Hoe dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Frenkie wordt vakkundig uit de wedstrijd gespeeld.
Die mensen hadden beter moeten weten na vorig seizoen en zonder Messi.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zag op Twitter domme jongens met een handicapje op Barça. Dan kom je van een koude kermis thuis. Dit middenveld wordt doodsimpel uit de wedstrijd gehouden. Suarez eruit is ook een aderlating.
Dan hebben ze sowieso nauwelijks Athletic Club gevolgd. Die zijn in eigen huis extreem lastig te kloppen. Nu zonder Suarez in de voorhoede op jacht moeten terwijl ze tegen pakweg Arsenal al alle moeite van de wereld hadden om kansen te creëren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Die mensen hadden beter moeten weten na vorig seizoen en zonder Messi.
En Raul Garcia loopt vrolijk met hem meequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alle lijnen naar hem worden afgeblokt.
Jan van Halstquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom doet Jan van Halst alsof er ooit principes hebben ingezeten bij Barça onder Valverde?
Wat een verschrikkelijke omkadering vanavond.quote:
Die presentator is ook wel een typische gladde Foxjongenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke omkadering vanavond.
We worden niet echt verwend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke omkadering vanavond.
Als ik buiten de ''Barça-dna'' argumenten zoek, kan ik alleen zo snel op Ten Hag komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:00 schreef Szura het volgende:
Stijn wie vind jij dat trainer van Barca moet zijn
Wie moet dan coach van Ajax worden?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik buiten de ''Barça-dna'' argumenten zoek, kan ik alleen zo snel op Ten Hag komen.
Niemand. Dan doeken we de club opquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie moet dan coach van Ajax worden?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niemand. Dan doeken we de club op
de enige die een doek op moet is je moederquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niemand. Dan doeken we de club op
Ja...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij je al aangemeld voor de subleague?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Club van het niveau Atletico Madrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |