Griekenland wordt toch weer wereldkampioen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:20 schreef Zenit- het volgende:
Eindelijk Vodka en Bayrovskiy op een WK!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de Champions League gaat naar...Leuk dat Boonen aanvoerder is in de finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt al dat ze de training skippen. Volgens mij ook iets met uitgaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat spelers bijvoorbeeld worden gepakt met drugs en andere onzin dingen.
Dat had ik ook door gebroken beenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mist hij wel het WK volgens mij.
Volgens mij 2 jaar niks gedaan bij City? Ja geld ophalenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, we gaan dit seizoen niet veel te weten komen over Keppy omdat de Tsjechische competitie niet ingeladen is... volgend seizoen meer nieuws!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga dus trucken. Denk dat ik morgen het spel niet ga spelen omdat er de hele dag voetbal op tv is, dus maandag ofzo weer verder met onze boys.
Ik trek dit niet hoor, welke medicatie werkt goed?quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]Een afkickdag, beter ga ik ergens medicatie regelen.
Maar groot gelijk
Trucking simulatorquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga dus trucken. Denk dat ik morgen het spel niet ga spelen omdat er de hele dag voetbal op tv is, dus maandag ofzo weer verder met onze boys.
Puur genot. Beetje rijden, beetje muziek luisteren.quote:
zelf een game starten in fm19quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik trek dit niet hoor, welke medicatie werkt goed?
Asgardsson en Marchant zijn ook verdedigers, doch komen vaker in het nieuwsquote:Op zondag 18 augustus 2019 13:48 schreef MaxC het volgende:
Volgende keer maar geen verdediger meer maken, komt nauwelijks in het nieuws. Speelt een beetje anoniem zijn potjes bij Liverpool
Wel iets waar veel tijd in gaat zitten lijkt me.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Puur genot. Beetje rijden, beetje muziek luisteren.
Mwoch, je kunt een hele lange of een paar korte ritjes doen. Ik heb een keer Reykjavik - Boekarest gedaan, dan ben je echt wel een paar uur bezigquote:Op zondag 18 augustus 2019 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel iets waar veel tijd in gaat zitten lijkt me.
Moet straks weer voltijds werken. Heb helemaal geen tijd voor zulke dingen.
Ergens volgende week.quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:50 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer nieuwe ronde Drizzt?
Dit spel mist een type Fiki namelijk
quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde afgelopen nacht trouwens dat ik met FMRTE nogmaals de huidige CA en eventuele PA van spelers aan het checken was, tot ik een waarschuwing in beeld zag. Volgens 3rd party software was ik aan het cheaten, en als straf werden de database en de savegames gewist
quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde afgelopen nacht trouwens dat ik met FMRTE nogmaals de huidige CA en eventuele PA van spelers aan het checken was, tot ik een waarschuwing in beeld zag. Volgens 3rd party software was ik aan het cheaten, en als straf werden de database en de savegames gewist
Ik hoor bij het meubilair van VVV, dus ik verwacht op z'n minst een stafplek.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben wel benieuwd in welke volgorde de jongens stoppen. En wie er al verder gaat als staflid.
Lekker beetje scouten toch.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik hoor bij het meubilair van VVV, dus ik verwacht op z'n minst een stafplek.
Ik kan helaas geen gebruik maken van het vergader/kolf/gebedshok hier op het werk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vandaag gaan we verder, Nederland staat op het punt om aan het WK te beginnen, dus als ik het spel zometeen opstart ga ik ook meteen streamen. Weet niet hoeveel lui kunnen gaan kijken?
Michael Timisela? Wat?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De boys vs. Yuriy, Vodka is er niet bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |