Ahh... het verkapte familiebezoek voor gefrustreerde Witte Zoeloe… tevreden houden van Acteurs is nr one priorityquote:
Jaap uit Big Brother?quote:
Waarom denk je dat ze blij is omdat zij erbij zitten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:48 schreef Lelie68 het volgende:
Denk dat Mariska blij is zowel Mylène als Merel zitten bij haar en Jens
Wordt als verrassing gepresenteerd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh... het verkapte familiebezoek voor gefrustreerde Witte Zoeloe… tevreden houden van Acteurs is nr one priority
quote:
Wie was dat dan.....want er is eigenlijk maar een Terror Jaap.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Mijn eigen oren hebben haar toch echt eerder Terror Jaap uit Big Brother horen zeggen.
Het was ook een briljante Show.. goed opgebouwd.. het duurde allen wel erg lang voor de stroom aanslijmers langs kwamen.. twee dagen bijna, tot aan het nieuws 24 uur aangevraagd te hebben, toen kwamen de aanslijmers los.. Sjellie, Jessie, Dre, Hissie… slijmen of hun leven er vanaf hing.. en jáhoor.. De NaarGeest heeft het in haar oneindige goedheid besloten één héle week langer te blijven..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:48 schreef zodeju het volgende:
Mariska weer helemaal in haar nopjes met de volle aandacht......
Ze bedoelde natuurlijk Jaap uit DGK. Maar mevrouw de allesweter haalt nogal wat dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie was dat dan.....want er is eigenlijk maar een Terror Jaap.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:46 schreef DKUp het volgende:
Lekker wenen met natte dikke grote knallers
Zou dit er achter zitten? Waar moet ze nu de volgende keer mee komen om dit toneelstuk te overtreffen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:48 schreef zodeju het volgende:
Mariska weer helemaal in haar nopjes met de volle aandacht......
Kan je nagaan hoe het bij mij werkt ,als ik de naam Terror Jaap hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Mijn eigen oren hebben haar toch echt eerder Terror Jaap uit Big Brother horen zeggen.
Wat een weldoener is het tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:54 schreef Inca het volgende:
Jessie wil zich eigenlijk aftrekken onder de douche maar hij bewaard het maar voor Merel
Dat zal dat vanavond lekker snel klaar zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:54 schreef Inca het volgende:
Jessie wil zich eigenlijk aftrekken onder de douche maar hij bewaard het maar voor Merel
Nieuws-websites welquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:56 schreef PoezeligDing het volgende:
We kunnen niet op Social Media ...
Merel leest op de telefoon dat prinses Christina is overleden.
Je drukt je nog vriendelijk uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:56 schreef juul. het volgende:
Ze sporen toch geen van allen, wat een randdebielen
Youtube ook.quote:
Ze kunnen enkel de titels of hoe noem je dat, kopstuk ofzo lezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:56 schreef PoezeligDing het volgende:
We kunnen niet op Social Media ...
Merel leest op de telefoon dat prinses Christina is overleden.
Lil Kleine op date met Roxanne Hazes in Utopia?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Heej.. Dafne
Is die al niet eerder geweest?
Duracell's "Date"
[ afbeelding ]
De Michella die Billy een crackhoer noemde?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Mariska vindt Michella een tof wijf. Schrijft de naam vast verkeerd, want ik kijk niet zoveel tv als Mariska. Heb ik geen tijd voor.
Oh, alleen de koppen. Nou ja, dat is iig iets wat ze meekrijgen van de buitenwereld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze kunnen enkel de titels of hoe noem je dat, kopstuk ofzo lezen
Denk het wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De Michella die Billy een crackhoer noemde?
Het Spel moet doorgaan, desnoods met stagiaires, of iemands dochterquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Lil Kleine op date met Roxanne Hazes in Utopia?
Ze hebben zich ook voor bijna alles opgegeven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:02 schreef formule het volgende:
De inwoners keken alle TV programma''s, ik kijk al jaren geen TV meer,zo 2000
Michella Cockx of zoiets?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ze die in utopia gooien heb je elke dag fittiesquote:
https://www.facebook.com/michellak1quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zal ze Brandon bevrijden van zijn lekkende batterijen? Hij doet niet aan zelfbevrediging, dus iemand anders moet ze verwisselen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
Tering, toch geen 4 Dafnekleuterstreams ?
Die doen ook niks anders dan streams kijken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrie gaat nog een keer APG bellen
No-Go
Schelden, schoppen, slaan en bedreigingenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ze die in utopia gooien heb je elke dag fitties
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/michellak1
Welne, het is een giebelkutje , beschamende vertoning weer die "Date"quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zal ze Brandon bevrijden van zijn lekkende batterijen? Hij doet niet aan zelfbevrediging, dus iemand anders moet ze verwisselen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:07 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik wil Brandon ook daten. Waar kan je je aanmelden ?
Billy ben jij dat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:07 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik wil liever Adriaan daten trouwens
Ik wil met geen van de inwoners iets te maken hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:07 schreef Sofia2019 het volgende:
Zij is, denkt en spreekt net zo "awkward" als Brandon, vind het wel een tweede date waardquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zal ze Brandon bevrijden van zijn lekkende batterijen? Hij doet niet aan zelfbevrediging, dus iemand anders moet ze verwisselen.
Ben je tussen de 28 en 32?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:07 schreef Sofia2019 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:07 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik wil Brandon ook daten. Waar kan je je aanmelden ?
Het maakt je niet uit dus.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:07 schreef Sofia2019 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ben je tussen de 28 en 32?
Ben je roodharig?
Ben je vegan?
Of ben je helemaal gestoord?
Of stotter je ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ben je roodharig?
Ben je vegan?
Ja, gewoon opgegeven voor onverantwoord bejaardengymnastiekquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:12 schreef formule het volgende:
Ach, Brandon is de inwoner die de meeste tijd voor de poort staat te wachten
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:13 schreef DKUp het volgende:
De figurant is goed in zitten, staan en slapen voor de rest faalt hij in alles.
Alles behalve roodharig. Valt hij alleen op rood ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ben je roodharig?
Ben je vegan?
En dan, het "klikt" wat dan, gaat ze buiten op Duracell wachten tot 'ie volledig opgeladen is en naar buiten komt.. je gelooft die BS toch niet echt? Dafne gaat straks zich ongans vingeren want ze is zomaar in Utopia geweest en gaat zich nóóit meer wassen…quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:09 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zij is, denkt en spreekt net zo "awkward" als Brandon, vind het wel een tweede date waard[ afbeelding ]
Komt vast binnenkort op een T-shirt te staan.quote:
misschien kan ze mariska vervangen als nieuwe bewoner?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan, het "klikt" wat dan, gaat ze buiten op Duracell wachten tot 'ie volledig opgeladen is en naar buiten komt.. je gelooft die BS toch niet echt? Dafne gaat straks zich ongans vingeren want ze is zomaar in Utopia geweest en gaat zich nóóit meer wassen…
En je moet de moeder van zijn kids worden hequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:13 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Alles behalve roodharig. Valt hij alleen op rood ?
Een screentest.. ik hoop het niet.. weer een Hertje te neuken voor Gerriequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
misschien kan ze mariska vervangen als nieuwe bewoner?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:15 schreef puzziepie het volgende:
Jessie weer aan het janken over die 'stoute'producers die hem gemeen en een slechte vriend voor Ger vinden
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft hij wel een hele eerlijke oprechte vriendin die ook waarde hecht aan zijn vriendschap met Ger .
Hahah oke ik pasquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:15 schreef Mohitah het volgende:
[..]
En je moet de moeder van zijn kids worden he
Oh help, gelukkig ben ik niet vegan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ben je roodharig?
Ben je vegan?
Volgens mij wel. Dus met de juiste verf kom je er wel. Ik heb het wel eens vergeleken roodbont stamboek vee waar hij op viel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:13 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Alles behalve roodharig. Valt hij alleen op rood ?
Dat is een bepaalde geaffecteerde dictie die je heel veel hoort bij jonge meiden. Snap daar niks van. Praat gewoon natuurlijk denk ik dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:19 schreef Sofia2019 het volgende:
Date van Brandon spreekt met een buitenlands accent overduidelijk maar zegt dat ze 100% Nederlands is. Geloof er niks van
Dat is goed om te weten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh help, gelukkig ben ik niet vegan.![]()
In de achterbuurt kunnen ze ook zo praten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:19 schreef Sofia2019 het volgende:
Date van Brandon spreekt met een buitenlands accent overduidelijk maar zegt dat ze 100% Nederlands is. Geloof er niks van
Hij viel toch ook voor een shelly ? Die is ook niet roodquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dus met de juiste verf kom je er wel. Ik heb het wel eens vergeleken roodbont stamboek vee waar hij op viel.
Gelukkig maar, hij mag zijn handen dichtknijpen met zo een vriendinquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:15 schreef puzziepie het volgende:
Jessie weer aan het janken over die 'stoute'producers die hem gemeen en een slechte vriend voor Ger vinden
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft hij wel een hele eerlijke oprechte vriendin die ook waarde hecht aan zijn vriendschap met Ger .
Ze klinkt als een zus van Ivan …quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:21 schreef puzziepie het volgende:
Tja ...![]()
[ afbeelding ]
Daphne Duck mag ergens anders wel verder kwaken
Oh een soort straattaal ? Zonde komt nogal onopgeleid over. Maar qua uiterlijk vind ik haar ook totaal niet Nederlands lijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:22 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat is een bepaalde geaffecteerde dictie die je heel veel hoort bij jonge meiden. Snap daar niks van. Praat gewoon natuurlijk denk ik dan.
Dat was alleen om er eens op te klimmen, meer nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:23 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hij viel toch ook voor een shelly ? Die is ook niet rood
Ja, eerlijke oprechte Mereltje is een godsgeschenkquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:23 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hij mag zijn handen dichtknijpen met zo een vriendin
Blijkbaar niet, onze commerciële topper Naartje heeft het niet goed in de markt gezetquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék het is Inloop Pizza avond…
Niemand?
Zij komt van Rotterdam Zuid. Dat wordt niet voor niks de Boerenzij genoemd. En dat spraakgebrek komen ze maar moeilijk vanaf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:22 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat is een bepaalde geaffecteerde dictie die je heel veel hoort bij jonge meiden. Snap daar niks van. Praat gewoon natuurlijk denk ik dan.
Zij was het niet en dat bleek al gauw.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:23 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hij viel toch ook voor een shelly ? Die is ook niet rood
De Brandon software update versie 3.3 patch wordt pas vanaf volgend jaar gelanceerd. De saaiheid is dan als het goed is met ruim 80% verminderd. Nog even geduld dus. Groetjes, Brandonbot Duracell BVquote:
Weet nog wel hoe die zusjes eruit zagen ,maar stem weet ik niet meer .quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze klinkt als een zus van Ivan …
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan, het "klikt" wat dan, gaat ze buiten op Duracell wachten tot 'ie volledig opgeladen is en naar buiten komt.. je gelooft die BS toch niet echt? Dafne gaat straks zich ongans vingeren want ze is zomaar in Utopia geweest en gaat zich nóóit meer wassen…
Hebben ze nu weer een andere producer?quote:
Waar vind je haar op lijken dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:24 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Oh een soort straattaal ? Zonde komt nogal onopgeleid over. Maar qua uiterlijk vind ik haar ook totaal niet Nederlands lijken.
Thanksquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De Brandon software update versie 3.3 patch wordt pas vanaf volgend jaar gelanceerd. De saaiheid is dan als het goed is met ruim 80% verminderd. Nog even geduld dus. Groetjes, Brandonbot Duracell BV
Ze wilden toch nog wel met Gerrit samenwerken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze nu weer een andere producer?
Volg het niet meer..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
maris is zo druk....het staat niet op de webshop............quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék het is Inloop Pizza avond…
Niemand?
Kevin vond dat Gerrit het '' gun factor'' hadquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze wilden toch nog wel met Gerrit samenwerken?
Ik denk dat ze na Gerrit's performance gisteren na het telefoongesprek ook wel genoeg hadden van de slappe mentaliteit van onze entertainer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze wilden toch nog wel met Gerrit samenwerken?
Geen idee maar Jessie wil al een hoop dingen veranderen…quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arabisch, iranees. Midden oosten zoietsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waar vind je haar op lijken dan?
Echt he ...staat altijd zo sneu als die chicks zo dom pratenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:22 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja, dat is zo jammer, bijna niets is goed te volgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee maar Jessie wil al een hoop dingen veranderen…
De chaos is behoorlijk. hulde aan de streamoperators Achter die exxll werk afleveren in het strategisch afkappen van info
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:32 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na Gerrit's performance gisteren na het telefoongesprek ook wel genoeg hadden van de slappe mentaliteit van onze entertainer.
Ik zit net te googelen op dat 'bedrijf', maar is dat net opgericht of zo en zit die Stefan die daar al vaker kwam leuren ook weer bij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Okquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:33 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Arabisch, iranees. Midden oosten zoiets
Geef jij levende muizen aan je slangen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh help, gelukkig ben ik niet vegan.![]()
Dat vroeg ik mezelf ook al af.. zit ze met Mylène en Merelquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:34 schreef Flow3r het volgende:
Mariska zit bij de rest met haar wijntje?
Dacht dat ze niet meer bij de anderen wou zitten?
Dat mens lult ook maar wat, volgens mij heeft ze nog nooit haar woord gehouden
Daar staan gelukkig maar 32 camera's op je gericht, of nog meer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
De sjporjtsgoo is niets voor Dafne..ze voelt zich zo bekeken..
Jahh dan maar "daten" in Utopia hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Geloof dat men nu bezig is met een beta uitvoering. Maar dat gaat nog een hele toer worden om al die brandaf-bugs eruit te halen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De Brandon software update versie 3.3 patch wordt pas vanaf volgend jaar gelanceerd. De saaiheid is dan als het goed is met ruim 80% verminderd. Nog even geduld dus. Groetjes, Brandonbot Duracell BV
Dillul er ook bij voor de gratis drank?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:37 schreef Flow3r het volgende:
Gezellig bij elkaar, ze knuffelt haar beste vriendje![]()
[ afbeelding ]
Had Ghislaine Maxwell van de febo niks beters kunnen regelen of moet hij toch op jordie gaan vallenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Heej.. Dafne
Is die al niet eerder geweest?
Duracell's "Date"
[ afbeelding ]
Dat fenomeen dat de sukkel jochies erg in de smaak liggen bij de doelgroep is me nog steeds een raadsel.. die "ouderen" houden blijkbaar van timide dooie sukkels met een pietsie belerend toontje, het jochie waar hun dochtertje wel mee uit magquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:37 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Daar staan gelukkig maar 32 camera's op je gericht, of nog meer.
Lachwekkende onzin dit, met een hoofdrolletje weggelegd voor brandaf.
Waarom wil de febo die joker in het zonnetje zetten?
Meer dan wat beeldvulling is het niet, en gaat het ook nooit worden.
Bedoel je dat Allround Playground (of zeg ik het nu verkeerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zit net te googelen op dat 'bedrijf', maar is dat net opgericht of zo en zit die Stefan die daar al vaker kwam leuren ook weer bij?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bedoel je dat Allround Playground (of zeg ik het nu verkeerd
Voor zijn zoveelste beste vriend ...wat lief van Adjequote:
Kevin,die kale, dat is wat ik weet van die producersquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bedoel je dat Allround Playground (of zeg ik het nu verkeerd
Vooral dat tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:40 schreef Sofia2019 het volgende:
Mariska zat er al. Merel en Mylène zijn er later bijgekomen..dan kan ze moeilijk weglopen toch
Datequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:49 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dat dan voor dom mokkel bij Brandon.
wat een mafklapperquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik las hier wel dat het een redelijk nieuw bedrijf/bureau is ,maar of dat waar is weet ik nietquote:
Ach jee Brandon ook al. Nou zo te zien is het niet veel.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geef jij levende muizen aan je slangen?
Ik zag haar net op tv. Het ziet er niet uit die make-up kop een totaal andere kleur dan haar lijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:50 schreef Sofia2019 het volgende:
Bizar hoe vaak en veel merel wijn drinkt.
haar lijk?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag haar net op tv. Het ziet er niet uit die make-up kop een totaal andere kleur dan haar lijk.
Ja veel te veelquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag haar net op tv. Het ziet er niet uit die make-up kop een totaal andere kleur dan haar lijk.
Een beetje respect voor onze robotboy date!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik werp één blik op Google, 6 volgers op Twitter en van de eerste 4 hits gaan er 3 over Utopia.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las hier wel dat het een redelijk nieuw bedrijf/bureau is ,maar of dat waar is weet ik niet
Jij gaat ze ook allemaal af?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:52 schreef Sofia2019 het volgende:
Jessie stond ook op tinder. Heb ik zelf nog contact mee gehad en mee gebeld
Ik was het net ook aan het checkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik werp één blik op Google, 6 volgers op Twitter en van de eerste 4 hits gaan er 3 over Utopia.![]()
Volgens mij is het zelfs voor dit project (Utopia) opgericht.
Sollyquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een beetje respect voor onze robotboy date!
https://www.allroundplayg(...)XZMxFde9SwuI3FCZzChsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik werp één blik op Google, 6 volgers op Twitter en van de eerste 4 hits gaan er 3 over Utopia.![]()
Volgens mij is het zelfs voor dit project (Utopia) opgericht.
De handtekeningenkaart moet vol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij gaat ze ook allemaal af?
quote:
Tegenwoordig gaat dat met tattoos op het lijf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De handtekeningenkaart moet vol.
Op gehoorsafstand.quote:
Nee want ik heb hem nooit gedate. Was meer gewoon uit nieuwsgierigheid of hij het echt was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij gaat ze ook allemaal af?
quote:
Waar de fak zitten die lui?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.allroundplayg(...)XZMxFde9SwuI3FCZzChs
Nee,is niet dezelfde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Is een van die knakkers van dat Allround Playground 'onze' Stefan?
Oké, thanks.quote:
knap dat je dat gebrabbel kan verstaanquote:
Jij post het,ik dacht het.quote:
Ik dacht een zusje van Ivan, zo klinkt zequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:02 schreef Bramenstruik het volgende:
is die date van Brandon niet het zusje van Madilia?
Snel een soundlock er maar overheenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Taalgebruik is echt niet alles. Kinderen worden nu eenmaal opgevoed op school met scheldwoorden en alles.
Dat kind heeft het over haar leerlingen.
Ze ziet er niet heel verkeerd uit maar dat tegenwoordige streat-talk maroc gelul onder veel jeugd komt me wel de strot uit... zeauquote:
Gewoon weer een aandachtshoertje die denkt auditie te doen voor Utopia. Opgevist uit een achterstandswijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ze ziet er niet heel verkeerd uit maar dat tegenwoordige streat-talk maroc gelul onder veel jeugd komt me wel de strot uit... zeau
Het is echt geen gehoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ze ziet er niet heel verkeerd uit maar dat tegenwoordige streat-talk maroc gelul onder veel jeugd komt me wel de strot uit... zeau
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat is geen zus van Madillia hoor. Het heeft geen klasse.
ze lijkt er echt veel op, en ik was ook gek op Madi hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat is geen zus van Madillia hoor. Het heeft geen klasse.
Ze had het over "haar leerlingen" aan haar dialect te horen en mimiek te zien heeft ze 90% procent Maroc in de klasquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik zie geen gelijkenis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze lijkt er echt veel op, en ik was ook gek op Madi hoor
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:05 schreef Sofia2019 het volgende:
No way dat die date van Brandon Nederlands is
quote:
Leraresquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze had het over "haar leerlingen" aan haar dialect te horen en mimiek te zien heeft ze 90% procent Maroc in de klas
Ik zie wel een gelijkenis.quote:
Lexy rookt toch niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:13 schreef mazaru het volgende:
hoezo sta je rood?
rokje, schoenen, wijn, sigaretten....
Yep.Charlois, Tarwewijk, Bloemhof of Afrikaanderbuurt schat ik zo in.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:11 schreef Bonken het volgende:
[..]Die chick doet zo gemaakt. Hoor heel goed dat ze het allemaal heeft aangeleerrrrd, maar het is gewoon een asootje uit Zuid.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:13 schreef yvondenise het volgende:
Ach Lex kan ook geen botox nemen,ze staat in het rood.
Ik ga dr niet online zoeken.. maar t maakt tegenwoordig geen flikker meer uit waar ze wonen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:15 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Yep.Charlois, Tarwewijk, Bloemhof of Afrikaanderbuurt schat ik zo in.
Alle Zuid rond de Maashaven. Ik hoef niet te zoeken want ik ken die buurten heel goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ga dr niet online zoeken.. maar t maakt tegenwoordig geen flikker meer uit waar ze wonen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Alle Zuid rond de Maashaven. Ik hoef niet te zoeken want ik ken die buurten heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Ze is er aan verslaafd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
In de buitenwereld nam ze het ook om de 3 à 4 4 maanden.
Tuurlijk Lex.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:23 schreef IkFok het volgende:
haha de koeling stond uit de sbnack allemaal kapot en stinkt als een gek
Let daar nou niemand op? Stel sukkels.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:23 schreef IkFok het volgende:
haha de koeling stond uit de snacks allemaal kapot en stinkt als een gek
Staan al een paar dagen uit,Mariska wist dit.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]Zeg het gerust. Ikhebeen Tefal pakje aan dus niks blijft klevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staan al een paar dagen uit,Mariska wist dit.
Wat een rotstreek. Zou me niet verbazen als ze het zelf gedaan heeft. In haar woede.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staan al een paar dagen uit,Mariska wist dit.
Gaat niet lukken maatje. Ik werk er iig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:24 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zeg het gerust. Ikhebeen Tefal pakje aan dus niks blijft kleven
Heb ik ook wel eens gedaan in een ver verleden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Gaat niet lukken maatje. Ik werk er iig.
Snap de essentie er ook niet van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een rotstreek. Zou me niet verbazen als ze het zelf gedaan heeft. In haar woede.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een rotstreek. Zou me niet verbazen als ze het zelf gedaan heeft. In haar woede.
volgens mij wist Brandon het ook. Die hoorde ik gisteren zeggen 'wie heeft die kutstekker eruit getrokken GVD'quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze leren het nooit daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
volgens mij wist Brandon het ook. Die hoorde ik gisteren zeggen 'wie heeft die kutstekker eruit getrokken GVD'
Mooie actie beetje de boel stangen en frustreren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
volgens mij wist Brandon het ook. Die hoorde ik gisteren zeggen 'wie heeft die kutstekker eruit getrokken GVD'
3quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Zie nu het space cake verhaal,op tv. Las in de krant bij een man van 73 worden zaterdag 2 wietplan geruimd. Hij maakt wietolie voor zijn vrouw. En in Utopia staan er 5 en dat mag wel.
O drie. Dacht 5quote:
Ja merkwaardig inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Zie nu het space cake verhaal,op tv. Las in de krant bij een man van 73 worden zaterdag 2 wietplan geruimd. Hij maakt wietolie voor zijn vrouw. En in Utopia staan er 5 en dat mag wel.
Ik verstond 'verderft'quote:
Nee, 3. En hij heeft ze over het terrein verspreid voor de politie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |