abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:58:54 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188477608
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat die 9 á 10 dates geen fatale termijn is? Lees eens goed man :')

Maar verder, eens dat het bij de een sneller gaat dan ander. Maar je moet dus altijd haar tempo volgen. Wij mannen hebben snel de neiging snel zekerheid te willen krijgen. Maar zo werken vrouwen niet. En omdat wij mannen snel zekerheid willen krijgen en duidelijkheid willen, schrikt ze af.
Wait, whut?
Zeg je nou serieus dat mannen snel zekerheid willen, maar vrouwen niet? :D

_O-

Ik heb echt t tegenovergestele idee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188477649
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat die 9 á 10 dates geen fatale termijn is? Lees eens goed man :')

Maar verder, eens dat het bij de een sneller gaat dan ander. Maar je moet dus altijd haar tempo volgen. Wij mannen hebben snel de neiging snel zekerheid te willen krijgen. Maar zo werken vrouwen niet. En omdat wij mannen snel zekerheid willen krijgen en duidelijkheid willen, schrikt ze af.
Het was geen aanval en laten we maar niet de aantal keren benoemen dat jij meerdere posts compleet had misgelezen :')

Maar goed, dat wilde ik alleen aan je post toevoegen.
pi_188477669
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:56 schreef M1stral het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je zonder enige romantische intentie daten. Al is het maar omdat je zin hebt in een leuke avond, het vergroten van je sociale kring of het vinden van een stapmaatje.
Hoe gaat het bij jou trouwens qua dates? Om maar weer even ontopic te komen.
pi_188477672
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wait, whut?
Zeg je nou serieus dat mannen snel zekerheid willen, maar vrouwen niet? :D

_O-

Ik heb echt t tegenovergestele idee.
Ik heb dus echt het totaal tegenovergestelde ervaren. Toen ik begon met daten ging ik veel te snel. Ik wilde na date 2 al duidelijkheid of ze mij leuk vond, of ze wat in mij zag. Nou, ik kan je vertellen dat dat niet goed is afgelopen. Maar dat kwam ook uit een soort onzekerheid en het te snel willen.

Als ik gewoon rustig was gebleven en haar gewoon op dates had gevraagd zonder 'verwachtingen', dan had ik het veel verder kunnen schoppen. Maar ik heb van die dates veel geleerd iig.
pi_188477697
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe gaat het bij jou trouwens qua dates? Om maar weer even ontopic te komen.
Aan het praten met 2 vrouwen waarvan ik er 1 op date heb gevraagd. Geen reactie. De andere vrouw heb ik nog niet op date gevraagd. Daar wacht ik nog even mee.
pi_188477735
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Aan het praten met 2 vrouwen waarvan ik er 1 op date heb gevraagd. Geen reactie. De andere vrouw heb ik nog niet op date gevraagd. Daar wacht ik nog even mee.
Ah laatst een zelfde ervaring gehad op Tinder. Gevraagd of ze wat wilde gaan drinken en dat vondt ze wel leuk, toen gevraagd wanneer ze zou kunnen en sindsdien heeft ze niet meer gereageerd.

Dus fuck haar, ik weet genoeg :+
pi_188477758
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ah laatst een zelfde ervaring gehad op Tinder. Gevraagd of ze wat wilde gaan drinken en dat vondt ze wel leuk, toen gevraagd wanneer ze zou kunnen en sindsdien heeft ze niet meer gereageerd.

Dus fuck haar, ik weet genoeg :+
Ja dat.

Zeggen dat ze zin heeft of bevestigend beantwoord. Maar als je dan een datum probeert te prikken krijg je de silent treatment :P
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:09:00 #158
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188477809
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, je Tindert of date met het oog op een eventuele relatie.

Maar daar moet je eigenlijk nog helemaal niet aan denken als je gaat beginnen met daten. Daarom houd ik 9 á 10 dates aan (wat niet perse een fatale termijn is). Wat ik bedoel te zeggen is dat als je gaat daten niet teveel verwachtingen moet hebben, omdat je maar aan het daten bent. Je leert elkaar kennen. Je kunt liever iets meer tijd gebruiken dan dat je veel te snel gaat en je haar al de liefde gaat verklaren op de derde date.

Je ziet en merkt aan haar acties, gedrag en intenties wanneer ze er klaar voor is. Ze zal je laten weten door gedrag en acties wanneer je een relatie met haar kunt starten, of wanneer ze klaar is om haar gevoelens naar jou te openbaren. Zolang ze dat niet doet, kun je beter niet te snel gaan. Geef haar de ruimte om je te vertrouwen en om haar gevoelens voor je te ontwikkelen. Maar nog belangrijker, om haar gevoelens aan jou te openbaren. Als ze dat doet, dan weet je dat ze je emotioneel vertrouwt en een verbinding met je voelt. Want dat doet ze alleen als ze je oprecht vertrouwt en iets met je wil.

Dus: ja, ik Tinder met een 'reden', maar ik date zonder verwachtingen.
En jouw gevoel dan? Telt dat niet mee? Waarom zou zij de eerste stap moeten zetten om haar gevoelens te tonen? Mssn wacht ze wel op jou?
Ik roep maar wat :+
Het klinkt allemaal wat vreemd afwachtend om de verkeerde redenen. ofzo :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat die 9 á 10 dates geen fatale termijn is? Lees eens goed man :')

Maar verder, eens dat het bij de een sneller gaat dan ander. Maar je moet dus altijd haar tempo volgen. Wij mannen hebben snel de neiging snel zekerheid te willen krijgen. Maar zo werken vrouwen niet. En omdat wij mannen snel zekerheid willen krijgen en duidelijkheid willen, schrikt ze af.
Are you sure? :? ik denk toch dat het veelal andersom is. Vrouwen willen duidelijkheid en de mannen doen maar wat.

Denken die uberhaupt na over gevoelens enzo? :@ :D volgens mij pas als je ze erop wijst :P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188477914
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:09 schreef TaMieke het volgende:

[..]

En jouw gevoel dan? Telt dat niet mee? Waarom zou zij de eerste stap moeten zetten om haar gevoelens te tonen? Mssn wacht ze wel op jou?
Ik roep maar wat :+
Het klinkt allemaal wat vreemd afwachtend om de verkeerde redenen. ofzo :@
[..]

Are you sure? :? ik denk toch dat het veelal andersom is. Vrouwen willen duidelijkheid en de mannen doen maar wat.

Denken die uberhaupt na over gevoelens enzo? :@ :D volgens mij pas als je ze erop wijst :P
Als er iets is wat ik heb geleerd toen ik nog veel jonger was is dat wanneer je tegen een vrouw zegt dat je gevoelens voor haar hebt, je meteen in de friendzone word geplaats. :+
pi_188477915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:09 schreef TaMieke het volgende:

Are you sure? :? ik denk toch dat het veelal andersom is. Vrouwen willen duidelijkheid en de mannen doen maar wat.

Denken die uberhaupt na over gevoelens enzo? :@ :D volgens mij pas als je ze erop wijst :P
Grappig hoe jullie beiden deze ervaring hebben.

In de praktijk komt beide voor. Alleen de persoon die het liefst wil, ervaart het vaak zo.
pi_188477933
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:09 schreef TaMieke het volgende:

[..]

En jouw gevoel dan? Telt dat niet mee? Waarom zou zij de eerste stap moeten zetten om haar gevoelens te tonen? Mssn wacht ze wel op jou?
Ik roep maar wat :+
Het klinkt allemaal wat vreemd afwachtend om de verkeerde redenen. ofzo :@
[..]

Are you sure? :? ik denk toch dat het veelal andersom is. Vrouwen willen duidelijkheid en de mannen doen maar wat.

Denken die uberhaupt na over gevoelens enzo? :@ :D volgens mij pas als je ze erop wijst :P
Mannen en gevoel gaan (naar mijn ervaringen en mijn omgeving) niet al te goed samen. Mannen zijn veel directer en duidelijker naar elkaar toe wat we willen. We kennen even zwart-wit gezegd geen 'grijs gebied'. Het is of het een of het ander. Mannen zijn veel simpeler ingesteld.

Vrouwen daarentegen zijn wat meer gevoelswezens (uit ervaringen en omgeving). Vrouwen nemen vaker beslissingen op basis van gevoel (niet alle vrouwen, maar 99% echt wel).

Wij mannen kunnen veel sneller 'verliefd' worden en de liefde verklaren aan een vrouw. Daarnaast willen wij mannen snel duidelijkheid en zijn we daar direct in. Dat is gewoon het aard van het beestje. Kunnen we ook weinig wat aan doen. Maar als jij als man te snel je liefde gaat verkondigen en gaat vertellen hoe geweldig en knap ze is na 3 dates, dan gaat zij een strop om haar nek voelen. Zeker als jij geen signalen van haar hebt gekregen dat zij jou ook leuk vindt. En die signalen zijn haar gedrag en intenties. Dat geldt ook andersom overigens.

Dus nee, ik heb ervaren dat vrouwen veel rustiger zijn en meer tijd nemen dan mannen. Daarnaast snappen sommige mannen niet dat als zij met je op date wil, dat zij dan zegt 'ja ik heb interesse in je'. Maar wij mannen willen op papier staan dat ze interesse in jou heeft. Wij willen die duidelijkheid op papier, liefst nog ondertekend.

Dat komt ook omdat de gevoelens van een vrouw door de tijd moet ontwikkelen, terwijl wij mannen op 1 klap verliefd op haar kunnen worden. Dat kunnen vrouwen overigens ook, dus ik wil niet alle vrouwen over een kam scheren. Maar over het algemeen hebben vrouwen wat meer tijd nodig om gevoelens voor je te ontwikkelen dan mannen. Maar ook hier is 'relatief' het sleutelwoord.
pi_188477935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als er iets is wat ik heb geleerd toen ik nog veel jonger was is dat wanneer je tegen een vrouw zegt dat je gevoelens voor haar hebt, je meteen in de friendzone word geplaats. :+
Als die uit het niets komen wel. Als je al langer date en het obvious is dat jullie elkaar leuk vinden, kan het ook juist heel krachtig zijn dat je je durft uit te spreken.
pi_188477980
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:17 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als die uit het niets komen wel.
Als je al langer date en het obvious is dat jullie elkaar leuk vinden, kan het ook juist heel krachtig zijn dat je je durft uit te spreken.
Ja fair enough, dat is wat er toen die tijd vaak gebeurde inderdaad. :+
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:22:07 #164
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188478005
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:17 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Mannen en gevoel gaan (naar mijn ervaringen en mijn omgeving) niet al te goed samen. Mannen zijn veel directer en duidelijker naar elkaar toe wat we willen. We kennen even zwart-wit gezegd geen 'grijs gebied'. Het is of het een of het ander. Mannen zijn veel simpeler ingesteld.

Vrouwen daarentegen zijn wat meer gevoelswezens (uit ervaringen en omgeving). Vrouwen nemen vaker beslissingen op basis van gevoel (niet alle vrouwen, maar 99% echt wel).

Wij mannen kunnen veel sneller 'verliefd' worden en de liefde verklaren aan een vrouw. Daarnaast willen wij mannen snel duidelijkheid en zijn we daar direct in. Dat is gewoon het aard van het beestje. Kunnen we ook weinig wat aan doen. Maar als jij als man te snel je liefde gaat verkondigen en gaat vertellen hoe geweldig en knap ze is na 3 dates, dan gaat zij een strop om haar nek voelen. Zeker als jij geen signalen van haar hebt gekregen dat zij jou ook leuk vindt. En die signalen zijn haar gedrag en intenties. Dat geldt ook andersom overigens.

Dus nee, ik heb ervaren dat vrouwen veel rustiger zijn en meer tijd nemen dan mannen. Daarnaast snappen sommige mannen niet dat als zij met je op date wil, dat zij dan zegt 'ja ik heb interesse in je'. Maar wij mannen willen op papier staan dat ze interesse in jou heeft. Wij willen die duidelijkheid op papier, liefst nog ondertekend.

Dat komt ook omdat de gevoelens van een vrouw door de tijd moet ontwikkelen, terwijl wij mannen op 1 klap verliefd op haar kunnen worden. Dat kunnen vrouwen overigens ook, dus ik wil niet alle vrouwen over een kam scheren. Maar over het algemeen hebben vrouwen wat meer tijd nodig om gevoelens voor je te ontwikkelen dan mannen. Maar ook hier is 'relatief' het sleutelwoord.
Liever dit wat jij beschrijft dat een tijd om elkaar heen draaien, Hard to get en weet ik veel wat voor onzin.
Ik ben hier zo niet voor gemaakt.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188478111
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:22 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Liever dit wat jij beschrijft dat een tijd om elkaar heen draaien, Hard to get en weet ik veel wat voor onzin.
Ik ben hier zo niet voor gemaakt.
Helaas is dat wel de realiteit en gebeurt dit vaker dan je zou willen. Maar het is je overheen zetten en accepteren dat dit eenmaal bestaat. Je kunt je ook helemaal afsluiten van het daten, maar ik denk nou niet dat dat de oplossing is en of je daar iets mee opschiet (ik ben van mening van niet).
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:31:02 #166
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188478148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe gaat het bij jou trouwens qua dates? Om maar weer even ontopic te komen.
Ik heb het eerlijk gezegd veel te druk. Ik wil niet alles als date bestempelen ook. Vaak zie ik per persoon wel voor wat het door moet/mag gaan. Zoals het er nu voorstaat twee potentieel interessante dames, waarvan ik er een al ontmoet heb en sowieso nogmaals mee afspreek. De ander staat in de planning en verder rommel ik maar wat aan, maar wellicht word ik nog wel positief verrast. No pressure hier in ieder geval.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188478209
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:31 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik heb het eerlijk gezegd veel te druk. Ik wil niet alles als date bestempelen ook. Vaak zie ik per persoon wel voor wat het door moet/mag gaan. Zoals het er nu voorstaat twee potentieel interessante dames, waarvan ik er een al ontmoet heb en sowieso nogmaals mee afspreek. De ander staat in de planning en verder rommel ik maar wat aan, maar wellicht word ik nog wel positief verrast. No pressure hier in ieder geval.
Klinkt goed!

Beide dames ook via Tinder? Of gewoon in het echt ontmoet?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:37:30 #168
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188478250
Tinder. Alhoewel ik laatst nog een leuke IRL tegen gekomen ben. Nodige plezier mee gehad ook :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188478525
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:37 schreef M1stral het volgende:
Tinder. Alhoewel ik laatst nog een leuke IRL tegen gekomen ben. Nodige plezier mee gehad ook :P
Ah dus toch nog gelukt met de foto's?

Omdat je een tijdje geleden had gepost dat je het idee had minder succes te hebben :P
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:53:28 #170
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188478578
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:50 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ah dus toch nog gelukt met de foto's?

Omdat je een tijdje geleden had gepost dat je het idee had minder succes te hebben :P
Dat was meer een algemene vraag/constatering. Ik heb sowieso meer succes IRL. Niet zozeer dat ik een tekort aan (mogelijke) dates zou hebben. Ik versier de barvrouw of danseres in een club nog als het even kan :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188478635
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:53 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat was meer een algemene vraag/constatering. Ik heb sowieso meer succes IRL. Niet zozeer dat ik een tekort aan (mogelijke) dates zou hebben. Ik versier de barvrouw of danseres in een club nog als het even kan :P
Big words :D
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:56:38 #172
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188478649
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Big words :D
Of het is gewoon zo.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188478657
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:53 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat was meer een algemene vraag/constatering. Ik heb sowieso meer succes IRL. Niet zozeer dat ik een tekort aan (mogelijke) dates zou hebben. Ik versier de barvrouw of danseres in een club nog als het even kan :P
Haha! Ja ik merk zelf ook meer sucess te hebben IRL. En dan met name de catogorie milfs :+
pi_188478663
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:56 schreef M1stral het volgende:

[..]

Of het is gewoon zo.
Ja dat moeten we maar van je aannemen :P
pi_188478669
Ik kan niet versieren of flirten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')