Mariskaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:
\\\er is weer iemand die naar huis wil. een zij.
Maar ik ga het niet doen zegt Lex. Als ze naar huis wil moet ze haar 24 uur maar aanvragen
Hoofdpijnquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom ligt zij overdag in bed![]()
Ze is nooit ziek en werkt graag de hele dag ?
Zat geen geluid bij.quote:
Ze wilde er 22 maanden gaan zittenquote:
Hoofdpijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom ligt zij overdag in bed![]()
Ze is nooit ziek en werkt graag de hele dag ?
En zo is datquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Lex gaat niet op Mariska, ook al wil ze naar huis, dan gat ze zelf maar naar huis.
Maar zo is ze niet opgevoedquote:
Ze wist toch precies hoe het werkte daar, je hoeft haar niks te vertellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wilde er 22 maanden gaan zitten![]()
![]()
En j eruit laten stemmen was toch voor de laffe honden ?![]()
Mijn god wat een wijf
Ik word niet goed van dat tegestrijdige wijfquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wilde er 22 maanden gaan zitten![]()
![]()
En je eruit laten stemmen was toch voor de laffe honden ?![]()
Mijn god wat een wijf
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze wist toch precies hoe het werkte daar, je hoeft haar niks te vertellen.
Daar gaat je hoop, puzzie.
Gelukkig maar, win-win. Eigenlijk heeft Jessie dit uitstekend uitgespeeld dus. Die was er ook wel klaar meequote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
Hopelijk zijn we nu van dat domme gerap af. Gerrit heeft er toch ook geen zin in om het alleen te gaan doen.
Mariska gaat op Mylène..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Mariska zou 3 op merel gaan en jordie 2. Hopelijk komt dat zeug eindelijk op de bank en vertrekt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |