Budding was nog 4e in de sprint op het NK nota bene.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:01 schreef Mykonos het volgende:
Dempster wint. Vlag kan de kast weer in.
Prima idee. Mooie omgeving dus waarom niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:54 schreef wimderon het volgende:
Moet er een topic voor de Limousin komen? Het is live op L'Equipe in ieder geval.
Zou het meer dan 10 posts opleveren?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima idee. Mooie omgeving dus waarom niet.
Dat weet je pas achteraf.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou het meer dan 10 posts opleveren?
100quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou het meer dan 10 posts opleveren?
Oke baas. Begrepen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voorlopig ben ik van mening dat iedereen naar eigen goeddunken topics mag openen over welke koers dan ook. Na een tijdje kunnen we dan evalueren wat wel en niet werkt.
Dat gerucht ging al eerder toch? Ik heb in ieder geval ooit gezegd dat de (destijds) Sky-trein dan mooi op de boulevard daar kon gaan trainen, en dat zou anders wel heel willekeurig zijn geweest.quote:
Ik heb een mod nog nooit zo open-minded gezien. Normaal kan Iwan er nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voorlopig ben ik van mening dat iedereen naar eigen goeddunken topics mag openen over welke koers dan ook. Na een tijdje kunnen we dan evalueren wat wel en niet werkt.
WLR is een lang gekoesterde wens van meerdere users, dan moeten we er ook met z'n allen een succes van maken natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een mod nog nooit zo open-minded gezien. Normaal kan Iwan er nog een puntje aan zuigen.
La Tropicale Amissa Bongo deed het nog best aardig dit seizoenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WLR is een lang gekoesterde wens van meerdere users, dan moeten we er ook met z'n allen een succes van maken natuurlijk.
In dat kader wil ik gewoon willekeurig dingen in de groep gooien. Wat dachten we er bijvoorbeeld van om een topic te maken voor koersen in bepaalde contreien. Een centraal topic over koersen in Azië bijvoorbeeld, eentje over Afrika, eentje over Zuid-Amerika. Zo'n Tour of Hainan bijvoorbeeld zal moeilijk paginavullend materiaal opleveren, maar samen met nog een aantal Chinese koersen erbij krijg je uiteindelijk wellicht een enigszins lopend topic.
Dan moet er ook een topic komen voor de Nuyens Cup.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik zat ook aan Coupe de France en Coppa Italia topics te denken. Dan kunnen de Coppa Bernocchi's en Agostoni's van deze wereld daar worden besproken. Nadeel is dat niet alle Italiaanse en Franse koersen daaronder vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |