Type O negative, das lang geleden dat ik dat gehoord hebquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Fake potjes!![]()
Maar meiden die een beetje bi zijn, zijn ook niet verkeerd!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Fake potjes!![]()
Maar meiden die een beetje bi zijn, zijn ook niet verkeerd!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verkeerd gatzei je moeder ook vannacht
Misschien is dat niet het juiste plekje voor je. Dat heb ik weer bij de 40+SCquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ga lekker posten in de onzin sc...word je lekker genegeerd
Ik ga hier niet serieus op reagerenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:14 schreef murp het volgende:
[..]
Misschien is dat niet het juiste plekje voor je. Dat heb ik weer bij de 40+SC
Ik ga even een test doenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ga lekker posten in de onzin sc...word je lekker genegeerd
Bedankt.quote:
Het is geen zondag, het is matchday.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:18 schreef murp het volgende:
[..]
goed zo, het is net een kwartier Zondag en je post in ONZ.
Weet ik. Het is een beetje triest hoe het er nu aan toe gaat, dat is wel sneu.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:18 schreef murp het volgende:
[..]
goed zo, het is net een kwartier Zondag en je post in ONZ.
Wtf is een ODOWU?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:20 schreef murp het volgende:
en met klagen schiet je niets op, misschien moeten jullie een eigen SC beginnen..
UDOWU ofzoiets.
Ohnee, die bestaat al
Volgens mij was er laatst nog een poging gedaan om het leven in te blazenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2010? Dan kan je toch makkelijk mee in de 40+SC joh
Jammer jahquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:22 schreef aloa het volgende:
Wordt wel duidelijk minder gepost in DTS sinds DTS er niet meer is.
Niks van meegekregen, daar zal het wel aan liggen dan. Maar weinig verschil met ONZ-SC toch of had het een specifiek doel?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:24 schreef murp het volgende:
[..]
Volgens mij was er laatst nog een poging gedaan om het leven in te blazen
Nee, daar zaten de verschompelingen. In ieder geval voelde de users die het hadden gestart zich zo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, daar zal het wel aan liggen dan. Maar weinig verschil met ONZ-SC toch of had het een specifiek doel?
Ik hou FOK! en Prive ook gescheiden, dus voel me persoonlijk niet aangevallen. Wel voel ik me soms vermoeidquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En Murp ik heb ook niks tegen je op persoonlijk vlak verder ofzo, maar ik uit mijn mening wel gewoon, niet op het mondje gevallen, rotterdammert enz enz
Ah, de afgestoten generatie. Ja met toestemming zou ik best een SC willen starten, denk alleen dat het weinig toevoegt. Dagbagger is in feite nu DTS zonder spelelement.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:25 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, daar zaten de verschompelingen. In ieder geval voelde de users die het hadden gestart zich zo.
Geen spelletjes oid
Ik snap wel dat de hele heisa erom heen vermoeiend kan zijn lol, daarom hou ik het ook gewoon direct en klaag ik het liefst maar 1 keer. Anders maken we het zo gecompliceerd.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:26 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hou FOK! en Prive ook gescheiden, dus voel me persoonlijk niet aangevallen. Wel voel ik me soms vermoeid
Tijd voor een andere job? Volgens mij ben jij meer een mensen mens die wel out of the box kan denken pragmatisch is en zonder 5 tot 9 mentalitwit.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:26 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hou FOK! en Prive ook gescheiden, dus voel me persoonlijk niet aangevallen. Wel voel ik me soms vermoeid
Ik ben bezig met devzero om iets op te starten met puntjes halen, zonder dat je bij andere kan blokken. heb geduld. En als het niet leuk is dan kan er geklaagd worden en zelf iets gemaakt worden ( wat nu ook kan) maar elkaar lastig vallen met puntjes gaat met deze userbase niet lukkenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah, de afgestoten generatie. Ja met toestemming zou ik best een SC willen starten, denk alleen dat het weinig toevoegt. Dagbagger is in feite nu DTS zonder spelelement.
Ik vind het vermoeiend om dingen te herhalen zonder dat er geluisterd wordt.of dat juist de dingen eruit worden gehaald die niet zo letterlijk worden bedoeld.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tijd voor een andere job? Volgens mij ben jij meer een mensen mens die wel out of the box kan denken pragmatisch is en zonder 5 tot 9 mentalitwit.
Dat is opzich wel een goed idee. Users belonen op basis van een activiteit zonder dat ze elkaar wegpesten. Dan hou je het spelelement erin en je maakt het minder vijandig. Vraag me alleen af of het iedereen trekt, maar het is beter dan niks. Blij dat er in ieder geval iets bedacht wordt, en als je op een dood punt zit kan je DM'en ofzo he, ik kan wel een hoop verzinnen altijdquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:29 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben bezig met devzero om iets op te starten met puntjes halen, zonder dat je bij andere kan blokken. heb geduld. En als het niet leuk is dan kan er geklaagd worden en zelf iets gemaakt worden ( wat nu ook kan) maar elkaar lastig vallen met puntjes gaat met deze userbase niet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |