SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Meneer Petanquequote:
Ik niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iedereen nog in het vorige deel?
Gelukkig maarquote:
Triest om na het laatste fluitsignaal de scheidsrechter nog zowat aan te vliegen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar die Grieken waren wel komisch
Het blijft vreemd volkquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar die Grieken waren wel komisch
Ik neem aan dat de club nog wel aangepakt gaat wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Triest om na het laatste fluitsignaal de scheidsrechter nog zowat aan te vliegen.
En dan iets zeggen van Sierd de Vos, maar de Griekse verslaggever werd van de perstribune verwijderd.
Tja, opvliegend volk..... maar goed, we zijn weer een jaartje van ze afquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Triest om na het laatste fluitsignaal de scheidsrechter nog zowat aan te vliegen.
En dan iets zeggen van Sierd de Vos, maar de Griekse verslaggever werd van de perstribune verwijderd.
Daar ga ik ook wel van uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de club nog wel aangepakt gaat worden
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, opvliegend volk..... maar goed, we zijn weer een jaartje van ze af
Nu krijgen ze een liedje van de Zangeres zonder naamquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, opvliegend volk..... maar goed, we zijn weer een jaartje van ze af
Mexico?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu krijgen ze een liedje van de Zangeres zonder naam
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:56 schreef just me het volgende:
Lang geleden dat jij hier gedraaid hebt Oscar
Dat is een juiste observatie mevr. just mequote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:56 schreef just me het volgende:
Lang geleden dat jij hier gedraaid hebt Oscar
Ga je weerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is een juiste observatie mevr. just meavond
Nee, ik had u nog niet begroetquote:
Avond Meltquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:01 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga weer afsluiten.
Fijne avond, of welterusten.
[ afbeelding ]
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, ik had u nog niet begroet
Ga ik mee beginnen na het sporten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
en geniet morgen van je 1e vakantiedag
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 02:14 schreef brother52 het volgende:
Verdorie... show van Meltibg gemist...
Goedemorgen vanuit de silent disco op Lowlands
Goedemorgen ok01.quote:
Ik kon niet meer in slaap komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 05:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen ok01.
Jij bent ook vroeg.
Wie weet kom ik je zo wel tegen dan. Ik ga ook zo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 05:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik kon niet meer in slaap komen![]()
Maar ik ga daar gebruik van maken door zo even naar de sportschool te gaan
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 05:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie weet kom ik je zo wel tegen dan. Ik ga ook zo.
Jij was gisteren zowat als laatste weg, volgens mij..... dus zeg jij het maar.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:55 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
Jij was gisteren zowat als laatste weg, volgens mij..... dus zeg jij het maar.
Heb jij ook een leuke avond gehad ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:56 schreef livelink het volgende:
Alles is heel gebleven. Toen ik thuiskwam zaten ze heel braaf op de bank en nadat ik er een kwartiertje bij heb gezeten ben ik naar bed gegaan en heb ik ze verder ook niet gehoord.
En vanochtend kwam ik beneden in een opgeruimde kamer en keuken, dus dat was ook prima.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:56 schreef livelink het volgende:
Alles is heel gebleven. Toen ik thuiskwam zaten ze heel braaf op de bank en nadat ik er een kwartiertje bij heb gezeten ben ik naar bed gegaan en heb ik ze verder ook niet gehoord.
En vanochtend kwam ik beneden in een opgeruimde kamer en keuken, dus dat was ook prima.
Ja, wel weer natgeregend net als vorig jaar bij het openlucht-concert. Maar we waren er nu beter voorbereid dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
Heb jij ook een leuke avond gehad ?
Jij een leuke avond, je dochter een leuke avond. Je man en je zoon een leuke tijd samen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wel weer natgeregend net als vorig jaar bij het openlucht-concert. Maar we waren er nu beter voorbereid dan vorig jaar.
Lekkur !!!!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag: cheesecake brownies met kersen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Een aanslag op je gebit, maar het gebaar is mooi...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag: cheesecake brownies met kersen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Keurig opgevoede kinderen heb jij...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:56 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:25 schreef Symphonic het volgende:
Jullie moeten Doedezemaar even missen, ze is gebanned
Ah, the powers that be willen weer eens niet horen dat ze er een potje van maken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:25 schreef Symphonic het volgende:
Jullie moeten Doedezemaar even missen, ze is gebanned
Melden dat er iemand aan het kloten wasquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, the powers that be willen weer eens niet horen dat ze er een potje van maken?
Morgen welquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
En staat er nog iets op het programma voor deze avond?
Mooi om te wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik draai van 19:00 - 21:00 en Melting vanaf 21:00
quote:
Bittersweet Symphoniequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
8 uur in Bitterzoet in Amsterdam
Ja, een bombastische symfonie zal het niet worden, met 4 man met gitaar.quote:
Ah gevonden... nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, een bombastische symfonie zal het niet worden, met 4 man met gitaar.
quote:
En je pakt toch ook wel een snufje Parijs mee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan zondag naar Parijs om het zwikkie nog een keer te zien
Ik kom daar aan om half 3, en ze beginnen om 8 uur, dus ik kan nog wel wat Parijs snuiven. En de volgende dag vertrekt mijn trein om half 12, dus ook dan kan ik nog snuiven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
En je pakt toch ook wel een snufje Parijs mee?
Oh, dat zou ik nou juist niet willen zien, geloof ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kom daar aan om half 3, en ze beginnen om 8 uur, dus ik kan nog wel wat Parijs snuiven. En de volgende dag vertrekt mijn trein om half 12, dus ook dan kan ik nog snuiven.
Maar ik ben al zo vaak in Parijs geweest dat ik de highlights niet meer hoef te zien eigenlijk. Ik wil nog wel naar de Notre Dame om te zien hoe het er nu bij staat.
De Eiffeltoren is ook maar een stuk staal, en er rijden auto's om de Arc de Triomphe. Tja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:24 schreef livelink het volgende:
Oh, dat zou ik nou juist niet willen zien, geloof ik.
Notre Dame kun je beter mijden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kom daar aan om half 3, en ze beginnen om 8 uur, dus ik kan nog wel wat Parijs snuiven. En de volgende dag vertrekt mijn trein om half 12, dus ook dan kan ik nog snuiven.
Maar ik ben al zo vaak in Parijs geweest dat ik de highlights niet meer hoef te zien eigenlijk. Ik wil nog wel naar de Notre Dame om te zien hoe het er nu bij staat.
Ik woon in de Randstad, dus ik krijg al kanker van het fijnstof. Beetje loodvergiftiging ga ik echt niet dood aan!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:28 schreef DJ_Henk het volgende:
Notre Dame kun je beter mijden.
Er schijnt nogal wat lood in de omgeving terecht gekomen te zijn.
Genoeg maar dan moet je wel even naar Biddinghuizen komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
En staat er nog iets op het programma voor deze avond?
Is het nog een beetje te doen met het weer?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Genoeg maar dan moet je wel even naar Biddinghuizen komen
Ik doelde meer op een radio show deze avond, maar nu ik mijn eigen zin terug lees snap ik dat het ook anders geïnterpreteerd kan wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Genoeg maar dan moet je wel even naar Biddinghuizen komen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon in de Randstad, dus ik krijg al kanker van het fijnstof. Beetje loodvergiftiging ga ik echt niet dood aan!
Wel een allrounder die DJ_Henkquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:35 schreef DJ_Henk het volgende:
[..]![]()
Maar wel tof, have fun![]()
Ik draai wel iets van haar morgen.
Ik heb de shows ook op facebook gezet
Dankquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:35 schreef DJ_Henk het volgende:
[..]![]()
Maar wel tof, have fun![]()
Ik draai wel iets van haar morgen.
Ik heb de shows ook op facebook gezet
Het miezert nu een beetje maar voor de rest vandaag weksignaal weer gehad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het nog een beetje te doen met het weer?
Vandaag viel wel mee toch?
Diaan is in de buurt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:18 schreef brother52 het volgende:
Waar ik weksignaal zei bedoel ik natuurlijk geweldig.... stop de tijd...
Dat is de functie van muziek!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het miezert nu een beetje maar voor de rest vandaag weksignaal weer gehad.
En net een briljant optreden van the Good, the bad & the Queen gezien.
Hun laatste ooit!
Soms komt iets keihard binnen....
Die stond een meter verderopquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan is in de buurt?
Dan krijg je dat soort toetsenbordversprekingen...
Dat weet ik maar dit kwam wel heel erg hard binnen.quote:
Dat is dan ook geen tijd voor een zaterdag.quote:
quote:Hij was het kloppend hart van Supersister, speelde in Golden Earring, waar hij vioolpartijen voor componeerde. Scoorde met Freek de Jonge een nummer 1-hit, produceerde Gruppo Sportivo en was de eerste in Nederland die met samples begon in de band Nits. Nu zit hij vijftig jaar in het vak. Portret van Robert Jan Stips, de tovenaar van de Nederpop. Met zijn muzikale vrienden maakt hij een spannende nieuwe plaat á la Supersister. Grote vraag: waarom is zo'n geweldige muzikant onbekend bij het grote publiek? Met o.a. Bart Chabot, Anton Corbijn, Henk Hofstede, Cesar Zuiderwijk en Freek de Jonge.
duurt maar 60 minuten, ik ga later wel luisteren/kijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:12 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen donderdag vroeg ik bij Melting 'She Was Naked' van Supersister aan als verzoekje.
Voor degene die de achtergrond van dat nummer, de band én de grote man er achter, Robert Jan Stips, niet kennen, kijk dan alsjeblieft de documentaire 'Robert Jan Stips - De tovenaar van de Nederpop'.
En als je het wel weet, kijk dan s.v.p. ook...
https://www.ntr.nl/Het-Uu(...)-F-rylo8jPCnAoph3SXI
[..]
Ja, jij moet kijken vanwege jequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
duurt maar 60 minuten, ik ga later wel luisteren/kijken
ja meneerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, jij moet kijken vanwege je![]()
afgelopen donderdag tijdens dat nummer...
![]()
Het is hier nu droog en dat moet het tot een uur of 5 vanmiddag blijven...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ben benieuwd wanneer het stopt met regenen
Op 17-08-2019 ging heel Nederland gebukt onder de regen. Heel Nederland?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier nu droog en dat moet het tot een uur of 5 vanmiddag blijven...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Op 17-08-2019 ging heel Nederland gebukt onder de regen. Heel Nederland?
Nee, een klein gebied bleef moedig weerstand bieden aan de regen en bleef tot 17.00 droog.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Op 17-08-2019 ging heel Nederland gebukt onder de regen. Heel Nederland?
Nee, een klein gebied bleef moedig weerstand bieden aan de regen en bleef tot 17.00 droog.
Dat klinkt "redelijk" ongebruikelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Het mag nu weer gaan plenzen, de oefenwedstrijd is (onaangekondigd...) een uur eerder begonnen en is nu klaar.
Niemand weet wat de uitslag is...![]()
Om 19 Symph die nu DJ Henk is geworden. Daarna om 21 uur Meltingquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:15 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Vanavond een show van Melting? Andere shows ingepland?
Okéquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Om 19 Symph die nu DJ Henk is geworden. Daarna om 21 uur Melting
Ongebande damequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mag weer meedoen. Eens kijken of ik nog in de FB van het desbetreffende subforum mijn mond ga opentrekken
Ik kom net terug van boodschappen doen en ben inderdaad zeiknat geworden. Maar ach, ik heb de hele avond om op te drogen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat klinkt "redelijk" ongebruikelijk.
Het regent hier nu ook, maar ik ga heel dapper toch op de fiets naar de winkel.
Wil morgen toch wel gewoon ontbijten en accuweather geeft nog zeker 2 uur regen aan.
Dan maar even nat worden
Was je op FOK! geband?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mag weer meedoen. Eens kijken of ik nog in de FB van het desbetreffende subforum mijn mond ga opentrekken
Yup, ik zei in R&P dat een topic verzonnen was. Ik was niet de enige die dat zei, maar goed, ik werd zonder waarschuwing gebanned en ze zakken er daar maar fijn in, net als in WGR, ik boycot ze.quote:
Nat regenen terwijl onderweg naar werk oid is idd erger. Onderweg naar huis boeit het me ook nooit zoveel. Goed excuus voor ouwe afgedragen trainingsbroek en oud shirt/vest. Ziet verder toch niemand danquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom net terug van boodschappen doen en ben inderdaad zeiknat geworden. Maar ach, ik heb de hele avond om op te drogen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
stel je voor dat ze krimpen in de regenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:29 schreef Rafeiro het volgende:
En ik heb dus echt nog een paar dingen van bijna 20 jaar oud die me nog passen, niet veel, maar dat zit dan zo lekker. Maar daar ga ik niet meer mee naar buiten
Herkenbaar gevoel. Deze website gaat aan falend beleid ten onder. Ik vraag me hooguit nog af of het pure onkunde is of gewoon een bewuste sterfhuisconstructie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, ik zei in R&P dat een topic verzonnen was. Ik was niet de enige die dat zei, maar goed, ik werd zonder waarschuwing gebanned en ze zakken er daar maar fijn in, net als in WGR, ik boycot ze.
Smakelijk en succes met de mini kabouterquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:30 schreef just me het volgende:
[..]
stel je voor dat ze krimpen in de regen
Ik heb geen idee of ik kan luisteren vanavond, de jongste kabouter komt logeren, en ik heb geen idee hoe het straks met slapen gaat![]()
Over 'n uurtje komt hij dus ik ga snel een hapje eten
Leuk. Ga je sokjes breien?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Smakelijk en succes met de mini kabouter
Ik ga volgend jaar, als alles goed gaat, weer stiefoom worden. Geen idee of dat bestaat, maar baby van de zoon en zijn vriendin van de huidige man van mijn moeder. Wel leuk iig.
Nee heb vroeger wel kunnen breien, maar zou nu niet meer weten hoequote:
Genoeg op youtube te vinden en anders is er hier vast ook ergens in CRE wel een breitopic waar je vragen kunt stellenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:44 schreef Rafeiro het volgende:
Iets van insteken, doorhalen en over laten gaan. IIRC.
Nee dat niet....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi zoIs Symphonic door de shredder, trouwens?
Gelukkig ben je herkenbaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:06 schreef DJ_Henk het volgende:
[..]
Nee dat niet....
Maar wel even op pauze
Welk voetbal?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:09 schreef Rafeiro het volgende:
Muziek staat aan, maar lig lekker op de bank voetbal te kijken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Zit er een restrictie aan het formaat van de beestjes?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Henkie - Lief klein konijntje
Zitten zelfs meerdere dieren in
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb een keer op een schoolfeest bij de karaoke gestaan. Dit was toen verreweg het meest gezongen liedjequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Als je dit tijdens mijn show zou zeggen, kreeg je een track van de formatie Tough Love voor de kiezenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
Maar een spin houdt misschien wel van vlinders. Tough love.
Is ook gewoon een wereldhit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een keer op een schoolfeest bij de karaoke gestaan. Dit was toen verreweg het meest gezongen liedje
Ik ken ze volgens mij niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je dit tijdens mijn show zou zeggen, kreeg je een track van de formatie Tough Love voor de kiezen
Ik las het ja.quote:
Vetoquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Toen luisterde ik vast nog niet mee. Aan het begin zeker?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat terwijl ik de afgelopen show hun nummer "Rain Dance" nog heb gedraaid
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk in mijn glazen bol en ik zie iets met een witte eend
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
*kwak* ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie ineens Nice Weather For Ducks van Lemon Jelly, trouwens. Heel gek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit doet me denken aan Green Jelly - Three little pigs.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie ineens Nice Weather For Ducks van Lemon Jelly, trouwens. Heel gek.
in de gang? Ik krijg last van een flashbackquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:30 schreef Dj_Vout het volgende:
En deze:
Zingende Prins Ummenie - Er wordt gepaard
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
in de gang? Ik krijg last van een flashback
Dat noem ik niet even dan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben even weg. Mis ik de rest en de 2e helft ook nog. Maarja...
tot laterquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben even weg. Mis ik de rest en de 2e helft ook nog. Maarja...
Geen idee of schildpadden lieve beestjes zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:33 schreef livelink het volgende:
Kijk, gewoon weer een lief beestjes-liedje
Verre van zelfsquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee of schildpadden lieve beestjes zijn.
Oh, die had ik verdrongen, dacht ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
in de gang? Ik krijg last van een flashback
Maar ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, die had ik verdrongen, dacht ik
Geloof ik pas als je het laat horen.quote:
Ben benieuwd wat ze nog meer voorziet.quote:
Echo en de Bunnymenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nog meer voorziet.
Ja, die ken ik allebei los van elkaar wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar Ronnie en Ciska toch wel?
Vanavond gaan ze naar de kermis in de stad...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die ken ik allebei los van elkaar wel.
En bovenin het reuzenrad krijg jij een zoenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze naar de kermis in de stad...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En bovenin het reuzenrad krijg jij een zoen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Reuzenrat, ik hoor een woordje...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Reuzenrat, ik hoor een woordje...
Als je nieuwe muziek hoort, dan heb ik die niet aangevraagdquote:
Voor mij is dit wel nieuw. Maar wel mooi.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je nieuwe muziek hoort, dan heb ik die niet aangevraagd
Dit in tegenstelling tot wat je nu hoort.
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ_Henk bedankt voor het draaien maar ik haak af,
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst en met de show van melting hierna.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst en met de show van melting hierna.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
zaten die ook niet in Saving .... ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de Sherman brothers ken ik dan weer wel, geniaal duo
Tot laterquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dat waren de Ryan broers.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:02 schreef DJ_Henk het volgende:
[..]
zaten die ook niet in Saving .... ?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat waren de Ryan broers.
Film heet niet voor niets Saving private Ryan.
Saving Mr Banks inderdaad. Ze waren de songwriters van Disneyfilms zoals Mary Poppinsquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:02 schreef DJ_Henk het volgende:
[..]
zaten die ook niet in Saving .... ?
Had ik het goed onthoudenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Saving Mr Banks inderdaad. Ze waren de songwriters van Disneyfilms zoals Mary Poppins
de mooiste komt nogquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
Symph.... het wordt tijd dat je de honden weer opsluit.
quote:
quote:Binnenkort op Radio 49:
17:00 DJ Truus & de Glazen Bol - Gras Wegmaaien voor de Voeten
19:00 DJ Henk - Beestjes
De zoon van Jim...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:12 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit een slechte Kermit imitator.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch?
Of sloeg dit alvast op het nummer hierna?
Ah.... Bat. Nu snap ik wat het in deze show doet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:21 schreef DJ_Henk het volgende:
[..]
Mike Batt heeft ontzettend veel filmmuziek gemaakt.
Dat het over een leeuw gaat geeft het ook niet helemaal wegquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... Bat. Nu snap ik wat het in deze show doet.
Hoor vaker het woord angels, vandaar dat ik het niet snapte.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:23 schreef DJ_Henk het volgende:
[..]
Dat het over een leeuw gaat geeft het ook niet helemaal weg
Draait Symph zo'n slaapverwekkende liedjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |