Gisteren nog toen ze samen in bed post gingen lezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:16 schreef DKUp het volgende:
Teddie zie ik ook bijna niet meer. Ik weet nog wel dat dat nog een hele verhaallijn was van wie hij dat knuffeltje had gekregen.
Dus toch welquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:16 schreef espri het volgende:
[..]
Gisteren nog toen ze samen in bed post gingen lezen.
Als hij haar ook nog eens drie stemmen geeft is hij helemaal een topper.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:16 schreef Mohitah het volgende:
Jordi noemde Shel It, dat vind ik nou wel een goeie
Wel mooi met It en alles.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Oh god.
Shel-del met een cirkelzaag in de weer.
Straks dikke SL?
Bloed aan de paal?
Das een mooie naam-samenstelling iigquote:
Hij is niet heilig, maar staat niet om dat soort uitspraken bekend. Wie zoekt zal vinden, maar ik durf blind te vertrouwen op mijn eigen inschatting, dat wat dat betreft Jessie eerst komt, dan heeeeeell lang niets, en dan een Jensje.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk als ik de moeite zou nemen om te gaan spitten wat er gezegd en geschreven is dat ik best wel wat uitspraken van Jens tegenkom waar 'ie dat wél gezegd heeft.
Maar ik ben lui. En vertrouw blind op mijn geheugen.
Haar in het zaagbladquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
Hoofd in de wolken
Niemand stopt me
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar in het zaagblad
Niemand stopt me
Iedereen die hoopt
laat dat maar fout gaan![]()
[ afbeelding ]
Als een ander die teksten zou zingen, zou die een tokkie zijn en zal hij door zijn schuimpjes bijgevallen worden. Ik bedoel maar. Wat is het moraal uit dit verhaal!?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:03 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Een schande is het en dan die teksten
Huh? Dacht je dat het door profs geschreven was?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:26 schreef Harrison het volgende:
Ik vind dat helikopter-liedje zo slecht in elkaar zitten. Komt heel amateuristisch over.
Wat een lelijkerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
Hoofd in de wolken
Niemand stopt me
[ afbeelding ]
Ach TB: als je heel hard voorbij loopt, zie dat nietquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh? Dacht je dat het door profs geschreven was?
Gaat zo moeilijk op het beeldscherm. Buiten zal ik daar zeker geen problemen mee hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ach TB: als je heel hard voorbij loopt, zie dat niet
Nou ehhh...mwahquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef DeKenau het volgende:
Lijkt een beetje op De Bom van Doe maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Geen idee. Heb het niet meer gevolgd. Ik ben gestopt bij 'stel je voor je bent Ikbal....' die had ik al een keer te vaak gehoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef Harrison het volgende:
[..]Hij doet zelf alsof het heel wat is. Vond die tekst van die spookjongeren op zich niet slecht. Vraag me nu af of dat niet stiekem door iemand anders is geschreven.
zal me niets verbazen als alles door een ander is geschrevenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het niet meer gevolgd. Ik ben gestopt bij 'stel je voor je bent Ikbal....' die had ik al een keer te vaak gehoord.
Die meid glibbert al maanden overal tussendoor met haar spelletjequote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
Maar Tranny gaat dus geen stemmen krijgen begrijp ik![]()
Nee, dat is de tampon van Merel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
Zou ook goed kunnen.... nog niet aan gedacht, maar zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als alles door een ander is geschreven
de deuntjes zijn iig kant en klaar aangeleverd toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou ook goed kunnen.... nog niet aan gedacht, maar zou zomaar kunnen.
Zr is onschuldig en puur en haalt haar vijftien maanden heel makkelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
de deuntjes zijn iig kant en klaar aangeleverd toch?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef espri het volgende:
His probeert een schroef te boren maar gaat zo scheef, dan maar weer eruit en op een volgend plekje, lukt ook niet, Shel mag nu...
Ja , en nu weer ben ik bang.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die meid glibbert al maanden overal tussendoor met haar spelletje
Ger ook ,maar daar willen ze allemaal op stemmenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat is de tampon van Merel.
Ze zit natuurlijk aan de anti-depressie pilletjes. Dan mag je niet op haar stemmen, dat is zielig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , en nu weer ben ik bang.
Ik heb niemand over Tranny gehoord verder (Op dat van Lex na , maar dat deed ze toch maar weer niet /
De meesten hebben zo'n hekel aan Ger , willen hem zien kruipen
En dat smerige nare sletje wordt ontzien![]()
Ik snap het niet
En Merel willen ze er ook uit hebben. Dus dat sloeg weer nergens op.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ger ook ,maar daar willen ze allemaal op stemmen
Omdat ze bij iedereen zorgt dat ze als onschuldig te boek komt te staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , en nu weer ben ik bang.
Ik heb niemand over Tranny gehoord verder (Op dat van Lex na , maar dat deed ze toch maar weer niet /
De meesten hebben zo'n hekel aan Ger , willen hem zien kruipen
En dat smerige nare sletje wordt ontzien![]()
Ik snap het niet
Alleen het laatste deel van je zin kloptquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zr is onschuldig en puur en haalt haar vijftien maanden heel makkelijk.
Yep, maar die laat zich nog niet neuken, is niet depressief, is niet teruggetrokken, waardoor die onschuldig lijkt, heeft het niet zo druk met allemansvriendje te zijn.. etc.. etc. Lijkt dus ongevaarlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ger ook ,maar daar willen ze allemaal op stemmen
Zelfs Tim heeft ze een oor aangenaaid, eruit gespeeld door zielig te doen bij anderen. En ze hadden beloofd dat ze haar bijstaan. Succes verzekerd, want dan kan je alles doen, behalve op haar stemmen, anders komt ze bij je janken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen het laatste deel van je zin klopt
zou ze d'r kist ook door een ander laten inpakken?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:42 schreef mazaru het volgende:
Die Shelley heeft zo ontzettend zwaar de ziekte in dat ze zelf wat moet doen.
Shelly kan het wel even bijknippen..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:45 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Wil die vrouw niet herkent worden?
Het woord zelf al "helicopter". bekt voor geen meter.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:26 schreef Harrison het volgende:
Ik vind dat helikopter-liedje zo slecht in elkaar zitten. Komt heel amateuristisch over.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik snapt nu die verlopen kop van de moeder Leeny
Die hebt heel wat moeite gehad om dat kind zindelijk te krijgen vrees ik
En daar spot ik alweer nieuw schoeisel bij Shelley.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar in het zaagblad
Niemand stopt me
Iedereen die hoopt
laat dat maar fout gaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Shelly kan het wel even bijknippen..
Ja, maar over die broek twijfel ik, volgens mij heeft ze die al heel lang.....heb haar daar eerder mee gezien en vond hem toen ook al leuk. Of ze moet zoiets al gehad hebben met een streep.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En daar spot ik alweer nieuw schoeisel bij Shelley.
Dat met die streep was in een figuranten rol. De leeuwen koning. Speelde ze de mongoloiede zebra.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar over die broek twijfel ik, volgens mij heeft ze die al heel lang.....heb haar daar eerder mee gezien en vond hem toen ook al leuk. Of ze moet zoiets al gehad hebben met een streep.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.contactmetuto(...)g-curvy-model-merel/
Helaas werkt de link naar haar portfolio niet.
kutkindquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:03 schreef mazaru het volgende:
En ze heeft het weer voor elkaar
[ afbeelding ]
Ze wikkelt al die sukkels om haar vingertjequote:
net als vanmorgen vlak bij de krepplaatquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:11 schreef mazaru het volgende:
En vieze frannie vijlt haar nagels maar eens voor de verandering
Richard groenendijk waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Mariska gaat naar alle shows van Javier Guzman en ook naar Paul de Leeuw en ook naar die homo, maar ze kan niet op zijn naam komen.
Richard Groenendijk?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Mariska gaat naar alle shows van Javier Guzman en ook naar Paul de Leeuw en ook naar die homo, maar ze kan niet op zijn naam komen.
Marc Marie?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Die vijl is bot, die kan vijlen tot de stemming er gaat toch niets afquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:11 schreef mazaru het volgende:
En vieze frannie vijlt haar nagels maar eens voor de verandering
Shit, overheen gelezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Richard groenendijk waarschijnlijk
Die komt niet uit R'dam.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Richard groenendijk waarschijnlijk
het bezoek van shel heeft volgens mij kleding en waarschijnlijk ook schoenen van thuis meegenomen voor haarquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En daar spot ik alweer nieuw schoeisel bij Shelley.
Dat het bezoek kleding en schoenen heeft meegenomen is mij wel duidelijk. van thuis betwijfel ik, ziet mij er te nieuw uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:31 schreef Verida het volgende:
[..]
het bezoek van shel heeft volgens mij kleding en waarschijnlijk ook schoenen van thuis meegenomen voor haar
ook van thuis kan het nieuw zijn toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat het bezoek kleding en schoenen heeft meegenomen is mij wel duidelijk, van thuis, betwijfel ik, ziet mij er te nieuw uit.
nog meer oranje op dr tokkiefeesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frutsel en Jordi duiken een huisje in.
Gaat het gebeuren?
Vanavond triootje met GG, Frutsel en Jordie?
Meurol komt binnen en gaat zitten kwasten.
Er was een shirt bij met kattenharen,ow daar heeft hij op geslapen zei ze.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat het bezoek kleding en schoenen heeft meegenomen is mij wel duidelijk. van thuis betwijfel ik, ziet mij er te nieuw uit.
Welke amusement waarde heeft Jessie danquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:39 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Je mag haten wie je wil, maar waarom in godsnaam iemand die geen enkele amusement waarde heeft, zo een beetje de saaiste rls'er ooit op 1 zetten in mij een raadsel. En de dood voor het genre.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, de vraag stellen is hem beantwoorden door de FEBO.
Kinders voor kinders producers gaan naar huis.
Sensatie in ieder opzicht. Of je hem vreet of niet, hij houdt de gemoederen bezig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke amusement waarde heeft Jessie dan
0,0 met zijn eeuwig gezeik en zeur, mensen naar beneden halen en zijn snotkoker de hele dag optrekken.
Mensen die een hekel aan Jessie hebben blijven toch wel kijken, al bezet 'ie 24 uur per dag 4 streams . Dat wordt een ander verhaal als Brandon dat zou doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Sensatie in ieder opzicht. Of je hem vreet of niet, hij houdt de gemoederen bezig.
En naar beneden halen van anderen doen ze allemaal, ook de brave borstjes aldaar.
Het was nog steeds gewoon vals. Mevrouw zei steeds nu klinkt het zuiver, maar ik hoorde geen verschil.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Hoe was het zingen van Jessie, kon hij er nog wat van
Iedereen kan zuiver zingen hoor ik, als je maar de juiste techniek heeft
Hij vindt het hele nummer kut, hij vindt er niets meer aan
Hij wil niet dat poep op iemands hoofd er in komt
Bij nu is alles anders is het refrein ook al niet goed
Zeker. Als je al ziet dat die 2 zowat gelijk staan in de poll, kan je het bijna verdelen in lovers en haters. Dat betekent voor mij dat die ene persoon duidelijk het programma draagt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mensen die een hekel aan Jessie hebben blijven toch wel kijken, al bezet 'ie 24 uur per dag 4 streams . Dat wordt een ander verhaal als Brandon dat zou doen.
Nou het is meer een irritatie punt Laat hem maar lekker wieberen daar hij voegt helemaal niets toequote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Sensatie in ieder opzicht. Of je hem vreet of niet, hij houdt de gemoederen bezig.
En naar beneden halen van anderen doen ze allemaal, ook de brave borstjes aldaar.
Mail. Gerrit heeft hem uitgeprint. Gerrit vond het moeilijk om te snappen wat er in staat. Jessie ook dus.quote:
DIe mevr klopt dus gewoon mensen geld uit hun zakken, zangles geven en dan zeggen dat het beter klinktquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:16 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het was nog steeds gewoon vals. Mevrouw zei steeds nu klinkt het zuiver, maar ik hoorde geen verschil.
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou het is meer een irritatie punt Laat hem maar lekker wieberen daar hij voegt helemaal niets toe
Snappen wij hem wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mail. Gerrit heeft hem uitgeprint. Gerrit vond het moeilijk om te snappen wat er in staat. Jessie ook dus.
Volgens mij een mail van die lui die met hen het nummer opnemenquote:
Jessie haalt er uit dat door de verschillende visies van Gerrit en Jessie is de samenwerking opgezegd.quote:
A, ze hebben de samenwerking opgezegdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jessie haalt er uit dat door de verschillende visies van Gerrit en Jessie is de samnewerking opgezegd.
Zal wel over hun hit gaan.
Ze willen wel met Gerrit maar doordat Jessie steeds wat anders wil kappen ze er mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, ze hebben de samenwerking opgezegd![]()
Ja Jessie je bakt er geen bal van, ze willen niet eerst met jullie meer samen werken
Geweldig, ik begreep het net uit het gesprekquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze willen wel met Gerrit maar doordat Jessie steeds wat anders wil kappen ze er mee.
euhhhhhh ze willen wel met Ger verder maar niet met Jessiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Tja GG , daar sta je dan.
De dag dat je wist dat ie zou komen is hier.
Lik je hier maar eens uit.
Ja, dat hoor ik nu ook, maar die aarsmade GG ken niks.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhhhh ze willen wel met Ger verder maar niet met Jessie
Jessie zemelt te veel. Wil zijn eigen visie doordrammen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhhhh ze willen wel met Ger verder maar niet met Jessie
Net andersom hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze willen wel met Gerrit maar doordat Jessie steeds wat anders wil kappen ze er mee.
vragen ze zelf omquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe mevr klopt dus gewoon mensen geld uit hun zakken, zangles geven en dan zeggen dat het beter klinkt
SNotkoker en aarsmade kunnen het allebei nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik nu ook, maar die aarsmade GG ken niks.
En snotkoker weet dat.
Ja, en nu zijn er mensen die er niet mee in zee willen gaan, hopelijk blijven ze bij hun standpuntquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jessie zemelt te veel. Wil zijn eigen visie doordrammen.
Doet hij met alles.
YES YES YESquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ze willen niet verder omdat Jessie teveel zeikt..
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en nu zijn er mensen die er niet mee in zee willen gaan, hopelijk blijven ze bij hun standpunt
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vermoed dat die mannen hun telefoonnummer hebben veranderd
faalroundquote:
YES YES YESquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vermoed dat die mannen hun telefoonnummer hebben veranderd
Hoe kunnen ze zo doen, hij bedoeld het toch allemaal zo goedquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hoor en het ligt niet aan Jessie![]()
Nee joh aan Gerritquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hoor en het ligt niet aan Jessie![]()
Hoop ergenis en stream verkloten.?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze zo doen, hij bedoeld het toch allemaal zo goed
ALs je hem hoort praten heeft hij er ook al verstand van
Wat heeft dit geintje gekost?
Vergeet de sneeuw en laser gedoe niet!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Ja Jessie, je was net ook weer aan het zeiken dat het refrein van dat kut nummer van je niet klopte
Dat moest in jou ogen ook weer anders
En die lui streamen die horen alles.
ff op een rijtje
Geen dieren voeding
Geen kofffie
Geen groene cijfers .
Geen prefab villa
Geen liedje
Geen niets nothing nada voor Jessie de faler
Nee hoor heb beide streams aan, maar ik geniet dat hij weer eens faaltquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Brandon was op de andere stream en iedereen kijkt naar Jessie.
hij is ook een aantal keren negatief geweest over die jongens, dat ze het niet konden ofzo, dus heel begrijpelijk dat die er mee kappenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Ja Jessie, je was net ook weer aan het zeiken dat het refrein van dat kut nummer van je niet klopte
Dat moest in jou ogen ook weer anders
En die lui streamen die horen alles.
ff op een rijtje
Geen dieren voeding
Geen kofffie
Geen groene cijfers .
Geen prefab villa
Geen liedje
Geen niets nothing nada voor Jessie de faler
Heb het aangevuldquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Vergeet de sneeuw en laser gedoe niet!
Ja, dan krijg je datquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is ook een aantal keren negatief geweest over die jongens, dat ze het niet konden ofzo, dus heel begrijpelijk dat die er mee kappen
dit is nu echt utopia op zijn bestquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, de penningmeester heb de mail vertaald,
Het leg aan de DJ skils (welke?) van GG.
Ik gaat kapot hier![]()
![]()
Ik heb het vooroordeel dat Jessie vreselijk uit zijn bakkes stinktquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat enge vieze tongetje maakt weer overuren brrrrr
ja ik ruik hem ook als die zijn muil opentrektquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:44 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel dat Jessie vreselijk uit zijn bakkes stinkt
Ja en vieze zweet voeten heeft, een kaaslul heeft en korretjes poep aan zijn anus heeft bengelenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:44 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel dat Jessie vreselijk uit zijn bakkes stinkt
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vieze zweet voeten heeft, een kaaslul heeft en korretjes poep aan zijn anus heeft bengen
Ik krijg altijd een heel vies gevoel als ik die vent zie
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vieze zweet voeten heeft, een kaaslul heeft en korretjes poep aan zijn anus heeft bengen
Ik krijg altijd een heel vies gevoel als ik die vent zie
ook dat ja hahaha, daar waren ze niet zo gecharmeerd vanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:43 schreef Giggio het volgende:
tja krijg je er van als je milein wipt om te vervangen door e.o.a. zangeresje
in dit geval nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:47 schreef Rhosyn het volgende:
Best irritant als je een rot brief krijg en je wil degene bellen en ze nemen niet op.
"korretjes poep aan zijn anus heeft bengen"quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
korretjes poep aan zijn anus heeft bengen
en, niet onbelangrijk, zij wilden door met Mylene en die werd ook afgeschoten ter wijl zij niet op de hoogte was enz....quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is ook een aantal keren negatief geweest over die jongens, dat ze het niet konden ofzo, dus heel begrijpelijk dat die er mee kappen
ja klopt, en toen hun vroegen of ze nog mee deed, stond ie er debiel bij te gniffelen, zoals "ouwe jongens krentenbrood, je weet toch hoe dat gaat "quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en, niet onbelangrijk, zij wilden door met Mylene en die werd ook afgeschoten ter wijl zij niet op de hoogte was enz....
jess fliptquote:
die heeft het zo te hoog in zijn bolle kopquote:
Ger is niet duidelijk ...hij laat alles in het midden en laat het liefst de anderen het oplossenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
die heeft het zo te hoog in zijn bolle kop
die zet zichzelf nu zo te kakken
neem je verlies en kap er mee
ze hebben er beide toch geen talent voorquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ger is niet duidelijk ...hij laat alles in het midden en laat het liefst de anderen het oplossen
Hij weet altijd zijn mondje te roeren en nu ineens zemelt hij er een end op los
Als zijn visie een andere is dan die van Jessie dan moet hij zijn bek open doen
Wat een zwakkeling door nu geen stelling in te nemen
ja en die vogel krijgt helemaal de rillingen als ze hem hoort, zoooooo goed, had je haar vorige keer moeten horen toen het "uit"wasquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:12 schreef Giggio het volgende:
enen btxlip nog effe jess ophemelen
jess een echte nep-rapper
JC wat denken die lui nu?
Dacht het ook...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:14 schreef puzziepie het volgende:
Nah ...duidelijk dat Ger weg gaat
Ik wist het..hij gaat...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:07 schreef Hznootje het volgende:
Eind goed al goed, kan Gerrit toch gewoon naar huis
ja echt hèquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en die vogel krijgt helemaal de rillingen als ze hem hoort, zoooooo goed, had je haar vorige keer moeten horen toen het "uit"was
Dat viel me ook op ...Jessie hamert niet meer zo op bepaalde dingen die hij heel erg belangrijk vond , hij laat Maris haar gang gaan , ook wel een signaal vond ikquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
Heb wel al wekenlang het idee dat Jessie aan het afbouwen is. Zit niet meer achter anderen hun broek aan, alleen wanneer het hun droom betreft. Duikt niet meer in het geld verdienen verhaal.
En wat laatst raar was met die spacecake was Merel die tegen hem zei: Ik wiil niet dat je weggaat* Mumbojumbo verlaat.
Eigen schuld, tis ook een grote drammertquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:47 schreef Rhosyn het volgende:
Best irritant als je een rot brief krijg en je wil degene bellen en ze nemen niet op.
Daarom hoop ik ook dat Merel weg gaat. Die zie ik liever vertrekken dan Gerrit.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ...Jessie hamert niet meer zo op bepaalde dingen die hij heel erg belangrijk vond , hij laat Maris haar gang gaan , ook wel een signaal vond ik
Ik vind het jammer , hij is veranderd en niet positief
Vooral sinds Mereltje ,
Oh ik ook !!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat Merel weg gaat. Die zie ik liever vertrekken dan Gerrit.
+1quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat Merel weg gaat. Die zie ik liever vertrekken dan Gerrit.
Jessie wilde het helemaal naar zijn hand zetten, Ger werd eigenlijk een beetje aan de kant gezetquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:49 schreef Rhosyn het volgende:
Merel vat het nu goed samen.
Die jongens kwamen om Gerrit te helpen en niet Jessie.
Jessie is mee gaan doen en wil ook zelf iets gaan doen.Niet alleen meezingen met Gerrit zijn nummer.
En dat gaan die jongens niet gratis doen. Dan gaat het waarschijnlijk geld kosten.
Bengelen bedoelde ik,quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
"korretjes poep aan zijn anus heeft bengen"
Die heten in de volksmond TARRELS
Zijn verbonden met je traan/oog zenuwen.
Als je ze deruit trek ga je janken.
Merel hield Jessie tegen om te gaan roken omdat ze bang was voor de uitwerking vd spacecakequote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
En wat laatst raar was met die spacecake was Merel die tegen hem zei: Ik wiil niet dat je weggaat, me verlaat
en die jongens doen het werk om mensen die niet zo goed zijn toch een beetje goed te laten klinken, dat is hun passie in dit vak, ja het helpt dan niet als je toestaat dat er mensen uitgewerkt worden, want dat is precies contra van wat hun uit willen stralenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie wilde het helemaal naar zijn hand zetten, Ger werd eigenlijk een beetje aan de kant gezet
Jessie wilde zelfs iemand in huren die zou zingen omdat hij vond dat Ger het niet goed deed![]()
EN die tampon vond het nog goed ook
Daar heb ik Jessie nooit over gehoord, Ger zegt dit alleen om er nog dieper bij Jessie in te kruipenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:14 schreef mazaru het volgende:
Gerrit geeft toe dat Jessie al eerder dan hij had gezegd dat het zijn droom was
Whut??quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
Jordy gooit zijn groepje huichelaars onder de bus bij frannie
Ik hoorde hem zeggen dat ze Jessie en Merel het koningskoppel noemen. Tegen frannie! Hij weet dondersgoed dat Merel dat te horen gaat krijgenquote:
En Tranny weer doen alsof ze dit allemaal voor het eerst hoort en ze zal vanavond wel met Mylene gaan praten, want die komt vanavond gezellig bij haar slapenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zeggen dat ze Jessie en Merel het koningskoppel noemen. Tegen frannie! Hij weet dondersgoed dat Merel dat te horen gaat krijgen
1 grote bak met huichelaars daar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Tranny weer doen alsof ze dit allemaal voor het eerst hoort en ze zal vanavond wel met Mylene gaan praten, want die komt vanavond gezellig bij haar slapen, dat een Merel, een Greet, een Jessie echt niks meer dan 'wij' zijn.
Dat maakte ze er van toen hij vroeg: Wat bedoel je? Toen zei ze snel Nu ik bedoel nu. Waar hij weer op zei dat hij dat ook niet van plan was. Voor mij was het een ttrippende Merel die weet wat er gaat komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:24 schreef juul. het volgende:
[..]
Merel hield Jessie tegen om te gaan roken omdat ze bang was voor de uitwerking vd spacecake
Niet meer en minder
Zou ik ook een keer klaar mee zijn, al die stumpertjes die zo video boodschap willen hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
Shelley wil geen videoboodschap opnemen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
Shelley wil geen videoboodschap opnemen.
Maar Merel zei dat een tijd geleden al tegen Jessie dat ze zo ook wel worden genoemd , had ze gehoord of gelezen en in haar vlog had ze het ook over koningskoppelquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zeggen dat ze Jessie en Merel het koningskoppel noemen. Tegen frannie! Hij weet dondersgoed dat Merel dat te horen gaat krijgen
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:31 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Shelley videoboodschap ...
Shelley: Nee ik moet naar de wc ...
Gerrit: Daarna? ...
Shelley: Dan ga ik naar Andrea ...
Gerrit: Nou dan niet kut! Boeken we wel 2 euro terug ...
Gerrit heeft nog nooit geweigerd om een videoboodschap op te nemen. Niemand daar trouwens. Behalve Shelleyquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet over de sterallures van Shelley 'bah bah'...
En jij dan?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jens en Mylene samen de post van Mylene doorlezen.
Opan en Oma zijn positief over Jens.
Ik vind het ook wel een leuk koppel, best relaxt.
Frannie het onschuldige ding wist het niet. Ze speelde heel verbaasdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Merel zei dat een tijd geleden al tegen Jessie dat ze zo ook wel worden genoemd , had ze gehoord of gelezen en in haar vlog had ze het ook over koningskoppel
Oh nu snap ik emquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Frannie het onschuldige ding wist het niet. Ze speelde heel verbaasd
Hij had zo goede performance, zegt Merelquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:35 schreef puzziepie het volgende:
Was net te laat
[ afbeelding ]
ff in de cam kijken ennnn actie
Awwquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had zo goede performance, zegt Merel
naariska toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:
\\\er is weer iemand die weggestemd wil worden, een zij.
Maar ik ga het niet doen zegt Lex. Als ze naar huis wil moet ze haar 24 uur maar aanvragen
O echt, ik heb dat niet meegekregenquote:
Mariskaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:
\\\er is weer iemand die naar huis wil. een zij.
Maar ik ga het niet doen zegt Lex. Als ze naar huis wil moet ze haar 24 uur maar aanvragen
Hoofdpijnquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom ligt zij overdag in bed![]()
Ze is nooit ziek en werkt graag de hele dag ?
Zat geen geluid bij.quote:
Ze wilde er 22 maanden gaan zittenquote:
Hoofdpijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom ligt zij overdag in bed![]()
Ze is nooit ziek en werkt graag de hele dag ?
En zo is datquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Lex gaat niet op Mariska, ook al wil ze naar huis, dan gat ze zelf maar naar huis.
Maar zo is ze niet opgevoedquote:
Ze wist toch precies hoe het werkte daar, je hoeft haar niks te vertellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wilde er 22 maanden gaan zitten![]()
![]()
En j eruit laten stemmen was toch voor de laffe honden ?![]()
Mijn god wat een wijf
Ik word niet goed van dat tegestrijdige wijfquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wilde er 22 maanden gaan zitten![]()
![]()
En je eruit laten stemmen was toch voor de laffe honden ?![]()
Mijn god wat een wijf
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze wist toch precies hoe het werkte daar, je hoeft haar niks te vertellen.
Daar gaat je hoop, puzzie.
Gelukkig maar, win-win. Eigenlijk heeft Jessie dit uitstekend uitgespeeld dus. Die was er ook wel klaar meequote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
Hopelijk zijn we nu van dat domme gerap af. Gerrit heeft er toch ook geen zin in om het alleen te gaan doen.
Mariska gaat op Mylène..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Mariska zou 3 op merel gaan en jordie 2. Hopelijk komt dat zeug eindelijk op de bank en vertrekt ze
Geloof dat maarniet, dat laffe mens hangt van leugens aan elkaar, die gaat vast lafjes op Mylenequote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Mariska zou 3 op merel gaan en jordie 2. Hopelijk komt dat zeug eindelijk op de bank en vertrekt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |