Echt he...ook nog al dat kansloze volk wat europa binnenspoeldquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:39 schreef Hippocratos het volgende:
Tevens, waarom zou je überhaupt kinderen willen zetten op deze verziekte wereld![]()
Helemaal met die klimaatreligie gaat het de komende decennia echt een hel worden om in op te groeien. Vroeger werd je op de brandstapel gezet, nu word je financieel kapot gemaakt als je niet meedoet aan hun sprookjes.Nee, dat zal ik nooit een kind aandoen.
Rustig maar, ook op jouw potje past een dekseltjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:39 schreef Hippocratos het volgende:
Tevens, waarom zou je überhaupt kinderen willen zetten op deze verziekte wereld![]()
Helemaal met die klimaatreligie gaat het de komende decennia echt een hel worden om in op te groeien. Vroeger werd je op de brandstapel gezet, nu word je financieel kapot gemaakt als je niet meedoet aan hun sprookjes.Nee, dat zal ik nooit een kind aandoen.
Dat ook nog jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he...ook nog al dat kansloze volk wat europa binnenspoeld
Oh, dat is het probleem niet hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Rustig maar, ook op jouw potje past een dekseltje
Hahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:44 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Oh, dat is het probleem niet hoor.
Ik zal alleen nooit aan kinderen beginnen.
Gelukkig, ik was echt een beetje de weg kwijt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 02:46 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Wel cute dat je je zorgen om me maakt, maar geen zorgen schat
En wat heeft Kluun zoal te bieden aan een vrouw?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:24 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun begrijpt er geen ene fok van! Kluun leest net dat De Mol Merel sindskort weer single is. Merel is 39, nu dus single, en heeft geen koters. In plaats van zich fulltime te richten op het vinden van een Kluun, denkt Merel dat het verstandiger is om aan haar carriere te timmerenDie carriere is nu erg leuk, maar over 30 jaar is Meertje 70! En dan zit ze in haar uppie tegen katten te praten
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Maar goed, Hollandse grietjes zijn toch vreemd. Eva Jinek is over 12 jaar oma, o nee, dan is ze 50 en moeder van een koter. En degenen die wel tijdig trouwen en gezin bouwen? Bridget Maasland, Anouk, Yolanthe, Sylvie etc die zijn uiteindelijk gescheidenDus ik ga toch naar India, daar trouwen die mooie meiden vast wel
![]()
DUS NIET , deze westerse bagger is blijkbaar ook daar beland![]()
Dit is Kim, Kim is 39 en single zonder kinderen![]()
[ afbeelding ]
Laatst vroeg ik Kim op instagram of ze dit niet erg vindt? 'Nee hoor, ik heb mezelf"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit soort vrouwen krijgen nooit koters
Een Pohi die gegarandeerd al je vriendinnen in de slappe lach krijgt en je het middelpunt van iedere meidenavond maakt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat heeft Kluun zoal te bieden aan een vrouw?
33 en thuiswonende, sexyquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat heeft Kluun zoal te bieden aan een vrouw?
Als je het Westen zo kudt vindt, dan ga je toch lekker naar het fijne Oosten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:24 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun begrijpt er geen ene fok van! Kluun leest net dat De Mol Merel sindskort weer single is. Merel is 39, nu dus single, en heeft geen koters. In plaats van zich fulltime te richten op het vinden van een Kluun, denkt Merel dat het verstandiger is om aan haar carriere te timmerenDie carriere is nu erg leuk, maar over 30 jaar is Meertje 70! En dan zit ze in haar uppie tegen katten te praten
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Maar goed, Hollandse grietjes zijn toch vreemd. Eva Jinek is over 12 jaar oma, o nee, dan is ze 50 en moeder van een koter. En degenen die wel tijdig trouwen en gezin bouwen? Bridget Maasland, Anouk, Yolanthe, Sylvie etc die zijn uiteindelijk gescheidenDus ik ga toch naar India, daar trouwen die mooie meiden vast wel
![]()
[ afbeelding ]
Laatst vroeg ik Kim op instagram of ze dit niet erg vindt? 'Nee hoor, ik heb mezelf"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jordan Peterson zegt dat het westen als enige manier gered kan worden door dit soort wijven te dwingen te trouwen en kids te krijgen met incels.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 06:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als je het Westen zo kudt vindt, dan ga je toch lekker naar het fijne Oosten?
Akkoord met de klacht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:24 schreef Kluun1985 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|