Nou nou nouquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, moet er wat voor over hebben om wat van die grafkop te maken he.
Zin in een biertjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Eindelijk 18! Hoe voelt dat nu?
Hoeveel punten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een Brabantse die Haags praat, beter niet
Ja, totdat de kwaliteitsusers weer kwamen. Maar inderdaad, ik had me tot Typisch moeten richten.quote:
Pew pew.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, totdat de kwaliteitsusers weer kwamen. Maar inderdaad, ik had me tot Typisch moeten richten.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, totdat de kwaliteitsusers weer kwamen. Maar inderdaad, ik had me tot Typisch moeten richten.
Ach het kan erger, psv bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar om antwoord te geven op je vraag :
Nee. Gisteren was misschien wel de slechtste wedstrijd ooit die ik van Feyenoord gezien heb. Dan zijn er nog figuren die zeggen ; Gewoon geen inspanning verrichten. HET GAAT OM HET RESULTAAT. Maar Feyenoord zijnde moet je gewoon je ogen uit je kop schamen als je dit ploegje niet oprolt met 0-5.
Vorige week werd ik nog uitgelachen omdat ik het vergeleek met niveau Spakenburg. Zoals mijn zeer goede vriend @:Fetx gisteren al zei, Spakenburg had hier waarschijnlijk ook gehakt van gemaakt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Gisteren was misschien wel de slechtste wedstrijd ooit die ik van Feyenoord gezien heb. Dan zijn er nog figuren die zeggen ; Gewoon geen inspanning verrichten. HET GAAT OM HET RESULTAAT. Maar Feyenoord zijnde moet je gewoon je ogen uit je kop schamen als je dit ploegje niet oprolt met 0-5.
Vorige week werd ik nog uitgelachen omdat ik het vergeleek met niveau Spakenburg. Zoals mijn zeer goede vriend @:Fetx gisteren al zei, Spakenburg had hier waarschijnlijk ook gehakt van gemaakt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima stuk!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was wel heel armoedig, maar goed ook wel begrijpelijk als je een 4-0 meeneemt. PSV vond ik nog erger wat dat betreft.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:42 schreef aTypisch het volgende:
Onlogisch wil graag aan de hele wereld laten weten dat Tblisi niet zo'n goed team heeft. En dat hij dat ook vindt.
Dat had de rest nog niet gezien, dus bedankt voor de bijzondere mening.
Ik heb het gelukkig niet gezien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was wel heel armoedig, maar goed ook wel begrijpelijk als je een 4-0 meeneemt. PSV vond ik nog erger wat dat betreft.
Het was gewoon ronduit slecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was wel heel armoedig, maar goed ook wel begrijpelijk als je een 4-0 meeneemt. PSV vond ik nog erger wat dat betreft.
AZ was wel leuk. Ze riepen je naam ook nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij Psv ben ik in slaap getieft
Ik kreeg zwart beeld bij sbs9quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ was wel leuk. Ze riepen je naam ook nog.
Tyf die debielen van je LinkedIn af dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:54 schreef Doublepain het volgende:
Het gaat op mijn linkedin feed nu over de boerkaverbod en feminismse. Wtf is dit voor troep zeg @:kingroland
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf die debielen van je LinkedIn af dan.
En waarom mention je @:kingroland ? Die gast post alleen maar over de big 4.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal je dochter maar zijn..
Winning team joiner.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal je dochter maar zijn..
hallo lennyquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TYRON IS ONLINE!!!
@:tyron
hallo tyron
lenny hier
Goed dat je er weer eens bent. Ben je op vakantie geweest? Je post hier zo weinig.quote:
niet op vakantie geweest maar wel veel op stap geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed dat je er weer eens bent. Ben je op vakantie geweest? Je post hier zo weinig.
Hier alles goed. Ik heb al weekend.
LinkedIn is een bonte verzameling moraalridders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:54 schreef Doublepain het volgende:
Het gaat op mijn linkedin feed nu over de boerkaverbod en feminismse. Wtf is dit voor troep zeg @:kingroland
Hallo allemaal, Charrel hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TYRON IS ONLINE!!!
@:tyron
hallo tyron
lenny hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |