Kan gemakkelijk!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is niet wijd wijd wijd
Ken je het niet?quote:
Ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ken je het niet?
Een pauw en een kalkoen hebben seks.
Pauw roept: Is te nauw! Is te nauw!
Kalkoen: Kan gemakkelijk! Kan gemakkelijk!
Maar ja, je moet het ook horen hè, hoe ik het zeg.
Hoezo heb je zijn kop al gezien dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van de kop van @:scrupuleus.
Over welke kop heb jij het?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hoezo heb je zijn kop al gezien dan?
Is tie glimmend roze of paars?
Over welke heb jij het dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over welke kop heb jij het?
Que?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:30 schreef Fancy2 het volgende:
@ Haags_kwartiertje
Wat is dát nou weer voor zelfADOratie?
Doe mijn naam.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat klopt in feite wel.
Weet je niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Doe mijn naam.
[..]
Klinkt zo sexy uit jouw mond.
Ik heb ook wat kloppendsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat klopt in feite wel.
Kunnen kratten nooit luitenant of korporaal of zo worden? RACISME!!!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maak maar een kratje soldaat
Jij mag wel kletsmajoor der eerste klasse wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen kratten nooit luitenant of korporaal of zo worden? RACISME!!!!!
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij mag wel kletsmajoor der eerste klasse worden
Oke sergeant.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maak maar een kratje soldaat
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
hey yo Captain Jack
bring me back to railroad track
Dat is waar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de dames in die clip niet
Boeiend.quote:
Ik heb liever wat punten voor de ranglijst. Laat ze alle 4 maar winnen deze week.quote:
Als AJAX maar wintquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb liever wat punten voor de ranglijst. Laat ze alle 4 maar winnen deze week.
Dat dacht ik al...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe mod op men
Vis a visquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]![]()
Ff bedenken wat ik straks ga kijken
Krijg je betaald om die serie hier te promoten?quote:
nooit eerder van haar gehoordquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe mod op men
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Krijg je betaald om die serie hier te promoten?
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik heb getwijfeld, maar lijkt me toch niks om mod te worden
Dat kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nooit eerder van haar gehoord
Geen milf fan?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik niks te zoeken voorlopig
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik post daar ook wel eensquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zekerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vrouwen van 40+ kunnen nog best aantrekkelijk zijn hoor
KLB / Meiden met perfecte lichamenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
klopt, maar wel zeldzamerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze zijn rijp, zeggen ze danquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik weet wel waarom.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
40-45 is echt jouw ding toch
Die kan niets meer doen hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
U doet het graag met grijsaard die op het punt staat de laatste adem uit te blazen?
Op soul muziek?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we maar dansen dan?
Dit is niks.quote:
Ontgroenen is een beetjequote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
Waar blijft de MEN ontgroening?
Zullen we?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zoetquote:
Joepiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jaahaa. Dan kun je me dicht bij jou stevig vasthouden
EXA?MENquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zo wat had ik destijds een goeie lading topics geopend op EXA
Op de Frontpage stond gisteren of eergisteren al dat er iemand door een bushokje heen getyft was, toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
ik verveel me beetjequote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontgroenen is een beetje_!
Ik snap de link niet helemaalquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de Frontpage stond gisteren of eergisteren al dat er iemand door een bushokje heen getyft was, toch?
Damn, zit je pas zo kort op FOK! dat je "Newbie's door een bushokje tyfen" niet kent?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap de link niet helemaal
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
MEN / Spam voor Markdeajaxfan
Ja vind het wel leukquote:
zo keek je vriendin ook toen je broek voor het eerst naar beneden ging voor haarquote:
Kloptquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo keek je vriendin ook toen je broek voor het eerst naar beneden ging voor haar
Nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Doen jullie nog lekker mee op MEN?
JAAAAAAAquote:
Wilde net zeggen. Maar misschien omdat 40+, die zijn relaxedquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
matige mod zonder leuke sluitpost
Tijdje wel jaquote:
moet jij nodig zeggenquote:
Hjbquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet jij nodig zeggen__!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijdje wel janu extra veel passie
Jij ging wel met een vaart! Zoveel inspiratiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
heerlijk al lijst van gesloten topics, de helft met mijn naam
Champions leaguequote:
Neuh, ik was er wel klaar meequote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben de hulp van een FA ingeroepen
Ik ben humeurig, vandaarquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo snel al, ben langere ontgroeningen gewend
Was je zelf bij toen je ja zei toch ??quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ben ik morgen eindelijk vrij, moet ik taxi spelen!
Ja maar soms moet je iets over hebben voor je familie hequote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was je zelf bij toen je ja zei toch ??
Ja...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar soms moet je iets over hebben voor je familie he
Dat is mooiquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
A hoe can't make me or break me
N.W.A.quote:
Heel goed, je moet je niet de les laten lezen door hoe's.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
A hoe can't make me or break me
MC RENquote:
Precies, jij snapt het tenminste!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed, je moet je niet de les laten lezen door hoe's.
WEG MET FEYENOORDquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Berghuis vond Feyenoord-wedstrijd helemaal niets aan: "Wegwezen"
Wegwezen!
Feyenoord, ik stamp erop!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik vind je heel lief
maar ook jij hebt een lijn waar je niet overheen moet gaan!
Een wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze mogen tegen een Beer Shava club spelen.
Sow danquote:
Deed me denken aan die scene uit House of Cards waarin Underwood in de auto zit onderweg naar Zoey om haar er weer even van langs te geven. Maar ze was niet thuis, ze zat juist bij iemand anders iets te onderzoeken naar fraude. En die Underwood zegt: "I will not wait for her, who the hell she think I am. She will wait for me to come to her".quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Precies, jij snapt het tenminste!
En psv?quote:
Zo hoort het ook tochquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Deed me denken aan die scene uit House of Cards waarin Underwood in de auto zit onderweg naar Zoey om haar er weer even van langs te geven. Maar ze was niet thuis, ze zat juist bij iemand anders iets te onderzoeken naar fraude. En die Underwood zegt: "I will not wait for her, who the hell she think I am. She will wait for me to come to her".
![]()
![]()
Ja @Fancy2 het wordt gekker en gekker met die voetbalclubs en hun namenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Beer Sheva is een club uit Israel. En Israel wordt gelinkt aan Ajax.
Owquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Beer Sheva is een club uit Israel. En Israel wordt gelinkt aan Ajax.
Ja, ik vond dat echt een bazenopmerking. Sindsdien op het werk zorg ik er voor dat mensen op mij wachten ipv ik op hun.quote:
Je bent kantoorslaaf, ga gewoon yt filmpjes kijken danquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat echt een bazenopmerking. Sindsdien op het werk zorg ik er voor dat mensen op mij wachten ipv ik op hun.![]()
![]()
Doe ik ook. Een keer zat ik in een saaie vergadering en ik zat aan een kant waar niemand kon meekijken. Ging ik beetje youtubfilmpjes kijken en doen alsof ik oplette. En meelachen op het moment dat iedereen lacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Daar ga ik sowieso heen die wedstrijd
[..]
Je bent kantoorslaaf, ga gewoon yt filmpjes kijken dan
Zo hoort het ook wel vind ik lol, je komt toch zeker niet naar je werk om ook echt te werken?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Doe ik ook. Een keer zat ik in een saaie vergadering en ik zat aan een kant waar niemand kon meekijken. Ging ik beetje youtubfilmpjes kijken en doen alsof ik oplette. En meelachen op het moment dat iedereen lacht.
Ja dat hoort ook erbij hoor, echt werken, maar af en toe beetje lol moet kunnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook wel vind ik lol, je komt toch zeker niet naar je werk om ook echt te werken?
Ik ben wel een beetje een Collega D op dat puntquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dat hoort ook erbij hoor, echt werken, maar af en toe beetje lol moet kunnen.
Een keer kreeg ik van mijn managementassistent II de verjaardagskaarten te tekenen. Maar de 3e kaart was een beterschapskaart voor een collega die ziek was. Maar ze had er niet bij gezegd dat die kaart er tussen lag. Dus ik gewoon tekenen van "Van harte gefeliciteerd" en dan mijn managerial signature eronder.![]()
![]()
Nou, nu je het over collega D hebt: hij flikte het gisteren om op iemand anders zijn plek te zitten en had de hele tijd zijn telefoon voor zijn neus. Op de vraag waar zijn laptop was zei hij "ben ik vergeten, ligt nog thuis. Ik werk vanaf mijn telefoon". Vervolgens om de minuut iedereen op de hoogte brengen van het laatste nieuws en wat hij had meegemaakt in de vakantie en dat hij een stijve paal krijg van die nieuwe meid bij Legal.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een Collega D op dat puntVoer echt geen flikker uit, ben ik heel eerlijk in. Ik ben sowieso meer gemaakt om in de haven te werken ofzo, maarja qua salaris..
Dat is weer te opzichtig ookquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, nu je het over collega D hebt: hij flikte het gisteren om op iemand anders zijn plek te zitten en had de hele tijd zijn telefoon voor zijn neus. Op de vraag waar zijn laptop was zei hij "ben ik vergeten, ligt nog thuis. Ik werk vanaf mijn telefoon". Vervolgens om de minuut iedereen op de hoogte brengen van het laatste nieuws en wat hij had meegemaakt in de vakantie en dat hij een stijve paal krijg van die nieuwe meid bij Legal.
Let op gokken is niet zonder risicoquote:
Hij gedraagt zich soms ook als een kind. Ik denk dat ik @ToT advies ga vragen hoe ik hier als HoS mee om kan gaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is weer te opzichtig ookDe truc is gewoon het werk aannemen, constant zuchten en steunen, lijkt het alsof je hard bezig bent, afentoe op het toetsenbord rammen en een diepe zucht.
Hij maakt er wel een spelletje van zo te horen
Ik zeg winst Utrechtquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2 nullen eraf, funbetje
5x bukken?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2 nullen eraf, funbetje
Lukt je wel toch hoop ikquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich soms ook als een kind. Ik denk dat ik @:ToT advies ga vragen hoe ik hier als HoS mee om kan gaan.
Ja ik winst FEYENOORD FEYENOORD!!!!quote:
Braddiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lukt je wel toch hoop ik
[..]
Ja ik winst FEYENOORD FEYENOORD!!!!
bij gelijkspel doneren we 10 cent aan Braddie
Wat voor afgetrapte bak zal ie nu rijden?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan die weer een beetje saus halen toch
1tje waar die in past.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wat voor afgetrapte bak zal ie nu rijden?
Hij huurt een aanhanger en laat zijn denkbeeldige vriendin rijdenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1tje waar die in past.
Toyota Starlet?
Sekspop gevuld met kapsalons jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hij huurt een aanhanger en laat zijn denkbeeldige vriendin rijden
Geen reet aan idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja er is weinig te doen nog hier he
Sneue gasten idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alleen onz SC is druk maar met die engnekken wil je ook niks te maken hebben, je wordt toch weggepest daar
Ja jammer, maar ook niks gehoord over een DTS alternatief, volgens mij is het gewoon zoet houden hoorquote:
Idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja jammer, maar ook niks gehoord over een DTS alternatief, volgens mij is het gewoon zoet houden hoor
Apart, ik kreeg geen bericht van deze mention?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich soms ook als een kind. Ik denk dat ik @:ToT advies ga vragen hoe ik hier als HoS mee om kan gaan.
Dat is beetje bugged vgm, krijg die meldingen ook niet altijdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Apart, ik kreeg geen bericht van deze mention?Ik zie het toevallig nu ik wat zit te scrollen.
Maar nu echt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK! is al een jaar of 10 stervende.
neequote:
Oke.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh dacht dat het vroeger vrij populair was
Zo is het. Zit geen stijgende lijn in momenteel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het wordt idd allemaal wel snel minder.
Oh well, all good things must come to an end.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |