Snel slapen voor je iedereen hier begint te knuffelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Helemaal lovey dovey vandaag 😜 ok nu echt weg daaaaaaag fijne avond schatten
Als je een déjà vu krijgt dan herinner jij je die dromen weer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik het grootste gedeelte van mijn dromen snel vergeten ben.
Waarom moet een droom een voorspelling zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom komen de dromen van @:Geerd Geerdje niet uit?
Het hoeft geen voorspelling te zijn, het kan ook gaan om een ervaring.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom moet een droom een voorspelling zijn
Zoveel nachtmerries?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik het grootste gedeelte van mijn dromen snel vergeten ben.
Geerd droomt verkeerd. Daaromquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Binnen bier drinken is laagdrempeliger dan naar buiten gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij droomt over andere dingen als ik je posts zou analyseer hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Binnen bier drinken is laagdrempeliger dan naar buiten gaan
Hij droomt ze verkeerd. Niet dat ze verkeerd zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Dromen over poesjes, tetten etc zijn verkeerd?![]()
![]()
Hoe kan ik me voorstellen dat hij ze verkeerd droomtquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij droomt ze verkeerd. Niet dat ze verkeerd zijn.
Maja dan moet je wel naar buiten toequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij droomt over andere dingen als ik je posts zou analyseer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AHAHA![]()
![]()
Hij droomt dat hij die poesjes, tetten etc heeftquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe kan ik me voorstellen dat hij ze verkeerd droomt![]()
![]()
Wat zou het kunnen zijn?
Mooie dromen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik droom onder andere over je fobo!
Haaahaha! Dat weet ik en dat is géén bedrog!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik droom onder andere over je fobo!
A dunnoquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe kan ik me voorstellen dat hij ze verkeerd droomt![]()
![]()
Wat zou het kunnen zijn?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haaahaha! Dat weet ik en dat is géén bedrog!
Wat was er zo geil aan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
BOh geile laptop gezien zeg voor zn prijs op tweakers
Spannendquote:
Sterkte manquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:36 schreef dud0r het volgende:
Waar hebben we het over? Batterij percentage van je telefoon?
27%
Ja. Daar gaat die vanavond weer in. Plus het is een supercharger. Echt geweldig. In net iets meer dan een uur m'n telefoon opladen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Sterkte man![]()
Je hebt wel een lader hoop ik?
Gaat bij mij ook wel vrij rap. Anderhalf uur ofzo...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Daar gaat die vanavond weer in. Plus het is een supercharger. Echt geweldig. In net iets meer dan een uur m'n telefoon opladen.
Chill is dat héquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat bij mij ook wel vrij rap. Anderhalf uur ofzo...
Ja, dat deed ik regelmatig als er tussenstanden van voetbal werd gepostquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:36 schreef dud0r het volgende:
Waar hebben we het over? Batterij percentage van je telefoon?
27%
En terecht. Ik keek er ook altijd naar uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik regelmatig als er tussenstanden van voetbal werd gepost
Ik trek net een løwlander Ginger & Kaffir lime open.quote:
Welke wil je weten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen er een snooker toernooi was tegelijkertijd met het voetbal ging ik die scores tussen de voetbalstanden posten. Dat werd ook altijd gewaardeerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Proostquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik trek net een løwlander Ginger & Kaffir lime open.
Dat worden lastige minuten voor jequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik neem even pauze van alcohol
Niet gelezenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:03 schreef dhr.tomaat het volgende:
Ik droom vet levendig. Onwijs irritant.
Vooral omdat ik vaak & snel wakker wordt waardoor de remslaap niet lekker afgemaakt wordt.
In de laatste fase vergeet je wat je gedroomd hebt, op dat moment heb je ook de zogenoemde "rapid eye movement" waarbij je ogen naar links-en-naar-rechts gaan.
Vaak genoeg droom ik dat 'ik droom en wakker wordt' wat in het echt nog niet zo is.
Echt een naaistreek. Vooral omdat ik soms uit een droom probeer te komen (nachtpaard).
Hoe dan ook, wat je net voordat je slaap ziet verwerk je vrijwel zeker.
Let dus op of je horror of leuke dingen kijkt.
Games voor het slapen gaan wat ik vaak doe is een afrader.
Bla bla bla. Anyway slapen doe ik 11 uur per dag dus ben er expert in. Ervaringsdeskundige XD
ja toch wel duizenden minutenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat worden lastige minuten voor je
Waarom? Wel beter voor je hersensquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Merk je het al?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom? Wel beter voor je hersens
Aan jou? Nee hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Merk je het al?
Geen specifieke redenen voor, gewoon omdat ik beetje veel had gedronken laatste tijd
Daar drink ik eentje op!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Shit heb ik per ongeluk toch een biertje opengemaakt
Drink met maten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:16 schreef dhr.tomaat het volgende:
Ik banjer en blaat gewoon dwars door het gewijzigde onderwerp heen hoor.
Met een zo'n suf mogelijk weteschappelijk feitje.
Ps: beetje bier en wijn is fijn.
Veel bier en wijn veroorzaakt pijn.
Allemensen ik lijk wel 300 met me spreuk.
300 kilo?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:16 schreef dhr.tomaat het volgende:
Ik banjer en blaat gewoon dwars door het gewijzigde onderwerp heen hoor.
Met een zo'n suf mogelijk weteschappelijk feitje.
Ps: beetje bier en wijn is fijn.
Veel bier en wijn veroorzaakt pijn.
Allemensen ik lijk wel 300 met me spreuk.
Ga danquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja dan moet je wel naar buiten toe
Oh dat hij die zelf op zijn lichaam heeft. Tja, kan begrijpen dat @Fancy2 dan zegt dat hij verkeerd droomt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij droomt dat hij die poesjes, tetten etc heeft
Precies. Misschien ken ik hem van die periode dan nog?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Met 300 jaar zou je toch haast aan jouw username denken.
Je hoeft maar half zo ver te gaan!quote:
quote:
quote:
Fake potjes!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Werden door het bestuur uit Moskou flinkt gehaat hierom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |