Ja...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar soms moet je iets over hebben voor je familie he
Dat is mooiquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
A hoe can't make me or break me
N.W.A.quote:
Heel goed, je moet je niet de les laten lezen door hoe's.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
A hoe can't make me or break me
MC RENquote:
Precies, jij snapt het tenminste!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed, je moet je niet de les laten lezen door hoe's.
WEG MET FEYENOORDquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Berghuis vond Feyenoord-wedstrijd helemaal niets aan: "Wegwezen"
Wegwezen!
Feyenoord, ik stamp erop!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik vind je heel lief
maar ook jij hebt een lijn waar je niet overheen moet gaan!
Een wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze mogen tegen een Beer Shava club spelen.
Sow danquote:
Deed me denken aan die scene uit House of Cards waarin Underwood in de auto zit onderweg naar Zoey om haar er weer even van langs te geven. Maar ze was niet thuis, ze zat juist bij iemand anders iets te onderzoeken naar fraude. En die Underwood zegt: "I will not wait for her, who the hell she think I am. She will wait for me to come to her".quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Precies, jij snapt het tenminste!
En psv?quote:
Zo hoort het ook tochquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Deed me denken aan die scene uit House of Cards waarin Underwood in de auto zit onderweg naar Zoey om haar er weer even van langs te geven. Maar ze was niet thuis, ze zat juist bij iemand anders iets te onderzoeken naar fraude. En die Underwood zegt: "I will not wait for her, who the hell she think I am. She will wait for me to come to her".
![]()
![]()
Ja @Fancy2 het wordt gekker en gekker met die voetbalclubs en hun namenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Beer Sheva is een club uit Israel. En Israel wordt gelinkt aan Ajax.
Owquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Beer Sheva is een club uit Israel. En Israel wordt gelinkt aan Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |