abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188467453
Ik heb een relatie van een aantal jaar gehad met mijn ex. Tijdens deze relatie heeft ze me welgeteld 1 keer gepijpt. Die ene keer was toen ik omgedraaid op haar ben gaan liggen en haar ben begonnen te likken, waardoor ze min of meer automatisch mijn pik bij haar gezicht had. Uiteindelijk heeft ze hem dus ook in haar mond genomen.

Ik had haar daarvoor al een aantal keer gevraagd of ze me niet eens wilde pijpen en had ook geprobeerd om erop aan te sturen tijdens de seks, maar dat weigerde ze telkens. Ze had er ook geen goede reden voor. Meer zo van: geen zin in, nog nooit gedaan, lijkt me niks.

Nadat ze me gepijpt had heb ik gevraagd of het nou zo vervelend was als ze dacht en ze zei dat het niet vervelend was. Toch heeft ze het daarna nooit meer gedaan. Ze was trouwens de enige vrouw die me niet wilde pijpen, alle andere vrouwen met wie ik ben geweest pijpten me wel heel graag.

Als man wil je toch die liefde van je vrouw voor je voelen en weten dat er geen onderdeel van je is dat ze niet liefheeft. Ik merk, achteraf, dat ik de weigering om te pijpen ook als een weigering zag om echt volledig van mij te houden. Ik denk dat ik, mocht dit opnieuw gebeuren, bij mijn vriendin weg zou gaan om deze reden, of in elk geval een ander erbij zou nemen die me wel zou pijpen.

Is pijpen voor jullie ook zo belangrijk dat jullie hiervoor bij jullie vriendin zouden weggaan als ze het niet of niet goed zou doen? Ben je wel eens met een vrouw geweest die stelselmatig weigerde te pijpen?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_188467503
quote:
11s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:34 schreef JohnDDD het volgende:
Ben je wel eens met een vrouw geweest die stelselmatig weigerde te pijpen?
Nee natuurlijk niet. Doe niet zo mal :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188467748
quote:
4s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Doe niet zo mal :D!
gast. dit is leedvermaak. :-(
het doet me nog steeds pijn dat ik in 3 jaar maar 1 keer gepijpt ben

overigens na het uitgaan van de relatie wel meer dan goed gemaakt
pi_188467815
Als ze het niet graag doet hoeft het toch niet? Om daar nou een relatie voor te laten gaan zou niet echt in mij opkomen.
pi_188467882
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:46 schreef Cryptocoryne het volgende:
Als ze het niet graag doet hoeft het toch niet? Om daar nou een relatie voor te laten gaan zou niet echt in mij opkomen.
ik zag het toch als bewijs van het feit dat ze niet écht van me hield
zeker omdat ze er geen goede reden voor had. ze had het nog nooit uitgeprobeerd
pi_188467959
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:48 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ze moet een goede reden hebben om nee te zeggen? Ze is niet verplicht om het uit te proberen om dat jij dat wil.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:53:10 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_188468044
Als ze niet wil pijpen, dan gaat dat op een gegeven moment toch bijten :P
Zeker als ze niet goed uitlegt waarom niet.
Dat blijft toch een ding binnen de relatie en uiteindelijk gaat het tussen jullie in staan.
pi_188468099
Misschien douchte je niet elke dag. Want dan stinkt het wel hoor.
pi_188468111
Maak je d'r geil genoeg? Of verwacht je dat bij het thuiskomen ze gelijk even op d'r knietjes gaat om je ff klaar te pijpen? Lijkt mij ook wel wat, maar helaas :P. Maar is pijpen zo enorm belangrijk voor je?

Als het echt belangrijk is voor je dan is het aan jou om te bepalen of het zo belangrijk is om een relatie daarvoor te beëindigen.
pi_188468387
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188469037
quote:

[..]

Met "houden van" heeft het, denk ik, niet veel te maken.

Maar wanneer een vrouw weigert te pijpen, wijst dat in mijn ogen op een seksuele stoornis. Voor mij zou dat inderdaad een reden zijn om de relatie vlot te beëindigen, want waarom zou je je voor langere tijd verbinden met iemand met zo'n vervelende stoornis?

Mijn ervaring is gelukkig dat deze stoornis zeldzaam is. De meeste vrouwen willen hem zo snel mogelijk in de mond hebben. Gemiddeld is dat ongeveer op de eerste avond na de ontmoeting, bij hoge uitzondering op de tweede.
pi_188469164
Vrouwen die niet pijpen :') Bestaan ze nog ja?
U MAD?
pi_188469458
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:55 schreef Fancy2 het volgende:
Misschien douchte je niet elke dag. Want dan stinkt het wel hoor.
Zou jij het wel meer dan 1x keer doen? :+
pi_188469576
quote:

[..]

En zo kan zij dus beweren dat jij niet echt van haar houdt als je zoiets van haar schijnt te eisen.
pi_188470343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zou jij het wel meer dan 1x keer doen? :+
Voor jou een vraag... :+
pi_188471106
Niet pijpen ? Dan ook niet beffen .
Simpel toch.
Ik vind het normaal gedrag tussen elkaar.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 00:52:13 #17
441859 crew  Lenny77
pi_188471619
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En zo kan zij dus beweren dat jij niet echt van haar houdt als je zoiets van haar schijnt te eisen.
Dit..
Ik kan best begrijpen dat je zoiets als een gemis kan ervaren. Maar als je een relatie beëindigt voor het niet pijpen.. Dan vraag ik me wel af wat die relatie voor je heeft betekent..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188472421
quote:
Ik heb een relatie van een aantal jaar gehad met mijn ex. Tijdens deze relatie heeft ze me welgeteld 1 keer gepijpt. Die ene keer was toen ik omgedraaid op haar ben gaan liggen en haar ben begonnen te likken, waardoor ze min of meer automatisch mijn pik bij haar gezicht had. Uiteindelijk heeft ze hem dus ook in haar mond genomen.

Ik had haar daarvoor al een aantal keer gevraagd of ze me niet eens wilde pijpen en had ook geprobeerd om erop aan te sturen tijdens de seks, maar dat weigerde ze telkens. Ze had er ook geen goede reden voor. Meer zo van: geen zin in, nog nooit gedaan, lijkt me niks.

Nadat ze me gepijpt had heb ik gevraagd of het nou zo vervelend was als ze dacht en ze zei dat het niet vervelend was. Toch heeft ze het daarna nooit meer gedaan. Ze was trouwens de enige vrouw die me niet wilde pijpen, alle andere vrouwen met wie ik ben geweest pijpten me wel heel graag.

Als man wil je toch die liefde van je vrouw voor je voelen en weten dat er geen onderdeel van je is dat ze niet liefheeft. Ik merk, achteraf, dat ik de weigering om te pijpen ook als een weigering zag om echt volledig van mij te houden. Ik denk dat ik, mocht dit opnieuw gebeuren, bij mijn vriendin weg zou gaan om deze reden, of in elk geval een ander erbij zou nemen die me wel zou pijpen.

Is pijpen voor jullie ook zo belangrijk dat jullie hiervoor bij jullie vriendin zouden weggaan als ze het niet of niet goed zou doen? Ben je wel eens met een vrouw geweest die stelselmatig weigerde te pijpen?
Heb jij wel eens een man gepijpt?
pi_188474419
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 03:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Heb jij wel eens een man gepijpt?
Rare vraag.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_188474432
Ja. vertrekken.
Kan er met mijn kop niet bij waarom je dat als vrouw niet zou willen.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_188474453
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:34 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Rare vraag.
Waarom? Als een man dat min of meer eist van zijn vrouw, moet hij het eerst zelf maar eens proberen.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:37:28 #22
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_188474455
Ah, de man die niet beffen kan met een topic over pijpen. Het moet niet gekker worden :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:38:40 #23
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_188474470
quote:
Niet pijpen een reden om bij haar weg te gaan/vreemd te gaan?
Ja.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:40:41 #24
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_188474499
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Waarom? Als een man dat min of meer eist van zijn vrouw, moet hij het eerst zelf maar eens proberen.
Wat een ongelooflijk kul-argument.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:42:14 #25
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_188474520
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op, net zo als iets eisen nergens op slaat.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')