Gisteren nog toen ze samen in bed post gingen lezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:16 schreef DKUp het volgende:
Teddie zie ik ook bijna niet meer. Ik weet nog wel dat dat nog een hele verhaallijn was van wie hij dat knuffeltje had gekregen.
Dus toch welquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:16 schreef espri het volgende:
[..]
Gisteren nog toen ze samen in bed post gingen lezen.
Als hij haar ook nog eens drie stemmen geeft is hij helemaal een topper.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:16 schreef Mohitah het volgende:
Jordi noemde Shel It, dat vind ik nou wel een goeie
Wel mooi met It en alles.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Oh god.
Shel-del met een cirkelzaag in de weer.
Straks dikke SL?
Bloed aan de paal?
Das een mooie naam-samenstelling iigquote:
Hij is niet heilig, maar staat niet om dat soort uitspraken bekend. Wie zoekt zal vinden, maar ik durf blind te vertrouwen op mijn eigen inschatting, dat wat dat betreft Jessie eerst komt, dan heeeeeell lang niets, en dan een Jensje.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk als ik de moeite zou nemen om te gaan spitten wat er gezegd en geschreven is dat ik best wel wat uitspraken van Jens tegenkom waar 'ie dat wél gezegd heeft.
Maar ik ben lui. En vertrouw blind op mijn geheugen.
Haar in het zaagbladquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
Hoofd in de wolken
Niemand stopt me
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar in het zaagblad
Niemand stopt me
Iedereen die hoopt
laat dat maar fout gaan![]()
[ afbeelding ]
Als een ander die teksten zou zingen, zou die een tokkie zijn en zal hij door zijn schuimpjes bijgevallen worden. Ik bedoel maar. Wat is het moraal uit dit verhaal!?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:03 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Een schande is het en dan die teksten
Huh? Dacht je dat het door profs geschreven was?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:26 schreef Harrison het volgende:
Ik vind dat helikopter-liedje zo slecht in elkaar zitten. Komt heel amateuristisch over.
Wat een lelijkerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
Hoofd in de wolken
Niemand stopt me
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |