Geen apparaatgeluksjaar voor jouquote:Op zondag 18 augustus 2019 14:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja en dit jaar is ook al m'n wasmachine, senseo en stofzuiger overleden. Heb bijna niks meer over wat nog kapot kan gaan.
Niet erg veeleisend hmquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Valt reuze mee![]()
Maar als ik dan een Range Rover kan rijden ben ik het met alle plezier
Gemakkelijk!quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben vrij snel gelukkig wel
En vergeet de heksen niet!quote:
Blokkeren danquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Die ene chick zeurt trouwens nog steeds aan mijn kop lol, denk echt 25+ berichten per dag, pleurt lekker op
Ik ben veeleisend idd. Maar niet op materieel gebied.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij ook? Jij lijkt me wel zo'n veeleisend type
Wees duidelijk danquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Die ene chick zeurt trouwens nog steeds aan mijn kop lol, denk echt 25+ berichten per dag, pleurt lekker op
Ik heb een te goed hart daarvoor man. Wel een beetje mijn zwaktequote:
Je wil dat je man 3 uur per dag naar de sportschool gaat?quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben veeleisend idd. Maar niet op materieel gebied.
Zo oppervlakkig ben ik nu ook weer niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb een te goed hart daarvoor man. Wel een beetje mijn zwakte
[..]
Je wil dat je man 3 uur per dag naar de sportschool gaat?
Oh jammerquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig ben ik nu ook weer niet.
Zij schiet er ook niks mee op om aan het lijntje gehouden te wordenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb een te goed hart daarvoor man. Wel een beetje mijn zwakte
Wat je eisen zijnquote:
quote:
quote:
Zij houdt mij aan het lijntje hoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zij schiet er ook niks mee op om aan het lijntje gehouden te worden
Honden kan je aan een lijn houden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zij houdt mij aan het lijntje hoor
Oh okay dan moet je het zelf wetenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zij houdt mij aan het lijntje hoor
@slaaf_fikkiequote:Op zondag 18 augustus 2019 15:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Honden kan je aan een lijn houden.
Zij houdt jou aan het lijntje?
Jij bent een hond?
![]()
![]()
![]()