abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_190743530
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb 'm bij DM in Duitsland gehaald. Of nee, mijn wederhelft is dat begin december gaan doen voor mij toen hij drank in ging slaan voor de feestdagen.

https://www.notino.nl/gar(...)_eSor4RoCYt8QAvD_BwE

5 euro per pot in Duitsland dus voor de prijs hoef je niet noodzakelijk uit te wijken.
^O^ Kom zelf niet veel in Duitsland maar ken wel mensen die er regelmatig komen dus kan altijd even vragen :)

Moet sowieso even weer op zoek, op 1 conditioner na is alles wat ik gebruikte niet meer te koop of het is niet meer CG.

Petal fresh shampoo was geen succes. De piraten shampoo van de Kruidvat of Schwarzkopf staat nog op het lijstje om te proberen, als het niet bevalt schuif ik het wel door naar zoontje.
  maandag 30 december 2019 @ 10:19:50 #252
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_190764689
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je er toch doorheen moet. Ik heb het ook net weer lang, na jaren kort. Achter de oren is een overwinning, daarna nog wat ellende voor je haar voorbij je kin groeit en daarna is het lekker laten gaan.

Ik zou sowieso wel naar de kapper gaan om het te fatsoeneren als je eenmaal voorbij de oren bent, maar tot die tijd nog ff volhouden.
Thanks Seven. Ik maak ook vaak de fout om er teveel rotooi in te gooien zoals Wax/Paste/Creme. Maar met dat dikke haar van mij is dat meestal niet echt een goede zet.
pi_190787374
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:09 schreef Elleska het volgende:

[..]

Waar koop je die? Ooit een pot gekocht maar daarna niet meer gezien.
Ik zag m laatst bij normal staan, mocht die toevallig in de buurt zitten!
  zondag 12 januari 2020 @ 19:32:21 #254
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_190998777
registreer om deze reclame te verbergen
Welke haarstyle prodcut is het best voor als je lang & dik haar hebt als man zijnde?

Ik kom daar echt niet uit. Ik heb nu half lang haar en gel, wax en haarspray producten zijn echt niet meer te doen.
  zondag 12 januari 2020 @ 20:33:42 #255
482094 Mikeytt
1997 masterrace
pi_190999837
Ik zweer bij Kerastase shampoo. Sinds een jaar gebruik ik alleen dat en zie enorm veel verbetering.

https://www.haarshop.nl/p(...)h6SSEXhoClkYQAvD_BwE

Conditioner haal ik gewoon altijd wat anders, whatever in de aanbieding is. Heb letterlijk geen enkel verschil gemerkt bij verschillende merken.
Libertarisch gedachtegoed beste gedachtegoed
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')