Dat gerucht ging al eerder toch? Ik heb in ieder geval ooit gezegd dat de (destijds) Sky-trein dan mooi op de boulevard daar kon gaan trainen, en dat zou anders wel heel willekeurig zijn geweest.quote:
Ik heb een mod nog nooit zo open-minded gezien. Normaal kan Iwan er nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voorlopig ben ik van mening dat iedereen naar eigen goeddunken topics mag openen over welke koers dan ook. Na een tijdje kunnen we dan evalueren wat wel en niet werkt.
WLR is een lang gekoesterde wens van meerdere users, dan moeten we er ook met z'n allen een succes van maken natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een mod nog nooit zo open-minded gezien. Normaal kan Iwan er nog een puntje aan zuigen.
La Tropicale Amissa Bongo deed het nog best aardig dit seizoenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WLR is een lang gekoesterde wens van meerdere users, dan moeten we er ook met z'n allen een succes van maken natuurlijk.
In dat kader wil ik gewoon willekeurig dingen in de groep gooien. Wat dachten we er bijvoorbeeld van om een topic te maken voor koersen in bepaalde contreien. Een centraal topic over koersen in Azië bijvoorbeeld, eentje over Afrika, eentje over Zuid-Amerika. Zo'n Tour of Hainan bijvoorbeeld zal moeilijk paginavullend materiaal opleveren, maar samen met nog een aantal Chinese koersen erbij krijg je uiteindelijk wellicht een enigszins lopend topic.
Dan moet er ook een topic komen voor de Nuyens Cup.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik zat ook aan Coupe de France en Coppa Italia topics te denken. Dan kunnen de Coppa Bernocchi's en Agostoni's van deze wereld daar worden besproken. Nadeel is dat niet alle Italiaanse en Franse koersen daaronder vallen.
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat de koersen worden opgesplitst, bijvoorbeeld naar het idee van RR. Ik volg het minder intensief dan sommige mensen en weet niet altijd precies wie waar aan de start staat. Dan heb je in een algemeen topic soms weinig overzicht. Profielen ed plus wat aanvullende info is ook altijd wel fijn in een OP in mijn ogen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles tot van A tot Z opsplitsen lijkt me ook weer te veel van goede. Moet ook niet te versnipperd worden
Algemeen topic over wat zich afspeelt in Afrika en Zuid-Amerika zou ik wel leuk vinden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WLR is een lang gekoesterde wens van meerdere users, dan moeten we er ook met z'n allen een succes van maken natuurlijk.
In dat kader wil ik gewoon willekeurig dingen in de groep gooien. Wat dachten we er bijvoorbeeld van om een topic te maken voor koersen in bepaalde contreien. Een centraal topic over koersen in Azië bijvoorbeeld, eentje over Afrika, eentje over Zuid-Amerika. Zo'n Tour of Hainan bijvoorbeeld zal moeilijk paginavullend materiaal opleveren, maar samen met nog een aantal Chinese koersen erbij krijg je uiteindelijk wellicht een enigszins lopend topic.
Dan kan de Holland Cup ook niet ontbreken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moet er ook een topic komen voor de Nuyens Cup.
Ook wel mee eens, er moet een goede middenweg gekozen worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles tot van A tot Z opsplitsen lijkt me ook weer te veel van goede. Moet ook niet te versnipperd worden
Fantastisch. De hele vraagstelling in die enquête duwt je al in de richting van TE HOGE BUDGETTEN en OORTJES AFSCHAFFEN en dat dan trots presenteren als dat ook de uitkomst blijkt te zijn.quote:“The consultation shows us that road cycling enjoys a positive image with the fans, regardless of which continent they are from, and that, generally speaking, they are satisfied with the sport and the coverage on offer,” said UCI president David Lappartient.
“They also told us, however, that there is room for improvement, such as making more information and data available during broadcasts and that serious thought should be given to aspects seen as potentially damaging to the appeal of road cycling — domination by a small number of teams or the use of radio communications for instance.”
Er komen ook weer tenenkrommende conclusies voorbij dat grote rondes best ingekort kunnen worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fantastisch. De hele vraagstelling in die enquête duwt je al in de richting van TE HOGE BUDGETTEN en OORTJES AFSCHAFFEN en dat dan trots presenteren als dat ook de uitkomst blijkt te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |