Die gooi je op gegeven moment gewoon weg. Een leuka Dora The Explorer Megafoon gaat een tijdje mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:34 schreef Postbus100 het volgende:
Of stuur een verjaardagskaart met een melodietje.
Zie nu dat het een pleonasme isquote:
Nee hoor, in de kliko ermee als het kind het niet ziet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die gooi je op gegeven moment gewoon weg. Een leuka Dora The Explorer Megafoon gaat een tijdje mee.
Er is één ding dat erger is dan dat speelgoed: een op vol volume krijsend kind.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:37 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee hoor, in de kliko ermee als het kind het niet ziet.
Ik kan nooit de enige uitzondering zijn, want zo bijzonder ben ik helemaal niet. Maar ik ben dus bijna net zo blij als mijn kind met de politieauto met sirene hier in huis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:43 schreef Lunatiek het volgende:
Politie- of brandweerspeelgoedauto met werkende sirene werkt ook prima.
Ik vind hem ook leukquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:41 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik kan nooit de enige uitzondering zijn, want zo bijzonder ben ik helemaal niet. Maar ik ben dus bijna net zo blij als mijn kind met de politieauto met sirene hier in huis.
Het is echt een geweldig ding. Hij geeft alleen een sirene als je ermee speelt (erop drukt met hele hand), en de sirene wisselt en is niet heel hard. Er is ook een lichtje dat aangaat, kortom een echte politieauto. Maar vooral wordt mijn kind er zo blij vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:Lemijn je bent vast niet de enige, maar van jou had ik niet verwacht dat je er blij van zou worden (van batterij-lawaaispeelgoed in zijn algemeenheid), jij zelf op voorhand misschien ook niet?
+1 op de stuiterballen... en plakkaatverf aan een 2 jarige... why?!?!quote:Op vrijdag 13 september 2019 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou ook van toettoet![]()
Wat ik écht kut vind zijn mensen die mijn kinderen stuiterballen geven
Wat is er mis met stuiterballen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
Alles. Die dingen zijn hier ook verboden. Helaas krijg je ze voor een paar cent bij de Action en vindt je ze dus in ieder uitdeelzakje van school of verjaardagsfeestjes.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is er mis met stuiterballen?
Ze worden snokhard door je woonkamer gesmeten en vermoorden op hun route je kamerplanten, glaswerk en televisies. Kutdingen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is er mis met stuiterballen?
En buiten kunnen ze er ook al niet mee spelen want auto’s. Of onschuldige voorbijgangers.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze worden snokhard door je woonkamer gesmeten en vermoorden op hun route je kamerplanten, glaswerk en televisies. Kutdingen.
Ik heb ze verbannen naar de gang. Daar mag ook tegen het plafond gestuiterd worden. Dat deed ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze worden snokhard door je woonkamer gesmeten en vermoorden op hun route je kamerplanten, glaswerk en televisies. Kutdingen.
Eens, die werden hier bovendien 'getrakteerd' op peutergym door een jongetje dat 4 werd en zijn laatste les had. Ministuiterballen wel te verstaan, aan kinderen van 0 t/m 3, hoe kom je eropquote:Op vrijdag 13 september 2019 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
* Zilverberk noteert de tip.quote:Op maandag 16 september 2019 13:29 schreef Schanu het volgende:
[..]
Eens, die werden hier bovendien 'getrakteerd' op peutergym door een jongetje dat 4 werd en zijn laatste les had. Ministuiterballen wel te verstaan, aan kinderen van 0 t/m 3, hoe kom je eropDie stuiterbal zijn we onderweg naar huis helaas 'verloren'
![]()
Wij kregen de Ark van Noach, van Little Hero, voor de 1e verjaardag van nu peuter. Hartstikke leuk ding, we kenden hem al want dochterlief speelde er veelvuldig mee als ze bij een vriendinnetje was. Maar het kreng kan niet uitLaat staan dat er een volumeknop op zit. Als je pech hebt zit je net rustig op de bank als de kinderen op bed liggen en hoor je opeens een zwerm zeemeeuwen overvliegen. Dan is de ark dus weer aan het spoken en gaat hij uit zichzelf af.
Ideaal om ouders mee gek te maken
Als je de kinderen echt haat kom je op hun verjaardag zonder een kado. Kinderen zijn daar erg gevoelig voor.quote:Op maandag 16 september 2019 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ik kom niet op verjaardagen van kinderen waarvan ik de ouders haat. Duh.
Ik ken wel echter wat vrienden met kutkinderen, wat voor cadeau kan ik daar aan geven?
Tweedehands is nog mooier, daarmee jaag je sommige moeders óók flink in de gordijnen.quote:Op maandag 16 september 2019 17:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Een zelfgebreide kabeltrui gooit ook hoge ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |