quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh? Dacht je dat het door profs geschreven was?
Gaat zo moeilijk op het beeldscherm. Buiten zal ik daar zeker geen problemen mee hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ach TB: als je heel hard voorbij loopt, zie dat niet
Nou ehhh...mwahquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef DeKenau het volgende:
Lijkt een beetje op De Bom van Doe maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Geen idee. Heb het niet meer gevolgd. Ik ben gestopt bij 'stel je voor je bent Ikbal....' die had ik al een keer te vaak gehoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef Harrison het volgende:
[..]Hij doet zelf alsof het heel wat is. Vond die tekst van die spookjongeren op zich niet slecht. Vraag me nu af of dat niet stiekem door iemand anders is geschreven.
zal me niets verbazen als alles door een ander is geschrevenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het niet meer gevolgd. Ik ben gestopt bij 'stel je voor je bent Ikbal....' die had ik al een keer te vaak gehoord.
Die meid glibbert al maanden overal tussendoor met haar spelletjequote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
Maar Tranny gaat dus geen stemmen krijgen begrijp ik![]()
Nee, dat is de tampon van Merel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
Zou ook goed kunnen.... nog niet aan gedacht, maar zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als alles door een ander is geschreven
de deuntjes zijn iig kant en klaar aangeleverd toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou ook goed kunnen.... nog niet aan gedacht, maar zou zomaar kunnen.
Zr is onschuldig en puur en haalt haar vijftien maanden heel makkelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
de deuntjes zijn iig kant en klaar aangeleverd toch?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef espri het volgende:
His probeert een schroef te boren maar gaat zo scheef, dan maar weer eruit en op een volgend plekje, lukt ook niet, Shel mag nu...
Ja , en nu weer ben ik bang.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die meid glibbert al maanden overal tussendoor met haar spelletje
Ger ook ,maar daar willen ze allemaal op stemmenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat is de tampon van Merel.
Ze zit natuurlijk aan de anti-depressie pilletjes. Dan mag je niet op haar stemmen, dat is zielig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , en nu weer ben ik bang.
Ik heb niemand over Tranny gehoord verder (Op dat van Lex na , maar dat deed ze toch maar weer niet /
De meesten hebben zo'n hekel aan Ger , willen hem zien kruipen
En dat smerige nare sletje wordt ontzien![]()
Ik snap het niet
En Merel willen ze er ook uit hebben. Dus dat sloeg weer nergens op.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ger ook ,maar daar willen ze allemaal op stemmen
Omdat ze bij iedereen zorgt dat ze als onschuldig te boek komt te staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , en nu weer ben ik bang.
Ik heb niemand over Tranny gehoord verder (Op dat van Lex na , maar dat deed ze toch maar weer niet /
De meesten hebben zo'n hekel aan Ger , willen hem zien kruipen
En dat smerige nare sletje wordt ontzien![]()
Ik snap het niet
Alleen het laatste deel van je zin kloptquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zr is onschuldig en puur en haalt haar vijftien maanden heel makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |