel stoppen met onzin uitkramen
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:22:51 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188532566
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 07:30 schreef Ciscus het volgende:
Nou inderdaad, doe es vrolijk. Zie het een beetje positief in en stop met constant vegelijken met Ajax, die meer naamsbekendheid, meer fans en meer geld hebben. Wij zijn underdog voor de titel en doet dat dit decennium vrij aardig.
het is net begonnen dit decennium
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:37:09 #180
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_188532768
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is net begonnen dit decennium
Dat lijkt me stug.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_188532834
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 23:49 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

🤔🤔
Stop met deze belachelijke act dan clown
Niks mis met clowns in dit topic

@Scarface88
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:51:00 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188532928
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 09:37 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug.
de kampioen van 20 is de eerste van het nieuwe millennium
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:55:37 #183
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_188532978
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 09:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

de kampioen van 20 is de eerste van het nieuwe millennium
Ja okay, qua voetbalseizoen. :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_188534718
PSV schijnt de interesse van Doan te verleggen naar Nicolas Gonzalez van Stuttgart. Dit mede doordat Groningen een flink bedrag voor Doan zou vragen (13,5 miljoen) en PSV wil daar niet aan voldoen.

Benieuwd naar die Nicolas Gonzalez, ligt ook nog vier jaar vast zie ik en is een jaar geleden pas naar Stuttgart gekomen :). Vrees dus dat die ook wel wat zal moeten kosten.
pi_188535066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 12:00 schreef Dejannn het volgende:
PSV schijnt de interesse van Doan te verleggen naar Nicolas Gonzalez van Stuttgart. Dit mede doordat Groningen een flink bedrag voor Doan zou vragen (13,5 miljoen) en PSV wil daar niet aan voldoen.

Benieuwd naar die Nicolas Gonzalez, ligt ook nog vier jaar vast zie ik en is een jaar geleden pas naar Stuttgart gekomen :). Vrees dus dat die ook wel wat zal moeten kosten.
Zijn gedegradeerd, dus dat laatste zal meevallen
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:17:14 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188535108
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 12:15 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Zijn gedegradeerd, dus dat laatste zal meevallen
is wel een spits
pi_188535230
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:23 schreef PSVCL het volgende:

Viergever gelijkwaardig aan Blind

10.gif
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:17:14 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188536170
Rommel opgeruimd.

Laten we inhoudelijk blijven.

Dank :s)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188536540
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:23 schreef PSVCL het volgende:

Viergever gelijkwaardig aan Blind

is het carnaval ofzo daar?

Viergevert was bij ajax een bankzitter.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:37:44 #190
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_188536562
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 02:33 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Bron?
Familie. Maar hij blijft wel, aangezien het alleen zandbakclubs of buitenlandse laagvliegers zijn die hem echt willen.
Makkelijk tweede.
pi_188536614
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Familie. Maar hij blijft wel, aangezien het alleen zandbakclubs of buitenlandse laagvliegers zijn die hem echt willen.
Je dronken oom zeker, toen je weer lekker op schoot zat
pi_188536646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Familie. Maar hij blijft wel, aangezien het alleen zandbakclubs of buitenlandse laagvliegers zijn die hem echt willen.
Jammer, had het niet erg gevonden als hij vertrekt.
pi_188536779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:43 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jammer, had het niet erg gevonden als hij vertrekt.
Eens. Zoekt nagenoeg nooit een voetballende oplossing. Voor de aardigheid eens turven hoe vaak hij een bal onnodig over de zijlijn jaagt.
pi_188536785
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:40 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je dronken oom zeker, toen je weer lekker op schoot zat
Nou nou nou, dat kan ook anders hè.
pi_188536874
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nou nou nou, dat kan ook anders hè.
Ja wat zij in de familie doen heb ik niks over te zeggen
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:12:10 #196
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_188537108
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 00:46 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat we weer voor een Argentijn gaan, Bommel en Zuid-Amerikanen zijn niet echt een succes namelijk, tenzij.. Exit bommel?? @:Coco.
Nog voor de Kerst graag.
What can change the nature of a man?
pi_188538451
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188538771
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 12:15 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Zijn gedegradeerd, dus dat laatste zal meevallen
Voor Baumgartl, wat nota bene een verdediger is, moest ook bijna tien miljoen worden betaald. En die lag volgens mij minder lang vast dan deze Argentijn. Het zou me dus niets verbazen als PSV ook om deze jongen op een bedrag uit zal komen in de richting wat Groningen voor Doan vraagt. In de huidige markt vind ik dat ook geen vreemde bedragen eigenlijk. PSV kan ook niet verwachten dat men zelf met uitgaande transfers in de hoogste boom kan gaan zitten maar bij binnenkomende transfers voor een dubbeltje op de eerste rij plaats willen nemen. Zo werkt het natuurlijk niet, het mes snijdt aan twee kanten.

Wetende dat Lozano voor een flink bedrag naar Italië vertrekt vind ik ook dat PSV voor een echte kwaliteitsimpuls ook moet durven betalen :).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2019 15:38:22 ]
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:43:31 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188538882
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:37 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Voor Baumgartl, wat nota bene een verdediger is, moest ook bijna tien miljoen worden betaald. En die lag volgens mij minder lang vast dan deze Argentijn. Het zou me dus niets verbazen als PSV ook om deze jongen op een bedrag uit zal komen in de richting wat Groningen voor Doan vraagt. In de huidige markt vind ik dat ook geen vreemde bedragen eigenlijk. PSV kan ook niet verwachten dat men zelf met uitgaande transfers in de hoogste boom kan gaan zitten maar bij binnenkomende transfers voor een dubbeltje op de eerste rij plaats willen nemen. Zo werkt het natuurlijk niet, het mes snijdt aan twee kanten.

Wetende dat Lozano voor een flink bedrag naar Italië vertrekt vind ik ook dat PSV voor een echte kwaliteitsimpuls ook moet durven betalen :).
de vraag is of zo'n jongen dat ook is, ik begrijp ook niet zo goed dat ze een aanvaller zoeken als je ziet wat er nog is en ook wat er aan talent aan komt, een type Guardado lijkt me een betere optie
pi_188538989
quote:
Officieel telt dat toch niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')