Ja volgens jou snappen wij elkaar niet dus ja wat verwacht je dan he 🐣quote:
Alles goed? Helemaal klaar voor het weekend?quote:
Ik ben er helemaal klaar voor maar mijn weekend is doordeweeks.. jij dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles goed? Helemaal klaar voor het weekend?
Geen alcoholisch drankje (want weekenvibes)?quote:
Nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja volgens jou snappen wij elkaar niet dus ja wat verwacht je dan he 🐣
Oh ja jij werkt in de horeca. Ik ben er klaar voor. Niks spannends op de planningquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor maar mijn weekend is doordeweeks.. jij dan?
UIT DE KUT VAN TANTE SJAAN !!!!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Weer een wesp, waar komen die krengen toch vandaan
Zeg het hem!quote:
Zoveel leuker dan om dat met Haags te doen.quote:
Eigenlijk een beetje ja. Haha!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoveel leuker dan om dat met Haags te doen.![]()
Jij nog leuke weekend plannen?
Nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk maar aardige man
Dankjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haags is harstikke aardig
Doeiiiiquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Stuur de rekening wel op
xD xD
Nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haags is harstikke aardig
Ga slapen danquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Slaaptekort is echt heel funest voor mij, zeer chagerijnig!
Een beetje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje ja. Haha!
Jij?
Deprimerendquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb geen keus meer denk ik ouwe
Ojee, sterktequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja. Gaat sowieso fout aflopen, maar wat moet dat moet
Oei! Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje?
Ik eigenlijk niet. Beetje gamen, film of serie kijken. Wilde eigenlijk vanavond Magic gaan spelen maar heb nog last van m'n maag en darmen.
Kreeg er gisteren last van. Waarschijnlijk van de gerookte makreel die ik gegeten heb. Schoonvader had er ook last van en dat is het enige dat we allebei gegeten hebben.quote:
Over een half uur word het diner geserveerd.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Over een half uur word het diner geserveerd.
Daarna mag ik het domein inspecteren.
Misschien dat ik daarna naar de lokale Italiaanse ijsverkoper ga om ijs te halen.
Uiteraard in de avond FOK!en.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
WEEKEND! LITERS SCHULTENBRAU KLAPPEN!
Pilletje gehadquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Voetbal kijken
En iemand in elkaar rammen
We gaan hier zo gourmetten, maar bedankt!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:39 schreef stokj het volgende:
Hier, voor jullie omdat het bijna weekend is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pooooooooooohquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:39 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook lekker, vooral omdat er kaas bij zit (als je het tenminste met kaas doet).quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
We gaan hier zo gourmetten, maar bedankt!
Nooit van kaasgourmet gehoord, wel kaasfondue!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, vooral omdat er kaas bij zit (als je het tenminste met kaas doet).
Lekker manquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:39 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit van kaasgourmet gehoord, wel kaasfondue!
Wie zorgt voor het drank? Wel wat kwaliteit behalve dat vocht in blikquote:
Heb nog wel een lollie voor de niet alcoholische usersquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Wie zorgt voor het drank? Wel wat kwaliteit behalve dat vocht in blik![]()
En denk aan onze niet alcoholische users![]()
![]()
![]()
Een lollie met plakkende haren erop zeker...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb nog wel een lollie voor de niet alcoholische users
Paar kratjes Brand goed?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Wie zorgt voor het drank? Wel wat kwaliteit behalve dat vocht in blik![]()
En denk aan onze niet alcoholische users![]()
![]()
![]()
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Vandaar dat een poes soms naar vis ruikt![]()
![]()
Hihahoquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik eet geen poesjes die naar vis ruikten
Gewoon paar keer spug3n toch en gaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik eet geen poesjes die naar vis ruikten
Eerst met deo spuiten om een aangenamere geur te krijgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon paar keer spug3n toch en gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van jouw ruikt dolfijn zekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef Fancy2 het volgende:
Allemaal maagden hier die denken dat alle poesjes naar vis ruiken
Nee hoor, natuurlijk ruiken niet alle poesjes naar vis. Maar als een poes moet ruiken is het meestal gelijk naar vis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef Fancy2 het volgende:
Allemaal maagden hier die denken dat alle poesjes naar vis ruiken
Sommige slurven ruiken ook naar pis. Een keer in de tram komt er zo een popiejopie gast naast me zitten met zijn benen zo wijd mogelijk. Nou, de geur die toen de tram optrok...man man man...quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Sommige slurven ruiken ook naar pis. Een keer in de tram komt er zo een popiejopie gast naast me zitten met zijn benen zo wijd mogelijk. Nou, de geur die toen de tram optrok...man man man...![]()
![]()
Wat jij allemaal meemaaktquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Sommige slurven ruiken ook naar pis. Een keer in de tram komt er zo een popiejopie gast naast me zitten met zijn benen zo wijd mogelijk. Nou, de geur die toen de tram optrok...man man man...![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je weleens ijs gegeten bij Palazzo
Nee nooit geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo een ijstent in Scheveningen nabij KFC.
Heeft men in huize Haga geen behoefte om naar Scheveningen te gaan als het mooi weer is o.i.d.?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik woon helemaal aan de andere kant
Ik woon in Kijkduinquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Heeft men in huize Haga geen behoefte om naar Scheveningen te gaan als het mooi weer is o.i.d.?
Preciesquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, en lekker rustig. Begrijpelijk dat je dan Scheveningen skipt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |