quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:56 schreef KingRoland het volgende:
er zit hier in mijn kamer een joekel van een moth
Huh?quote:
Creativiteit en mooie aanvallen overal.quote:
Als hij niet bij mij zit, primaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hopelijk komt dan Vollenhoven ook
Sowieso scherenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerste wat ik zie op de site is: Persoonlijke verzorging en verlichting
V Marwijk 2.0 genotquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat speelt dit PSV toch ontzettend statisch voetbal
Daar had je op zich wat jaartjes eerder achter kunnen komen, maar fijn dat het alsnog is geluktquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Rosario is ook nog captain he
Die gaat er ook niet af
Echt wat een kut leven heb ik
PoepGod.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal
@:Wereldgozer
Kameraden. Ik heb al een lekker kutje opgevreten vanavond
koekoekquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar had je op zich wat jaartjes eerder achter kunnen komen, maar fijn dat het alsnog is gelukt
Omdat?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Luhansk maakt in de laatste minuut 1-0, dat is niet zo leuk.
Mijn overgrootvader was een kameraad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal
@:Wereldgozer
Kameraden. Ik heb al een lekker kutje opgevreten vanavond
Alleen je moeder geeft het leven nog hoop(10 seconden), kost wel watquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar had je op zich wat jaartjes eerder achter kunnen komen, maar fijn dat het alsnog is gelukt
Oekraïne staat nu nog boven ons maar verliest de komende 2 jaar sloten punten terwijl weinig clubs het binnenhalen.quote:
Feyenoord tegen jodenquote:
Hij heeft wel al een leuk ticket naar Stockholm.quote:
G E K O L O N I S E E R Dquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader was een kameraad.
coeffiencent. Oekraine gaat zakken dit jaar omdat ze 9.000+ kwijtrakenquote:
Dus over een jaar is niet meer Oostenrijk maar Oekraine onze grote aartsvijand?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oekraïne staat nu nog boven ons maar verliest de komende 2 jaar sloten punten terwijl weinig clubs het binnenhalen.
grasquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd voor eindelijk weer een ruime zege in Europa
haha
Over 5 jaar Luxemburgquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dus over een jaar is niet meer Oostenrijk maar Oekraine onze grote aartsvijand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |