abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 augustus 2019 @ 18:09:12 #201
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188559491
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 18:00 schreef Max23 het volgende:
INEOS neemt ook voetbalclub Nice over
Dat gerucht ging al eerder toch? Ik heb in ieder geval ooit gezegd dat de (destijds) Sky-trein dan mooi op de boulevard daar kon gaan trainen, en dat zou anders wel heel willekeurig zijn geweest.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 18:10:26 #202
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188559511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voorlopig ben ik van mening dat iedereen naar eigen goeddunken topics mag openen over welke koers dan ook. Na een tijdje kunnen we dan evalueren wat wel en niet werkt.
Ik heb een mod nog nooit zo open-minded gezien. Normaal kan Iwan er nog een puntje aan zuigen.
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 19:30:33 #203
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188560879
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik heb een mod nog nooit zo open-minded gezien. Normaal kan Iwan er nog een puntje aan zuigen.
WLR is een lang gekoesterde wens van meerdere users, dan moeten we er ook met z'n allen een succes van maken natuurlijk.

In dat kader wil ik gewoon willekeurig dingen in de groep gooien. Wat dachten we er bijvoorbeeld van om een topic te maken voor koersen in bepaalde contreien. Een centraal topic over koersen in Azië bijvoorbeeld, eentje over Afrika, eentje over Zuid-Amerika. Zo'n Tour of Hainan bijvoorbeeld zal moeilijk paginavullend materiaal opleveren, maar samen met nog een aantal Chinese koersen erbij krijg je uiteindelijk wellicht een enigszins lopend topic.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 21 augustus 2019 @ 19:32:07 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188560903
Een eerbetoon aan alle omgekomen wielrenners misschien ook wel een idee voor een topic.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 19:34:14 #205
14505 OProg
A Life in Music
pi_188560944
Mooi dat dit forum er is! :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_188560990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

WLR is een lang gekoesterde wens van meerdere users, dan moeten we er ook met z'n allen een succes van maken natuurlijk.

In dat kader wil ik gewoon willekeurig dingen in de groep gooien. Wat dachten we er bijvoorbeeld van om een topic te maken voor koersen in bepaalde contreien. Een centraal topic over koersen in Azië bijvoorbeeld, eentje over Afrika, eentje over Zuid-Amerika. Zo'n Tour of Hainan bijvoorbeeld zal moeilijk paginavullend materiaal opleveren, maar samen met nog een aantal Chinese koersen erbij krijg je uiteindelijk wellicht een enigszins lopend topic.
La Tropicale Amissa Bongo deed het nog best aardig dit seizoen :D

Prima idee, misschien voor alle continentale wedstrijden per UCI 'tour' behalve Europa doen. Dus Africa tour, America tour, Asia tour en Oceania tour. De WT wedstrijden aparte topics en de meeste Europe tour wedstrijden ook.
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 19:39:46 #207
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188561049
Ik zat ook aan Coupe de France en Coppa Italia topics te denken. Dan kunnen de Coppa Bernocchi's en Agostoni's van deze wereld daar worden besproken. Nadeel is dat niet alle Italiaanse en Franse koersen daaronder vallen.
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 19:41:31 #208
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188561070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik zat ook aan Coupe de France en Coppa Italia topics te denken. Dan kunnen de Coppa Bernocchi's en Agostoni's van deze wereld daar worden besproken. Nadeel is dat niet alle Italiaanse en Franse koersen daaronder vallen.
Dan moet er ook een topic komen voor de Nuyens Cup.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188561134
En gaan we het veldrijden onderverdelen naar klassementen: Wereldbeker, Superprestige en DVV. En daarbij een topic voor de Brico crossen en een topic voor de losse crossen?
  woensdag 21 augustus 2019 @ 19:49:11 #210
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188561150
Alles tot van A tot Z opsplitsen lijkt me ook weer te veel van goede. Moet ook niet te versnipperd worden
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:03:27 #211
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188561316
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles tot van A tot Z opsplitsen lijkt me ook weer te veel van goede. Moet ook niet te versnipperd worden
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat de koersen worden opgesplitst, bijvoorbeeld naar het idee van RR. Ik volg het minder intensief dan sommige mensen en weet niet altijd precies wie waar aan de start staat. Dan heb je in een algemeen topic soms weinig overzicht. Profielen ed plus wat aanvullende info is ook altijd wel fijn in een OP in mijn ogen.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:10:17 #212
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_188561392
Ik ben meer voorstander van één centraal kleine koersentopic, dan van allemaal verschillende topics waar dan niet in gepost wordt. Dat laatste is misschien overzichtelijker, maar je krijgt dan geen reuring.
pi_188561445
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

WLR is een lang gekoesterde wens van meerdere users, dan moeten we er ook met z'n allen een succes van maken natuurlijk.

In dat kader wil ik gewoon willekeurig dingen in de groep gooien. Wat dachten we er bijvoorbeeld van om een topic te maken voor koersen in bepaalde contreien. Een centraal topic over koersen in Azië bijvoorbeeld, eentje over Afrika, eentje over Zuid-Amerika. Zo'n Tour of Hainan bijvoorbeeld zal moeilijk paginavullend materiaal opleveren, maar samen met nog een aantal Chinese koersen erbij krijg je uiteindelijk wellicht een enigszins lopend topic.
Algemeen topic over wat zich afspeelt in Afrika en Zuid-Amerika zou ik wel leuk vinden.

Verder wat betreft welke wedstrijden een eigen topic moeten krijgen zal de praktijk uit moeten wijzen.
pi_188561458
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dan moet er ook een topic komen voor de Nuyens Cup.
Dan kan de Holland Cup ook niet ontbreken.
pi_188561504
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles tot van A tot Z opsplitsen lijkt me ook weer te veel van goede. Moet ook niet te versnipperd worden
Ook wel mee eens, er moet een goede middenweg gekozen worden.

Voor veldrijden zou ik één topic houden en dan bij EK, WK en NK/BK een apart topic.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 21 augustus 2019 @ 20:46:51 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188561992
Robin Löwik is bezig met een magnifieke solo in Nunspeet, jawel!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 22 augustus 2019 @ 10:44:24 #217
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188569354
Boh, Metkel Eyob heeft vandaag gewonnen in de Ronde van Indonesië. _O_

Dat Aziatische topic komt er!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 13:27:54 #218
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188571359
quote:
“The consultation shows us that road cycling enjoys a positive image with the fans, regardless of which continent they are from, and that, generally speaking, they are satisfied with the sport and the coverage on offer,” said UCI president David Lappartient.

“They also told us, however, that there is room for improvement, such as making more information and data available during broadcasts and that serious thought should be given to aspects seen as potentially damaging to the appeal of road cycling — domination by a small number of teams or the use of radio communications for instance.”
Fantastisch. De hele vraagstelling in die enquête duwt je al in de richting van TE HOGE BUDGETTEN en OORTJES AFSCHAFFEN en dat dan trots presenteren als dat ook de uitkomst blijkt te zijn.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_188571936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Fantastisch. De hele vraagstelling in die enquête duwt je al in de richting van TE HOGE BUDGETTEN en OORTJES AFSCHAFFEN en dat dan trots presenteren als dat ook de uitkomst blijkt te zijn.
Er komen ook weer tenenkrommende conclusies voorbij dat grote rondes best ingekort kunnen worden.
pi_188572491
Vermoeden van door Lappartient, inderdaad.
pi_188573983
Aristi wint, waar dit Gavatsie had moeten zijn.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 17:09:10 #223
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188573995
In een volle bus naar Gavazzi roepen, ook weer eens een nieuwe ervaring.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 22 augustus 2019 @ 17:23:04 #224
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188574174
Aristi _O_

Enorme fout van Odriozola om hem niet mee te nemen naar Spanje.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188590331
Nog 10 kilometer in Frankrijk.
pi_188590447
Cosnefroy gaat onzacht. Daarachter Calmejane en Reichenbach.
pi_188590464
Leuk ritje
pi_188590467
Cosnefroy wint solo, 5 seconden voor Simon en Guillaume. Rui Vinhas ook goed van voren :D
pi_188590471
Cosnefroy ook nog lek gereden op 6 van de meet :P
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:13:16 #230
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188590557
Wow, Sbaggerali heeft opeens weer benen gevonden. Achterin het seizoen, in een contractjaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:14:18 #231
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188590566
marcelkittel twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 16:52:39 Dear friends, fans and companions,I would like to tell you all today that I am ending my career as a pro cyclist.Please read more here: https://t.co/OJWNuvtO3F https://t.co/hNvX8LGO6E reageer retweet
pi_188602436
Column van Mart over Tom, Spekenbrink en (hij gelooft in) Kämna _O_

quote:
Drie kapiteins op één schip
De gang van Tom Dumoulin naar Frank Lammers-country is niet vreemd en hing als een zware wolk boven wielerland. De Limburger, zo las ik, koos voor de Nederlandse ploeg, om in zijn eigen streek te kunnen blijven wonen en leven. Een verstandige zet.

Vraag aan alle renners die (om bekende redenen) naar Monaco zijn getrokken hoe het daar bevallen is en je krijgt antwoord in zware zwijgzame periodes. Gerona heet ook een leuke uitvalshaven te zijn, maar daar hoorde ik toch ook al verhalen over grote somberheid, regenbuien en erg stille avonden.

Dan maar net over de Nederlands-Belgische grens, zodat je altijd kunt zeggen dat je thuis bent in wielerland nummer één en toch ook in Nederland bent gebleven, want twee keer vallen en je staat op het Vrijthof, de kraamkamer van alle Maastrichtenaren.

Een paar zaken
- Er zijn een paar zaken die ik graag had willen meemaken om er letterlijk en woordelijk en uiterst precies verslag van te doen. In willekeurige volgorde:
- Het gesprek met Ivan Spekenbrink, de hopman van Sunweb.
- De contractonderhandelingen met die kruideniers, die, al komen ze niet uit Zaandam, toch ook 'op de kleintjes' willen blijven letten. Met andere woorden, wat is Dumoulin nu eigenlijk waard?
- De bijeenkomst met de renners Kruijswijk en Roglic. "Jongens luister, we hebben er een nieuwe kanjer bij... Neen, jullie staan gelijk in rang, maar drie kunnen meer dan twee."
Het moment dat de hoofdsponsor een klap op die overgang gaf. Was dat een euforische dreun, een zegenrijk moment voor de Nederlandse sport of iets van "God zegen de greep, wie weet dat het met die knie nog wel goedkomt."

Verzoetemelkt
Om met dat laatste te beginnen: ooit maakte Theo Koomen (God hebbe zijn ziel en dat is zeker) er een nationaal probleem van: de steenpuist op de kont van Joop Zoetemelk. Het land was in last; van heinde en verre stuurde men kwakzalversoplossingen op. Joop moest van die pijnlijke puist verlost worden.

Omdat ik ergens las dat Dumoulin afgelopen maanden flink 'verzoetemelkt' was, schoot me dat te binnen. Het was toen de pijnlijke poeperd van Joop en is nu de krakende knie van Tom. Ja, het is waar, een beetje weldenkend mens heeft een proestlachje laten horen toen er over de behandeling van die knieblessure werd gesproken.

Geklungel is een woord dat me te binnen schiet. Amateuristisch geklungel zelfs en dat zal bij Spekenbrink en vrienden niet echt lekker binnengekomen zijn. Ik moest steeds horen dat binnen die ploeg alles via strakke lijnen afgewerkt werd. De datahongerige ziener die streeft naar optimale samenwerking tussen renners, coaches en experts... Die moet zich toch de pleuris geschrokken zijn van de medische begeleiding van Dumoulin.

En Dumoulin moet toch, waarschijnlijk tijdens die eenzame solo reis op weg naar Frankrijk (hoe bestaat het?) ook tegen zichzelf gezegd hebben: "Dit was het dan, de groeten verder…over een overgangsbetaling zullen de boekhouders wel gaan bakkeleien, maar ik ben weg." Hij dacht er net niet bij: "Stelletje amateurs in de verpakking van professionals."

Slovenië
Nu is dus de vraag wanneer en hoe die schansspringer uit Slovenië deze club gaat verlaten? Ieder bod van een vreemde sponsor zal hij serieus gaan bekijken, dat kan niet anders. Kruijswijk, die, op zijn allerbest, derde werd in het (qua uitvoering) licht tegenvallende Franse rondje, doet zijn boodschappen toch ook bij de Jumbo's en zal snel inzien dat een tandem aan ronderenners beter is dan een trio.

Het afschrikwekkende voorbeeld van Movistar met Valverde, Quintana en Landa in een Tour moet toch bij alle betrokkenen voor een spookbeeld hebben gegolden.

Begrijp me goed: ik ben een fan van Dumoulin, zonder enige vorm van dwepen of slijmen, dat laat ik graag aan anderen. Hij nadert de grens van dertig (levensjaren) en hij hoopt dat zijn knie weer een gewillig scharniergewricht zal gaan worden. Hij is, zoals dat heet, 'in zijn prime' en dan is zo'n blessure echt vervelend. Ik hoop dat er een medicijnman is die verlichting kan scheppen.

Ik hoop dus dat het met die knie goed komt, maar, om eerlijk te zijn, ik ben daar niet geheel zeker van. Omdat? Gevoel. Meer niet.

Spekenbrink
Kijk, bij Spekenbrink ging alles via data-analyses en volgde men de Bijbel van de baas. Ik neem aan dat Frans Maassen (een man die ik zeer graag mag) toch anders tegen Dumoulin zal aanpraten dan Spekenbrink. Maassen heeft namelijk op een fiets gezeten, hij heeft geflikt en is geflikt, hij kent het metier van binnenuit en weet dus dat de mens sterker is dan de som van alle cijfertjes. Als je de dodenmars van Tarbes naar Pau in de Tour van 1995 hebt meegemaakt, 237 kilometer in bijna surplace, als je huilend van je fiets bent gestapt en als je wielrennen ineens een heidense, onwerkelijke bezigheid hebt gevonden, dan heb je alle recht om als 'kenner van de wielersport' te worden aangesproken.

Ik las over het 'performance model' van de Sunwebbers en schoot in de lach. Daar blijft niets van over als je op de Aspin in een groepje rijdt met twee mannen die hun kloten hebben volgeduwd met troep, met een hijgerige wieltjesplakker uit Italië en twee jonge gasten die alle wattages ter wereld aan hun laars lappen, terwijl er een Spaanse veteraan met zijn rekenapparaat open, rustig meefietst.

Daar krijgt Dumoulin mee te maken. Met de echte wielerwereld, ontdaan van cijfers, statistieken en zalvende woorden. Topwielrennen steunt mede op 'grinta' en dat verkopen ze niet bij de Jumbo's.

De wielersport mag dan opgeschoond lijken, de cijferneukers hebben hun plaats gevonden in deze sport, maar het zijn toch nog altijd de mannen van vlees en bloed en vooral de mannen met enige intellectuele lading onder hun schedelpan, die de dienst uitmaken. Qualitate qua, hoort Dumoulin bij dat gezelschap.

Doen en denken
Denkers die weten dat eerst denken en dan doen soms verkeerd kan uitpakken in deze sport zijn gewaarschuwd. Eerst doen en later pas gaan denken wordt al beoefend door 97 procent van alle sportmensen en daar hoort Dumoulin dus niet bij.

Ik wens Tom een prettig jaar toe waar hij zichzelf mag terugvinden en een volk achter de duinen blij mag maken. Tegelijkertijd weet ik hoe moeilijk dat zal zijn.

En tot slot: Dumoulin verlaat Sunweb en dat heet een aderlating voor die ploeg te zijn. Wellicht is het goed een kantlijnovergang van een andere Sunwebber te bezien: de Duitse tijdrijder en aankomende ronderenner Lennard Kämna heeft ook aan zijn stutten getrokken en heeft de ploeg verlaten.

Dát pas mag een verlies heten. Deze Duitser is de renner van de toekomst. Hij is zeven jaar jonger dan Dumoulin en in aanleg beter. Daar hoor je werkelijk niemand over.
leven zoals het leven is
pi_188603969
Laatste rondje in Limousin (12km)
pi_188604104
Aristi en Sbaraajli willen profiteren van hun contractbenen.
pi_188604196
De sympathieke F. Gavazzi. Sjuut van Aristi en Sbaraajli volgens mij.
pi_188604197
Man man man

Gavazzi wint
pi_188604208
Cosnefroy kijkt om en stuurt zo half in de rest. Aristi doet nog een poging om over een stuk of vier fietsen heen te rijden.
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:05:55 #238
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188604309
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:56 schreef showtimer het volgende:
Man man man

Gavazzi wint
Ik snap waarom je dit kut vindt.
pi_188604491
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik snap waarom je dit kut vindt.
Het leven is oneerlijk.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:22:07 #240
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188604503
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

Het leven is oneerlijk.
Het leven is prachtig.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:24:59 #241
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188604548
Leuk dat Gavazzi heeft gewonnen, heel leuk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188604555
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Het leven is prachtig.
Gelukkig ben je dit keer filosofisch minder onderlegd.
  zondag 25 augustus 2019 @ 09:03:59 #243
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188613966
De natte wind blijkt een ordinaire geldwolf die niet geheel onafhankelijk is. Ontsla die man. @VRT
Put these foolish ambitions to rest.
pi_188614108
Het schijnt zelfs dat hij een manager heeft. Een journalist met een manager _O-
pi_188614198
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 09:03 schreef Koffieplanter het volgende:
De natte wind blijkt een ordinaire geldwolf die niet geheel onafhankelijk is. Ontsla die man. @:VRT
Bron?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 25 augustus 2019 @ 15:47:16 #246
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188618344
Vosgodin wint ook vierde rit en klassement in Tour of Norway
  Moderator zondag 25 augustus 2019 @ 15:49:43 #247
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188618380
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vosgodin wint ook vierde rit en klassement in Tour of Norway
WLR / Vrouwenwielrennen
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 25 augustus 2019 @ 15:50:02 #248
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188618383
quote:
Kijk eens aan
pi_188618516
Voor wie nog een scherm over heeft
https://www.sportschau.de(...)-in-hamburg-100.html
  zondag 25 augustus 2019 @ 16:04:21 #250
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188618614
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 15:58 schreef showtimer het volgende:
Voor wie nog een scherm over heeft
https://www.sportschau.de(...)-in-hamburg-100.html
Zit die heuvel er nog in waar elk jaar weer iemand probeert te weg te komen en het elk jaar weer mislukt?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188618626
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zit die heuvel er nog in waar elk jaar weer iemand probeert te weg te komen en het elk jaar weer mislukt?
Nu!
  zondag 25 augustus 2019 @ 16:06:29 #252
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188618645
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:04 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nu!
De Waseberg? Dat is het enige wat ik mij kan herinneren aan de pakweg 20 jaar dat ik deze koers heb gezien, vruchteloze aanvallen op de Waseberg, en dan een plichtmatige sprint, en niemand die echt blij was dat hij deze koers had gewonnen. Alleen blij met de wereldbeker puntjes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188618649
quote:
Ha, bevalt het, dat blauw?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188618685
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 15:58 schreef showtimer het volgende:
Voor wie nog een scherm over heeft
https://www.sportschau.de(...)-in-hamburg-100.html
Was dit niet altijd een behoorlijk grote wedstrijd?
pi_188618710
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 17:14 schreef Momo... het volgende:
marcelkittel twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 16:52:39 Dear friends, fans and companions,I would like to tell you all today that I am ending my career as a pro cyclist.Please read more here: https://t.co/OJWNuvtO3F https://t.co/hNvX8LGO6E reageer retweet
Denk dat iedereen dat wel zag aankomen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 25 augustus 2019 @ 16:11:11 #256
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188618736
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:08 schreef Remzz het volgende:

[..]

Was dit niet altijd een behoorlijk grote wedstrijd?
De HEW Cyclassics, was altijd een wereldbeker wedstrijd, vroeger.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188618739
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:08 schreef Remzz het volgende:

[..]

Was dit niet altijd een behoorlijk grote wedstrijd?
Is het in principe nog steeds.
pi_188618754
Hee Klever heeft zijn trui
pi_188618767
Waarom gaat Wolfpack aanvallen? Eljero weg?
pi_188618769
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:11 schreef Mani89 het volgende:

[..]

De HEW Cyclassics, was altijd een wereldbeker wedstrijd, vroeger.
Ja inderdaad zo herinner ik me hem, toen je nog iets van 12 wereldbeker wedstrijden in een jaar had ofzo.

Vroeg het ook meer omdat dat rondje om de kerk in België vandaag wel een topic had en deze in Hamburg niet.
  Moderator zondag 25 augustus 2019 @ 16:14:33 #261
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188618801
Keven is weer terug op zijn oude niveau.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188618818
Goncalves aan het kotsen in de kopgroep _O-
  zondag 25 augustus 2019 @ 16:15:26 #263
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188618822
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:13 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja inderdaad zo herinner ik me hem, toen je nog iets van 12 wereldbeker wedstrijden in een jaar had ofzo.

Vroeg het ook meer omdat dat rondje om de kerk in België vandaag wel een topic had en deze in Hamburg niet.
Het is ook altijd al een redelijk mensonterende koers geweest, totaal niet wereldbekerwaardig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2019 @ 16:15:50 #264
451829 crew  H.Vviv
pi_188618826
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:12 schreef showtimer het volgende:
Waarom gaat Wolfpack aanvallen? Eljero weg?
Viviani is nog aanwezig in de voorste groep.
pi_188618849
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:15 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Viviani is nog aanwezig in de voorste groep.
Oh tuurlijk, EK trui. Ik dacht Richeze zijn Argentijnse, maar die zit in Spanje. :')
pi_188618917
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:11 schreef showtimer het volgende:

[..]

Is het in principe nog steeds.
Als je geen topic in WLR krijgt moet je je ernstig afvragen of je wat voorstelt.
pi_188619014
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als je geen topic in WLR krijgt moet je je ernstig afvragen of je wat voorstelt.
Hoe draaien we dat om?
pi_188619016
Waarom gaat Trentin op kop rijden? Ackes met pech melden de Duitsers.

edit: Gewoon gelost wordt nu gezegd.
pi_188619051
Pascal kan de druk niet aan in eigen huis
pi_188619081
Groep is normaal toch wel wat groter?

Dannie is zijn motortje aan het opblazen.
pi_188619082
Poppel weer aan het showen
  Moderator zondag 25 augustus 2019 @ 16:28:40 #272
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188619087
Domme Dannie, altijd lachen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188619110
Aantrekkelijke groep nu toch wel.
  Moderator zondag 25 augustus 2019 @ 16:30:40 #274
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator zondag 25 augustus 2019 @ 16:30:56 #275
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188619119
Ackermann is een parodie op een coureur.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188619128
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:30 schreef wimderon het volgende:
Aantrekkelijke groep nu toch wel.
Quickstep zijn spelbrekers
pi_188619133
Zjumbo en DQS met drie man mee.
pi_188619173
Sabatini en Morkov die lachend met zo'n select groepje mee zijn. De Patbonus is real.
pi_188619175
Te laat Dannie, te laat
pi_188619199
Klep nog mee?
pi_188619248
Zelfs Greipel is nog eens mee
pi_188619256
quote:
11s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:38 schreef showtimer het volgende:
Zelfs Greipel is nog eens mee
Arkea reed het gat zelfs dicht op de 12, ongezien.
  zondag 25 augustus 2019 @ 16:39:54 #283
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188619275
Krijgen we nog een keer de gevreesde Waseberg?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188619277
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:35 schreef showtimer het volgende:
Klep nog mee?
Klep nog mee.
  zondag 25 augustus 2019 @ 16:40:30 #285
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188619294
Nu gaat Sagan alsnog meesprinten terwijl het voor Akkermans was, dit vind ik minder geslaagd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188619296
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Krijgen we nog een keer de gevreesde Waseberg?
https://streamable.com/y4ydp
pi_188619300
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Nu gaat Sagan alsnog meesprinten terwijl het voor Akkermans was, dit vind ik minder geslaagd.
Pure beflikkering.
  zondag 25 augustus 2019 @ 16:41:52 #288
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188619324
quote:
Dan heeft ie toch weer niet voor een schifting kunnen zorgen, spijtig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188619332
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:41 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dan heeft ie toch weer niet voor een schifting kunnen zorgen, spijtig.
Danny deed wel zijn best.
  zondag 25 augustus 2019 @ 16:43:27 #290
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188619358
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:42 schreef showtimer het volgende:

[..]

Danny deed wel zijn best.
Had hij dat op school maar gedaan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188619362
Danny al ingesloten geraakt?

Of al gestart met de sprint
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_188619363
Te vroeg, Zjumbo.
pi_188619366
De trein is te vroeg.
  Moderator zondag 25 augustus 2019 @ 16:44:16 #294
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188619368
Lachwekkend hoe ze bij Jumbo rijden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188619369
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:43 schreef franklop het volgende:
Danny al ingesloten geraakt?

Of al gestart met de sprint
Het is voor Teunissen dunkt me.
pi_188619370
Jumbo weer klassiek vroeg op kop
pi_188619374
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:44 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het is voor Teunissen dunkt me.
Dat is FPCL technisch mooi nieuws
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_188619410
Durf je het nog aan @Koffieplanter ?
  Moderator zondag 25 augustus 2019 @ 16:46:22 #299
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188619415
Viviani dus.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 25 augustus 2019 @ 16:46:26 #300
362868 crew  Slobeend
of all places
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')