Het gaat om orale sex tussen man en vrouw. De juiste vraag is dus: beft hij haar wel? En het antwoord daarop is ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Als een man dat min of meer eist van zijn vrouw, moet hij het eerst zelf maar eens proberen.
Nee, dat argument van TS dan. 'Als je me niet pijpt, hou je niet van me.' Wat voor loverboy-mentaliteit heb je dan? Je geliefde onder druk zetten of chanteren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk kul-argument.
Ja, en wat dan nog? Dwingt zij hem daartoe?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:44 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het gaat om orale sex tussen man en vrouw. De juiste vraag is dus: beft hij haar wel? En het antwoord daarop is ja.
Hoe bedoel je? TS zegt dat zij geen goede reden heeft om dat niet te willen doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, net zo als iets eisen nergens op slaat.
Ik zeg toch ook dat naast jouw drogredenering ook 'het eisen van' onzinnig is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? TS zegt dat zij geen goede reden heeft om dat niet te willen doen.
Hoe kan hij zoiets weten? Heeft hij ervaring mee?
Welke drogredenering?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat naast jouw drogredenering ook 'het eisen van' onzinnig is?
Dat hij zelf maar moet pijpen, dat slaat nergens op. Zoiets kan je van een hetero niet vragen of eisen, vandaar dat het een drogredenering is.quote:
En dat is natuurlijk het belangrijkste aspect in een relatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
Het zou voor mij een reden zijn om weg te gaan, omdat je seksueel blijkbaar niet bij elkaar past.
Zijn vrouw is ook hetero. Dus. Bovendien kan je bepaalde sexuele handelingen nooit eisen. Als de partner dat niet wil, ga dan niet zitten drammen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat hij zelf maar moet pijpen, dat slaat nergens op. Zoiets kan je van een hetero niet vragen of eisen, vandaar dat het een drogredenering is.
Seksuele compatibiliteit is 1 van de belangrijkste pijlers in een relatie ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk het belangrijkste aspect in een relatie.
Ik ben het toch met je eens? Ik zeg toch dat het onzin is van zijn kant? Jouw opmerking is daarnaast ook onzin over het zelf maar even pijpen (of beffen of wat dan ook).quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zijn vrouw is ook hetero. Dus. Bovendien kan je bepaalde sexuele handelingen nooit eisen. Als de partner dat niet wil, ga dan niet zitten drammen.
Hoe vind je de drogredenen van TS trouwens? Als zij dat niet doet, houdt ze niet genoeg van hem.
Heel bedenkelijk is dat. Wat voor waardeloze zak ben je dan? Je partner zo chantabel benaderen.
Jas pakken en opzouten, dat zou mijn reactie zijn.
Even een alinea van TS uit zijn OP gekwoot.quote:Als man wil je toch die liefde van je vrouw voor je voelen en weten dat er geen onderdeel van je is dat ze niet liefheeft. Ik merk, achteraf, dat ik de weigering om te pijpen ook als een weigering zag om echt volledig van mij te houden. Ik denk dat ik, mocht dit opnieuw gebeuren, bij mijn vriendin weg zou gaan om deze reden, of in elk geval een ander erbij zou nemen die me wel zou pijpen.
Nergens zegt TS: het belangrijkste.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk het belangrijkste aspect in een relatie.
Ah, min of meer hetzelfde dus. Grappig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Jas pakken en opzouten, dat zou mijn reactie zijn.
Vind ik niet. Want TS beweert dat zij geen goede reden opnoemde om het niet te willen doen. Nog nooit gedaan. Heeft hij daar dan wel ervaring mee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ben het toch met je eens? Ik zeg toch dat het onzin is van zijn kant? Jouw opmerking is daarnaast ook onzin over het zelf maar even pijpen (of beffen of wat dan ook).
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Doe niet zo mal!
Niet letterlijk, maar hij impliceert het wel. Ze is inmiddels van hem weg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nergens zegt TS: het belangrijkste.
Daarnaast: ieder zijn ding, ieder zijn voorkeuren, ieder zijn verlangens.
Ja, dat geldt zelfs voor mannen.
Logisch toch? Een keer iets vragen is geen probleem, maar blijven drammen en proberen te dwingen, dan houdt het op bij mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ah, min of meer hetzelfde dus. Grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |