Kan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:49 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nee oke fair enough.
Ik denk dat je in zo'n geval dan moet kijken of je er beide eraan kan werken waardoor die jongen wel wilt gaan beffen of het meisje wilt gaan pijpen.
Dat zal het wel zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je een leuke vrouw laat schieten omdat ze niet wil pijpen. En wat ook nog kan is dat de wil om wel te pijpen maar van korte duur is en niet meer terugkomt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan.
Maar waarom zou dat zo belangrijk moeten zijn als je op andere manieren ook goed aan je trekken komt?
Kan het zijn dat men het persé wíl omdat iedereen zegt dat het erbij hoort? Denk erover na.
Nee, precies. Alsof in een goede relatie pijpen het belangrijkst is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:54 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je een leuke vrouw laat schieten omdat ze niet wil pijpen. En wat ook nog kan is dat de wil om wel te pijpen maar van korte duur is en niet meer terugkomt.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan.
Maar waarom zou dat zo belangrijk moeten zijn als je op andere manieren ook goed aan je trekken komt?
Kan het zijn dat men het persé wíl omdat iedereen zegt dat het erbij hoort? Denk erover na.
Och voor sommigen hier is een relatie alleen maar goed als er genoeg gesekst wordt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, precies. Alsof in een goede relatie pijpen het belangrijkst is.
Er zijn verschillende redenen waarom vrouwen niet zouden willen pijpen.
Daarover praten kan al tot begrip leiden.
Fixedquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:04 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Och voor sommigen hier is een relatie alleen maar goed als er genoeg gepijpt wordt.
Slavenmentaliteit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ga niet in een andere taal praten. Ik heb daar een note voor gekregen
Zo’n antwoord ipv ja of nee. Verdacht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk bedoeld hoor. Want ik ken jou niet, maar ik heb het nu wel tegen jou omdat jij deze mening hebt. Dat je het persoonlijk opvat kan ik er niets aan doen. En dat je aannames maakt over mijn voorkeuren zal ik terzijde schuiven, want ook jij kent mij niet.
Maar mijn onderwerp is toch ook pijpen?
Ho! Goede seks. En inderdaad ook voldoende frequentie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:04 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Och voor sommigen hier is een relatie alleen maar goed als er genoeg gesekst wordt.
Ik heb niet de behoefte om jou te vertellen of ik pijp of niet. Daar heb jij toch ook niets aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo’n antwoord ipv ja of nee. Verdacht.
Ik merk gewoon niet alleen richting mij dat je wat gepikeerd reageert. Maar de vraag was gesteld met meteen een advies erbij, meer is het niet.
Als je nou eens beide reacties goed leest, dan zie je dat ik niet op een antwoord zat te wachten, maar het advies gaf om het gewoon van je af te laten glijden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om jou te vertellen of ik pijp of niet. Daar heb jij toch ook niets aan.
En de enige hier die gepikeerd reageert ben jij zelluf!
Advies? Waarvoor? Die aannames van je?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je nou eens beide reacties goed leest, dan zie je dat ik niet op een antwoord zat te wachten, maar het advies gaf om het gewoon van je af te laten glijden.
Hoe je erbij komt dat ik gepikeerd reageer ontgaat mij, maar goed.
Nee bij jou lijkt het doel van je relatie meer seks te zijn. Ik voel mij juist fijn in een langdurige relatie. Seks staat niet op nummer 1 hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ho! Goede seks. En inderdaad ook voldoende frequentie.
Ja, ik ga voor de vrouwen die echt helemaal bij mij passen. Een relatie is bij mij geen doel.
Je hebt geen fantasie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Orale seks vergelijken met één of ander vergezocht standje.
Dan begrijp je er weinig van.
Wat weet je toch veel van me!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je hebt geen fantasie.
Bovendien lijk jij mij er een die alleen wil krijgen en niet wil geven.
Je leest niet heel erg aandachtig. Maakt verder niet uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Advies? Waarvoor? Die aannames van je?
Tevens, zeggen dat je niet op een antwoord wachtte maar eerst wel ja of nee verwachten![]()
Het lijkt me ook echt een hipsterprobleem, een modeverschijnsel, "iedereen doet het dus ik moet ook!"quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan.
Ook jij moet aandachtiger lezen. Ik vind dat alle drie facetten top moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:06 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee bij jou lijkt het doel van je relatie meer seks te zijn. Ik voel mij juist fijn in een langdurige relatie. Seks staat niet op nummer 1 hier.
Is je vorige relatie stukgelopen op te weinig seks ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook jij moet aandachtiger lezen. Ik vind dat alle drie facetten top moeten zijn.
Het is heel simpel: er is geen gebrek aan vrouwen, dus ik wil een superleuke vrouw en daar een superleuke relatie mee. Ik ga niet voor ‘goed genoeg’.
Wat ook meespeelt is de hygiëne.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt een hipsterprobleem, een modeverschijnsel, "iedereen doet het dus ik moet ook!"
Je zou eens moeten vragen aan vrouwen of ze het echt zo lekker vinden.
Je komt over als een opschepper. Ik geloof de helft niet van wat je zegtquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook jij moet aandachtiger lezen. Ik vind dat alle drie facetten top moeten zijn.
Het is heel simpel: er is geen gebrek aan vrouwen, dus ik wil een superleuke vrouw en daar een superleuke relatie mee. Ik ga niet voor ‘goed genoeg’.
Eh.. de enige die hier continue aannames zit te doen ben jij hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Advies? Waarvoor? Die aannames van je?
Tevens, zeggen dat je niet op een antwoord wachtte maar eerst wel ja of nee verwachten![]()
Nope. Ik kan mij niet heugen dat er ook maar één relatie op dat punt mis is gegaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:22 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Is je vorige relatie stukgelopen op te weinig seks ofzo?
En nu?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je komt over als een opschepper. Ik geloof de helft niet van wat je zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |