Valt inderdaad wat van te zeggen, geef ik zeker toe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:15 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Je kunt je vriendin best eens tegen de muur zetten en snel volblaffen zonder pijpen.
Maar pijpen hoort gewoon in het repertoire. Als ze niet van pijpen houdt betekent dat in 99% van de gevallen dat ze ook niet gediend is van exotischer sexuitingen. Dat maakt het menu saai en niet geil.
Als jij Gaastra seks top vindt, dan is dat prima. Ik vermoed dat het een gebrek aan ervaring met echt geile seks maskeert.
Heb jij ooit wel eens een vrouw meegemaakt dan die wel in haar kontje genomen wilde worden, maar niet wilde pijpen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt inderdaad wat van te zeggen, geef ik zeker toe.
Maar (MAAAAR) als het geval is dat ze het bijvoorbeeld heerlijk vindt om in d'r kontje geneukt te worden terwijl ze aan een radiator geketend ligt en allerlei andere dingen wel leuk vindt, maar een aversie tegen enkel pijpen heeft gaat die ballon in mijn ogen niet op.
Beetje kortzichtig en snel conclusies trekken.
Bij ass-to-mouth zeker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:24 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een vrouw meegemaakt dan die wel in haar kontje genomen wilde worden, maar niet wilde pijpen?
Vaak gaan dat soort dingen toch hand in hand heb ik het idee.
Nee, ik nooit. Maar goed, kan zomaar vanalles aan de hand zijn. Daarom, nogal kortzichtig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:24 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een vrouw meegemaakt dan die wel in haar kontje genomen wilde worden, maar niet wilde pijpen?
Vaak gaan dat soort dingen toch hand in hand heb ik het idee.
Jij bent verkeerde attitudequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet pijpen = verkeerde attitude = geen leuke vrouw.
Ik vind het vooral een heel gekunsteld voorbeeld en weinig waarschijnlijk in de praktijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik nooit. Maar goed, kan zomaar vanalles aan de hand zijn. Daarom, nogal kortzichtig.
Kan het zijn dat jij hem alleen omhoog krijgt wanneer ze pijpt? En het voor jou daarom zo enorm belangrijk is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik bepaald niet gek. Ik wil een vrouw waar het op het gebied van liefde top is, op het gebied van relatie en op het gebied van seks.
Soms heb je geweldige seks, hou je enorm van elkaar, maar blijk je gewoon niet hetzelfde te willen uit het leven. Werkt ook niet. Of je bent beste maatjes, dezelfde dromen, stomende seks, maar ja... het wil maar niet vlotten met de liefde. Werkt ook niet.
Waarom zou het dan wel werken als de seks niet goed is?
Nou, het ligt dan aan het feit dat die man niet voldoende opgewonden raakt van die vrouw.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:28 schreef Fancy2 het volgende:
In dit geval zou een relatie niet werken idd. Maar ligt dan niet aan de vrouw, maar aan de man.
Gewoon duidelijk het probleem van de man dus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nou, het ligt dan aan het feit dat die man niet voldoende opgewonden raakt van die vrouw.
Kansloze situatie dus.
Ook voor jou: het onderwerp hier is pijpen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan het zijn dat jij hem alleen omhoog krijgt wanneer ze pijpt? En het voor jou daarom zo enorm belangrijk is?
Ik heb een kennisse wiens vriend alleen geil wordt wanneer ze hem pijpt.
In dit geval zou een relatie niet werken idd. Maar ligt dan niet aan de vrouw, maar aan de man.
Sowieso een vrouw laten schieten omdat ze niet pijpt is het probleem van die man.
Seks doe je samen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk het probleem van de man dus.
Volgens mij is het uiteenvallen van een relatie door het ontbreken van een seksuele klik een probleem voor beiden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan het zijn dat jij hem alleen omhoog krijgt wanneer ze pijpt? En het voor jou daarom zo enorm belangrijk is?
Ik heb een kennisse wiens vriend alleen geil wordt wanneer ze hem pijpt.
Sowieso een vrouw laten schieten omdat ze niet pijpt is het probleem van die man.
Het is niet persoonlijk bedoeld hoor. Want ik ken jou niet, maar ik heb het nu wel tegen jou omdat jij deze mening hebt. Dat je het persoonlijk opvat kan ik er niets aan doen. En dat je aannames maakt over mijn voorkeuren zal ik terzijde schuiven, want ook jij kent mij niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook voor jou: het onderwerp hier is pijpen.
Ik heb heel duidelijk aangegeven hoe ik het zie en dat heb ik al voor een andere user een keer herhaald. Om nou in herhaling te blijven vallen...
Waarom reageer je overigens zo persoonlijk hierop? Geen fan van pijpen en voel je je nu aangesproken? Want als dat zo is, dan heb ik maar één advies voor je: let it slide.
Klopt. Hij moet dus weg bij die vrouw.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zeker. Maar zoals iemand al zei, er is meer dan alleen pijpen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:34 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Volgens mij is het uiteenvallen van een relatie door het ontbreken van een seksuele klik een probleem voor beiden.
In de praktijk is het echter wel een gegeven dat mannen zonder opties settelen voor minder. Voor wie dat uiteindelijk een probleem is zou ik niet durven zeggen. Ik vermoed dat oudere vrouwen met een beperkt libido of seksmenu uiteindelijk aan het kortpittige eind trekken.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zeker. Maar zoals iemand al zei, er is meer dan alleen pijpen.
Mannen die denken dat pijpen alles is bij seks zijn niet verder gekomen dan pijpen. For sure!
Is dat hetzelfde dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nee niet helemaal.
Als jij niet nat wordt van een jongen dan is dat toch ook niet meteen het probleem van de vrouw?
Ik ga niet in een andere taal praten. Ik heb daar een note voor gekregenquote:
Nee oke fair enough.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde dan?
Als ik nat word van een jongen, maar hij is vies van beffen en verder wel toffe seks en een geweldige jongen, waarom zou ik hem aan de kant schuiven?
Als je iets niet wil doen ben je daar niet verplicht toe. Allebei niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:49 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nee oke fair enough.
Ik denk dat je in zo'n geval dan moet kijken of je er beide eraan kan werken waardoor die jongen wel wilt gaan beffen of het meisje wilt gaan pijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |