2-1quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik van jou ook nog een voorspelling voor vanavond? (Scrummie zei 1-1)
Als je die eerste 5 minuten ziet zou het 0-4 moeten worden, maar goed Feyenoordquote:
Best een redelijk elftal joh, hoewel ik liever Azarkan had ipv Larsson.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je die eerste 5 minuten ziet zou het 0-4 moeten worden, maar goed Feyenoord.
Larsson is echt pure aids ja. Wat een enorme miskoop.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best een redelijk elftal joh, hoewel ik liever Azarkan had ipv Larsson.
Er komt een bult narigheid van de buitenspelers van Heerenveen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Larsson is echt pure aids ja. Wat een enorme miskoop.
Veel wel ja alleen Ziyechgodquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt een bult narigheid van de buitenspelers van Heerenveen.
vakantiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijna weekend maat. Of heb je nog vakantie?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij ons was niet echt plek was met V Persie en Toornstra.
Morgen. Full body. Ik zit inmiddels op een dergelijke leeftijd dat je na 6 weken afwezigheid (lol) de boel weer langzaam op moet bouwen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:22 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 15-08-2019 20:21:22 ]_!
Wat heb je getrained vandaag maat
Schouders + Triceps, die staan nu weer zo strak als @Caland morgenavondquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen. Full body. Ik zit inmiddels op een dergelijke leeftijd dat je na 6 weken afwezigheid (lol) de boel weer langzaam op moet bouwen.
Jij dan?
Beest.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schouders + Triceps, die staan nu weer zo strak als @:Caland morgenavond
Jeetje.quote:
Ik hoop niet dat je er deze week veel goed hebt ouwe reus.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jeetje.
Ook al bovenaan in de Toto. De eerste die mij nu niet meer serieus neemt op voetbalgebied krijgt een stomp op zijn neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |