Ik vond ze vergeleken 3 jaar al zoveel duidelijker, dat zal met 18+ jaar verschil (toch?) wel helemaal een groot verschil zijn idd!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:20 schreef taxibabe het volgende:
De echo's van nu zijn volgens mijn vriend sowieso superduidelijk. Hij heeft al 2 oudere jongens en toen waren de echo's lang niet zo duidelijk zegt hij.
Jij gooit ze weg?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:10 schreef Ticootje het volgende:
Jullie bewaren echo’s?
Ik heb echt geen vergelijkingsmateriaal liggen thuis
18+ verschil idd! Groeiecho was goed? Ik heb geen 3/4D echo, maar wel een lieve echo van de voorkant van zijn gezichtje met een lief wipneusje en kuslipjes!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:29 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Ik vond ze vergeleken 3 jaar al zoveel duidelijker, dat zal met 18+ jaar verschil (toch?) wel helemaal een groot verschil zijn idd!
Hier vandaag een groeiecho gehad, de echoscopiste heeft ook even met de 3/4D-kop gekeken. Onze zoon heeft gewoon al spekwangetjes![]()
Ja?quote:
Ik heb ze echt allemaal bewaard, in een plakboek met alle andere foto's van m'n buik en de felicitatiekaartjes enzo. Mooi voor later.quote:
Ik bewaar ze ook wel hoor, maar waarschijnlijk lang niet allemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:10 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Maar dat zijn jouw kindjes! Dat gooi je toch niet weg??
Ja, dat is de hikquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:03 schreef June. het volgende:
Even iets anders. Ik denk dat de baby de hik heeftHet zijn ritmische bewegingen die in totaal iets van een minuut of 2 duren. Alleen het gaat zo snel achter elkaar, 1-2 seconden ertussen zoiets. Kan dat dan wel de hik zijn?
Ik ben geen bewaarmoeder.quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:10 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Maar dat zijn jouw kindjes! Dat gooi je toch niet weg??
Niks mis mee toch? Ieder zijn dingquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben geen bewaarmoeder.
Geen tanden, geen tekeningen, geen haarlokjes.
Hier precies hetzelfde haha. Vorige keer had hij het ook bij een echoquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:03 schreef June. het volgende:
Even iets anders. Ik denk dat de baby de hik heeftHet zijn ritmische bewegingen die in totaal iets van een minuut of 2 duren. Alleen het gaat zo snel achter elkaar, 1-2 seconden ertussen zoiets. Kan dat dan wel de hik zijn?
Ja, dat is de hik!quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:03 schreef June. het volgende:
Tanden bewaar ik ook niet, dat vind ik zo smerig hè. Zie je iemand die dan de tanden van de kinderen aan een ketting draagt. Gatverdamme.quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben geen bewaarmoeder.
Geen tanden, geen tekeningen, geen haarlokjes.
Hier ook een app maar er verschijnen geen foto's in. Alhoewel er wel een kopje in staat, toch eens na vraag doen dan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:12 schreef minilot het volgende:
Ik heb juist geen enkele echo op papier van Günther. Bij de echo-apparatuur van onze verloskundigenpraktijk hoort een telefoon-appje en dat appje haalt de echo's al in hoge kwaliteit binnen op je mobiel terwijl de vlos de gel nog van je buik af zit te poetsen.
Nu voor baby 2.0 een extra account aangemaakt binnen de app en de eerste zes afbeeldingen van het wurmpje staan erin. Makkelijk ook te delen middels Whatsapp enzo via het appje
Hallo vermoeidheid!quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:00 schreef BellaaElisa het volgende:
Vandaag 28 wekenhallo 3e trimester
Super cute! Wauw.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:58 schreef Sicilia het volgende:
Ik bewaar ook alles, maar eigenlijk kijk ik er na de zwangerschap nooit meer naar om![]()
Ik ben vandaag even heerlijk achter de naaimachine gaan zitten en ik ben stiekem wel erg blij met het resultaat![]()
[ afbeelding ]
We krijgen er zoveel voor terug.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:20 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]en aambeien en spataders en.. en..
Wat tof!quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:58 schreef Sicilia het volgende:
Ik bewaar ook alles, maar eigenlijk kijk ik er na de zwangerschap nooit meer naar om![]()
Ik ben vandaag even heerlijk achter de naaimachine gaan zitten en ik ben stiekem wel erg blij met het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Oh wat leukquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:58 schreef Sicilia het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leuk!!quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:58 schreef Sicilia het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera, op de helft!quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Ik ben vandaag 20 weken
Heel leuk! Nu heb ik ook zin om creatief bezig te zijnquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:58 schreef Sicilia het volgende:
[ afbeelding ]
Het klopt helaas wel :’)quote:
Ajoh je hebt nog pubers rond lopen die vast staan te springen om luiers te verschonen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:32 schreef Ticootje het volgende:
3 maanden?
Ik mag nog max 3 weken ofzo.
Wat moet ik met 2 babies??
Die zijn er nu even niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:33 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ajoh je hebt nog pubers rond lopen die vast staan te springen om luiers te verschonen.
Hard werkenquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:32 schreef Ticootje het volgende:
3 maanden?
Ik mag nog max 3 weken ofzo.
Wat moet ik met 2 babies??
Als er iets gratis is ben jij het product.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:05 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeliciteerd Stippel en Mellow!
Wat hebben jullie gedaan met babyboxen etc. Is dat de moeite waard of word je kapotgespamd met onzindingen?
Ik twijfel een beetje of ik mijn ziel verkoop aan de duivel voor een paar proefluiers en een zalfje
Ik heb er 2 opgehaald en vond het 'mwah'. In die van de prenatal zat een pak luiers van 22 stuks, dat was wel nuttig, verder een tandenborstel, klein potje sudocreme, een speentje en 2 blikjes 0% bier en een hoop folders die rechtstreeks naar de oud papier bak gingen. En dan had ik er nog 1, ik weet even niet meer waar die van was, maar daar zat echt bijna niks in qua leuke dingen, daarvan is 90% in de kliko beland.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:05 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeliciteerd Stippel en Mellow!
Wat hebben jullie gedaan met babyboxen etc. Is dat de moeite waard of word je kapotgespamd met onzindingen?
Ik twijfel een beetje of ik mijn ziel verkoop aan de duivel voor een paar proefluiers en een zalfje
Ik heb alleen die van Kruidvat opgehaald - ik heb hun voordeelkaart dus mijn gegevens hebben ze toch al.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:05 schreef _aurum_ het volgende:
Dit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als er iets gratis is ben jij het product.
Oh ja, die bakjes en lepeltjes enzo. Zoveel boxen dat ik dat alweer was vergetenquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:36 schreef Tink89 het volgende:
Ontlurk: ik heb alles aangevraagd en opgehaald en vond vooral die van kruidvat, de babydump (bakjes en lepeltjes, handig!) en die van de lokale ondernemers hier leuk en handig. Prenatal en Blokker vond ik niet zo handig, die speentjes wilde prul allemaal niet. De mini sudo's worden hier wel veel gebruikt (heeeel handig voor in de luiertas, heb ze alleen wel nagevuld met bepanthen, hihi).
Neem iets te eten mee voor na de tweede keer prikken, ik was toen best flauw. Verder had ik genoeg te doen mee om de tijd door te komen, vond het daardoor wel meevallen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:14 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb nog geen box aangevraagd. Het lijkt me teveel moeite voor die paar euro aan spullen.
Heeft iemand nog tips voor de glucose test? Ik mag er woensdag voor gaan. Ik lees overal alleen maar heel hysterische verhalen. Zo erg kan het toch niet zijn?
+1, ook om Tico's reden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit.
Nul dingen aangevraagd, niks gemist. Maar goed, ik ben sowieso wat minimalistisch qua spullen.
Neem wat mee voor vermaak en wat te eten voor als je klaar bent.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:14 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb nog geen box aangevraagd. Het lijkt me teveel moeite voor die paar euro aan spullen.
Heeft iemand nog tips voor de glucose test? Ik mag er woensdag voor gaan. Ik lees overal alleen maar heel hysterische verhalen. Zo erg kan het toch niet zijn?
Ik gebruik altijd zonder mouw tenzij ik een leuk tshirt heb dat ik perse in de winter aan wil doenquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:03 schreef Chan het volgende:
Gogo83 van harte gefeliciteerd!
B.ertha alweer de helft gepasseerd, dat vind ik wel een mijlpaal!![]()
Tico nog max 3 weken? Das echt al bijnaGewoon mee knuffelen, met je twee baby's
![]()
Ik heb de babykleertjes van oudste maar eens uitgepakt, heerlijk al dat kleine spulen nu kan ik ook mn kleertjeskoopdrang hopelijk wat beter sturen
Heb je met een januari-baby wat aan rompers met korte mouw of mouwloos in de kleinste maat?
Nog gefeliciteerd, wat fijn dat het allemaal zo vlot verloopt!quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:17 schreef Minarosa het volgende:
[..]
+1, ook om Tico's reden.
Gaat goed hier, ben blij met mijn herstel en zelfs minimaal bloedverlies nuHopelijk blijft het zo voorspoedig gaan. Ik ga binnenkort ook eens over naar het babytopic
Kleuter is heel lief en enthousiast, peuter op zich ook maar is verder wat ontdaan door de veranderingen, wat sneller van slag en hangt meer aan mijn vriend. Kleuter heeft helaas ook weer een paar keer in zijn broek geplast, maar ik neem aan dat dat tijdelijk is.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:35 schreef onomatopee het volgende:
Gefeliciteerd en welkom @:Gogo83!
@:Bottoms_up: ik heb me vorige keer met een aflevering van een serie in de hal van het ziekenhuis geïnstalleerd, was prima te doen. Iets te eten voor achteraf is fijn idd!
[..]
Nog gefeliciteerd, wat fijn dat het allemaal zo vlot verloopt!Hoe vinden kleuter en peuter het?
Gefeliciteerd! Fijn dat het met medicijnen toch nog zo snel gelukt isquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:50 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Neem iets te eten mee voor na de tweede keer prikken, ik was toen best flauw. Verder had ik genoeg te doen mee om de tijd door te komen, vond het daardoor wel meevallen.
Ik kom me hier ook voorzichtig melden, als het goed is krijgen wij in april 2020 een tweede. Vanochtend een eerste echo gehad, ben tussen de 6 en 7 weken nu, dus vind het heel spannend nog allemaal. Maar we zagen wel een mooi, regelmatig kloppend, hartje.
Viel mee. Drankje atten en dan 2 uur wachten. Daarna prikken en dan iets lekkers eten en drinkenquote:Op maandag 19 augustus 2019 10:14 schreef Bottoms_up het volgende:
Wel doen. Dan hoef je je leven lang geen zinkzalf meer te kopen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:14 schreef Bottoms_up het volgende:
Gefeliciteerd! Feestje met kleine erbij klinkt als een leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:34 schreef taxibabe het volgende:
Geen tips voor snel weer slapen hier.. zit hier met hetzelfde probleem.
Verder hier vanmorgen de erkenning en gezag geregeld bij het gemeentehuis!![]()
Gewoon simpel (voor mijn gevoel te simpel), maar volgend jaar wel een feestje met de kleine erbij!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Wij hebben ook besloten te gaan trouwen. Klein maar wel even erbij stilstaan met familie, een etentje ofzo. Maar dan niet volgend jaar nog een feestquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:34 schreef taxibabe het volgende:
Geen tips voor snel weer slapen hier.. zit hier met hetzelfde probleem.
Verder hier vanmorgen de erkenning en gezag geregeld bij het gemeentehuis!![]()
Gewoon simpel (voor mijn gevoel te simpel), maar volgend jaar wel een feestje met de kleine erbij!
[ afbeelding ]
Dutjes breken mij ook altijd op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:51 schreef _aurum_ het volgende:
Vanochtend bloed geprikt voor de NIPT test, vorige week ook al bloed geprikt. Vind het wel weer ff best
Ik word onder de ochtend vaak wakker omdat ik moet plassen en het duurt daarna ongeveer een uur voordat ik weer slaperig word. Hebben jullie misschien pro-tips om zsm weer in slaap te komen? Ik voel me als ik overdag geen tukkie kan doen een beetje brakjes
Ik heb de boxjes ook overgeslagen, behalve Kruidvat. Daar zitten wel een paar handige dingen in en niet echt spam.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:14 schreef Bottoms_up het volgende:
dan heb je iig een datum, kan me voorstellen dat je er een beetje klaar mee bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:48 schreef Ticootje het volgende:
Jeej. Volgende week gaan we waarschijnlijk inplannen.
Ik maak weer reuze babies.
Slapen is zo overrated.
Verschil is alleen.. de een is chemisch de ander plezierig.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:52 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon inleiden. Volgens mij doen ze dat met oxytoxine.
Komt ook vrij als je klaarkomt. Dat kan ik natuurlijk ook gewoon 3 maals daags proberen om te kijken of het werkt.
Helemaal officieel 4 okt, maar vanaf begin weet ik dat niet langer mag dan 36 weken. Vandaar de september in de op.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is jouw officiele UD eigenlijk tico?
Ik vroeg me al af, is dat iets wat iedereen krijgt? De eerste site die Google mij gaf zei van wel, maar ik heb eigenlijk niemand van de (ex-)zwangeren die ik ken erover gehoord. Of is dat iets wat je krijgt als je bepaalde symptomen hebt bv.?quote:Ik heb (nog) geen glucosetest hoeven doen, maar zo te lezen vind ik dat ook helemaal niet erg..
Wat ik begrijp is dat je test voornamelijk krijgt als er kans/risico is op zwangerschapsdiabetes.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:43 schreef MilliesFling het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, is dat iets wat iedereen krijgt? De eerste site die Google mij gaf zei van wel, maar ik heb eigenlijk niemand van de (ex-)zwangeren die ik ken erover gehoord. Of is dat iets wat je krijgt als je bepaalde symptomen hebt bv.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |