Ik hou wel van je hoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Ja joh. Schrijf ik gewoon een constructieve post, laat ik hem gewoon maar klakkeloos verwijderen. Uh oke dan
Tsja, als dit al geruzie is. Maar prima. Dan laat je hem niks leren en blijft hij terug komen, genegeerd worden, hier huilen. Prima als dat als constructiever wordt gezienquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar als je vraagt of ze een onterechte ban even kunnen rechtzetten geen gehoor.
Echt KUT en anders niks
Oh, ik wilde bijna je PM en DM ban opheffen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar als je vraagt of ze een onterechte ban even kunnen rechtzetten geen gehoor.
Echt KUT en anders niks
Ja mij maakt het niet uit hoorquote:
Gewoon gelogen. Je probeert me te beflikkerenquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:19 schreef murp het volgende:
[..]
Oh, ik wilde bijna je PM en DM ban opheffen.
We zijn hier ook niet om iemand iets te leren. Al zou dat soms wel handig zijn somsquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mij maakt het niet uit hoorMaar hij leert er niks van als hij die post niet leest van mij. Ach ja, maakt het ook allemaal uit. Fijne avond enzulks
Je zal het nooit wetenquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gewoon gelogen. Je probeert me te beflikkeren
Hihiquote:
Broertje?quote:
Naast het bestuderen van de dagelijkse inlichtingen en een paar dossiers niks bijzonders. Denk rondbanjeren.quote:
Wie was de gelukkige?quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan.
Zo eerst een broodje eten.
Op straat?quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Naast het bestuderen van de dagelijkse inlichtingen en een paar dossiers niks bijzonders. Denk rondbanjeren.
Oké, gezelligquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja op straat. Beetje rondlopen, misschien ergens lunchen etc
Gratis uiteraard.quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Die zorgen voor geen gezeur inderdaad. Was het gratis of heb je geld moeten geven?
Welke stad? Ga ik daar maar eens wat rondhangen vanmiddagquote:
Misschienquote:
Even langs het tuincentrumquote:
Amsterdamquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Welke stad? Ga ik daar maar eens wat rondhangen vanmiddag
Bloemetje halen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Even langs het tuincentrum
Hij heeft wat goed te maken denk ikquote:
Ojeequote:Op zondag 18 augustus 2019 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij heeft wat goed te maken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |