Nou nou nouquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, moet er wat voor over hebben om wat van die grafkop te maken he.
Zin in een biertjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Eindelijk 18! Hoe voelt dat nu?
Hoeveel punten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een Brabantse die Haags praat, beter niet
Ja, totdat de kwaliteitsusers weer kwamen. Maar inderdaad, ik had me tot Typisch moeten richten.quote:
Pew pew.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, totdat de kwaliteitsusers weer kwamen. Maar inderdaad, ik had me tot Typisch moeten richten.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, totdat de kwaliteitsusers weer kwamen. Maar inderdaad, ik had me tot Typisch moeten richten.
Ach het kan erger, psv bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar om antwoord te geven op je vraag :
Nee. Gisteren was misschien wel de slechtste wedstrijd ooit die ik van Feyenoord gezien heb. Dan zijn er nog figuren die zeggen ; Gewoon geen inspanning verrichten. HET GAAT OM HET RESULTAAT. Maar Feyenoord zijnde moet je gewoon je ogen uit je kop schamen als je dit ploegje niet oprolt met 0-5.
Vorige week werd ik nog uitgelachen omdat ik het vergeleek met niveau Spakenburg. Zoals mijn zeer goede vriend @:Fetx gisteren al zei, Spakenburg had hier waarschijnlijk ook gehakt van gemaakt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Gisteren was misschien wel de slechtste wedstrijd ooit die ik van Feyenoord gezien heb. Dan zijn er nog figuren die zeggen ; Gewoon geen inspanning verrichten. HET GAAT OM HET RESULTAAT. Maar Feyenoord zijnde moet je gewoon je ogen uit je kop schamen als je dit ploegje niet oprolt met 0-5.
Vorige week werd ik nog uitgelachen omdat ik het vergeleek met niveau Spakenburg. Zoals mijn zeer goede vriend @:Fetx gisteren al zei, Spakenburg had hier waarschijnlijk ook gehakt van gemaakt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |